Alleen katten zijn vaak chagrijnig en cranky.quote:
Yupquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:21 schreef richolio het volgende:
[..]
Ze hebben ook super veel Kit Kat smaken
[ afbeelding ]
wtfquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:21 schreef richolio het volgende:
[..]
Ze hebben ook super veel Kit Kat smaken
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:24 schreef richolio het volgende:
Japan staat zeker op mijn lijstje van landen/plaatsen die ik ooit nog wil gaan bezoeken.
Samen met Chili, Istanbul, Mexico, Budapest en nog een paar
Budapest is heeeeeeeel tofquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:24 schreef richolio het volgende:
Japan staat zeker op mijn lijstje van landen/plaatsen die ik ooit nog wil gaan bezoeken.
Samen met Chili, Istanbul, Mexico, Budapest en nog een paar
In Polen doen ze sun and star. Inso vindt dit leukquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
A variant of other sex party urban myths, the stories claim that at these events, allegedly increasingly popular among adolescents, females wearing various shades of lipstick take turns fellating males in sequence, leaving multiple colors (a "rainbow") on their penises.[1]
Sun and star?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In Polen doen ze sun and star. Inso vindt dit leuk
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Budapest is heeeeeeeel tof
Mexico heeft heel mooie plekjes hoorquote:
Ben je er geweest? Het lijkt me zo mooiquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Budapest is heeeeeeeel tof
Ja klopt. Maar het eten en de mensen enzo trekken me niet echtquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:27 schreef richolio het volgende:
[..]
Mexico heeft heel mooie plekjes hoor
[..]
Ben je er geweest? Het lijkt me zo mooi
jij faalt sowieso met etenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar het eten en de mensen enzo trekken me niet echt
Vooral het eten
uh oke.quote:
Dat is dus wat ik deedquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:27 schreef richolio het volgende:
Ik wil Budapest en dan gelijk Sziget erbij.
Tofquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik deed
Maar dan andersom, een dagje budapest zelf in geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |