Yes helemaal #gefresht. Geen niggerkapper jammer genoeg, net als in Vladikavkaz zit er niet eentje hier.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
nigga kapper? beetje freshen?
Heb je geen kookboek met een paar simpele gerechten?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ga woensdag iets uitzoeken, de winkel weet mij altijd te inspireren
Heel jammer, maar ik heb begrip voor de situatiequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is erg gehecht aan mijn ouderlijk huis.
Jaquote:
Hoorn is net Vladikavkaz (als je daar woont tenminste)quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Yes helemaal #gefresht. Geen niggerkapper jammer genoeg, net als in Vladikavkaz zit er niet eentje hier.
In mijn gezelschap gedraagt Paxcon zich altijd voortreffelijkquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:21 schreef Etsu het volgende:
Ik weet niet of ik durf om Paxcon binnen te laten i.v.m. mijn huisgenote. Straks maakt hij mij belachelijk.
In Hoorn zitten wel turkenkappers maar weet niet of dat telt? En nee ik woon er niet, wel vlakbij.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoorn is net Vladikavkaz (als je daar woont tenminste)
Mijn opa zei altijd tegen mij: jongen, een turk is geen nigga.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
In Hoorn zitten wel turkenkappers maar weet niet of dat telt? En nee ik woon er niet, wel vlakbij.
Ik vond hem afgelopen woensdag niet echt goed gedragen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In mijn gezelschap gedraagt Paxcon zich altijd voortreffelijk
Misschien had je hem dan moeten corrigeren, want ik was te druk met eten koken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vond hem afgelopen woensdag niet echt goed gedragen.
Nog niet. De krant van mijn ouders gaf hem 2 van de 5 sterren maarquote:
de telegraaf ofzo?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog niet. De krant van mijn ouders gaf hem 2 van de 5 sterren maar
Maar ja, die gaven Under the skin 5 sterren terwijl ik niks snapte van die film.
Ik heb fury al we gezien. Van min zou die 4/5 sterren krijgen. Ik vind vooral goed dat tie ook de donkere kant laat zien van oorlog, bijvoorbeeld iemand doodschieten die zich al heeft overgegevenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog niet. De krant van mijn ouders gaf hem 2 van de 5 sterren maar
Maar ja, die gaven Under the skin 5 sterren terwijl ik niks snapte van die film.
Heb ik meerdere keren geprobeerd, maar hij luisterde niet. Ook had hij continu een grote mond.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien had je hem dan moeten corrigeren, want ik was te druk met eten koken.
Ik vond hem een goede afwashulp.
Dan blijft het probleem dus voortbestaan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn opa zei altijd tegen mij: jongen, een turk is geen nigga.
laptop is kapotquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
hihi neem laptop mee en doe skype aanx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |