soonquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor
Wanneer is de bruiloft?
Ik zie het wel op facebook verschijnenquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:58 schreef supersof het volgende:
[..]
soon
nee grapjewe zijn nog niet eens officieel samen. nja we zijn wel samen maar niet echt uitgesproken ofzo met een datum ;s
ja ooit hahahaquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zie het wel op facebook verschijnen
Ach, maakt mij ook niet uitquote:
Oh ja is waar ookquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:47 schreef Fylax het volgende:
oeh nog een paar dagjes ama en dan kunnen we zwemmen![]()
Ik heb t laatste tijd niet meer gespeeld.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja is waar ookTof. Vanmiddag maar weer even spelen!
Haha ik ook niet maar ik probeer het sowieso niet te vaak te spelen zodat het leuk blijftquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb t laatste tijd niet meer gespeeld.
Primaquote:
Nicequote:Op zondag 26 oktober 2014 12:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
PrimaLaat geworden vannacht, gewerkt en chillen. Was om 10 uur alweer wakker met een droge bek
![]()
Beetje voetbal kijken, zo even eten scoren bij de C1000, beetje koken, PEC kijken vanmiddagseksen met de vrouwe
Prima dagje prima dagje
Hoe'st daar?
subway?quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NiceKlinkt als een relaxte zondag. Hier gaat het ook prima, ik wacht tot mijn ontbijt er is
Geen idee. Mijn vriend ging het centrum in en nam 'vast wel' ontbijt mee zei die. Geen idee watquote:
Heerlijke zondagquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NiceKlinkt als een relaxte zondag. Hier gaat het ook prima, ik wacht tot mijn ontbijt er is
quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heerlijke zondagLekker lui, vanavond ook gewoon mooi op de bank liggen, beetje TV kijken, telefoon uit, geen gezeur aan de kop
Relax een wierookje aansteken.
Fijn, liefdequote:Op zondag 26 oktober 2014 14:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook
Speciaal voor deze opmerking krijg je een Hup PEC van mij.
Hallo!quote:Op zondag 26 oktober 2014 03:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is mijn grote vriend Johannes hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |