Als het eerste waar ik klopt de rest ookquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat eerste is waar en de laatste twee is privé.
is goedquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kom dan 1 op 1
internetridder
kom maar naar UCS faggotquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
is goed
over 2 uur @ rotterdam cs
ben met mn goons dus beter ben je op je hoede
chillen 24/7
dat is het leven
en focken je moede
Ik weet niet wat je aan het doen bent, maar volgens mij ben je aan het ijlen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als het eerste waar ik klopt de rest ookal zie ik iets opbloeien tussen hem en Rezania dus hoe lang dit nog klopt
plzquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als het eerste waar ik klopt de rest ookal zie ik iets opbloeien tussen hem en Rezania dus hoe lang dit nog klopt
Je lines zijn wackquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee sorry heb plannen
met de mannen
spitten geen probleem
je kunt niet om mij heem
Praat niet tegen me zei ikquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dan moet je niet op een openbaar forum posten
Behalve tegen FC Groningen, toen werd er gewonnen met 2-0quote:
snobbels luistert k-popquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Typisch donder op
anders krijg je stoten tegen je kop
Ik mis Oscar.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben nu niet in Groningen. Ik ben bij Oscar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft hij.kuiltjesquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, hij is echt zo lief
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:13 schreef Etsu het volgende:
wat zal ik nemenkipburgerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat zal ik nemenwij hadden vroeger een kwalitaria tegenover schoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nooit gegeten
Geeeen ideequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat gaan we woensdag eten oh chefkok?
Echt heel lekkerquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wij hadden vroeger een kwalitaria tegenover school
nooit gegeten
wat zal ik nemenHollandse burger, dan kan je laten zien dat je rijk bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde het aan jouw creativiteit over laten.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Geeeen idee
heb je nog een suggestie?
waar bestelde je dan je frietquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wij hadden vroeger een kwalitaria tegenover school
nooit gegeten
ja weet ik. bij mijn opa en oma zit er een op de hoek. haal daar altijd patatjes met kerstquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Echt heel lekkerVooral de patatjes.
Laatst al gehad, was ook lekker, maar duur idd.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hollandse burger, dan kan je laten zien dat je rijk bent.
je moet je bek houden over kwalitariaquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:15 schreef Typisch het volgende:
kwalitaria hebben wij hier ook
en is maar aids
Het is zo lastigquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wilde het aan jouw creativiteit over laten.
neequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
je moet je bek houden over kwalitaria
Lief van je.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat zou ik zelfs jou niet voorschotelen
ik heb vorige week nog voor je gekookt manquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lief van je.Wanneer ga je voor me koken?
Oh, noem jij rijst afgieten koken?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik heb vorige week nog voor je gekookt man
Ik ga woensdag iets uitzoeken, de winkel weet mij altijd te inspirerenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het moet wel iets zijn wat goed vult ivm bier.
Joey knuckles en king cole maar hebben ook nummers met cancer en apathy enzoquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh ik dacht de film
is dat met vinnie paz?
doeiiiquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:19 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Binnenkort bij mij en dan mag jij koken om het in te halen.
Yes helemaal #gefresht. Geen niggerkapper jammer genoeg, net als in Vladikavkaz zit er niet eentje hier.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
nigga kapper? beetje freshen?
Heb je geen kookboek met een paar simpele gerechten?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ga woensdag iets uitzoeken, de winkel weet mij altijd te inspireren
Heel jammer, maar ik heb begrip voor de situatiequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is erg gehecht aan mijn ouderlijk huis.
Jaquote:
Hoorn is net Vladikavkaz (als je daar woont tenminste)quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Yes helemaal #gefresht. Geen niggerkapper jammer genoeg, net als in Vladikavkaz zit er niet eentje hier.
In mijn gezelschap gedraagt Paxcon zich altijd voortreffelijkquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:21 schreef Etsu het volgende:
Ik weet niet of ik durf om Paxcon binnen te laten i.v.m. mijn huisgenote. Straks maakt hij mij belachelijk.
In Hoorn zitten wel turkenkappers maar weet niet of dat telt? En nee ik woon er niet, wel vlakbij.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoorn is net Vladikavkaz (als je daar woont tenminste)
Mijn opa zei altijd tegen mij: jongen, een turk is geen nigga.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
In Hoorn zitten wel turkenkappers maar weet niet of dat telt? En nee ik woon er niet, wel vlakbij.
Ik vond hem afgelopen woensdag niet echt goed gedragen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In mijn gezelschap gedraagt Paxcon zich altijd voortreffelijk
Misschien had je hem dan moeten corrigeren, want ik was te druk met eten koken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vond hem afgelopen woensdag niet echt goed gedragen.
Nog niet. De krant van mijn ouders gaf hem 2 van de 5 sterren maarquote:
de telegraaf ofzo?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog niet. De krant van mijn ouders gaf hem 2 van de 5 sterren maar
Maar ja, die gaven Under the skin 5 sterren terwijl ik niks snapte van die film.
Ik heb fury al we gezien. Van min zou die 4/5 sterren krijgen. Ik vind vooral goed dat tie ook de donkere kant laat zien van oorlog, bijvoorbeeld iemand doodschieten die zich al heeft overgegevenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog niet. De krant van mijn ouders gaf hem 2 van de 5 sterren maar
Maar ja, die gaven Under the skin 5 sterren terwijl ik niks snapte van die film.
Heb ik meerdere keren geprobeerd, maar hij luisterde niet. Ook had hij continu een grote mond.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien had je hem dan moeten corrigeren, want ik was te druk met eten koken.
Ik vond hem een goede afwashulp.
Dan blijft het probleem dus voortbestaan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn opa zei altijd tegen mij: jongen, een turk is geen nigga.
laptop is kapotquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
hihi neem laptop mee en doe skype aanx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |