Ik.hoor nu dat de negatieve opmerkingen van jou kwamenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dit echt waar?
Ik wil dat culinaire avondje nog wel eens herbeleven.
Wanneer ben je te zien op 24kitchen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dit echt waar?
Ik wil dat culinaire avondje nog wel eens herbeleven.
Dat zou ik toch nooit doen, en ik vind het erg jammer dat je dit überhaupt denkt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik.hoor nu dat de negatieve opmerkingen van jou kwamen
Dat moet nog blijken, maar het zou me niet slecht uitkomen als Rudolph van Veen toevallig een ongeluk zou krijgenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wanneer ben je te zien op 24kitchen?
Dat is het woord op de straat johannes .. Of on mijn dm box eigenlijk maar dat klinkt minder stoerquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zou ik toch nooit doen, en ik vind het erg jammer dat je dit überhaupt denkt.
[..]
Dat moet nog blijken, maar het zou me niet slecht uitkomen als Rudolph van Veen toevallig een ongeluk zou krijgen
Dan is het het woord van die anonieme bron van jou tegen het mijne. Ik weet dat ik onschuldig benquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is het woord op de straat johannes .. Of on mijn dm box eigenlijk maar dat klinkt minder stoer
Mijn bron liegt nooitquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan is het het woord van die anonieme bron van jou tegen het mijne. Ik weet dat ik onschuldig ben
Begrepen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zou ik toch nooit doen, en ik vind het erg jammer dat je dit überhaupt denkt.
[..]
Dat moet nog blijken, maar het zou me niet slecht uitkomen als Rudolph van Veen toevallig een ongeluk zou krijgen
Een momentquote:
Bobbyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |