Mortaxx zegt even hoe het zit.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Yup pax heeft geen seks. Zeker niet met mannen. Zeker niet met jou
Liever met kleine Turkse jongetjes of werkt de romance van Fylax maar een kant op?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wil jij eventjes ophouden met opmerkingen maken over mijn achtergrond, anders ben ik genoodzaakt om een report te sturen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Liever met kleine Turkse jongetjes of werkt de romance van Fylax maar een kant op?
Ben jij Turksquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wil jij eventjes ophouden met opmerkingen maken over mijn achtergrond, anders ben ik genoodzaakt om een report te sturen.
Cool ik ben ook Turksquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja klein beetje man.
Ben gewoon Nederlander maar met beetje turks bloed
nounounouquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Liever met kleine Turkse jongetjes of werkt de romance van Fylax maar een kant op?
Niet huilie doen het gaat er niet om dat je turks bend in deze het is lijdend voorwerp zodat het over jou gaat.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wil jij eventjes ophouden met opmerkingen maken over mijn achtergrond, anders ben ik genoodzaakt om een report te sturen.
Turkse Pizza.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:55 schreef wietparkiet het volgende:
fylax waar blijft mijn turkse pizza
Maakt me niet uit.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet huilie doen het gaat er niet om dat je turks bend in deze het is lijdend voorwerp zodat het over jou gaat.
Niet echt een beantwoordend antwoord.quote:
Ja wat denk je zelfquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet echt een beantwoordend antwoord.
Bendquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet huilie doen het gaat er niet om dat je turks bend in deze het is lijdend voorwerp zodat het over jou gaat.
bend? reallyquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat eerste is waar en de laatste twee is privé.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Blame autocorrect.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bendhou het maar bij filmpjes maken over strootman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |