quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I wouldn't quit my dayjob yet, dude. I'm glad I didn't
Ik mag niet meer zoeken van jouquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat kan ook. En uiteraard ligt het aan het type vrouw dat je zoekt.
Neequote:
Mijn type vang je niet met PUA, denk ik zoquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat kan ook. En uiteraard ligt het aan het type vrouw dat je zoekt.
Oki.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:15 schreef K44S het volgende:
[..]
Alleen maar goed voor jezelf kerol.
Know it, bin there.
Ligt er aan wat voor type je bent.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn type vang je niet met PUA, denk ik zo.
Werkt een lasso wel?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik gevingerd op de dansvloer dan? Was ik dronken?quote:
Ik denk het ook niet. Vooralsnog ben ik meer voorstander van: als je normaal doet doe je al gek genoeg. En dan moet het ook kunnen. Uit je comfortzone stappen en zoquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is dus gekker doen dan normaal.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet. Vooralsnog ben ik meer voorstander van: als je normaal doet doe je al gek genoeg. En dan moet het ook kunnen. Uit je comfortzone stappen en zo
Als je dat deed, you must have been. Het ging meer om de lack of faith richting Royke.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb ik gevingerd op de dansvloer dan? Was ik dronken?![]()
Okayquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je dat deed, you must have been. Het ging meer om de lack of faith richting Royke.
Nee, hoeft helemaal niet. Stap gewoon op iemand af en wees jezelf. Ze prikken er toch wel doorheen als ze merken dat je niet jezelf bent.quote:
Ik zit gelukkig niet de hele dag achter de pc.quote:
Ik heb een behoorlijke reach...quote:
Dit. En dat wil niet zeggen dat je elke vrouw kunt krijgen door jezelf te zijn, maar dat is nooit zo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, hoeft helemaal niet. Stap gewoon op iemand af en wees jezelf. Ze prikken er toch wel doorheen als ze merken dat je niet jezelf bent.
Uiteraard nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zit gelukkig niet de hele dag achter de pc.
Jij moet nog veel verder gooien!quote:
Ik weet serieus nooit wat ik moet zeggen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, hoeft helemaal niet. Stap gewoon op iemand af en wees jezelf. Ze prikken er toch wel doorheen als ze merken dat je niet jezelf bent.
You dont know that iam superman?quote:
Iets normaals? Vraag of ze het naar haar zin heeft, geef een complimentje over hoe ze er uit ziet, vraag naar de muziek, haar drankje, weet ik veel. Als je maar iets zegt dat a) niet raar of creepy is en b) niet uit het boek "de tienduizend grootste clichés" komt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:49 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik weet serieus nooit wat ik moet zeggen.
Zo'n" hoi, jij ziet er leuk uit" gesprek is net zo eentonig als een sollicitatie brief die begint met :
"naar aanleiding van de advertentie wil ik graag solliciteren."
Die vallen ook niet op.
Godver... wat is het moeilijk om nog een interessante motivatie te typen
Al begin je met: "Hee, leuke kroeg hier! Kom je hier vaker?"quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:49 schreef K44S het volgende:
[..]
Zo'n" hoi, jij ziet er leuk uit" gesprek is net zo eentonig als een sollicitatie brief die begint met :
Die vallen ook niet op.
I know enough, lovely lady that you are.quote:
Hoi,quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:49 schreef K44S het volgende:
[..]
Die vallen ook niet op.
Linke soep, kerel. Ik zit naast haar, voor je het weet vang je de verkeerdequote:
solid bragquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Linke soep, kerel. Ik zit naast haar, voor je het weet vang je de verkeerde
hahaha, doet me denken aan een brief die werd gestuurd naar een bedrijf namens een jongen die was afgewezen voor bepaalde functiequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoi,
Ik kan hier een onzin verhaal typen wat ik niet meen en wat jullie toch niet lezen dus dat doe ik maar niet.
Ik ben gewoon de beste kandidaat voor deze functie dus we hoeven het alleen nog maar even over het salaris te hebben en dan begin ik maandag om 8 uur.
Ciao
Wil jij mijn loise lane niet zijn ?quote:
Dat wil ik nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:53 schreef K44S het volgende:
[..]
hahaha, doet me denken aan een brief die werd gestuurd naar een bedrijf namens een jongen die was afgewezen voor bepaalde functie
[..]
Wil jij mijn loise lane niet zijn ?
Begin proactief. Bijvoorbeeld: 'Ik ken jou ergens van.' En dan even een beetje raden en je verontschuldigen dat je haar blijkbaar voor de verkeerde aanziet. Moet je wel goed oprechte verbazing en zo kunnen veinzen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:49 schreef K44S het volgende:
[..]
Die vallen ook niet op.
Ja, maar jij bent ook een charmante vrouwquote:
Ingesteld op vrouwelijke hormoonhuishoudingquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Linke soep, kerel. Ik zit naast haar, voor je het weet vang je de verkeerde
whahahaha charmantquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent ook een charmante vrouw
[..]
Ingesteld op vrouwelijke hormoonhuishouding
Ik zal je nog eens een complimentje gevenquote:
quote:
Ach, ik loop er meestal gewoon op af en vraag of ze het een beetje naar hun zin hebben.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Begin proactief. Bijvoorbeeld: 'Ik ken jou ergens van.' En dan even een beetje raden en je verontschuldigen dat je haar blijkbaar voor de verkeerde aanziet. Moet je wel goed oprechte verbazing en zo kunnen veinzen.
'Ah sorry, wat stom zeg, ik schaam me nu een beetje. Heb jij ook weleens gehad dat je iemand voor totaal de verkeerde aan zag?'
Oh dearquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Begin proactief. Bijvoorbeeld: 'Ik ken jou ergens van.' En dan even een beetje raden en je verontschuldigen dat je haar blijkbaar voor de verkeerde aanziet. Moet je wel goed oprechte verbazing en zo kunnen veinzen.
'Ah sorry, wat stom zeg, ik schaam me nu een beetje. Heb jij ook weleens gehad dat je iemand voor totaal de verkeerde aan zag?'
Nope. Voor mij iig niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:56 schreef Tchock het volgende:
Serieuze vraag aan de vrouwen hier: is in Nederland over straat lopen ook zo?
Nee, zelf nooit ervaren en ik zie andere vrouwen ook niet zo aangesproken worden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:56 schreef Tchock het volgende:
quote:
Vervolgvraag: vinden jullie gedag gezegd worden of een beschaafd compliment over hoe je er uit ziet ook "street harrassment"?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, zelf nooit ervaren en ik zie andere vrouwen ook niet zo aangesproken worden.
Ik niet, nee. Ligt er misschien wel een beetje aan op welke manier het gezegd wordt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Vervolgvraag: vinden jullie gedag gezegd worden of een beschaafd compliment over hoe je er uit ziet ook "street harrassment"?
Tjeez.... krijg je als vrouw complimenten.... is het weer niet goedquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:56 schreef Tchock het volgende:
Dit is een grapje toch?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:04 schreef K44S het volgende:
[..]
Tjeez.... krijg je als vrouw complimenten.... is het weer niet goed
I'm going to be single forever using that onequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil me niet verplicht voelen om een gesprek met zo iemand aan te knopen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Vervolgvraag: vinden jullie gedag gezegd worden of een beschaafd compliment over hoe je er uit ziet ook "street harrassment"?
Die video vind ik een grap ja.quote:
Faal, als ik het doe werkt het altijd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I'm going to be single forever using that one
Dat hoop ik toch niet. Gedag zeggen of af en toe een compliment lijkt me toch niet zo vreemd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt tetten en een assquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Faal, als ik het doe werkt het altijd.
Ik vraag het expliciet niet aan mannen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:10 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch niet. Gedag zeggen of af en toe een compliment lijkt me toch niet zo vreemd.
I know, maar dit filmpje is wel erg objectief.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vraag het expliciet niet aan mannen.
Gedag zeggen op een vriendelijke manier moet kunnen. Compliment in theorie ook, maar dat komt niet altijd beschaafd over.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Hoezo? Het is toch een neutrale documentatie van wat er gebeurt?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:14 schreef K44S het volgende:
[..]
I know, maar dit filmpje is wel erg objectief.
lief bedoeld maar ik ben niet zo charmant hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens een complimentje geven
Fijn voor je. Ik hou het wel bij wat voor mij werkt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Faal, als ik het doe werkt het altijd.
Ik haal die 2 altijd door elkaar heenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo? Het is toch een neutrale documentatie van wat er gebeurt?
Ik neem aan dat je subjectief bedoelt
Thijs is al helemaal smitten hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lief bedoeld maar ik ben niet zo charmant hoor
Denk je dat dit filmpje in scčne is gezet? Of denk je dat dit niet echt plaatsvindt? Of was het toeval? Snap je punt niet helemaal.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:18 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik haal die 2 altijd door elkaar heen.
Maar dat zijn de zelfde soort filmpjes als paar gasten die een dakloze te eten geven om zo een "goed beeld" van de samenleving te geven ( zoals zij dat zijn.... ).
Als ik op CS Amersfoort word aangesproken voor een euro of 2 om wat eten.En ik zeg dat ze mee mogen lopen naar de AH to go... en haal een brood en fles drinken voor ze... lopen ze snel weg..
In steden zie/zag ik dit wel regelmatig gebeuren. Hoor(de) het ook veel van mijn zusje en mijn ex bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:56 schreef Tchock het volgende:
De hele grap is dan ook dat het een compilatie is van die '10 uur'. Ondertussen weet je niet wat er allemaal wel of niet gebeurd is. Tevens zagen die gasten er ook niet al te 'fris' uit om het zo maar te zeggen. Dus ja of het een goed beeld is, dat valt nog te bezien.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:18 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik haal die 2 altijd door elkaar heen.
Maar dat zijn de zelfde soort filmpjes als paar gasten die een dakloze te eten geven om zo een "goed beeld" van de samenleving te geven ( zoals zij dat zijn.... ).
Als ik op CS Amersfoort word aangesproken voor een euro of 2 om wat eten.En ik zeg dat ze mee mogen lopen naar de AH to go... en haal een brood en fles drinken voor ze... lopen ze snel weg..
Ook deze snap ik niet zo goed. Jij had liever tien uur lang beeld gezien?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:21 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
De hele grap is dan ook dat het een compilatie is van die '10 uur'. Ondertussen weet je niet wat er allemaal wel of niet gebeurd is. Tevens zagen die gasten er ook niet al te 'fris' uit om het zo maar te zeggen.
Owquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lief bedoeld maar ik ben niet zo charmant hoor
Ik ook niet. Maar harassment is het ook niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Gedag zeggen op een vriendelijke manier moet kunnen. Compliment in theorie ook, maar dat komt niet altijd beschaafd over.
Iemand die me naroept 'Hoi, alles goed?' ga ik ook niet op reageren oid.
Dat zeg ik toch niet. Ik claim alleen dat het niet zo een goed beeld weer geeft.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ook deze snap ik niet zo goed. Jij had liever tien uur lang beeld gezien?
Niks is ook geheim meer hequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:18 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Thijs is al helemaal smitten hoor.
Nee, zo ben ik niet. Sterker nog, ik zou eerder achter stalkers aan gaanquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:24 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Misschien moet je lola 10 uur lang stalken.
Waarom niet? Het laat zien wat er gezegd wordt in 10 uur tijd. Wat er in de overig 9 uur en 58 minuten gebeurt is daar toch niet relevant voor? Tenzij je de conclusie trekt dat je elke twee minuten een keer of 50 aangesproken wordt maar dat lijkt me niet echt snugger.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:22 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet. Ik claim alleen dat het niet zo een goed beeld weer geeft.
gezelligquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:24 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Misschien moet je lola 10 uur lang stalken.
Thijs is in luvv?quote:
Dan moet je mijn bericht opnieuw lezen. Staat veel meer in dan de ene zin die je nu aanpakt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom niet? Het laat zien wat er gezegd wordt in 10 uur tijd. Wat er in de overig 9 uur en 58 minuten gebeurt is daar toch niet relevant voor? Tenzij je de conclusie trekt dat je elke twee minuten een keer of 50 aangesproken wordt maar dat lijkt me niet echt snugger.
thijs heeft wel wat beters te doen, en ik ookquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:28 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Ze vindt het prima!Nou Thijs als een meid wilt dat je haar stalkt gewoon voor gaan
.
Nee, mijn ijskoude hart is nog niet gesmoltenquote:
Yup.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
thijs heeft wel wat beters te doen, en ik ook
Dat het filmpje laat zien dat alle mannen oversekste hufters zijn ? Vind ik beetje voorbarig.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Denk je dat dit filmpje in scčne is gezet? Of denk je dat dit niet echt plaatsvindt? Of was het toeval? Snap je punt niet helemaal.
DITquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:21 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
De hele grap is dan ook dat het een compilatie is van die '10 uur'. Ondertussen weet je niet wat er allemaal wel of niet gebeurd is. Tevens zagen die gasten er ook niet al te 'fris' uit om het zo maar te zeggen. Dus ja of het een goed beeld is, dat valt nog te bezien.
Die conclusie wordt geen enkel moment genoemd of gesuggereerd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:27 schreef K44S het volgende:
[..]
Dat het filmpje laat zien dat alle mannen oversekste hufters zijn ? Vind ik beetje voorbarig.
Het filmpje laat zien dat alle mannen alleen maar aan seks denken?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die conclusie wordt geen enkel moment genoemd of gesuggereerd.
Wat? Nee. Absoluut niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:33 schreef K44S het volgende:
[..]
Het filmpje laat zien dat alle mannen alleen maar aan seks denken?
De titel is enkel "tien uur op straat lopen als vrouw".quote:Mevrouw loopt rustig over straat en word alleen aangesproken op haar aantrekkelijke uiterlijk.
En als je dan bij je video .. de desbetreffende titel neer zet.... tja...
Dus als jij een vrachtwagen van hunkemöler ziet rond rijden, dan zie jij alleen het product lingerie) en niet de gedachte van erotiek er achter ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat? Nee. Absoluut niet.
[..]
De titel is enkel "tien uur op straat lopen als vrouw".
Totaal onzinnige vergelijking. Er wordt hier geen seconde de suggestie gewekt dat mannen hufters zijn of alleen aan seks denken (wat jij er uit denkt te halen). Lingeriereclame is bedoeld om sexy te zijn en is dat ook.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:36 schreef K44S het volgende:
[..]
Dus als jij een vrachtwagen van hunkemöler ziet rond rijden, dan zie jij alleen het product lingerie) en niet de gedachte van erotiek er achter ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |