Dit is een grapje toch?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:04 schreef K44S het volgende:
[..]
Tjeez.... krijg je als vrouw complimenten.... is het weer niet goed
I'm going to be single forever using that onequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Begin proactief. Bijvoorbeeld: 'Ik ken jou ergens van.' En dan even een beetje raden en je verontschuldigen dat je haar blijkbaar voor de verkeerde aanziet. Moet je wel goed oprechte verbazing en zo kunnen veinzen.
'Ah sorry, wat stom zeg, ik schaam me nu een beetje. Heb jij ook weleens gehad dat je iemand voor totaal de verkeerde aan zag?'
Nee, maar ik wil me niet verplicht voelen om een gesprek met zo iemand aan te knopen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Vervolgvraag: vinden jullie gedag gezegd worden of een beschaafd compliment over hoe je er uit ziet ook "street harrassment"?
Die video vind ik een grap ja.quote:
Faal, als ik het doe werkt het altijd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I'm going to be single forever using that one
Dat hoop ik toch niet. Gedag zeggen of af en toe een compliment lijkt me toch niet zo vreemd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Vervolgvraag: vinden jullie gedag gezegd worden of een beschaafd compliment over hoe je er uit ziet ook "street harrassment"?
Jij hebt tetten en een assquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Faal, als ik het doe werkt het altijd.
Ik vraag het expliciet niet aan mannen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:10 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch niet. Gedag zeggen of af en toe een compliment lijkt me toch niet zo vreemd.
I know, maar dit filmpje is wel erg objectief.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vraag het expliciet niet aan mannen.
Gedag zeggen op een vriendelijke manier moet kunnen. Compliment in theorie ook, maar dat komt niet altijd beschaafd over.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Hoezo? Het is toch een neutrale documentatie van wat er gebeurt?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:14 schreef K44S het volgende:
[..]
I know, maar dit filmpje is wel erg objectief.
lief bedoeld maar ik ben niet zo charmant hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens een complimentje geven
Fijn voor je. Ik hou het wel bij wat voor mij werkt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Faal, als ik het doe werkt het altijd.
Ik haal die 2 altijd door elkaar heenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo? Het is toch een neutrale documentatie van wat er gebeurt?
Ik neem aan dat je subjectief bedoelt
Thijs is al helemaal smitten hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lief bedoeld maar ik ben niet zo charmant hoor
Denk je dat dit filmpje in scène is gezet? Of denk je dat dit niet echt plaatsvindt? Of was het toeval? Snap je punt niet helemaal.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:18 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik haal die 2 altijd door elkaar heen.
Maar dat zijn de zelfde soort filmpjes als paar gasten die een dakloze te eten geven om zo een "goed beeld" van de samenleving te geven ( zoals zij dat zijn.... ).
Als ik op CS Amersfoort word aangesproken voor een euro of 2 om wat eten.En ik zeg dat ze mee mogen lopen naar de AH to go... en haal een brood en fles drinken voor ze... lopen ze snel weg..
In steden zie/zag ik dit wel regelmatig gebeuren. Hoor(de) het ook veel van mijn zusje en mijn ex bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:56 schreef Tchock het volgende:
Serieuze vraag aan de vrouwen hier: is in Nederland over straat lopen ook zo?
De hele grap is dan ook dat het een compilatie is van die '10 uur'. Ondertussen weet je niet wat er allemaal wel of niet gebeurd is. Tevens zagen die gasten er ook niet al te 'fris' uit om het zo maar te zeggen. Dus ja of het een goed beeld is, dat valt nog te bezien.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:18 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik haal die 2 altijd door elkaar heen.
Maar dat zijn de zelfde soort filmpjes als paar gasten die een dakloze te eten geven om zo een "goed beeld" van de samenleving te geven ( zoals zij dat zijn.... ).
Als ik op CS Amersfoort word aangesproken voor een euro of 2 om wat eten.En ik zeg dat ze mee mogen lopen naar de AH to go... en haal een brood en fles drinken voor ze... lopen ze snel weg..
Ook deze snap ik niet zo goed. Jij had liever tien uur lang beeld gezien?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:21 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
De hele grap is dan ook dat het een compilatie is van die '10 uur'. Ondertussen weet je niet wat er allemaal wel of niet gebeurd is. Tevens zagen die gasten er ook niet al te 'fris' uit om het zo maar te zeggen.
Owquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lief bedoeld maar ik ben niet zo charmant hoor
Ik ook niet. Maar harassment is het ook niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Gedag zeggen op een vriendelijke manier moet kunnen. Compliment in theorie ook, maar dat komt niet altijd beschaafd over.
Iemand die me naroept 'Hoi, alles goed?' ga ik ook niet op reageren oid.
Dat zeg ik toch niet. Ik claim alleen dat het niet zo een goed beeld weer geeft.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ook deze snap ik niet zo goed. Jij had liever tien uur lang beeld gezien?
Niks is ook geheim meer hequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:18 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Thijs is al helemaal smitten hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |