snobbels luistert k-popquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Typisch donder op
anders krijg je stoten tegen je kop
Ik mis Oscar.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben nu niet in Groningen. Ik ben bij Oscar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft hij.kuiltjesquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, hij is echt zo lief
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:13 schreef Etsu het volgende:
wat zal ik nemenkipburgerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat zal ik nemenwij hadden vroeger een kwalitaria tegenover schoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nooit gegeten
Geeeen ideequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat gaan we woensdag eten oh chefkok?
Echt heel lekkerquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wij hadden vroeger een kwalitaria tegenover school
nooit gegeten
wat zal ik nemenHollandse burger, dan kan je laten zien dat je rijk bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde het aan jouw creativiteit over laten.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Geeeen idee
heb je nog een suggestie?
waar bestelde je dan je frietquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wij hadden vroeger een kwalitaria tegenover school
nooit gegeten
ja weet ik. bij mijn opa en oma zit er een op de hoek. haal daar altijd patatjes met kerstquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Echt heel lekkerVooral de patatjes.
Laatst al gehad, was ook lekker, maar duur idd.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hollandse burger, dan kan je laten zien dat je rijk bent.
je moet je bek houden over kwalitariaquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:15 schreef Typisch het volgende:
kwalitaria hebben wij hier ook
en is maar aids
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |