Voorin was het ook zielig. Die schoten.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het allemaal wel meevallen.
Jonge onervaren verdediging, dan krijg je dat.
Hopelijk krijgt die Karsdorp geen kans meer
slaat nergens op dat jij alles mag zeggen en als ik iets zeg doe ik het weer.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
man man man meteen een vergelijking bij halen
jij en ik zijn heeeeel anders. hele andere verhalen. gelukkig maar.
jeetjejeetje
Ze hadden ook het geluk niet echt mee, kan je ook gewoon toegeven.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voorin was het ook zielig. Die schoten.
Geef dan gewoon gelijk op als je niet wilt scoren.
ben leuke boy aan het datenquote:
Was 1 kansje waar ze wat pech hadden. Maar je ziet nu bij PSV al meer overtuiging in 1 schot dan de Feyenoord spitsen de hele wedstrijd bij elkaar hadden.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hadden ook het geluk niet echt mee, kan je ook gewoon toegeven.
Maar ja het mag allemaal wel wat effectiever dat ben ik met je eens.
huilhuilhuilll boehoehoeeeequote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
slaat nergens op dat jij alles mag zeggen en als ik iets zeg doe ik het weer.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
huilhuilhuilll boehoehoeeee![]()
![]()
![]()
![]()
zakdoekje?
Die hebben toch ook veel meer individuele kwaliteit?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was 1 kansje waar ze wat pech hadden. Maar je ziet nu bij PSV al meer overtuiging in 1 schot dan de Feyenoord spitsen de hele wedstrijd bij elkaar hadden.
Als de Feyenoordspitsen zo weinig kwaliteit hebben dat ze een bal niet eens normaal kunnen trappen, kun je alvast je neerleggen bij degradatie.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die hebben toch ook veel meer individuele kwaliteit?
Boeiendquote:
quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
huilhuilhuilll boehoehoeeee![]()
![]()
![]()
![]()
zakdoekje?
neequote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:13 schreef Etsu het volgende:
ezell schatje wil je met mij kinderen maken???
dat is wat mensen aan mij kunnen waarderen hier, i.t.t. jouw nutteloze, nietszeggende, zeikerige posts.quote:
een tip van een expert. dankje. Jouw posts zijn namelijk nooit nutteloos of zeikerig.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat is wat mensen aan mij kunnen waarderen hier, i.t.t. jouw nutteloze, nietszeggende, zeikerige posts.
tip: ga minder zeiken, dan komt 't goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |