SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Mijn ouders lezen de Trouwquote:
Ik ga hem nog wel kijken volgende week denk ik.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:25 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik heb fury al we gezien. Van min zou die 4/5 sterren krijgen. Ik vind vooral goed dat tie ook de donkere kant laat zien van oorlog, bijvoorbeeld iemand doodschieten die zich al heeft overgegeven
Moet je echt doen. Ik kan hem echt aanradenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn ouders lezen de Trouw
[..]
Ik ga hem nog wel kijken volgende week denk ik.
oh. ik lees wel eens het NRCquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn ouders lezen de Trouw
[..]
Ik ga hem nog wel kijken volgende week denk ik.
Dat ik mooi benquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Datgeen wat we woensdag zeiden toen we over Mortaxx hadden, was dus wel waar.
Groningen komt hierquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kom naar Groningen dan mooiboy
Hou die gedachten vooral vast.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
goed ik heb alle vertrouwen in pax en johannes
Ik.hoor nu dat de negatieve opmerkingen van jou kwamenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dit echt waar?
Ik wil dat culinaire avondje nog wel eens herbeleven.
Wanneer ben je te zien op 24kitchen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dit echt waar?
Ik wil dat culinaire avondje nog wel eens herbeleven.
Dat zou ik toch nooit doen, en ik vind het erg jammer dat je dit überhaupt denkt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik.hoor nu dat de negatieve opmerkingen van jou kwamen
Dat moet nog blijken, maar het zou me niet slecht uitkomen als Rudolph van Veen toevallig een ongeluk zou krijgenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wanneer ben je te zien op 24kitchen?
Dat is het woord op de straat johannes .. Of on mijn dm box eigenlijk maar dat klinkt minder stoerquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zou ik toch nooit doen, en ik vind het erg jammer dat je dit überhaupt denkt.
[..]
Dat moet nog blijken, maar het zou me niet slecht uitkomen als Rudolph van Veen toevallig een ongeluk zou krijgen
Dan is het het woord van die anonieme bron van jou tegen het mijne. Ik weet dat ik onschuldig benquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is het woord op de straat johannes .. Of on mijn dm box eigenlijk maar dat klinkt minder stoer
Mijn bron liegt nooitquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan is het het woord van die anonieme bron van jou tegen het mijne. Ik weet dat ik onschuldig ben
Begrepen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zou ik toch nooit doen, en ik vind het erg jammer dat je dit überhaupt denkt.
[..]
Dat moet nog blijken, maar het zou me niet slecht uitkomen als Rudolph van Veen toevallig een ongeluk zou krijgen
Een momentquote:
Bobbyquote:
Ja, net in de tuin gepistquote:
Kyanquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:25 schreef wietparkiet het volgende:
ik zat gister trouwens brugklas te kijken met de boys en toen zag ik opeens Kyan en toen dacht ik shit die ken ik
ben jij al zo oud?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb kyan strafwerk gegeven toen hij nog op de basisschool zat
nee, mijn moeder heeft een basisschool en daar was hij haar leerling en ik kon dus wanneer men dacht geen respect voor mij te hoeven hebben strafwerk geven, maar was vooral lesassistent in de onderbouwquote:
Sick.quote:Als de zomertijd ook in de winter zou gelden, zou het rond de jaarwisseling pas rond 09.00 uur 's ochtends licht worden.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:13 schreef Amarantha het volgende:
FB / zeg danny Ik wist dit dus niet.. en nu let ik er steeds op
ik kan mijn boxen gewoon vervangenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:21 schreef Amarantha het volgende:
Tering één van mijn boxen is naar de klote
Ik de mijne ook wel als ik wil maar geen zin inquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik kan mijn boxen gewoon vervangen
ik heb een versterker dus stel mijn linkerbox kapt er oppeens mee kan ik die loskoppelen en vervangenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik de mijne ook wel als ik wil maar geen zin in
Ik wil al een tijdje nieuwe boxen, kut merk heb ik nu. Ik ben allergisch voor slecht geluidquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb een versterker dus stel mijn linkerbox kapt er oppeens mee kan ik die loskoppelen en vervangen
studio monitoren kopenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil al een tijdje nieuwe boxen, kut merk heb ik nu. Ik ben allergisch voor slecht geluid
Jezus wat ben jij extreemquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:34 schreef Amarantha het volgende:
In de container gegooid, wil me er niet langer aan ergeren
Heb al een pest weekend en die boxen zijn al langer niet helemaal lekker. Morgen toch koopzondag, kijk wel in de stad naar iets nieuwsquote:
Zwartquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bij mij is hij grijs
studiomonitorenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb al een pest weekend en die boxen zijn al langer niet helemaal lekker. Morgen toch koopzondag, kijk wel in de stad naar iets nieuws
1x raden wel merk dit wasquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
studiomonitoren
maar anders trust vermijden
logitech is wel goed
Geen idee.. zo ver ik weet is het mijn ex vriend nu maar ik wacht het allemaal wel af. Ik kan er niks aan veranderen. Hij wilt ruimte en rustquote:
gehehehequote:
Aha, klinkt enigszins dubieus maar okequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee, mijn moeder heeft een basisschool en daar was hij haar leerling en ik kon dus wanneer men dacht geen respect voor mij te hoeven hebben strafwerk geven, maar was vooral lesassistent in de onderbouw
helpen met rekenen
hmmquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee.. zo ver ik weet is het mijn ex vriend nu maar ik wacht het allemaal wel af. Ik kan er niks aan veranderen. Hij wilt ruimte en rust
was ook aparte situatiequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Aha, klinkt enigszins dubieus maar oke
[..]
hmm
Troosten jaquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:45 schreef Mortaxx het volgende:
Als je niet zo ver weg Was zou ik je troosten ama
Met je 11 cmquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:45 schreef Mortaxx het volgende:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:45 schreef Mortaxx het volgende:
Gebeurt dat je vaak?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niets mis mee als je chick geen grand Canyon is van binnen
Nee nog nooitquote:
Hij komt binnenkort terug en gaat dan vast weer lopen kuttenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mij zo vaak
lekker boeiend gewoon negeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |