SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
hmm oki hoop dat ik je kan vertrouwen ga t denk k doenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is een algemene site om je btg te kopen. Gebruik het altijd
Tof. Zouden we op fok ook moetn doenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende: [..] Geen idee. [..] Ja.
Op /co/. Iedereen had zijn Amazon wishlist gedropped en dan was het de bedoeling dat je voor anderen wat kocht.
Ik heb voor 3 mensen wat gekocht toen. En van 2 mensen wat gekregen. Hebben meer dan 100 mensen iets gekregen geloof ik.
goede site hoor. echt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
hmm oki hoop dat ik je kan vertrouwen ga t denk k doen
Dan zou ik niet mee doen denk ik.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tof. Zouden we op fok ook moetn doen
maar op 4chan welquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zou ik niet mee doen denk ik.
Te veel mensen hier die ik niet vertrouw.
Die je minder vertrouwt dan vreemden?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zou ik niet mee doen denk ik.
Te veel mensen hier die ik niet vertrouw.
Die groep wel, ja.quote:
Er is op fok zo vaak gezeik over leugens en mensen die zich anders voordoen en die prive informatie openbaren en allesquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die je minder vertrouwt dan vreemden?
Binnen grtd dan
dat meisjequote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toen ik jong was, vond ik haar cute:
Zit wat in, ik snap 4chan alleen niet. Vind het er zo kut uitzien met berichtjes enzoquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die groep wel, ja.
/co/ is liefde.
[..]
Er is op fok zo vaak gezeik over leugens en mensen die zich anders voordoen en die prive informatie openbaren en alles
ditquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit wat in, ik snap 4chan alleen niet. Vind het er zo kut uitzien met berichtjes enzo
Ja, is wat onoverzichtelijker dan de foks.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit wat in, ik snap 4chan alleen niet. Vind het er zo kut uitzien met berichtjes enzo
mijn ouders hebben kon abo en daar zit spotify bijquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:14 schreef Fok-it het volgende:
Ik koop heel weinig online. Als ik wat koop is het spotify abo's of boeken meer niet
vind ze niet meer zo lekker, zo hard en taai. beter speculaasje kan je je ook beter inhoudenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien als pepernoten het hele jaar verkrijgbaar waren, ze minder lekker zouden zijn.
Kon?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:34 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn ouders hebben kon abo en daar zit spotify bij
[..]
vind ze niet meer zo lekker, zo hard en taai. beter speculaasje kan je je ook beter inhouden
geen idee wie dat isquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:41 schreef Fok-it het volgende:
Neil Patrick Harris' gaat de Oscars presenteren volgend jaarBaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |