SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Mijn ouders lezen de Trouwquote:
Ik ga hem nog wel kijken volgende week denk ik.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:25 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik heb fury al we gezien. Van min zou die 4/5 sterren krijgen. Ik vind vooral goed dat tie ook de donkere kant laat zien van oorlog, bijvoorbeeld iemand doodschieten die zich al heeft overgegeven
Moet je echt doen. Ik kan hem echt aanradenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn ouders lezen de Trouw
[..]
Ik ga hem nog wel kijken volgende week denk ik.
oh. ik lees wel eens het NRCquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn ouders lezen de Trouw
[..]
Ik ga hem nog wel kijken volgende week denk ik.
Dat ik mooi benquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Datgeen wat we woensdag zeiden toen we over Mortaxx hadden, was dus wel waar.
Groningen komt hierquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kom naar Groningen dan mooiboy
Hou die gedachten vooral vast.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
goed ik heb alle vertrouwen in pax en johannes
Ik.hoor nu dat de negatieve opmerkingen van jou kwamenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dit echt waar?
Ik wil dat culinaire avondje nog wel eens herbeleven.
Wanneer ben je te zien op 24kitchen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dit echt waar?
Ik wil dat culinaire avondje nog wel eens herbeleven.
Dat zou ik toch nooit doen, en ik vind het erg jammer dat je dit überhaupt denkt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik.hoor nu dat de negatieve opmerkingen van jou kwamen
Dat moet nog blijken, maar het zou me niet slecht uitkomen als Rudolph van Veen toevallig een ongeluk zou krijgenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wanneer ben je te zien op 24kitchen?
Dat is het woord op de straat johannes .. Of on mijn dm box eigenlijk maar dat klinkt minder stoerquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zou ik toch nooit doen, en ik vind het erg jammer dat je dit überhaupt denkt.
[..]
Dat moet nog blijken, maar het zou me niet slecht uitkomen als Rudolph van Veen toevallig een ongeluk zou krijgen
Dan is het het woord van die anonieme bron van jou tegen het mijne. Ik weet dat ik onschuldig benquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is het woord op de straat johannes .. Of on mijn dm box eigenlijk maar dat klinkt minder stoer
Mijn bron liegt nooitquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan is het het woord van die anonieme bron van jou tegen het mijne. Ik weet dat ik onschuldig ben
Begrepen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zou ik toch nooit doen, en ik vind het erg jammer dat je dit überhaupt denkt.
[..]
Dat moet nog blijken, maar het zou me niet slecht uitkomen als Rudolph van Veen toevallig een ongeluk zou krijgen
Een momentquote:
Bobbyquote:
Ja, net in de tuin gepistquote:
Kyanquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:25 schreef wietparkiet het volgende:
ik zat gister trouwens brugklas te kijken met de boys en toen zag ik opeens Kyan en toen dacht ik shit die ken ik
ben jij al zo oud?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb kyan strafwerk gegeven toen hij nog op de basisschool zat
nee, mijn moeder heeft een basisschool en daar was hij haar leerling en ik kon dus wanneer men dacht geen respect voor mij te hoeven hebben strafwerk geven, maar was vooral lesassistent in de onderbouwquote:
Sick.quote:Als de zomertijd ook in de winter zou gelden, zou het rond de jaarwisseling pas rond 09.00 uur 's ochtends licht worden.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:13 schreef Amarantha het volgende:
FB / zeg danny Ik wist dit dus niet.. en nu let ik er steeds op
ik kan mijn boxen gewoon vervangenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:21 schreef Amarantha het volgende:
Tering één van mijn boxen is naar de klote
Ik de mijne ook wel als ik wil maar geen zin inquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik kan mijn boxen gewoon vervangen
ik heb een versterker dus stel mijn linkerbox kapt er oppeens mee kan ik die loskoppelen en vervangenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik de mijne ook wel als ik wil maar geen zin in
Ik wil al een tijdje nieuwe boxen, kut merk heb ik nu. Ik ben allergisch voor slecht geluidquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb een versterker dus stel mijn linkerbox kapt er oppeens mee kan ik die loskoppelen en vervangen
studio monitoren kopenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil al een tijdje nieuwe boxen, kut merk heb ik nu. Ik ben allergisch voor slecht geluid
Jezus wat ben jij extreemquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:34 schreef Amarantha het volgende:
In de container gegooid, wil me er niet langer aan ergeren
Heb al een pest weekend en die boxen zijn al langer niet helemaal lekker. Morgen toch koopzondag, kijk wel in de stad naar iets nieuwsquote:
Zwartquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bij mij is hij grijs
studiomonitorenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb al een pest weekend en die boxen zijn al langer niet helemaal lekker. Morgen toch koopzondag, kijk wel in de stad naar iets nieuws
1x raden wel merk dit wasquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
studiomonitoren
maar anders trust vermijden
logitech is wel goed
Geen idee.. zo ver ik weet is het mijn ex vriend nu maar ik wacht het allemaal wel af. Ik kan er niks aan veranderen. Hij wilt ruimte en rustquote:
gehehehequote:
Aha, klinkt enigszins dubieus maar okequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee, mijn moeder heeft een basisschool en daar was hij haar leerling en ik kon dus wanneer men dacht geen respect voor mij te hoeven hebben strafwerk geven, maar was vooral lesassistent in de onderbouw
helpen met rekenen
hmmquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee.. zo ver ik weet is het mijn ex vriend nu maar ik wacht het allemaal wel af. Ik kan er niks aan veranderen. Hij wilt ruimte en rust
was ook aparte situatiequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Aha, klinkt enigszins dubieus maar oke
[..]
hmm
Troosten jaquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:45 schreef Mortaxx het volgende:
Als je niet zo ver weg Was zou ik je troosten ama
Met je 11 cmquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:45 schreef Mortaxx het volgende:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:45 schreef Mortaxx het volgende:
Gebeurt dat je vaak?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niets mis mee als je chick geen grand Canyon is van binnen
Nee nog nooitquote:
Hij komt binnenkort terug en gaat dan vast weer lopen kuttenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mij zo vaak
lekker boeiend gewoon negeren
Echt?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij komt binnenkort terug en gaat dan vast weer lopen kutten
ja dus. je kan hem toch negeren?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij komt binnenkort terug en gaat dan vast weer lopen kutten
quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mij zo vaak
lekker boeiend gewoon negeren
Okequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee nog nooit
Maar voor kurje in natuurlijke toestand voldoet 11 cm prima. Als ze net is uitgewoond door een neger is het misschien wat wijd
Logitech toch? die van mij gaan ook al zeker 4 jaar meequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gehehehe
vind trust een beetje een budgetmerk en dat merk je vaak aan hun spullen.
heb zelf deze
[ afbeelding ] bij mijn mac staan en werken al 3 jaar prima
goed geluid ook
jupquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Logitech toch? die van mij gaan ook al zeker 4 jaar mee
gastquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hee jij bent wel in de buurt van ama toch
Nee johquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:04 schreef Etsu het volgende:
vanavond 3de avond op de rij op stap
ik krijg hier spijt van
Oh mortaxx wat zou jij mooi zijn als je de essentie raakt en een nieuw mens maakt. Dat je van meer om jezelf geeft, ineens in de toekomst van die ander leeft.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Help me dan. Zouden toch mooie blonde kinderen van komen
ga filosofisch doen in KLBquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Help me dan. Zouden toch mooie blonde kinderen van komen
bang voor kater? gewoon rond een uur of 3-4 stoppen met drinken dan ben je volgende middag weer helemaal helderquote:
nee hoor.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
bang voor kater? gewoon rond een uur of 3-4 stoppen met drinken dan ben je volgende middag weer helemaal helder
drink je onder je grens iig als je nog zelfstandig thuis kan komenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
jawel hoor
al vaker absint gedronken
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
drink je onder je grens iig als je nog zelfstandig thuis kan komen
dat is wel chill danquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:11 schreef Etsu het volgende:
[..]dat is heel vreemd aan mij. als ik dronken ben, kan ik ergens nog wel heel nuchter denken waar ik ben en wat ik doe, dus kom dan ook altijd goed thuis
verder maak ik wel domme grappen, dat wel
jawelquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
dat is wel chill dan
heb je weleens gekotst van drinken
een keer werd ik op zondag wakker met vieze kater. kwam ik op maandag op school bleek iemand me naar huis gebracht te hebben die nacht. wist ik niks meer vanquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:11 schreef Etsu het volgende:
en ik heb een huisgenote he en we gaan altijd samen op stap dus we zorgen voor elkaar jwz
in japanquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
wanneer laatste keer en welke context
haha nicequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
in japanhad jetlag en was al 20 uur wakker ofzo en had al heel wat liters japans bier op en toen nam ik nog een slok en toen boem
toen kwamen 20 japanners op af en gingen ze het opruimen en ik keek toe
Maar ik moet wel om mezelf geven want niemand anders doet hetquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh mortaxx wat zou jij mooi zijn als je de essentie raakt en een nieuw mens maakt. Dat je van meer om jezelf geeft, ineens in de toekomst van die ander leeft.
Dit is hetzelfde als dat je zegt 'm'n kuiltjes zijn niet schattig'. Wederom een uitlokking om heel vrouwelijk FOK! in je DM te krijgen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar ik moet wel om mezelf geven want niemand anders doet het
en dat volle condoom in je kontjes deed geen alarmbellen rinkelenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
een keer werd ik op zondag wakker met vieze kater. kwam ik op maandag op school bleek iemand me naar huis gebracht te hebben die nacht. wist ik niks meer van
kontjes?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en dat volle condoom in je kontjes deed geen alarmbellen rinkelen
nee hoorquote:
hoezo?quote:
waarvanquote:
hoezo denk je datquote:
Halloquote:
Was smoor verliefd op je.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Las net onze discussies via dm terug volgens mij hadden we dikke crush op elkaar he
wat had je gedaan dan hahahquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
dacht heel even dat ik een ban had
niks maar reactievenster was nog niet geladen dus al mn haren stonden alweer overeind van schrikquote:
https://www.google.nl/search?q=site%3Anu.nl+emmeloordquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:45 schreef JanCees het volgende:
Wat was die foto van die brand cachet
Worden zelfs de dames van lichte zeden al naar industrieterreinen verplaatst?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:48 schreef xcachet het volgende:
Was mijn laatste dag stage. Hele industrieterrein afgesloten, dus mooi geen klanten. Lekker achterover kunnen hangen
Niet in een fabriek hoorquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Worden zelfs de dames van lichte zeden al naar industrieterreinen verplaatst?
dat is altijd schrikken jaquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
niks maar reactievenster was nog niet geladen dus al mn haren stonden alweer overeind van schrik
kan gewoonquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
klinkt wel gek ja
Net als 'dat heb ik nog nooit op'
Hoezo dan?quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
dat ontken ik niet maar vind het wel gek klinken
Jij bent ook zo'n oelewapper die de Koopgoot 'Beurstraverse' noemtquote:
Zijn zij nu zo dom of wij nu zo slimquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
klinkt wel gek ja
Net als 'dat heb ik nog nooit op'
Ja tuurlijkquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n oelewapper die de Koopgoot 'Beurstraverse' noemt
Wat een raar volk daar..quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
dat gebruiken ze hier of in Amsterdam niet
Oke charrelquote:
Eigenlijk zeggen alleen boeren hetquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
dat gebruiken ze hier of in Amsterdam niet
Ga Volendam supporten ofzo, vlegelquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik zeg net dat ze het hier niet gebruiken
Gaan ze voor de periodetitel denk jequote:
Succes dan VolenJanquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Vorige week nog verloren maar als NEC kampioen wordt hebben ze sowieso een periode
quote:
quote:
hoezoquote:Op zondag 26 oktober 2014 01:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ga nooit met je vriendin naar een feest waar chicks komen die je al kent vanaf dat je 2! Jaar oud bent na bier komt daar gedonder van.
Ik was er een aan het checken zo van toch eens kijken wat er van jou geworden is. En ik kreeg me toch een knal.quote:
denk dat hij slaaptquote:Op zondag 26 oktober 2014 03:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is mijn grote vriend Johannes hier?
Dan wacht ik tot morgenochtend.quote:
Ha-ha. Grappig man.quote:Op zondag 26 oktober 2014 04:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan wacht ik tot morgenochtend.
Moet jij niet eens slapen? Sesamstraat is toch al afgelopen?
was het leuk bij fera?quote:
Ja, erg gezellig. Iemand gezien die ik al 2 jaar niet meer had gezien.quote:
Awh leuk, is het gelukt met vet mesten?quote:Op zondag 26 oktober 2014 10:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, erg gezellig. Iemand gezien die ik al 2 jaar niet meer had gezien.
En ze probeerden me vest te mesten met taart, chipjes en frituur. De boeven.
Was het bij jou ook nog gezellig?
hoi jc, wat ga je vandaag doen?quote:
leuk, heb je een date?quote:
Boefje.quote:
Ik heb wat nasischijfjes gegeten en chipjes. En een stuk stroopwafel cheesecake.quote:Op zondag 26 oktober 2014 10:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Awh leuk, is het gelukt met vet mesten?hopelijk niet toch, dikzak ;s
En ja was heel leuk![]()
![]()
Dat klinkt wel heel lekker die cheesecakequote:Op zondag 26 oktober 2014 10:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boefje.
[..]
Ik heb wat nasischijfjes gegeten en chipjes. En een stuk stroopwafel cheesecake.![]()
Ga je hem spoedig weer zien?
Ik ben mij er eentjequote:
Patat of frietquote:
Niets mis mee.quote:
Was het ook.quote:Op zondag 26 oktober 2014 10:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel lekker die cheesecake
Hopelijk volgende week en ander pas over twee weken
Gelukkig is er maar eentjequote:
Stel je voor dat er mini-Dqodjes warenquote:Op zondag 26 oktober 2014 10:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het ook.
Maar alles wat ik tot nu toe van Myraela heb gegeten was erg lekker. Ben een beetje jaloers op haar kookkunsten.
Heb je in ieder geval iets om naar uit te kijken.
[..]
Gelukkig is er maar eentje
nicequote:Op zondag 26 oktober 2014 10:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het ook.
Maar alles wat ik tot nu toe van Myraela heb gegeten was erg lekker. Ben een beetje jaloers op haar kookkunsten.
Heb je in ieder geval iets om naar uit te kijken.
[..]
Gelukkig is er maar eentje
Dan moet Chowi maar draagmoeder zijn.quote:Op zondag 26 oktober 2014 10:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Stel je voor dat er mini-Dqodjes waren
End of the world man
Haha, awww. Zo schattig.quote:Op zondag 26 oktober 2014 10:46 schreef supersof het volgende:
[..]
nice
en ja dat wel, heb gisteren ook helemaal niks gedaan en is misschien wel goed dat hij volgende week niet kan komen want heb ook tentamens enzo. Super veel te doen nog
Heb wel zijn trui
Lijkt me beter, ja. Pure evilness als het mijn kinderen zouden zijn. Zelfs ik zou daar geen controle over hebbenquote:Op zondag 26 oktober 2014 10:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet Chowi maar draagmoeder zijn.
Dan kun je wel van ze houden alsof het je kinderen zijn, maar ze zijn het niet.
[..]
Haha, awww. Zo schattig.
Hoiquote:
hey hoe is het afgelopen vrijdag met je vriendquote:
Goedquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:27 schreef supersof het volgende:
[..]
hey hoe is het afgelopen vrijdag met je vriend
Awh, gelukkig maarquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
GoedUiteindelijk
Lief dat je vraagt. Hoe ging je date Sof?
quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Awh, gelukkig maarIk had het nog wel gelezen maar had geen tijd meer.
Ja was super leuk en gezellig. echt fijn, hij was er gewoon meer dan 24 uur(misschien voor jou niet bijzonder, maar hier wel haha)
omgggquote:
quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja was super leuk en gezellig. echt fijn, hij was er gewoon meer dan 24 uur(misschien voor jou niet bijzonder, maar hier wel haha)
Oh ik snap wel dat dat voor jou bijzonder voelt hoorquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Selbstverständlich. Ik vind dat altijd zo heerlijk rijden, dat stukje vanaf dat ik Alphen binnenrij, zeg maar. Ik ruik de koeienmest, zie de groene vlaktes. Voelt als thuis.quote:
But I cried the whole timequote:
quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Selbstverständlich. Ik vind dat altijd zo heerlijk rijden, dat stukje vanaf dat ik Alphen binnenrij, zeg maar. Ik ruik de koeienmest, zie de groene vlaktes. Voelt als thuis.
[..]
But I cried the whole time
She put a bag on my head
I think she might have been a racist
huhquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Selbstverständlich. Ik vind dat altijd zo heerlijk rijden, dat stukje vanaf dat ik Alphen binnenrij, zeg maar. Ik ruik de koeienmest, zie de groene vlaktes. Voelt als thuis.
[..]
But I cried the whole time
She put a bag on my head
I think she might have been a racist
Oh super leuk cadeautje had iequote:Op zondag 26 oktober 2014 11:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik snap wel dat dat voor jou bijzonder voelt hoorWat fijn! Wat was nou trouwens de verrassing?
In 2 jaar Nederlands leren praten is wel pretty damn hardquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik had gisteren een feestje met te weinig bier, whisky van 7 euro (WAT) en een vervelende griek die boos was dat we allemaal nederlands praatten. Ik bedoel, ze woont en studeert hier 2 jaar
Wat liefquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh super leuk cadeautje had ie![]()
een ding waar je een kaarsje in doet en daarboven kan je dan van die oliën in doen ofzo. Maar het zijn niet echt oliën wat erbij zaten maar het zijn rondjes van wax ofzo die dan smelten. En die heb je dan in allerlei verschillende geuren die je kan combineren tot een nieuwe geur enzo
![]()
wacht misschien vind ik een plaatje
Maarja, ze heeft ook een relatie met een nederlander en ze kan geen woord nederlands. Letterlijk bijnaquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In 2 jaar Nederlands leren praten is wel pretty damn hard
Nee vrijdag op zaterdag, maar wel laat weggegaan gisterenquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat liefwas hij vannacht nou ook gebleven of alleen vrijdagnacht?
Vanaf mijn 6de tot mijn 12de tussen de weilanden gewoondquote:
Stukje van het liedje toch.quote:
Voor Scandinaviers niet. Die kunnen het in een jaar.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In 2 jaar Nederlands leren praten is wel pretty damn hard
Ik weet wat je bedoeldquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh super leuk cadeautje had ie![]()
een ding waar je een kaarsje in doet en daarboven kan je dan van die oliën in doen ofzo. Maar het zijn niet echt oliën wat erbij zaten maar het zijn rondjes van wax ofzo die dan smelten. En die heb je dan in allerlei verschillende geuren die je kan combineren tot een nieuwe geur enzo
![]()
wacht misschien vind ik een plaatje
Oom van mij heeft een buitenlandse vriend, en die kent hij nog geen jaar, die gast kan nu gewoon al Nederlandsquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maarja, ze heeft ook een relatie met een nederlander en ze kan geen woord nederlands. Letterlijk bijna
ja echt heel lekkerquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoeldDie dingen zijn fijn!
Heb je lekker lang van elkaar kunnen genieten dusquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee vrijdag op zaterdag, maar wel laat weggegaan gisteren
Als je maar enigszins je best doet. En niet de hele tijd gaat janken dat griekenland dingen beter doet, zoals feestjes geven. Zelfs als je het over de Nederlandse economie gaat hebben is die van griekenland beterquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oom van mij heeft een buitenlandse vriend, en die kent hij nog geen jaar, die gast kan nu gewoon al Nederlands
Cadeautjes geven voor meisjes is echt fucking lastigquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ja echt heel lekkerecht perfect cadeautje, hij zegt dat dit het eerste goede cadeautje is wat hij ooit heeft gegeven
quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je maar enigszins je best doet. En niet de hele tijd gaat janken dat griekenland dingen beter doet, zoals feestjes geven. Zelfs als je het over de Nederlandse economie gaat hebben is die van griekenland beter
Nee, ze zei dat griekse wiet beter was dan nederlandse.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je met haar borden gegooid om het af te leren?
Haha ahquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ja echt heel lekkerecht perfect cadeautje, hij zegt dat dit het eerste goede cadeautje is wat hij ooit heeft gegeven
jaquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je lekker lang van elkaar kunnen genieten dus
Schattigquote:
quote:
quote:
Graag gedaan hoorquote:
Double-wedding met die van Inso natuurlijkquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor
Wanneer is de bruiloft?
Dat is wel vrij snel danquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Double-wedding met die van Inso natuurlijk
soonquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor
Wanneer is de bruiloft?
Ik zie het wel op facebook verschijnenquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:58 schreef supersof het volgende:
[..]
soon
nee grapjewe zijn nog niet eens officieel samen. nja we zijn wel samen maar niet echt uitgesproken ofzo met een datum ;s
ja ooit hahahaquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zie het wel op facebook verschijnen
Ach, maakt mij ook niet uitquote:
Oh ja is waar ookquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:47 schreef Fylax het volgende:
oeh nog een paar dagjes ama en dan kunnen we zwemmen![]()
Ik heb t laatste tijd niet meer gespeeld.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja is waar ookTof. Vanmiddag maar weer even spelen!
Haha ik ook niet maar ik probeer het sowieso niet te vaak te spelen zodat het leuk blijftquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb t laatste tijd niet meer gespeeld.
Primaquote:
Nicequote:Op zondag 26 oktober 2014 12:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
PrimaLaat geworden vannacht, gewerkt en chillen. Was om 10 uur alweer wakker met een droge bek
![]()
Beetje voetbal kijken, zo even eten scoren bij de C1000, beetje koken, PEC kijken vanmiddagseksen met de vrouwe
Prima dagje prima dagje
Hoe'st daar?
subway?quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NiceKlinkt als een relaxte zondag. Hier gaat het ook prima, ik wacht tot mijn ontbijt er is
Geen idee. Mijn vriend ging het centrum in en nam 'vast wel' ontbijt mee zei die. Geen idee watquote:
Heerlijke zondagquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NiceKlinkt als een relaxte zondag. Hier gaat het ook prima, ik wacht tot mijn ontbijt er is
quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heerlijke zondagLekker lui, vanavond ook gewoon mooi op de bank liggen, beetje TV kijken, telefoon uit, geen gezeur aan de kop
Relax een wierookje aansteken.
Fijn, liefdequote:Op zondag 26 oktober 2014 14:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook
Speciaal voor deze opmerking krijg je een Hup PEC van mij.
Hallo!quote:Op zondag 26 oktober 2014 03:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is mijn grote vriend Johannes hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |