SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
awwwquote:
A variant of other sex party urban myths, the stories claim that at these events, allegedly increasingly popular among adolescents, females wearing various shades of lipstick take turns fellating males in sequence, leaving multiple colors (a "rainbow") on their penises.[1]quote:
Welk eiland is dat?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:12 schreef Amarantha het volgende:
Honden en katten zijn niet toegestaan op dat eiland en de konijnen (en dat zijn er behoorlijk wat) zijn behoorlijk tamWorden regelmatig door bewoners van het eiland bijgevoerd enz
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ōkunoshima ook wel Rabbit Island genoemd
wutquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
A variant of other sex party urban myths, the stories claim that at these events, allegedly increasingly popular among adolescents, females wearing various shades of lipstick take turns fellating males in sequence, leaving multiple colors (a "rainbow") on their penises.[1]
Er is ook een cat islandquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ōkunoshima ook wel Rabbit Island genoemd
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er is ook een cat island
Liefquote:
Tof raar landquote:
Alleen katten zijn vaak chagrijnig en cranky.quote:
Yupquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:21 schreef richolio het volgende:
[..]
Ze hebben ook super veel Kit Kat smaken
[ afbeelding ]
wtfquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:21 schreef richolio het volgende:
[..]
Ze hebben ook super veel Kit Kat smaken
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:24 schreef richolio het volgende:
Japan staat zeker op mijn lijstje van landen/plaatsen die ik ooit nog wil gaan bezoeken.
Samen met Chili, Istanbul, Mexico, Budapest en nog een paar
Budapest is heeeeeeeel tofquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:24 schreef richolio het volgende:
Japan staat zeker op mijn lijstje van landen/plaatsen die ik ooit nog wil gaan bezoeken.
Samen met Chili, Istanbul, Mexico, Budapest en nog een paar
In Polen doen ze sun and star. Inso vindt dit leukquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
A variant of other sex party urban myths, the stories claim that at these events, allegedly increasingly popular among adolescents, females wearing various shades of lipstick take turns fellating males in sequence, leaving multiple colors (a "rainbow") on their penises.[1]
Sun and star?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In Polen doen ze sun and star. Inso vindt dit leuk
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Budapest is heeeeeeeel tof
Mexico heeft heel mooie plekjes hoorquote:
Ben je er geweest? Het lijkt me zo mooiquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Budapest is heeeeeeeel tof
Ja klopt. Maar het eten en de mensen enzo trekken me niet echtquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:27 schreef richolio het volgende:
[..]
Mexico heeft heel mooie plekjes hoor
[..]
Ben je er geweest? Het lijkt me zo mooi
jij faalt sowieso met etenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar het eten en de mensen enzo trekken me niet echt
Vooral het eten
uh oke.quote:
Dat is dus wat ik deedquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:27 schreef richolio het volgende:
Ik wil Budapest en dan gelijk Sziget erbij.
Tofquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik deed
Maar dan andersom, een dagje budapest zelf in geweest
Nee?quote:
Antartica ook. Leg je zo even 5k voor neer minimaalquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:32 schreef richolio het volgende:
Hawaii staat nog het hoogst op mijn lijstje denk ik. Gaat nog wel even duren vrees ik.
Dit jaar, fucking amazing. De line-up, de aankleding, het voedsel, de prijzen, de sfeer, de mensenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:30 schreef richolio het volgende:
[..]
TofWelk jaar ging je? Is Sziget goed?
Wie wil er nou naar Antarticaquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Antartica ook. Leg je zo even 5k voor neer minimaal
Is toch vet daar een excursie doen.quote:
Vet manquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit jaar, fucking amazing. De line-up, de aankleding, het voedsel, de prijzen, de sfeer, de mensen
Ziet er wel heel mooi uitquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is toch vet daar een excursie doen.
Patagonie is ook fucking mooiquote:
Ehh, denk stromae, wat een manquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:34 schreef richolio het volgende:
[..]
Vet manWat vond je het beste optreden?
Inderdaad, heb die gast op Lowlands gezien. Wat een show ookquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ehh, denk stromae, wat een man
Lowlands lijkt me maar matig vergeleken met szigetquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:46 schreef richolio het volgende:
[..]
Inderdaad, heb die gast op Lowlands gezien. Wat een show ook
Hoiquote:
Het was wel echt suuuper tofquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lowlands lijkt me maar matig vergeleken met sziget
Die ziet hij waarschijnlijk niet op Poolse tvquote:
Hehe truetruequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die ziet hij waarschijnlijk niet op Poolse tv
Als jezelfquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:53 schreef richolio het volgende:
Gaan jullie nog wat doen met halloween?
Als wat zal ik gaan morgen?
Nee ik doe niet aan Halloween.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:54 schreef richolio het volgende:
[..]
Ga lekker zelf als jezelf
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Beide redenenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:56 schreef richolio het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je omgeving ook niet of andere reden
waarom zou je een relatie beginnen met mensen op deathrow?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:59 schreef Elan het volgende:
Wtf best knappe vrouwen beginnen relatie met gasten on deathrow fokkie
Ja, bad boys zijn een turn on voor veel vrouwen hequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:59 schreef Elan het volgende:
Wtf best knappe vrouwen beginnen relatie met gasten on deathrow fokkie
Zoietsquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beide redenen
Wat zou je moeten doen met Halloween dan?
Naar een Halloween feestje bedoel je?
Wel tofquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:00 schreef richolio het volgende:
[..]
ZoietsWe nodigen hier ook vrienden uit. Ik doe dat dan, mijn ouders en mijn zus
Dus er komen hier morgen wel +- 35 man. Er is hier ook een ''spooktocht'' en een ''feestje'' op een plein. Dan gaan we daarheen ofzo.
Halloween is hier bijna een even groot ding als kerst.Maar kan me voorstellen dat niet iedereen dat doet. Denk de meeste mensen niet echt, in mijn omgeving dan
Wijf deed dat ze werden penvrienden ofzo en toen relatie.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom zou je een relatie beginnen met mensen op deathrow?
Wat familie, het meeste wel vrienden van mijn ouders. Ook wat vrienden van mij en mijn zus. Mijn zwager werd wat te enthousiast na zijn ervaring hier vorig jaar, dus nu komen er ineens een boel mensenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel tof![]()
Meer dan familie, of vrienden van je ouders ofzo?
Waar zie je dit allemaalquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Wijf deed dat ze werden penvrienden ofzo en toen relatie.
Vet raar.
Snap wel als je er in zit dat je het leuk vindt, maar het is echt nog veel te klein over het algemeen in Nederlandquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:03 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat familie, het meeste wel vrienden van mijn ouders. Ook wat vrienden van mij en mijn zus. Mijn zwager werd wat te enthousiast na zijn ervaring hier vorig jaar, dus nu komen er ineens een boel mensen![]()
Maar het is wel leuk ja
Try 415000quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Het was wel echt suuuper tofEcht een tijd gehad. De aankleding en prijzen zullen wel wat minder zijn dan bij Sziget.
Maar de sfeer en dergelijke zijn goed
en het is natuurlijk kleiner, maar sowieso 60000 man, is genoeg
Ja klopt, dat vind ik wel jammer. Het is dat er hier in de wijk wat mee gedaan wordt, maar op de meeste plekken niet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap wel als je er in zit dat je het leuk vindt, maar het is echt nog veel te klein over het algemeen in Nederland
Ik zou het best willen meemaken, maar een week in een tent met zo fucking veel mensen om je heen trek ik nietquote:
Texas is ook een van de weinige staten waar doodstraf nog is.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Was net op Nat Geo
422 ter dood veroordeeld alleen al in Texas
Ik heb alleen festivals van drie dagen gedaan, en dan ben ik al helemaal kapot. Moet je nagaan 7 dagen..quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou het best willen meemaken, maar een week in een tent met zo fucking veel mensen om je heen trek ik niet
Ben jij voor of tegen doodstraf?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Texas is ook een van de weinige staten waar doodstraf nog is.
Ik zou dan gewoon een huisje willen ofzoquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik heb alleen festivals van drie dagen gedaan, en dan ben ik al helemaal kapot. Moet je nagaan 7 dagen..Weet niet of ik dat trek inderdaad
Maar er is daar wel een ''strand'' enzeu, kan je wel je rust pakken
Inderdaadquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou dan gewoon een huisje willen ofzoof een bungalowtje, dat je gewoon relaxed kan slapen, ontbijtje en daarna weer het festivalterrein op. Dat zouden ze meer moeten maken bij festivals
dat is wel genot op BKSquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou dan gewoon een huisje willen ofzoof een bungalowtje, dat je gewoon relaxed kan slapen, ontbijtje en daarna weer het festivalterrein op. Dat zouden ze meer moeten maken bij festivals
Idd in zo'n tentje doe je ook geen oog dicht met al dat kabaal.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kost dat veel extra op bks? Als je zo'n bungalow neemt? Een vriend en ik twijfelen of we daar heen gaan volgend jaar. Ben jij er geweest?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat is wel genot op BKS
al doe ik dat steeds van huis uit
Ik had het ook zwaar, maar worth it. Kan ook hosteltje pakken. Is fucking goedkoopquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou het best willen meemaken, maar een week in een tent met zo fucking veel mensen om je heen trek ik niet
Ben er wel voor is lekker goedkoop.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb daar alle originele Harry potter dingen uit de film gezien'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
goed festival, bungalowtje is wel behoorlijk duur. Vriendin waarmee ik toen op het eerste ging zat met d'r ouders in een bungalowtje. volgens mij is dat zeker de dubbele prijs.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:12 schreef richolio het volgende:
[..]
Kost dat veel extra op bks? Als je zo'n bungalow neemt? Een vriend en ik twijfelen of we daar heen gaan volgend jaar. Ben jij er geweest?
Hm, dan neem ik wel een tentje.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
goed festival, bungalowtje is wel behoorlijk duur. Vriendin waarmee ik toen op het eerste ging zat met d'r ouders in een bungalowtje. volgens mij is dat zeker de dubbele prijs.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:14 schreef richolio het volgende:
omg ik was vorige week hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb daar alle originele Harry potter dingen uit de film gezien
Daar was m`n broertje vorige maand ook. Heeft hij ook een toverstok gekocht enzo
Ik wil daar zo graag heen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Het is zo tofquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar was m`n broertje vorige maand ook. Heeft hij ook een toverstok gekocht enzo
Ik wil daar zo graag heen
Klopt. Vind het vooral zo cool dat heel die Diagon Alley echt is. Dat al die winkels ook echt vol liggen met spullen enzo. Baasquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:20 schreef richolio het volgende:
[..]
Het is zo tofVoor een HP liefhebber is dat echt hemel. En dan daar rondlopen wetende dat alles origineel is en gebruikt in de films.
En het is daar ook opgenomen.
Ik wilde ook nog een toverstok kopenMaar 30 pond was wel wat duur vond ik.
Nee haha.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:20 schreef richolio het volgende:
Weet je ook welke toverstok je broertje heeft?
zeker maar is ook meer mijn muziek. Veel contemporary folk, noise pop, postrock en shoegazing in verhouding.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:17 schreef richolio het volgende:
[..]
Hm, dan neem ik wel een tentje.Dus je kan het aanraden? Ik heb ook goede dingen over DTRH gelezen.
denk het niet denk dat ze gaan trippenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:22 schreef Elan het volgende:
Wat zou gebeuren als je mensen spuitje geeft zoals ze gebruiken bij koeien gaan ze dan dood
ahahaha vetquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk het niet denk dat ze gaan trippen
Beetje linke soep maat.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wnr hard gaan op koeienspuitjes dang???
Goed.quote:
hovj schatquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Goed.
Maar moet slapen morgen naar babynichtje is net geboren.
Slaap lkkrrrrrr hvvj
was grapje man :$quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 03:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
serieus nemen wat ik zeg op die manier
quote:
Waarom mis je hem?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 04:21 schreef Etsu het volgende:
Hey ik ben net thuis en nu tosti's aan t maken en ik ben raar en ik mis Paxcon
Hvj xx
Hoax, deze morgen is heul niet goedquote:
Nee, de autist van de flat kon er weer eens niet tegen.dat niet alle fietsen van de hele flat in de 7 fietsenrekjes die er staan passen en heeft ze weer eens allemaal meters versleept en deze keer heeft hij mijn fiets vernaggeld.waardoor ik de trein mistequote:
Waarom klap je hem dan niet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 08:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, de autist van de flat kon er weer eens niet tegen.dat niet alle fietsen van de hele flat in de 7 fietsenrekjes die er staan passen en heeft ze weer eens allemaal meters versleept en deze keer heeft hij mijn fiets vernaggeld.waardoor ik de trein miste
Niks geen goede morgen
Nee.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Etsu, is het leuk geweest?
Je zit er echt mee he?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat vind je van zijn andere uitspraak
Ik was het met jou eens, maar zat mobiel dus had geen zin om alles te quoten en te emogiffenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat vind je van zijn andere uitspraak
Nou nou nouquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Yup pax heeft geen seks. Zeker niet met mannen. Zeker niet met jou
Mortaxx zegt even hoe het zit.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Liever met kleine Turkse jongetjes of werkt de romance van Fylax maar een kant op?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wil jij eventjes ophouden met opmerkingen maken over mijn achtergrond, anders ben ik genoodzaakt om een report te sturen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Liever met kleine Turkse jongetjes of werkt de romance van Fylax maar een kant op?
Ben jij Turksquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wil jij eventjes ophouden met opmerkingen maken over mijn achtergrond, anders ben ik genoodzaakt om een report te sturen.
Cool ik ben ook Turksquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja klein beetje man.
Ben gewoon Nederlander maar met beetje turks bloed
nounounouquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Liever met kleine Turkse jongetjes of werkt de romance van Fylax maar een kant op?
Niet huilie doen het gaat er niet om dat je turks bend in deze het is lijdend voorwerp zodat het over jou gaat.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wil jij eventjes ophouden met opmerkingen maken over mijn achtergrond, anders ben ik genoodzaakt om een report te sturen.
Turkse Pizza.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:55 schreef wietparkiet het volgende:
fylax waar blijft mijn turkse pizza
Maakt me niet uit.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet huilie doen het gaat er niet om dat je turks bend in deze het is lijdend voorwerp zodat het over jou gaat.
Niet echt een beantwoordend antwoord.quote:
Ja wat denk je zelfquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet echt een beantwoordend antwoord.
Bendquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet huilie doen het gaat er niet om dat je turks bend in deze het is lijdend voorwerp zodat het over jou gaat.
bend? reallyquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat eerste is waar en de laatste twee is privé.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Blame autocorrect.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bendhou het maar bij filmpjes maken over strootman
Als het eerste waar ik klopt de rest ookquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat eerste is waar en de laatste twee is privé.
is goedquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kom dan 1 op 1
internetridder
kom maar naar UCS faggotquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
is goed
over 2 uur @ rotterdam cs
ben met mn goons dus beter ben je op je hoede
chillen 24/7
dat is het leven
en focken je moede
Ik weet niet wat je aan het doen bent, maar volgens mij ben je aan het ijlen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als het eerste waar ik klopt de rest ookal zie ik iets opbloeien tussen hem en Rezania dus hoe lang dit nog klopt
plzquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als het eerste waar ik klopt de rest ookal zie ik iets opbloeien tussen hem en Rezania dus hoe lang dit nog klopt
Je lines zijn wackquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee sorry heb plannen
met de mannen
spitten geen probleem
je kunt niet om mij heem
Praat niet tegen me zei ikquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dan moet je niet op een openbaar forum posten
Behalve tegen FC Groningen, toen werd er gewonnen met 2-0quote:
snobbels luistert k-popquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Typisch donder op
anders krijg je stoten tegen je kop
Ik mis Oscar.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben nu niet in Groningen. Ik ben bij Oscar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft hij.kuiltjesquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, hij is echt zo lief
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:13 schreef Etsu het volgende:
wat zal ik nemenkipburgerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat zal ik nemenwij hadden vroeger een kwalitaria tegenover schoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nooit gegeten
Geeeen ideequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat gaan we woensdag eten oh chefkok?
Echt heel lekkerquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wij hadden vroeger een kwalitaria tegenover school
nooit gegeten
wat zal ik nemenHollandse burger, dan kan je laten zien dat je rijk bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde het aan jouw creativiteit over laten.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Geeeen idee
heb je nog een suggestie?
waar bestelde je dan je frietquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wij hadden vroeger een kwalitaria tegenover school
nooit gegeten
ja weet ik. bij mijn opa en oma zit er een op de hoek. haal daar altijd patatjes met kerstquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Echt heel lekkerVooral de patatjes.
Laatst al gehad, was ook lekker, maar duur idd.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hollandse burger, dan kan je laten zien dat je rijk bent.
je moet je bek houden over kwalitariaquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:15 schreef Typisch het volgende:
kwalitaria hebben wij hier ook
en is maar aids
Het is zo lastigquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wilde het aan jouw creativiteit over laten.
neequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
je moet je bek houden over kwalitaria
Lief van je.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat zou ik zelfs jou niet voorschotelen
ik heb vorige week nog voor je gekookt manquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lief van je.Wanneer ga je voor me koken?
Oh, noem jij rijst afgieten koken?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik heb vorige week nog voor je gekookt man
Ik ga woensdag iets uitzoeken, de winkel weet mij altijd te inspirerenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het moet wel iets zijn wat goed vult ivm bier.
Joey knuckles en king cole maar hebben ook nummers met cancer en apathy enzoquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh ik dacht de film
is dat met vinnie paz?
doeiiiquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:19 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Binnenkort bij mij en dan mag jij koken om het in te halen.
Yes helemaal #gefresht. Geen niggerkapper jammer genoeg, net als in Vladikavkaz zit er niet eentje hier.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
nigga kapper? beetje freshen?
Heb je geen kookboek met een paar simpele gerechten?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ga woensdag iets uitzoeken, de winkel weet mij altijd te inspireren
Heel jammer, maar ik heb begrip voor de situatiequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is erg gehecht aan mijn ouderlijk huis.
Jaquote:
Hoorn is net Vladikavkaz (als je daar woont tenminste)quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Yes helemaal #gefresht. Geen niggerkapper jammer genoeg, net als in Vladikavkaz zit er niet eentje hier.
In mijn gezelschap gedraagt Paxcon zich altijd voortreffelijkquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:21 schreef Etsu het volgende:
Ik weet niet of ik durf om Paxcon binnen te laten i.v.m. mijn huisgenote. Straks maakt hij mij belachelijk.
In Hoorn zitten wel turkenkappers maar weet niet of dat telt? En nee ik woon er niet, wel vlakbij.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoorn is net Vladikavkaz (als je daar woont tenminste)
Mijn opa zei altijd tegen mij: jongen, een turk is geen nigga.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
In Hoorn zitten wel turkenkappers maar weet niet of dat telt? En nee ik woon er niet, wel vlakbij.
Ik vond hem afgelopen woensdag niet echt goed gedragen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In mijn gezelschap gedraagt Paxcon zich altijd voortreffelijk
Misschien had je hem dan moeten corrigeren, want ik was te druk met eten koken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vond hem afgelopen woensdag niet echt goed gedragen.
Nog niet. De krant van mijn ouders gaf hem 2 van de 5 sterren maarquote:
de telegraaf ofzo?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog niet. De krant van mijn ouders gaf hem 2 van de 5 sterren maar
Maar ja, die gaven Under the skin 5 sterren terwijl ik niks snapte van die film.
Ik heb fury al we gezien. Van min zou die 4/5 sterren krijgen. Ik vind vooral goed dat tie ook de donkere kant laat zien van oorlog, bijvoorbeeld iemand doodschieten die zich al heeft overgegevenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog niet. De krant van mijn ouders gaf hem 2 van de 5 sterren maar
Maar ja, die gaven Under the skin 5 sterren terwijl ik niks snapte van die film.
Heb ik meerdere keren geprobeerd, maar hij luisterde niet. Ook had hij continu een grote mond.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien had je hem dan moeten corrigeren, want ik was te druk met eten koken.
Ik vond hem een goede afwashulp.
Dan blijft het probleem dus voortbestaan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn opa zei altijd tegen mij: jongen, een turk is geen nigga.
laptop is kapotquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
hihi neem laptop mee en doe skype aanx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |