Patat of frietquote:
Niets mis mee.quote:
Was het ook.quote:Op zondag 26 oktober 2014 10:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel lekker die cheesecake
Hopelijk volgende week en ander pas over twee weken
Gelukkig is er maar eentjequote:
Stel je voor dat er mini-Dqodjes warenquote:Op zondag 26 oktober 2014 10:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het ook.
Maar alles wat ik tot nu toe van Myraela heb gegeten was erg lekker. Ben een beetje jaloers op haar kookkunsten.
Heb je in ieder geval iets om naar uit te kijken.
[..]
Gelukkig is er maar eentje
nicequote:Op zondag 26 oktober 2014 10:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het ook.
Maar alles wat ik tot nu toe van Myraela heb gegeten was erg lekker. Ben een beetje jaloers op haar kookkunsten.
Heb je in ieder geval iets om naar uit te kijken.
[..]
Gelukkig is er maar eentje
Dan moet Chowi maar draagmoeder zijn.quote:Op zondag 26 oktober 2014 10:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Stel je voor dat er mini-Dqodjes waren
End of the world man
Haha, awww. Zo schattig.quote:Op zondag 26 oktober 2014 10:46 schreef supersof het volgende:
[..]
nice
en ja dat wel, heb gisteren ook helemaal niks gedaan en is misschien wel goed dat hij volgende week niet kan komen want heb ook tentamens enzo. Super veel te doen nog
Heb wel zijn trui
Lijkt me beter, ja. Pure evilness als het mijn kinderen zouden zijn. Zelfs ik zou daar geen controle over hebbenquote:Op zondag 26 oktober 2014 10:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet Chowi maar draagmoeder zijn.
Dan kun je wel van ze houden alsof het je kinderen zijn, maar ze zijn het niet.
[..]
Haha, awww. Zo schattig.
Hoiquote:
hey hoe is het afgelopen vrijdag met je vriendquote:
Goedquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:27 schreef supersof het volgende:
[..]
hey hoe is het afgelopen vrijdag met je vriend
Awh, gelukkig maarquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
GoedUiteindelijk
Lief dat je vraagt. Hoe ging je date Sof?
quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Awh, gelukkig maarIk had het nog wel gelezen maar had geen tijd meer.
Ja was super leuk en gezellig. echt fijn, hij was er gewoon meer dan 24 uur(misschien voor jou niet bijzonder, maar hier wel haha)
omgggquote:
quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja was super leuk en gezellig. echt fijn, hij was er gewoon meer dan 24 uur(misschien voor jou niet bijzonder, maar hier wel haha)
Oh ik snap wel dat dat voor jou bijzonder voelt hoorquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Selbstverständlich. Ik vind dat altijd zo heerlijk rijden, dat stukje vanaf dat ik Alphen binnenrij, zeg maar. Ik ruik de koeienmest, zie de groene vlaktes. Voelt als thuis.quote:
But I cried the whole timequote:
quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Selbstverständlich. Ik vind dat altijd zo heerlijk rijden, dat stukje vanaf dat ik Alphen binnenrij, zeg maar. Ik ruik de koeienmest, zie de groene vlaktes. Voelt als thuis.
[..]
But I cried the whole time
She put a bag on my head
I think she might have been a racist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |