Nee, zo ben ik niet. Sterker nog, ik zou eerder achter stalkers aan gaanquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:24 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Misschien moet je lola 10 uur lang stalken.
Waarom niet? Het laat zien wat er gezegd wordt in 10 uur tijd. Wat er in de overig 9 uur en 58 minuten gebeurt is daar toch niet relevant voor? Tenzij je de conclusie trekt dat je elke twee minuten een keer of 50 aangesproken wordt maar dat lijkt me niet echt snugger.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:22 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet. Ik claim alleen dat het niet zo een goed beeld weer geeft.
gezelligquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:24 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Misschien moet je lola 10 uur lang stalken.
Thijs is in luvv?quote:
Dan moet je mijn bericht opnieuw lezen. Staat veel meer in dan de ene zin die je nu aanpakt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom niet? Het laat zien wat er gezegd wordt in 10 uur tijd. Wat er in de overig 9 uur en 58 minuten gebeurt is daar toch niet relevant voor? Tenzij je de conclusie trekt dat je elke twee minuten een keer of 50 aangesproken wordt maar dat lijkt me niet echt snugger.
thijs heeft wel wat beters te doen, en ik ookquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:28 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Ze vindt het prima!Nou Thijs als een meid wilt dat je haar stalkt gewoon voor gaan
.
Nee, mijn ijskoude hart is nog niet gesmoltenquote:
Yup.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
thijs heeft wel wat beters te doen, en ik ook
Dat het filmpje laat zien dat alle mannen oversekste hufters zijn ? Vind ik beetje voorbarig.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Denk je dat dit filmpje in scčne is gezet? Of denk je dat dit niet echt plaatsvindt? Of was het toeval? Snap je punt niet helemaal.
DITquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:21 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
De hele grap is dan ook dat het een compilatie is van die '10 uur'. Ondertussen weet je niet wat er allemaal wel of niet gebeurd is. Tevens zagen die gasten er ook niet al te 'fris' uit om het zo maar te zeggen. Dus ja of het een goed beeld is, dat valt nog te bezien.
Die conclusie wordt geen enkel moment genoemd of gesuggereerd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:27 schreef K44S het volgende:
[..]
Dat het filmpje laat zien dat alle mannen oversekste hufters zijn ? Vind ik beetje voorbarig.
Het filmpje laat zien dat alle mannen alleen maar aan seks denken?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die conclusie wordt geen enkel moment genoemd of gesuggereerd.
Wat? Nee. Absoluut niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:33 schreef K44S het volgende:
[..]
Het filmpje laat zien dat alle mannen alleen maar aan seks denken?
De titel is enkel "tien uur op straat lopen als vrouw".quote:Mevrouw loopt rustig over straat en word alleen aangesproken op haar aantrekkelijke uiterlijk.
En als je dan bij je video .. de desbetreffende titel neer zet.... tja...
Dus als jij een vrachtwagen van hunkemöler ziet rond rijden, dan zie jij alleen het product lingerie) en niet de gedachte van erotiek er achter ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat? Nee. Absoluut niet.
[..]
De titel is enkel "tien uur op straat lopen als vrouw".
Totaal onzinnige vergelijking. Er wordt hier geen seconde de suggestie gewekt dat mannen hufters zijn of alleen aan seks denken (wat jij er uit denkt te halen). Lingeriereclame is bedoeld om sexy te zijn en is dat ook.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:36 schreef K44S het volgende:
[..]
Dus als jij een vrachtwagen van hunkemöler ziet rond rijden, dan zie jij alleen het product lingerie) en niet de gedachte van erotiek er achter ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |