Precies.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
een tip van een expert. dankje. Jouw posts zijn namelijk nooit nutteloos of zeikerig.
Je ziet hem vaak genoeg. Blijft het beetje spannendquote:
leukquote:
Aldus het grootste zeikwijf van FOK!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat is wat mensen aan mij kunnen waarderen hier, i.t.t. jouw nutteloze, nietszeggende, zeikerige posts.
tip: ga minder zeiken, dan komt 't goed.
Dit dus.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Aldus het grootste zeikwijf van FOK!
Hardop gelachen
quote:
Dankje lieverd.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Aldus het grootste zeikwijf van FOK!
Hardop gelachen
Ik ruk het er vannacht afquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dankje lieverd.
Vind jou ook lief.Zit je goed op je plek achter mijn behang?
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ruk het er vannacht af
En dan gaat het over je behang niet je pikkie.
Ga gewoon gokken op Unibet dan .quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:18 schreef Fylax het volgende:
Elan schatje, weet jij iets wat ik kan kopen op internet? 't liefst wel iets dat ik op het internet kan gebruiken, dus niet iets wat thuisbezorgd wordt. Heb echt koopdrang.
Ginny Weasleyquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:17 schreef Elan het volgende:
Wijnaldum heeft baby dat kind heet Ginny
Gilianoquote:
als ze daar achter komen worden ze wel boos enzo volgens mijquote:
niet vaak genoegquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je ziet hem vaak genoeg. Blijft het beetje spannend
leef met mij meequote:
Heb je Arma III al?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
als ze daar achter komen worden ze wel boos enzo volgens mij
weet je echt niet wat ik kan kopen? leuk spel ofzo
Ben je homo?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:18 schreef Fylax het volgende:
Elan schatje, weet jij iets wat ik kan kopen op internet? 't liefst wel iets dat ik op het internet kan gebruiken, dus niet iets wat thuisbezorgd wordt. Heb echt koopdrang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |