Zou ik wel meer moeten doenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel het beste ja. En het moeilijkst
Mooi gebied welquote:
Dat zat ik net ook te lezen jaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:36 schreef Chai het volgende:
http://www.destentor.nl/r(...)lesbiennes-1.4589463
Waar blijft het hetero ontmoetingspad danquote:
Jij bent redelijk positief ingesteld tochquote:
Ja best wel, maar meer van, als ik geen zin heb in school ofzoquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent redelijk positief ingesteld toch
Ik las dat ze dat systeem ook al hebben op middelbare scholen maar dan met een armbandje in verschillende kleuren. Als je als jongen (of meisje) dat armbandje vsn een anders hand af weet te rukken moet diegene de handeling waar het kleurtje voorstaat uitvoeren of ondergaanquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar blijft het hetero ontmoetingspad dan![]()
En aan het speldje wat iemand draagt kan je zien of diegene alleen wil zoenen of neuken.
Jeetje.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik las dat ze dat systeem ook al hebben op middelbare scholen maar dan met een armbandje in verschillende kleuren. Als je als jongen (of meisje) dat armbandje vsn een anders hand af weet te rukken moet diegene de handeling waar het kleurtje voorstaat uitvoeren of ondergaan
geilquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik las dat ze dat systeem ook al hebben op middelbare scholen maar dan met een armbandje in verschillende kleuren. Als je als jongen (of meisje) dat armbandje vsn een anders hand af weet te rukken moet diegene de handeling waar het kleurtje voorstaat uitvoeren of ondergaan
Misschien toch mijn vwo afmaken danquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een geluk heb je als puber anno 2014 met dit soort praktijken en Tinder.quote:
Ach, als we dat vroeger ook hadden gehad, had ik er ook niks mee gedaan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een geluk heb je als puber anno 2014 met dit soort praktijken en Tinder.
Hoe oud was je dan toen je je voor chicks begon te interesseren?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, als we dat vroeger ook hadden gehad, had ik er ook niks mee gedaan.
0quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe oud was je dan toen je je voor chicks begon te interesseren?
Jij was al aan het hosselen in de couveuse?quote:
ja jongens allemaal naakt bohhhhquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij was al aan het hosselen in de couveuse?
bitches links bitches rechtsquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij was al aan het hosselen in de couveuse?
Ik was wel verliefd hoor, op de middelbare. Maar durfde er toch niks mee.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe oud was je dan toen je je voor chicks begon te interesseren?
op mijquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:53 schreef Etsu het volgende:
ik ben nu wel verliefd op iemand
weten jullie op wie???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |