Als je niet van ska of punk houdt snap ik dat jaquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:01 schreef Kerftminister het volgende:
No Doubt had ik van het weekend trouwens ook geprobeerd, dat is ook niks zegVond Don't Speak wel een goed nummer dus ik dacht ik probeer de rest eens, maar dat is van die ongeïnspireerde Ska-Punk.
Heb wel 1 ska-punk album dat ik wel goed vind, maar dat is dan compleet iets anders.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:24 schreef ranja het volgende:
[..]
Als je niet van ska of punk houdt snap ik dat jaIk vond Don't Speak juist zo'n beetje het minste nummer van dat album.
Qua ska hou ik vooral van de 2tone periode van de 80s. Specials, Selecter, Beat... Madness wordt er vaak bij gerekend al zaten die volgens mij nooit op dat labelquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:27 schreef Kerftminister het volgende:
Ska vind ik deze wel cool, maar voor de rest niet veel:
Jack Johnson is wel een aanrader. Zijn meest rock,funk en blues-georienteerde album, met een glansrol voor John McLaughlin op gitaarquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:47 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
En nee nog niet geluisterd, ben nog een enorme Jazz-leek wat dat betreft. Ik doe het rustig aan, probeer zoveel genres tegelijk te ontdekken.
Dat je het nog niet kende? Blijft toch grappig om te zien wat bij iedereen hier volledig langsheen is gegaan. Iedereen heeft wel zulke bands ertussen zitten, heb er zelf misschien wel het meeste van de vaste users hier.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:35 schreef Moody het volgende:
LCD Soundsystem is echt leuk
Toch overheerst de schaamte.
Ja, dat verbaast me niks.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:35 schreef Moody het volgende:
LCD Soundsystem is echt leuk
Toch overheerst de schaamte.
Wordt denk ik mijn volgende Miles ja. En daarna Nefertiti.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:37 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Jack Johnson is wel een aanrader. Zijn meest rock,funk en blues-georienteerde album, met een glansrol voor John McLaughlin op gitaar
Reel Big Fish is founder van het genre sneu-ska:quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:30 schreef ranja het volgende:
[..]
Qua ska hou ik vooral van de 2tone periode van de 80s. Specials, Selecter, Beat... Madness wordt er vaak bij gerekend al zaten die volgens mij nooit op dat label
Wel van naam, maar heb het altijd links laten liggen om welke vage reden dan ook.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:37 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dat je het nog niet kende? Blijft toch grappig om te zien wat bij iedereen hier volledig langsheen is gegaan. Iedereen heeft wel zulke bands ertussen zitten, heb er zelf misschien wel het meeste van de vaste users hier.
Ken ze zelf ook niet erg goed, dus kan daar zelf geen gefundeerd antwoord op geven. Luister zelf Daft Punk is Playing in my House het vaakste.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:42 schreef Moody het volgende:
[..]
Wel van naam, maar heb het altijd links laten liggen om welke vage reden dan ook.
Wat is hun prijsnummer? Luister nu Tribulations en die is erg lekker
Ja, dat was de fijne openerquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:43 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ken ze zelf ook niet erg goed, dus kan daar zelf geen gefundeerd antwoord op geven. Luister zelf Daft Punk is Playing in my House het vaakste.
Op Album #1 zijn Tribulations en Oh Yeah de knallers wat mij betreftquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:42 schreef Moody het volgende:
[..]
Wel van naam, maar heb het altijd links laten liggen om welke vage reden dan ook.
Wat is hun prijsnummer? Luister nu Tribulations en die is erg lekker
Nee Bobquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Moody heb je al gezien dat ik Peter Adams in mijn top-100 gepropt heb?
quote:
Ik werd wakker met planeten in mijn oog. Omdat het gewoon een geweldig album is, wat na de eerste keer al bij mijn favorieten hoorde. Het heeft iets wat je niet veel hoort. Beter kan ik het niet uitleggen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:49 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee Bob
Stop hier jouw promotietour of ga je ook flyers uitdelen?
Welk album en nog belangrijker: waarom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |