ik wilde net vragen waar dit opeens vandaan kwamquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:09 schreef Toto69 het volgende:
Weet niet waarom ik dit vertel eigenlijk
Ik weet het ook niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ik wilde net vragen waar dit opeens vandaan kwam
Omdat je wel in haar broekje wildequote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:09 schreef Toto69 het volgende:
Weet niet waarom ik dit vertel eigenlijk
nein dankequote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat je wel in haar broekje wilde
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toto is zo'n hosselbaas. Overal waar hij komt scheiden de vrouwen vocht af.
hehe yeah rightquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toto is zo'n hosselbaas. Overal waar hij komt scheiden de vrouwen vocht af.
albienquote:
Misselijk volkquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:18 schreef Toto69 het volgende:
NWS / Inbrekers takelen terriėr Toto toe met spijkerstok
repostquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:18 schreef Toto69 het volgende:
NWS / Inbrekers takelen terriėr Toto toe met spijkerstok
Waar liggen dat soort dorpen? Ben op best veel plekken in Gelderland geweest, maar nergens van die echte kerklui.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:08 schreef Toto69 het volgende:
vorig oud & nieuw had ik een meisje ontmoet in een of ander dorp in gelderland toen ik daar met een vriend en zn familie bij vrienden van hen was
dat meisje begon een paar dagen later; ja als je wat met mij zou willen moet je gelovig worden. en dan ook echt naar de kerk etc.![]()
Wapenveld.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar liggen dat soort dorpen? Ben op best veel plekken in Gelderland geweest, maar nergens van die echte kerklui.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |