quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:47 schreef Moody het volgende:
[..]
Noel Gallagher’s High Flying Birds is ook een pak beter dan Beady Eye.
Noel - Liam 2-0
Volgens mij heeft Liam deze post gelezen en stopt hij er maar mee. Je wordt bedankttwitter:liamgallagher twitterde op zaterdag 25-10-2014 om 16:29:31Beady Eye are no longer. Thanks for all your support. LGx reageer retweet
Goede stapquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:12 schreef Arn0 het volgende:
[..]Volgens mij heeft Liam deze post gelezen en stopt hij er maar mee. Je wordt bedankttwitter:liamgallagher twitterde op zaterdag 25-10-2014 om 16:29:31Beady Eye are no longer. Thanks for all your support. LGx reageer retweet
Ken heel Beady Eye niet, maar dacht daar ook meteen aan.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:12 schreef Arn0 het volgende:
[..]Volgens mij heeft Liam deze post gelezen en stopt hij er maar mee. Je wordt bedankttwitter:liamgallagher twitterde op zaterdag 25-10-2014 om 16:29:31Beady Eye are no longer. Thanks for all your support. LGx reageer retweet
Hoe kun je Beady Eye nou in elk geval van naam niet kennen?quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:50 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ken heel Beady Eye niet, maar dacht daar ook meteen aan.
Nooit geluisterd. Heb het wel ooit ergens voorbij zien komen verder, maar nooit aan toegekomen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe kun je Beady Eye nou in elk geval van naam niet kennen?
Ik ken het ook niet hoor. Alleen de Gallaghers ken ik van een internetsite waar ze telkens besproken worden.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe kun je Beady Eye nou in elk geval van naam niet kennen?
Ik ken de muziek niet per se, maar ze kwamen toch wel regelmatig in het nieuws en stonden op werkelijk elk festival denkbaar.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ken het ook niet hoor. Alleen de Gallaghers ken ik van een internetsite waar ze telkens besproken worden.
Niet iedereen gaat naar festivals of houdt dat in de gaten. Voor het nieuws idem eigenlijk. Ik heb er hier weinig over gehoord in ieder geval.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ken de muziek niet per se, maar ze kwamen toch wel regelmatig in het nieuws en stonden op werkelijk elk festival denkbaar.
Heb het wel een keer geluisterd. Vond er weinig aan.
Zonde. hoewel het wel voorkomt dat er nog een hele serie albums die lang niet aan het eerste kunnen tippen komt.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:12 schreef Arn0 het volgende:
Een van mijn favoriete Miles albums. Met een fenomenale Keith Jarrett op keysquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:15 schreef Kerftminister het volgende:
Luister nu trouwens Get Up With it, dat is een heel andere Miles Davis, maar niet echt op een positieve manier, kan er eigenlijk niet echt iets mee.
Ja ik weet niet, ik vind het een beetje té raar denk ik.quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Een van mijn favoriete Miles albums. Met een fenomenale Keith Jarrett op keys
Oh ik vond dat eigenlijk een best wel een toegankelijk album van hemquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:19 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, ik vind het een beetje té raar denk ik.
Nouja een nummer as He Loved Him Madly wat 33 minuten lang duurt en wat echt compleet onconventioneel is, lijkt me verre van toegankelijk.quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:21 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Oh ik vond dat eigenlijk een best wel een toegankelijk album van hem
Ik ookquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:21 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Oh ik vond dat eigenlijk een best wel een toegankelijk album van hem
Tijdje geleden dat ik die geluisterd heb, maar die beviel me veel beter, weet ik wel nog.quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:29 schreef Norrage het volgende:
Ik vind bv Bitches Brew veel ontoegankelijker
quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:22 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nouja een nummer as He Loved Him Madly wat 33 minuten lang duurt en wat echt compleet onconventioneel is, lijkt me verre van toegankelijk.
idd, best vreemde structuur heeft dat albumquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:29 schreef Norrage het volgende:
Ik vind bv Bitches Brew veel ontoegankelijker
Lange nummers vind ik heerlijk, maar met deze kon ik niet veel.quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:40 schreef Gehenna het volgende:
[..]Lange nummers
Verder zit daar wel een lekkere chille groove in vind iki.t.t. tot Agartha, Dark Magus, Big Fun, On the Corner etc etc.. die zijn een stuk zenuwachtiger
Had je Tribute to Jack Johnson wel eens geluisterd trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |