hoezo?quote:
waarvanquote:
hoezo denk je datquote:
Halloquote:
Was smoor verliefd op je.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Las net onze discussies via dm terug volgens mij hadden we dikke crush op elkaar he
wat had je gedaan dan hahahquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
dacht heel even dat ik een ban had
niks maar reactievenster was nog niet geladen dus al mn haren stonden alweer overeind van schrikquote:
https://www.google.nl/search?q=site%3Anu.nl+emmeloordquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:45 schreef JanCees het volgende:
Wat was die foto van die brand cachet
Worden zelfs de dames van lichte zeden al naar industrieterreinen verplaatst?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:48 schreef xcachet het volgende:
Was mijn laatste dag stage. Hele industrieterrein afgesloten, dus mooi geen klanten. Lekker achterover kunnen hangen
Niet in een fabriek hoorquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Worden zelfs de dames van lichte zeden al naar industrieterreinen verplaatst?
dat is altijd schrikken jaquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
niks maar reactievenster was nog niet geladen dus al mn haren stonden alweer overeind van schrik
kan gewoonquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
klinkt wel gek ja
Net als 'dat heb ik nog nooit op'
Hoezo dan?quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
dat ontken ik niet maar vind het wel gek klinken
Jij bent ook zo'n oelewapper die de Koopgoot 'Beurstraverse' noemtquote:
Zijn zij nu zo dom of wij nu zo slimquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
klinkt wel gek ja
Net als 'dat heb ik nog nooit op'
Ja tuurlijkquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n oelewapper die de Koopgoot 'Beurstraverse' noemt
Wat een raar volk daar..quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
dat gebruiken ze hier of in Amsterdam niet
Oke charrelquote:
Eigenlijk zeggen alleen boeren hetquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
dat gebruiken ze hier of in Amsterdam niet
Ga Volendam supporten ofzo, vlegelquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik zeg net dat ze het hier niet gebruiken
Gaan ze voor de periodetitel denk jequote:
Succes dan VolenJanquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Vorige week nog verloren maar als NEC kampioen wordt hebben ze sowieso een periode
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |