Worden ze dik vanquote:
Vast niet wanneer ze het met mate drinken.quote:
Je bedoelt mensen. Mensen die stomdronken zijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:27 schreef PeterRusso het volgende:
[..]
Vast niet wanneer ze het met mate drinken.
Heb dan wel weer een hekel aan vrouwen die stomdronken zijn.
Jep, sorry.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bedoelt mensen. Mensen die stomdronken zijn.
Ook daar heb je verschil in, tussen vervelend en leukquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vooral tijdens meets is dat heel vervelend.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt ook. Sommige mensen zijn grappig zodra ze iets teveel op hebben. Andere mensen worden oervervelend.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:40 schreef K44S het volgende:
[..]
Ook daar heb je verschil in, tussen vervelend en leuk
Ik zie het maar als complimentquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:41 schreef PeterRusso het volgende:
[..]
Klopt ook. Sommige mensen zijn grappig zodra ze iets teveel op hebben. Andere mensen worden oervervelend.
Ik drink eigenlijk liever het bier IN die flesjesquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:44 schreef PeterRusso het volgende:
[..]
Je bent m'n droomvrouw als je het liefst flesjes drinkt
In mijn ervaring is stomdronken altijd vervelend.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:40 schreef K44S het volgende:
[..]
Ook daar heb je verschil in, tussen vervelend en leuk
Zit op werk.quote:
Gadverdamme.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Schijnt dat de kut er ook van gaat meuren...
Dat heet persoonlijke hygiëne, Faxie.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nog een zelfde soort baantje vrij ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Zit op werk.
Heb toch een vrij scherm dus daar kan fok! hele dag open staan.
Zijn er genoeg waar dat kan.quote:
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:52 schreef Solique het volgende:
[..]
Zijn er genoeg waar dat kan.
Had bij vorige baan ook scherm vrij.
Je moet het ook niet in een kut gieten. Wel eens bier in een gootsteen gegoten zonder na te spoelen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nog een reden om homo te wordenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Blijf ik toch liever mn linker en rechterhand trouwquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog een reden om homo te worden
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zolang ze niet agressief zijn, kan het best grappig zijn..quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:27 schreef PeterRusso het volgende:
Heb dan wel weer een hekel aan vrouwen die stomdronken zijn.
Nooit wat van gemerkt...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee man. Super vervelend en neuken hó maar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zolang ze niet agressief zijn, kan het best grappig zijn..
Je bent nu al vervelend, dus moet je na gaanquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Volgens mij ben ik dronken niet vervelend.Hoop ik.
En anders moeten mensen dat maar eens tegen me zeggen.
Nope, alhoewel dat volgens mij niet echt dronken was, eerder aangeschoten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat is hier ook al even geleden. Aangeschoten niet overigens,dat was ik vorige week nog. Ik word vooral erg vrolijk en los als ik dronken ben.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:05 schreef Myraela het volgende:
Ik ben al erg lang niet dronken geweest eigenlijk
Ik begin als ik dronken ben normaal sociaal gedrag te vertonen, dus voor mij is het wel positief.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Bwehehe, herkenbaar. Ik ben dan meer open.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik begin als ik dronken ben normaal sociaal gedrag te vertonen, dus voor mij is het wel positief.
Nee, echt dronken dronken is minder. Dat was ik voor het laatst met oud&nieuw. Dan kan je gewoon bijna niks meer behalve lachen, slenteren en hopen dat je niet valt. Een grote bubbel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:11 schreef yats het volgende:
[..]
Nope, alhoewel dat volgens mij niet echt dronken was, eerder aangeschoten.
Wie probeer je te overtuigen?quote:
Mijn tere zieltje wat doe jequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:11 schreef K44S het volgende:
[..]
Je bent nu al vervelend, dus moet je na gaan
Meestal is dat ook niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:20 schreef Faxie het volgende:
Snap ook niet waarom je zo dronken zou willen worden
Kan ik het nog goed maken ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wie probeer je te overtuigen?
[..]
Mijn tere zieltje wat doe je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |