Nee?quote:
Antartica ook. Leg je zo even 5k voor neer minimaalquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:32 schreef richolio het volgende:
Hawaii staat nog het hoogst op mijn lijstje denk ik. Gaat nog wel even duren vrees ik.
Dit jaar, fucking amazing. De line-up, de aankleding, het voedsel, de prijzen, de sfeer, de mensenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:30 schreef richolio het volgende:
[..]
TofWelk jaar ging je? Is Sziget goed?
Wie wil er nou naar Antarticaquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Antartica ook. Leg je zo even 5k voor neer minimaal
Is toch vet daar een excursie doen.quote:
Vet manquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit jaar, fucking amazing. De line-up, de aankleding, het voedsel, de prijzen, de sfeer, de mensen
Ziet er wel heel mooi uitquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is toch vet daar een excursie doen.
Patagonie is ook fucking mooiquote:
Ehh, denk stromae, wat een manquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:34 schreef richolio het volgende:
[..]
Vet manWat vond je het beste optreden?
Inderdaad, heb die gast op Lowlands gezien. Wat een show ookquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ehh, denk stromae, wat een man
Lowlands lijkt me maar matig vergeleken met szigetquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:46 schreef richolio het volgende:
[..]
Inderdaad, heb die gast op Lowlands gezien. Wat een show ook
Hoiquote:
Het was wel echt suuuper tofquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lowlands lijkt me maar matig vergeleken met sziget
Die ziet hij waarschijnlijk niet op Poolse tvquote:
Hehe truetruequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die ziet hij waarschijnlijk niet op Poolse tv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |