huhquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Selbstverständlich. Ik vind dat altijd zo heerlijk rijden, dat stukje vanaf dat ik Alphen binnenrij, zeg maar. Ik ruik de koeienmest, zie de groene vlaktes. Voelt als thuis.
[..]
But I cried the whole time
She put a bag on my head
I think she might have been a racist
Oh super leuk cadeautje had iequote:Op zondag 26 oktober 2014 11:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik snap wel dat dat voor jou bijzonder voelt hoorWat fijn! Wat was nou trouwens de verrassing?
In 2 jaar Nederlands leren praten is wel pretty damn hardquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik had gisteren een feestje met te weinig bier, whisky van 7 euro (WAT) en een vervelende griek die boos was dat we allemaal nederlands praatten. Ik bedoel, ze woont en studeert hier 2 jaar
Wat liefquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh super leuk cadeautje had ie![]()
een ding waar je een kaarsje in doet en daarboven kan je dan van die oliën in doen ofzo. Maar het zijn niet echt oliën wat erbij zaten maar het zijn rondjes van wax ofzo die dan smelten. En die heb je dan in allerlei verschillende geuren die je kan combineren tot een nieuwe geur enzo
![]()
wacht misschien vind ik een plaatje
Maarja, ze heeft ook een relatie met een nederlander en ze kan geen woord nederlands. Letterlijk bijnaquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In 2 jaar Nederlands leren praten is wel pretty damn hard
Nee vrijdag op zaterdag, maar wel laat weggegaan gisterenquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat liefwas hij vannacht nou ook gebleven of alleen vrijdagnacht?
Vanaf mijn 6de tot mijn 12de tussen de weilanden gewoondquote:
Stukje van het liedje toch.quote:
Voor Scandinaviers niet. Die kunnen het in een jaar.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In 2 jaar Nederlands leren praten is wel pretty damn hard
Ik weet wat je bedoeldquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh super leuk cadeautje had ie![]()
een ding waar je een kaarsje in doet en daarboven kan je dan van die oliën in doen ofzo. Maar het zijn niet echt oliën wat erbij zaten maar het zijn rondjes van wax ofzo die dan smelten. En die heb je dan in allerlei verschillende geuren die je kan combineren tot een nieuwe geur enzo
![]()
wacht misschien vind ik een plaatje
Oom van mij heeft een buitenlandse vriend, en die kent hij nog geen jaar, die gast kan nu gewoon al Nederlandsquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maarja, ze heeft ook een relatie met een nederlander en ze kan geen woord nederlands. Letterlijk bijna
ja echt heel lekkerquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoeldDie dingen zijn fijn!
Heb je lekker lang van elkaar kunnen genieten dusquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee vrijdag op zaterdag, maar wel laat weggegaan gisteren
Als je maar enigszins je best doet. En niet de hele tijd gaat janken dat griekenland dingen beter doet, zoals feestjes geven. Zelfs als je het over de Nederlandse economie gaat hebben is die van griekenland beterquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oom van mij heeft een buitenlandse vriend, en die kent hij nog geen jaar, die gast kan nu gewoon al Nederlands
Cadeautjes geven voor meisjes is echt fucking lastigquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ja echt heel lekkerecht perfect cadeautje, hij zegt dat dit het eerste goede cadeautje is wat hij ooit heeft gegeven
quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je maar enigszins je best doet. En niet de hele tijd gaat janken dat griekenland dingen beter doet, zoals feestjes geven. Zelfs als je het over de Nederlandse economie gaat hebben is die van griekenland beter
Nee, ze zei dat griekse wiet beter was dan nederlandse.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je met haar borden gegooid om het af te leren?
Haha ahquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ja echt heel lekkerecht perfect cadeautje, hij zegt dat dit het eerste goede cadeautje is wat hij ooit heeft gegeven
jaquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je lekker lang van elkaar kunnen genieten dus
Schattigquote:
quote:
quote:
Graag gedaan hoorquote:
Double-wedding met die van Inso natuurlijkquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor
Wanneer is de bruiloft?
Dat is wel vrij snel danquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Double-wedding met die van Inso natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |