Ik vind hun laatste albums het beste. Don't Believe The Truth is fantastisch, alsmede Dig Out Your Soul en zelfs Heaven Chemistry vind ik eigenlijk altijd wel leuk. Dig Out Your Soul stata zelfs in mijn top 100. Ik zou denken dat je hun latere albums onderschat!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:30 schreef Moody het volgende:
Oasis is voor mij ook haat/liefde.
Debuut was liefde op het eerste gezicht als brugpiepertje. Album erna was stiekem zelfs nog beter, maar was al minder bijzonder omdat "iedereen" ze inmiddels had ontdekt. [/hipstermode]
Daarna hebben ze weinig goeds meer gedaan....voornamelijk door hoogmoedswaanzin....
Oja, Sunday Morning Call en Little by Little zijn ook wel klassiekertjes.
Ik hoor op de eerste 2 albums nog de echte plezier van de broertjes. Lekkere simpele rock-revival muziek met een fijne '90 productie (gitaren eerst, dan pas stem).quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind hun laatste albums het beste. Don't Believe The Truth is fantastisch, alsmede Dig Out Your Soul en zelfs Heaven Chemistry vind ik eigenlijk altijd wel leuk. Dig Out Your Soul stata zelfs in mijn top 100. Ik zou denken dat je hun latere albums onderschat!
Noel Gallagher’s High Flying Birds is ook een pak beter dan Beady Eye.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:44 schreef ranja het volgende:
Beady Eeye gaat al dezelfde kant op als Oasis. Eerste album geweldig, daarna kakt het snel in.
Al moet ik bekennen dat ik hun laatste albums nooit een kans heb gegeven
Die zijn niet goed bij hun kokosnoot.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:38 schreef Norrage het volgende:
Ik ben wel verbaasd dat zoveel mensen The Avalanches nog niet kenden
Bedankt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die zijn niet goed bij hun kokosnoot.
Dat heet opbouwquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Over LCD Soundsystem - Dance Yrself Clean: Iets is er vaag aan dat nummer. Ik moet het geluid altijd harder zetten
Ik ben een beetje een boer denk ikquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat heet opbouwdat maakt dat nummer zo geniaal
Bob de Bauer.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben een beetje een boer denk ik
Het is natuurlijk niet dat ze enorm veel albums hebben, dus ergens begrijp ik het wel. Aan de andere kant is dat album wel zo opvallend en komt het hier ook regelmatig terug en moet je het eigenlijk wel kennen.quote:
Dat is voor mij hetzelfde als naar een minuut stilte voor een hidden track luisteren. Bij wijze van dan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:00 schreef Norrage het volgende:
Ja maar Dance Yrself Clean begint gewoon onversterkt, om dan ineens halverwege open te knallen en versterkt te worden. FantastischDat is toch een wat unieke manier van opbouw
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:00 schreef Norrage het volgende:
Ja maar Dance Yrself Clean begint gewoon onversterkt, om dan ineens halverwege open te knallen en versterkt te worden. FantastischDat is toch een wat unieke manier van opbouw
Het verbaast me echt dat je dit niet kent. LCD is toch wel een bekende Indie-act.quote:
Heb de discography inmiddels binnen en ga de schade inhalenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het verbaast me echt dat je dit niet kent. LCD is toch wel een bekende Indie-act.
Hihi. Altijd leuk om zulke bekende bands ineens te ontdekken zo. Iedereen heeft wel zo'n band denk ik, die supergroot is maar die je vreemd genoeg nog niet kentquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:08 schreef Moody het volgende:
[..]
Heb de discography inmiddels binnen en ga de schade inhalen
Ik zie dat ze 1000+ stemmen hebben op MuMe. Ik heb echt zitten slapen de afgelopen jaren
Noel - Liam 3-0quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:03 schreef Norrage het volgende:
De nieuwe NoelAls we dan toch bezig zijn.
En Noel trad klaarblijkelijk op met Johnny Marr vannacht:
Maar komt zeker, dat je ze niet kent, doordat je misschien dacht dat het een soort dance/house band was ofzo? Dat had ik vroeger ook voordat ik ze leerde kennenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:08 schreef Moody het volgende:
[..]
Heb de discography inmiddels binnen en ga de schade inhalen
Ik zie dat ze 1000+ stemmen hebben op MuMe. Ik heb echt zitten slapen de afgelopen jaren
Al is dansbare indie-pop nooit echt mijn genre geweest......maar we'll see.....
Vet luist man, zolang er een climax komt iig. Heerlijk als een nummer van niets helemaal opbouwt naar een ontploffing van geluid.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is voor mij hetzelfde als naar een minuut stilte voor een hidden track luisteren. Bij wijze van dan.
Dat is wel een heiligschennis opmerking Bobquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is voor mij hetzelfde als naar een minuut stilte voor een hidden track luisteren. Bij wijze van dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |