Ik zou dan gewoon een huisje willen ofzoquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik heb alleen festivals van drie dagen gedaan, en dan ben ik al helemaal kapot. Moet je nagaan 7 dagen..Weet niet of ik dat trek inderdaad
Maar er is daar wel een ''strand'' enzeu, kan je wel je rust pakken
Inderdaadquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou dan gewoon een huisje willen ofzoof een bungalowtje, dat je gewoon relaxed kan slapen, ontbijtje en daarna weer het festivalterrein op. Dat zouden ze meer moeten maken bij festivals
dat is wel genot op BKSquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou dan gewoon een huisje willen ofzoof een bungalowtje, dat je gewoon relaxed kan slapen, ontbijtje en daarna weer het festivalterrein op. Dat zouden ze meer moeten maken bij festivals
Idd in zo'n tentje doe je ook geen oog dicht met al dat kabaal.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kost dat veel extra op bks? Als je zo'n bungalow neemt? Een vriend en ik twijfelen of we daar heen gaan volgend jaar. Ben jij er geweest?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat is wel genot op BKS
al doe ik dat steeds van huis uit
Ik had het ook zwaar, maar worth it. Kan ook hosteltje pakken. Is fucking goedkoopquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou het best willen meemaken, maar een week in een tent met zo fucking veel mensen om je heen trek ik niet
Ben er wel voor is lekker goedkoop.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb daar alle originele Harry potter dingen uit de film gezien'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
goed festival, bungalowtje is wel behoorlijk duur. Vriendin waarmee ik toen op het eerste ging zat met d'r ouders in een bungalowtje. volgens mij is dat zeker de dubbele prijs.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:12 schreef richolio het volgende:
[..]
Kost dat veel extra op bks? Als je zo'n bungalow neemt? Een vriend en ik twijfelen of we daar heen gaan volgend jaar. Ben jij er geweest?
Hm, dan neem ik wel een tentje.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
goed festival, bungalowtje is wel behoorlijk duur. Vriendin waarmee ik toen op het eerste ging zat met d'r ouders in een bungalowtje. volgens mij is dat zeker de dubbele prijs.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:14 schreef richolio het volgende:
omg ik was vorige week hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb daar alle originele Harry potter dingen uit de film gezien
Daar was m`n broertje vorige maand ook. Heeft hij ook een toverstok gekocht enzo
Ik wil daar zo graag heen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Het is zo tofquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar was m`n broertje vorige maand ook. Heeft hij ook een toverstok gekocht enzo
Ik wil daar zo graag heen
Klopt. Vind het vooral zo cool dat heel die Diagon Alley echt is. Dat al die winkels ook echt vol liggen met spullen enzo. Baasquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:20 schreef richolio het volgende:
[..]
Het is zo tofVoor een HP liefhebber is dat echt hemel. En dan daar rondlopen wetende dat alles origineel is en gebruikt in de films.
En het is daar ook opgenomen.
Ik wilde ook nog een toverstok kopenMaar 30 pond was wel wat duur vond ik.
Nee haha.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:20 schreef richolio het volgende:
Weet je ook welke toverstok je broertje heeft?
zeker maar is ook meer mijn muziek. Veel contemporary folk, noise pop, postrock en shoegazing in verhouding.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:17 schreef richolio het volgende:
[..]
Hm, dan neem ik wel een tentje.Dus je kan het aanraden? Ik heb ook goede dingen over DTRH gelezen.
denk het niet denk dat ze gaan trippenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:22 schreef Elan het volgende:
Wat zou gebeuren als je mensen spuitje geeft zoals ze gebruiken bij koeien gaan ze dan dood
ahahaha vetquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk het niet denk dat ze gaan trippen
Beetje linke soep maat.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wnr hard gaan op koeienspuitjes dang???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |