SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
hmm oki hoop dat ik je kan vertrouwen ga t denk k doenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is een algemene site om je btg te kopen. Gebruik het altijd
Tof. Zouden we op fok ook moetn doenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende: [..] Geen idee. [..] Ja.
Op /co/. Iedereen had zijn Amazon wishlist gedropped en dan was het de bedoeling dat je voor anderen wat kocht.
Ik heb voor 3 mensen wat gekocht toen. En van 2 mensen wat gekregen. Hebben meer dan 100 mensen iets gekregen geloof ik.
goede site hoor. echt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
hmm oki hoop dat ik je kan vertrouwen ga t denk k doen
Dan zou ik niet mee doen denk ik.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tof. Zouden we op fok ook moetn doen
maar op 4chan welquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zou ik niet mee doen denk ik.
Te veel mensen hier die ik niet vertrouw.
Die je minder vertrouwt dan vreemden?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zou ik niet mee doen denk ik.
Te veel mensen hier die ik niet vertrouw.
Die groep wel, ja.quote:
Er is op fok zo vaak gezeik over leugens en mensen die zich anders voordoen en die prive informatie openbaren en allesquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die je minder vertrouwt dan vreemden?
Binnen grtd dan
dat meisjequote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toen ik jong was, vond ik haar cute:
Zit wat in, ik snap 4chan alleen niet. Vind het er zo kut uitzien met berichtjes enzoquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die groep wel, ja.
/co/ is liefde.
[..]
Er is op fok zo vaak gezeik over leugens en mensen die zich anders voordoen en die prive informatie openbaren en alles
ditquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit wat in, ik snap 4chan alleen niet. Vind het er zo kut uitzien met berichtjes enzo
Ja, is wat onoverzichtelijker dan de foks.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit wat in, ik snap 4chan alleen niet. Vind het er zo kut uitzien met berichtjes enzo
mijn ouders hebben kon abo en daar zit spotify bijquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:14 schreef Fok-it het volgende:
Ik koop heel weinig online. Als ik wat koop is het spotify abo's of boeken meer niet
vind ze niet meer zo lekker, zo hard en taai. beter speculaasje kan je je ook beter inhoudenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien als pepernoten het hele jaar verkrijgbaar waren, ze minder lekker zouden zijn.
Kon?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:34 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn ouders hebben kon abo en daar zit spotify bij
[..]
vind ze niet meer zo lekker, zo hard en taai. beter speculaasje kan je je ook beter inhouden
geen idee wie dat isquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:41 schreef Fok-it het volgende:
Neil Patrick Harris' gaat de Oscars presenteren volgend jaarBaas
LB vindt dit niet leukquote:
oh hijquote:
quote:
Echt?quote:
komt door die film van laatst waar hij in speelt, gone girlquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt?Best knap en hij is ongelooflijk getalenteerd
goed hoor, en die van jou?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:49 schreef Etsu het volgende:
hoi lieve schatten van me behalve wp
hoe is het leven?
Prima. En daar in het hoge noorden?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:49 schreef Etsu het volgende:
hoi lieve schatten van me behalve wp
hoe is het leven?
nee tentamenstressquote:
koudquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima. En daar in het hoge noorden?
Nog niet begonnen grapjasquote:
ik heb vandaag weer niks gedaanquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee tentamenstress
zit nu depressief op de bank
[..]
koud
ik vandaag wel een beetje, maar ben gewoon uitgeput en moequote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb vandaag weer niks gedaan
ik zal het wel merken volgende week met de stress
Ga vanavond wat doen danquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Zou ik ook hebben als ik in Groningen woondequote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vandaag wel een beetje, maar ben gewoon uitgeput en moe
ik zie het leven niet meer zitten snapje
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ik probeer al wat te doen sinds elf uur, denk niet dat het nu gaat werkenquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou ik ook hebben als ik in Groningen woonde
Fok uit laptop uitquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ik probeer al wat te doen sinds elf uur, denk niet dat het nu gaat werken
Naar woerden?quote:
n even rustenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vandaag wel een beetje, maar ben gewoon uitgeput en moe
ik zie het leven niet meer zitten snapje
nee ;squote:
Penisbaardquote:
Ja.quote:
Paar stoppelsquote:
ik stop die tong in je anusquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Paar stoppels
En hou die tong binnen
donshaartjes.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.
baard (de; m; meervoud: baarden)
1
de haren op kin en wangen bij de man: de baard in de keel hebben gezegd van een jongensstem die zwaarder wordt
http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=baard&lang=nn#.VEkzir5Ozmw
'haren'
wat zijn die dingen op mijn kin en wangen dan?
Ik heb uitwendige aambeien maar veel plezierquote:
bedankt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb uitwendige aambeien maar veel plezier
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat heb jij inderdaad. goed opgemerkt.
Weet jij nies van.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:03 schreef Etsu het volgende:
toto heeft donshaartjes daar beneden tussen zn benen hihaho![]()
Jhaliquote:
petraquote:
hahaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, ik heb dr beloofd het niet te doen
Petronellaquote:
ik wilde net vragen waar dit opeens vandaan kwamquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:09 schreef Toto69 het volgende:
Weet niet waarom ik dit vertel eigenlijk
Ik weet het ook niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ik wilde net vragen waar dit opeens vandaan kwam
Omdat je wel in haar broekje wildequote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:09 schreef Toto69 het volgende:
Weet niet waarom ik dit vertel eigenlijk
nein dankequote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat je wel in haar broekje wilde
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toto is zo'n hosselbaas. Overal waar hij komt scheiden de vrouwen vocht af.
hehe yeah rightquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toto is zo'n hosselbaas. Overal waar hij komt scheiden de vrouwen vocht af.
albienquote:
Misselijk volkquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:18 schreef Toto69 het volgende:
NWS / Inbrekers takelen terriër Toto toe met spijkerstok
repostquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:18 schreef Toto69 het volgende:
Waar liggen dat soort dorpen? Ben op best veel plekken in Gelderland geweest, maar nergens van die echte kerklui.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:08 schreef Toto69 het volgende:
vorig oud & nieuw had ik een meisje ontmoet in een of ander dorp in gelderland toen ik daar met een vriend en zn familie bij vrienden van hen was
dat meisje begon een paar dagen later; ja als je wat met mij zou willen moet je gelovig worden. en dan ook echt naar de kerk etc.![]()
Wapenveld.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar liggen dat soort dorpen? Ben op best veel plekken in Gelderland geweest, maar nergens van die echte kerklui.
Gelderland is over het algemeen sowieso wel aardig biblebeltquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar liggen dat soort dorpen? Ben op best veel plekken in Gelderland geweest, maar nergens van die echte kerklui.
ik had ban tijdens oud & nieuwquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:23 schreef Toto69 het volgende:
Ook op oudejaarsavond 2 uur lang in de kerk gezeten. Ben ongelovig als de pest en had nog nooit een kerkdienst doorstaan in m'n hele leven dus damn wat was dat kut
Als ik zoiets tegen zou komen zou ik echt hetzelfde terug doen bij de dadersquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:18 schreef Toto69 het volgende:
Dat vind ik geen Gelderland. Dat is de Veluwe, Achterhoek, Gelderse vallei, Ijsseldal en Betuwe.quote:
Helemaal niet juist, alleen dat rare nietszeggende strookje in het westen toch.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelderland is over het algemeen sowieso wel aardig biblebelt
vooruitquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat vind ik geen Gelderland. Dat is de Veluwe, Achterhoek, Gelderse vallei, Ijsseldal en Betuwe.
Aardig groot gedeelte nog hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Helemaal niet juist, alleen dat rare nietszeggende strookje in het westen toch.
En waar mag jij wonen dan?quote:
Ideaal. En in welke provincie?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Dichtbij een A1 oprit, dus kan me makkelijk verplaatsen in ons kleine landje.
Utrecht gok ikquote:
Dat is wel het beste ja. En het moeilijkstquote:
quote:
Zou ik wel meer moeten doenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel het beste ja. En het moeilijkst
Mooi gebied welquote:
Dat zat ik net ook te lezen jaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:36 schreef Chai het volgende:
http://www.destentor.nl/r(...)lesbiennes-1.4589463
Waar blijft het hetero ontmoetingspad danquote:
Jij bent redelijk positief ingesteld tochquote:
Ja best wel, maar meer van, als ik geen zin heb in school ofzoquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent redelijk positief ingesteld toch
Ik las dat ze dat systeem ook al hebben op middelbare scholen maar dan met een armbandje in verschillende kleuren. Als je als jongen (of meisje) dat armbandje vsn een anders hand af weet te rukken moet diegene de handeling waar het kleurtje voorstaat uitvoeren of ondergaanquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar blijft het hetero ontmoetingspad dan![]()
En aan het speldje wat iemand draagt kan je zien of diegene alleen wil zoenen of neuken.
Jeetje.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik las dat ze dat systeem ook al hebben op middelbare scholen maar dan met een armbandje in verschillende kleuren. Als je als jongen (of meisje) dat armbandje vsn een anders hand af weet te rukken moet diegene de handeling waar het kleurtje voorstaat uitvoeren of ondergaan
geilquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik las dat ze dat systeem ook al hebben op middelbare scholen maar dan met een armbandje in verschillende kleuren. Als je als jongen (of meisje) dat armbandje vsn een anders hand af weet te rukken moet diegene de handeling waar het kleurtje voorstaat uitvoeren of ondergaan
Misschien toch mijn vwo afmaken danquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een geluk heb je als puber anno 2014 met dit soort praktijken en Tinder.quote:
Ach, als we dat vroeger ook hadden gehad, had ik er ook niks mee gedaan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een geluk heb je als puber anno 2014 met dit soort praktijken en Tinder.
Hoe oud was je dan toen je je voor chicks begon te interesseren?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, als we dat vroeger ook hadden gehad, had ik er ook niks mee gedaan.
0quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe oud was je dan toen je je voor chicks begon te interesseren?
Jij was al aan het hosselen in de couveuse?quote:
ja jongens allemaal naakt bohhhhquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij was al aan het hosselen in de couveuse?
bitches links bitches rechtsquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij was al aan het hosselen in de couveuse?
Ik was wel verliefd hoor, op de middelbare. Maar durfde er toch niks mee.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe oud was je dan toen je je voor chicks begon te interesseren?
op mijquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:53 schreef Etsu het volgende:
ik ben nu wel verliefd op iemand
weten jullie op wie???
op elanquote:
op blauw?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee gadverdamme ik slik liever een levende kakkerlak door dan dat ik verliefd word op elan
dat dat je hem haattequote:
liefquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee joh paxcon is een schat
heb gisteren in z'n wangetjes geknepen
heb je hem al eens gevraagd of hij ook op jou is?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja
En we keken elkaar ook hele tijd aan
Alsof die ook op mij is hihi
Ik denk dat hij zijn kots probeerde binnen te houden, als hij naar beneden zou kijken ging het mis natuurlijkquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja
En we keken elkaar ook hele tijd aan
Alsof die ook op mij is hihi
nee durf niet hihi zou jij dat doen??quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:00 schreef supersof het volgende:
[..]
heb je hem al eens gevraagd of hij ook op jou is?
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zijn kots probeerde binnen te houden, als hij naar beneden zou kijken ging het mis natuurlijk
Heb je geen tv?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:01 schreef supersof het volgende:
hoe kan ik expeditie robinson kijken op mijn laptop help ik wil het zien is er een live stream ofzo
misschien als je echt signalen van hem krijgtquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee durf niet hihi zou jij dat doen??
neequote:
ja ik zal binnenkort wel tijdens een hoorcollege het hem vragenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:01 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien als je echt signalen van hem krijgt
maar is wel eng natuurlik
Je hebt sites voor gratis tv kijken dus moet je ff googlenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:02 schreef supersof het volgende:
[..]
neeniet hier wel thuisthuis natuurlijk
laat maar weten jaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja ik zal binnenkort wel tijdens een hoorcollege het hem vragen
Goed hoor. En met jou en je dates?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ja he
ik wist dat je hem wel leuk zou vinden
hoe gaat het met tjack en jou?
ja heel goed eigenlijkquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Goed hoor. En met jou en je dates?
altijdquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat Fokkie zit te huilen.
Meer om die zielige trollen in vbl ja.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat Fokkie zit te huilen.
"mad"quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meer om die zielige trollen in vbl ja.
Als je zelf niet scoort krijg je ze zelf wel om de oren
Zo dramatisch waren ze niet
Nee hoor. terecht verloren.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
"mad"
"jelly"
"zit diep he"
Het is ook gewoon extreem zielig om dit aan te zien.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor. terecht verloren.
Maar blijkbaar zit het joden nog dieper om elke Europese wedstrijd van Feyenoord te benadrukken hoe slecht Feyenoord wel niet is
doe je het weerquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:00 schreef Fylax het volgende:
hihihi paxcon is aan het flirten met me op whatsapp
trollen?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meer om die zielige trollen in vbl ja.
Als je zelf niet scoort krijg je ze zelf wel om de oren
Zo dramatisch waren ze niet
Vind het allemaal wel meevallen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is ook gewoon extreem zielig om dit aan te zien.
man man man meteen een vergelijking bij halenquote:
Voorin was het ook zielig. Die schoten.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het allemaal wel meevallen.
Jonge onervaren verdediging, dan krijg je dat.
Hopelijk krijgt die Karsdorp geen kans meer
slaat nergens op dat jij alles mag zeggen en als ik iets zeg doe ik het weer.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
man man man meteen een vergelijking bij halen
jij en ik zijn heeeeel anders. hele andere verhalen. gelukkig maar.
jeetjejeetje
Ze hadden ook het geluk niet echt mee, kan je ook gewoon toegeven.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voorin was het ook zielig. Die schoten.
Geef dan gewoon gelijk op als je niet wilt scoren.
ben leuke boy aan het datenquote:
Was 1 kansje waar ze wat pech hadden. Maar je ziet nu bij PSV al meer overtuiging in 1 schot dan de Feyenoord spitsen de hele wedstrijd bij elkaar hadden.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hadden ook het geluk niet echt mee, kan je ook gewoon toegeven.
Maar ja het mag allemaal wel wat effectiever dat ben ik met je eens.
huilhuilhuilll boehoehoeeeequote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
slaat nergens op dat jij alles mag zeggen en als ik iets zeg doe ik het weer.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
huilhuilhuilll boehoehoeeee![]()
![]()
![]()
![]()
zakdoekje?
Die hebben toch ook veel meer individuele kwaliteit?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was 1 kansje waar ze wat pech hadden. Maar je ziet nu bij PSV al meer overtuiging in 1 schot dan de Feyenoord spitsen de hele wedstrijd bij elkaar hadden.
Als de Feyenoordspitsen zo weinig kwaliteit hebben dat ze een bal niet eens normaal kunnen trappen, kun je alvast je neerleggen bij degradatie.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die hebben toch ook veel meer individuele kwaliteit?
Boeiendquote:
quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
huilhuilhuilll boehoehoeeee![]()
![]()
![]()
![]()
zakdoekje?
neequote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:13 schreef Etsu het volgende:
ezell schatje wil je met mij kinderen maken???
dat is wat mensen aan mij kunnen waarderen hier, i.t.t. jouw nutteloze, nietszeggende, zeikerige posts.quote:
een tip van een expert. dankje. Jouw posts zijn namelijk nooit nutteloos of zeikerig.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat is wat mensen aan mij kunnen waarderen hier, i.t.t. jouw nutteloze, nietszeggende, zeikerige posts.
tip: ga minder zeiken, dan komt 't goed.
Precies.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
een tip van een expert. dankje. Jouw posts zijn namelijk nooit nutteloos of zeikerig.
Je ziet hem vaak genoeg. Blijft het beetje spannendquote:
leukquote:
Aldus het grootste zeikwijf van FOK!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat is wat mensen aan mij kunnen waarderen hier, i.t.t. jouw nutteloze, nietszeggende, zeikerige posts.
tip: ga minder zeiken, dan komt 't goed.
Dit dus.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Aldus het grootste zeikwijf van FOK!
Hardop gelachen
quote:
Dankje lieverd.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Aldus het grootste zeikwijf van FOK!
Hardop gelachen
Ik ruk het er vannacht afquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dankje lieverd.
Vind jou ook lief.Zit je goed op je plek achter mijn behang?
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ruk het er vannacht af
En dan gaat het over je behang niet je pikkie.
Ga gewoon gokken op Unibet dan .quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:18 schreef Fylax het volgende:
Elan schatje, weet jij iets wat ik kan kopen op internet? 't liefst wel iets dat ik op het internet kan gebruiken, dus niet iets wat thuisbezorgd wordt. Heb echt koopdrang.
Ginny Weasleyquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:17 schreef Elan het volgende:
Wijnaldum heeft baby dat kind heet Ginny
Gilianoquote:
als ze daar achter komen worden ze wel boos enzo volgens mijquote:
niet vaak genoegquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je ziet hem vaak genoeg. Blijft het beetje spannend
leef met mij meequote:
Heb je Arma III al?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
als ze daar achter komen worden ze wel boos enzo volgens mij
weet je echt niet wat ik kan kopen? leuk spel ofzo
Ben je homo?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:18 schreef Fylax het volgende:
Elan schatje, weet jij iets wat ik kan kopen op internet? 't liefst wel iets dat ik op het internet kan gebruiken, dus niet iets wat thuisbezorgd wordt. Heb echt koopdrang.
Las net onze discussies via dm terug volgens mij hadden we dikke crush op elkaar hequote:
denk niet dat er nog veel dates komen bijna relatie ja tochquote:
ja doe ik schatje, waar is hij heen dan dat je hem niet kan zienquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
niet vaak genoeg
[..]
leef met mij mee
Zou je wel willen he dat ik homo zou zijnquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
jep, dat issie
maar hij wil graag bij horen en dan doet die alsof die hetero is
Als je goede pc heb is die wel leukquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zou je wel willen he dat ik homo zou zijn
kus op je pikkie xxxx
nee bah, heb liever een echte vent zonder wallen van hier tot Tokyoquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
kus op je pikkie xxxx
hahahahahaha gvd fylaxquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
kus op je pikkie xxxx
picsquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ja doe ik schatje, waar is hij heen dan dat je hem niet kan zien
waarom zei je op whatsapp dat je me wel zou neuken dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee bah, heb liever een echte vent zonder wallen van hier tot Tokyo
Kus op je ballen xxxx
van?quote:
Ik dacht dat je wel door zou hebben dat je moeite hebt met onderscheid maken tussen serieus en trollquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
waarom zei je op whatsapp dat je me wel zou neuken dan?
wil die niet op fok ;squote:
Je was er heel serieus over schat, geef maar toe.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wel door zou hebben dat je moeite hebt met onderscheid maken tussen serieus en troll
thuisquote:
zijn bro opzoekenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ja doe ik schatje, waar is hij heen dan dat je hem niet kan zien
ikvind jou altijd aardigquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:24 schreef supersof het volgende:
soms vind ik fylax wel aardig maar niet als hij weer aandacht vraagt
Mehquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je was er heel serieus over schat, geef maar toe.
mocht je niet mee?quote:
dit is een trollquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Meh
Ik lik liever een clitoris dan dat ik je zou neuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |