You dont know that iam superman?quote:
Iets normaals? Vraag of ze het naar haar zin heeft, geef een complimentje over hoe ze er uit ziet, vraag naar de muziek, haar drankje, weet ik veel. Als je maar iets zegt dat a) niet raar of creepy is en b) niet uit het boek "de tienduizend grootste clichés" komt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:49 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik weet serieus nooit wat ik moet zeggen.
Zo'n" hoi, jij ziet er leuk uit" gesprek is net zo eentonig als een sollicitatie brief die begint met :
"naar aanleiding van de advertentie wil ik graag solliciteren."
Die vallen ook niet op.
Godver... wat is het moeilijk om nog een interessante motivatie te typen
Al begin je met: "Hee, leuke kroeg hier! Kom je hier vaker?"quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:49 schreef K44S het volgende:
[..]
Zo'n" hoi, jij ziet er leuk uit" gesprek is net zo eentonig als een sollicitatie brief die begint met :
Die vallen ook niet op.
I know enough, lovely lady that you are.quote:
Hoi,quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:49 schreef K44S het volgende:
[..]
Die vallen ook niet op.
Linke soep, kerel. Ik zit naast haar, voor je het weet vang je de verkeerdequote:
solid bragquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Linke soep, kerel. Ik zit naast haar, voor je het weet vang je de verkeerde
hahaha, doet me denken aan een brief die werd gestuurd naar een bedrijf namens een jongen die was afgewezen voor bepaalde functiequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoi,
Ik kan hier een onzin verhaal typen wat ik niet meen en wat jullie toch niet lezen dus dat doe ik maar niet.
Ik ben gewoon de beste kandidaat voor deze functie dus we hoeven het alleen nog maar even over het salaris te hebben en dan begin ik maandag om 8 uur.
Ciao
Wil jij mijn loise lane niet zijn ?quote:
Dat wil ik nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:53 schreef K44S het volgende:
[..]
hahaha, doet me denken aan een brief die werd gestuurd naar een bedrijf namens een jongen die was afgewezen voor bepaalde functie
[..]
Wil jij mijn loise lane niet zijn ?
Begin proactief. Bijvoorbeeld: 'Ik ken jou ergens van.' En dan even een beetje raden en je verontschuldigen dat je haar blijkbaar voor de verkeerde aanziet. Moet je wel goed oprechte verbazing en zo kunnen veinzen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:49 schreef K44S het volgende:
[..]
Die vallen ook niet op.
Ja, maar jij bent ook een charmante vrouwquote:
Ingesteld op vrouwelijke hormoonhuishoudingquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Linke soep, kerel. Ik zit naast haar, voor je het weet vang je de verkeerde
whahahaha charmantquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent ook een charmante vrouw
[..]
Ingesteld op vrouwelijke hormoonhuishouding
Ik zal je nog eens een complimentje gevenquote:
quote:
Ach, ik loop er meestal gewoon op af en vraag of ze het een beetje naar hun zin hebben.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Begin proactief. Bijvoorbeeld: 'Ik ken jou ergens van.' En dan even een beetje raden en je verontschuldigen dat je haar blijkbaar voor de verkeerde aanziet. Moet je wel goed oprechte verbazing en zo kunnen veinzen.
'Ah sorry, wat stom zeg, ik schaam me nu een beetje. Heb jij ook weleens gehad dat je iemand voor totaal de verkeerde aan zag?'
Oh dearquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Begin proactief. Bijvoorbeeld: 'Ik ken jou ergens van.' En dan even een beetje raden en je verontschuldigen dat je haar blijkbaar voor de verkeerde aanziet. Moet je wel goed oprechte verbazing en zo kunnen veinzen.
'Ah sorry, wat stom zeg, ik schaam me nu een beetje. Heb jij ook weleens gehad dat je iemand voor totaal de verkeerde aan zag?'
Nope. Voor mij iig niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:56 schreef Tchock het volgende:
Serieuze vraag aan de vrouwen hier: is in Nederland over straat lopen ook zo?
Nee, zelf nooit ervaren en ik zie andere vrouwen ook niet zo aangesproken worden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:56 schreef Tchock het volgende:
quote:
Vervolgvraag: vinden jullie gedag gezegd worden of een beschaafd compliment over hoe je er uit ziet ook "street harrassment"?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, zelf nooit ervaren en ik zie andere vrouwen ook niet zo aangesproken worden.
Ik niet, nee. Ligt er misschien wel een beetje aan op welke manier het gezegd wordt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Vervolgvraag: vinden jullie gedag gezegd worden of een beschaafd compliment over hoe je er uit ziet ook "street harrassment"?
Tjeez.... krijg je als vrouw complimenten.... is het weer niet goedquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:56 schreef Tchock het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |