Gelderland is over het algemeen sowieso wel aardig biblebeltquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar liggen dat soort dorpen? Ben op best veel plekken in Gelderland geweest, maar nergens van die echte kerklui.
ik had ban tijdens oud & nieuwquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:23 schreef Toto69 het volgende:
Ook op oudejaarsavond 2 uur lang in de kerk gezeten. Ben ongelovig als de pest en had nog nooit een kerkdienst doorstaan in m'n hele leven dus damn wat was dat kut
Als ik zoiets tegen zou komen zou ik echt hetzelfde terug doen bij de dadersquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:18 schreef Toto69 het volgende:
NWS / Inbrekers takelen terriër Toto toe met spijkerstok
Dat vind ik geen Gelderland. Dat is de Veluwe, Achterhoek, Gelderse vallei, Ijsseldal en Betuwe.quote:
Helemaal niet juist, alleen dat rare nietszeggende strookje in het westen toch.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelderland is over het algemeen sowieso wel aardig biblebelt
vooruitquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat vind ik geen Gelderland. Dat is de Veluwe, Achterhoek, Gelderse vallei, Ijsseldal en Betuwe.
Aardig groot gedeelte nog hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Helemaal niet juist, alleen dat rare nietszeggende strookje in het westen toch.
En waar mag jij wonen dan?quote:
Ideaal. En in welke provincie?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Dichtbij een A1 oprit, dus kan me makkelijk verplaatsen in ons kleine landje.
Utrecht gok ikquote:
Dat is wel het beste ja. En het moeilijkstquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |