Echt?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij komt binnenkort terug en gaat dan vast weer lopen kutten
ja dus. je kan hem toch negeren?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij komt binnenkort terug en gaat dan vast weer lopen kutten
quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mij zo vaak
lekker boeiend gewoon negeren
Okequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee nog nooit
Maar voor kurje in natuurlijke toestand voldoet 11 cm prima. Als ze net is uitgewoond door een neger is het misschien wat wijd
Logitech toch? die van mij gaan ook al zeker 4 jaar meequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gehehehe
vind trust een beetje een budgetmerk en dat merk je vaak aan hun spullen.
heb zelf deze
[ afbeelding ] bij mijn mac staan en werken al 3 jaar prima
goed geluid ook
jupquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Logitech toch? die van mij gaan ook al zeker 4 jaar mee
gastquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hee jij bent wel in de buurt van ama toch
Nee johquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:04 schreef Etsu het volgende:
vanavond 3de avond op de rij op stap
ik krijg hier spijt van
Oh mortaxx wat zou jij mooi zijn als je de essentie raakt en een nieuw mens maakt. Dat je van meer om jezelf geeft, ineens in de toekomst van die ander leeft.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Help me dan. Zouden toch mooie blonde kinderen van komen
ga filosofisch doen in KLBquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Help me dan. Zouden toch mooie blonde kinderen van komen
bang voor kater? gewoon rond een uur of 3-4 stoppen met drinken dan ben je volgende middag weer helemaal helderquote:
nee hoor.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
bang voor kater? gewoon rond een uur of 3-4 stoppen met drinken dan ben je volgende middag weer helemaal helder
drink je onder je grens iig als je nog zelfstandig thuis kan komenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
jawel hoor
al vaker absint gedronken
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
drink je onder je grens iig als je nog zelfstandig thuis kan komen
dat is wel chill danquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:11 schreef Etsu het volgende:
[..]dat is heel vreemd aan mij. als ik dronken ben, kan ik ergens nog wel heel nuchter denken waar ik ben en wat ik doe, dus kom dan ook altijd goed thuis
verder maak ik wel domme grappen, dat wel
jawelquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
dat is wel chill dan
heb je weleens gekotst van drinken
een keer werd ik op zondag wakker met vieze kater. kwam ik op maandag op school bleek iemand me naar huis gebracht te hebben die nacht. wist ik niks meer vanquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:11 schreef Etsu het volgende:
en ik heb een huisgenote he en we gaan altijd samen op stap dus we zorgen voor elkaar jwz
in japanquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
wanneer laatste keer en welke context
haha nicequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
in japanhad jetlag en was al 20 uur wakker ofzo en had al heel wat liters japans bier op en toen nam ik nog een slok en toen boem
toen kwamen 20 japanners op af en gingen ze het opruimen en ik keek toe
Maar ik moet wel om mezelf geven want niemand anders doet hetquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh mortaxx wat zou jij mooi zijn als je de essentie raakt en een nieuw mens maakt. Dat je van meer om jezelf geeft, ineens in de toekomst van die ander leeft.
Dit is hetzelfde als dat je zegt 'm'n kuiltjes zijn niet schattig'. Wederom een uitlokking om heel vrouwelijk FOK! in je DM te krijgen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar ik moet wel om mezelf geven want niemand anders doet het
en dat volle condoom in je kontjes deed geen alarmbellen rinkelenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
een keer werd ik op zondag wakker met vieze kater. kwam ik op maandag op school bleek iemand me naar huis gebracht te hebben die nacht. wist ik niks meer van
kontjes?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en dat volle condoom in je kontjes deed geen alarmbellen rinkelen
nee hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |