SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit ben jij toch? Ik zag je vanaf indian head.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wtfquote:
quote:
Ja maar pizza... Ik moet vanavond broccoli eten. Dat ding begint nu al geel uit te lopen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh
sorry ik heb niet altijd zin in junkfood
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
dan heb ik jou toch wel gespotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
voor wat?quote:
Waar woon je JanCees?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:54 schreef JanCees het volgende:
Godverdomme ik moet helemaal via Alkmaar reizen
Artis. Klant van m`n ma gaf 4 gratis kaartjes aan haarquote:
koken jouw ouders niet voor jequote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar pizza... Ik moet vanavond broccoli eten. Dat ding begint nu al geel uit te lopen.
wow nicequote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Artis. Klant van m`n ma gaf 4 gratis kaartjes aan haar
heb van de week al pizza opquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar pizza... Ik moet vanavond broccoli eten. Dat ding begint nu al geel uit te lopen.
Ware woorden Pax.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:51 schreef Paxcon het volgende:
Oke ik maak me soms wel schuldig aan overacting mbt Fylax maar die momenten zijn vrij duidelijk volgens mij, maar in de basis vind ik het oprecht een gezellige user.
Leuk, wanneer ga je heen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Artis. Klant van m`n ma gaf 4 gratis kaartjes aan haar
waaroverquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:55 schreef Etsu het volgende:
Ik zit nu bij tentamentraining en snap er nog steeds niets van
FML.
Er is toch ook een dierentuin in Arnhem?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:55 schreef supersof het volgende:
[..]
wow nice
Ik wil ook naar de dierentuin
Je had ook gewoon mbo moeten doen hequote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:55 schreef Etsu het volgende:
Ik zit nu bij tentamentraining en snap er nog steeds niets van
FML.
Daar ben ik volgens mij in mijn leven maar 3 keer in de buurt geweestquote:
Zaterdag. En dan me haasten voor mijn allereerste FOK!-housewarming feestjequote:
Wie heeft er een huis dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zaterdag. En dan me haasten voor mijn allereerste FOK!-housewarming feestje
Ga ik in februari doenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je had ook gewoon mbo moeten doen he
Feraquote:
ik ook nietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom jij hier maar heen. Ik heb geen gratis OV.
ja klopt, maar is zo duur hequote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is toch ook een dierentuin in Arnhem?
Hoorn zeker. Ik zou zeggen kom een keer langs. Op de fiets zo langs de omringdijkquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar ben ik volgens mij in mijn leven maar 3 keer in de buurt geweest
Ik ook! En er komen vast ook FOK!kers op mijn housewarmingquote:
Burgers Zoo toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is toch ook een dierentuin in Arnhem?
Nee, zaandamsko. 2 keer ronde van noord holland en 1 keer rondje markermeer gedaan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hoorn zeker. Ik zou zeggen kom een keer langs. Op de fiets zo langs de omringdijk
lijkt me ook moeilijkquote:
Het is te hopen dat jij het enige zwaargewicht bent dan. Anders moet je wel een hele grote huiskamer bezitten xDquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ook! En er komen vast ook FOK!kers op mijn housewarming![]()
Ik durf niet op jouw housewarming te komen hoor. Volgens mij gaan we dan vechtenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh oké, hoe dat?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Johannes, ik blijf niet heel lang hoor vanavond
hihahoquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is te hopen dat jij het enige zwaargewicht bent dan. Anders moet je wel een hele grote huiskamer bezitten xD
Jij hebt over het algemeen een probleem met mij, ik niet met jou hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik durf niet op jouw housewarming te komen hoor. Volgens mij gaan we dan vechten
Ja, dat vinden wij van Groningenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat dat zo ver weg is.
Komt Knut ook?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
echt??? De leukste??quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vind dat de leukste dierentuin
met mijn broertje toen ik klein was altijd kloten daar
Ik kan het markermeer uit mijn raam zien thuis. Trouwens vind ik zaandam nou niet zo in de buurtquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, zaandamsko. 2 keer ronde van noord holland en 1 keer rondje markermeer gedaan.
Vluggertje dus XDquote:
liever staatsrechtquote:
Valt wel mee, valt mee. Je bent wezen backpacken dus je bent een stuk cooler gewordenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
hihaho
[..]
Jij hebt over het algemeen een probleem met mij, ik niet met jou hoor
Moet nog een uur terug reizen en ik moet nog dingen voor school doenquote:
Die durft nooit op meets te komenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Komt Knut ook?
Dan kom ik ook.
Cool! En in de buurt is relatief. Op de racefiets is alles in Nederland op fietsafstandquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik kan het markermeer uit mijn raam zien thuis. Trouwens vind ik zaandam nou niet zo in de buurt
Mezelf herontdekt!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt wel mee, valt mee. Je bent wezen backpacken dus je bent een stuk cooler geworden
Prima hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet nog een uur terug reizen en ik moet nog dingen voor school doen
Zijn evenbeeld Chris Froome is ook al niet zo sociaal vaardig. Opmerkelijk wel.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die durft nooit op meets te komen
[..]
Cool! En in de buurt is relatief. Op de racefiets is alles in Nederland op fietsafstand
quote:
Knut durft wel Japanners te meeten, dus de toekomstige bezitters van zijn stapelbed zijn ook wel welkom.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die durft nooit op meets te komen
[..]
Cool! En in de buurt is relatief. Op de racefiets is alles in Nederland op fietsafstand
quote:
Aftaaierquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:01 schreef Etsu het volgende:
Ik ben ook tot 8, maar dat wist Johannes.
Daarna blijft zeker alleen Pax over.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:01 schreef Etsu het volgende:
Ik ben ook tot 8, maar dat wist Johannes.
Goede motivatie dusquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:01 schreef Snowbells het volgende:
Kreeg het even Spaans benauwd toen ik mijn toekomstige studieschuld zag
Totale schuld ¤30123
hopen dat ro een beetje leuk gaat verdienen dusquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:01 schreef Snowbells het volgende:
Totale schuld ¤30123
Gewoon paar maandjes in Amsterdam werkenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:01 schreef Snowbells het volgende:
Totale schuld ¤30123
Neuh wantquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon paar maandjes in Amsterdam werken![]()
![]()
Heb je het alweer terug
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hopen dat ro een beetje leuk gaat verdienen dus
En jijzelf.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daarna blijft zeker alleen Pax over.
Denk t welquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxje heeft wel een tentamen morgenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Burger's is koel, tijden niet meer geweestquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:55 schreef supersof het volgende:
[..]
wow nice
Ik wil ook naar de dierentuin
Verkoop een nier, geen grap.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:01 schreef Snowbells het volgende:
Totale schuld ¤30123
Ligt er volgens mij aan, OV wordt dan omgezet naar een gift, maar als je echt geld leent.. dan moet je dat terug betalen ja.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je moet nu toch sowieso terug betalen?
No man, die is zo saai.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Burger's is koel, tijden niet meer geweest
wowquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:01 schreef Snowbells het volgende:
Totale schuld ¤30123
40k in Pakistanquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verkoop een nier, geen grap.
Hoeveel zijn je organen eigenlijk waard?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verkoop een nier, geen grap.
Beetje welquote:
wooooow, en dit was 2011 die prijzen zijn enkel gestegen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hoeveel zijn je organen eigenlijk waard?![]()
quote:Hoitsma pleit voor een vergoeding van de overheid voor nierdonoren. Voor een nier wordt op internet tot 80.000 euro neergeteld. "Laat de overheid mensen 50.000 euro betalen voor nieren. Dat is nog altijd minder dan een jaar dialyseren kost: 75.000 euro."
Mja uitwonend. Krijg wel aanvullende beursquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:04 schreef supersof het volgende:
[..]
wow
Ik vind mijne al veel en die is 10.000 lager
Is mijn pa van het weekend nog geweest. Schijnt sinds een paar jaar echt veranderd te zijn.quote:
Wow kan ik ze ook allebei verkopen ? ? ??????quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
wooooow, en dit was 2011 die prijzen zijn enkel gestegen.
[..]
aapjes kijkenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is mijn pa van het weekend nog geweest. Schijnt sinds een paar jaar echt veranderd te zijn.
Apenheul is wel een leuke voor een date een keer ofzo.
Die ja, is wel leuk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je 't nou over het Noorder Dierenpark?
Ik zag in Once upon a time dat je een hart wel doormidden kunt breken als de liefde puur genoeg is. Ik denk het wel dus.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wow kan ik ze ook allebei verkopen ? ? ??????
Jawelquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die ja, is wel leuk.
toch?
Jij wilde perse vandaag. Paxje en ik hebben je op onze drukke tijden gewezen, maar daar had je schijt aanquote:
denk het niet. Hoop het wel.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mja uitwonend. Krijg wel aanvullende beursHopelijk zetten ze die giften weer terug
Bij de sherrif werkte dat niet blijkbaarquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zag in Once upon a time dat je een hart wel doormidden kunt breken als de liefde puur genoeg is. Ik denk het wel dus.
Ja, dat klopt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij wilde perse vandaag. Paxje en ik hebben je op onze drukke tijden gewezen, maar daar had je schijt aan
Dat komt omdat hij helemaal geen hart meer had. Laat staan een grote liefde.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Bij de sherrif werkte dat niet blijkbaar
#ripdehuntsman
nee want die had die milf in een kelder zittenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij helemaal geen hart meer had. Laat staan een grote liefde.
Dat kan ook bij Surgeon Simulator.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zag in Once upon a time dat je een hart wel doormidden kunt breken als de liefde puur genoeg is. Ik denk het wel dus.
Je ziel.quote:
SatanGodquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
alleen aan de duivel
#TeamSatan
Waar?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar backpacken is tofZelf ook gedaan verleden jaar
Of aan Heppie, die mist hem nog XDquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
alleen aan de duivel
#TeamSatan
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of aan Heppie, die mist hem nog XD
5 weken door Singapore, Maleisie en Thailandquote:
Leuk. Ik heb ook nog 2 jaar achter elkaar 4 weken in de zomervakantie gebackpackt. Ook cool. Door europa dan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
5 weken door Singapore, Maleisie en Thailand
??????quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:09 schreef wietparkiet het volgende:
Lr ik heb het haar verteld trouwens
En geaccepteerd?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:09 schreef wietparkiet het volgende:
Lr ik heb het haar verteld trouwens
Zijn er genoeg wasserettes in europa?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Leuk. Ik heb ook nog 2 jaar achter elkaar 4 weken in de zomervakantie gebackpackt. Ook cool. Door europa dan.
Ja hoor. in elk hostel en op de meeste campings.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zijn er genoeg wasserettes in europa?
Interrail zeker?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Leuk. Ik heb ook nog 2 jaar achter elkaar 4 weken in de zomervakantie gebackpackt. Ook cool. Door europa dan.
Klopt, interrail. 4 weken was toen 400 euro.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Interrail zeker?
Lijkt me ook tof.
Heb het ook soort van gedaan maar dan gewoon met de trein naar Rome gegaan
ze was er niet zo blij mee en begon mij meteen aan haar schoolvriendinnen uit te huwelijkenquote:
heet jij LR?quote:
Best goedkoop die kaarten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klopt, interrail. 4 weken was toen 400 euro.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ze was er niet zo blij mee en begon mij meteen aan haar schoolvriendinnen uit te huwelijken
[..]
heet jij LR?
ja dacht het ff niet ze is 12 en seks pas na het huwelijk enzoquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Dit stelt mij toch wel teleur. Wellicht had je mijn Sexy & gewaagd FOK! foto moeten laten zien.
Was wel 5 jaar terug oid.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Best goedkoop die kaarten.
Waar ben je toen allemaal heen geweest?
Ze wil toch weten wat voor een vlees ze in de kuip heeft. Dat ik mij zou inhouden tot aan het huwelijk heb ik je al plechtig toegezegd.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja dacht het ff niet ze is 12 en seks pas na het huwelijk enzo
Klopt. Zeker als je een keer wilt hiken ergens, of de natuur in wilt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Was wel 5 jaar terug oid.
Berlijn/munchen/tsjechie/hongarije/oostenrijk/zwitserland/slovenie uit m'n hoofd.
Nadeel is dat het lastig is om in de kleinere steden te komen. Met de auto is toch makkelijker.
hij heeft het opgegevenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:16 schreef Snowbells het volgende:
Volgens mij ligt mijn hamster bijna op sterven. Komt met veel moeite zijn nest uit en rent niet eens meer weg voor mijn hand
Nawwquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:16 schreef Snowbells het volgende:
Volgens mij ligt mijn hamster bijna op sterven. Komt met veel moeite zijn nest uit en rent niet eens meer weg voor mijn hand
3euro en je hebt een nieuwequote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:16 schreef Snowbells het volgende:
2.5 jaar oud geloof ik.quote:
Te lang op blijven sta...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:16 schreef Snowbells het volgende:
Gewoon hont of kad nemenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik neem nooit meer een knaagdier
Bohhquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
BOOHHHH wat was dat een goede SC. En wat was mijn foto lekker he?
Allemaal moeilijk doen.. en die dokters ook.. 25jaar naar school geweest en dan kunnen ze nog niet schrijven, onleesbaar handschrift.. allemaal.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:20 schreef Fok-it het volgende:
Ossa metacarpalia__ Noem het gewoon middenvoetsbeentje
Ik hoef het waarschijnlijk niet eens in de praktijk te weten al die Latijnse termen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Allemaal moeilijk doen.. en die dokters ook.. 25jaar naar school geweest en dan kunnen ze nog niet schrijven, onleesbaar handschrift.. allemaal.
Wow. Dit is echt geen cliché of zo. Waarom zou jij zijn handschrift moeten kunnen lezen? Zolang hij het zelf maar kan op zijn vele duizenden recepten per maand.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Allemaal moeilijk doen.. en die dokters ook.. 25jaar naar school geweest en dan kunnen ze nog niet schrijven, onleesbaar handschrift.. allemaal.
Wat wil je worden?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoef het waarschijnlijk niet eens in de praktijk te weten al die Latijnse termen.Tering irritant
Hijzelf? Hij leest die dingen niet terug hoor, die gaan allemaal naar de apotheek en die moeten het ontcijferen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Dit is echt geen cliché of zo. Waarom zou jij zijn handschrift moeten kunnen lezen? Zolang hij het zelf maar kan op zijn vele duizenden recepten per maand.
Ik doe nu Dierverzorging. Maar de theorie die ik moet leren doet me denken dat het voor Diergeneeskunde isquote:
Al die 40-jarige smerige mutsen die nog een kind willen baren zekerquote:
Okequote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik doe nu Dierverzorging. Maar de theorie die ik moet leren doet me denken dat het voor Diergeneeskunde is
Nog geen idee.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Okeen wat voor baan dan met dierenverzorging.. assistent voor een dierenarts?
Beter dan uitstrijkjes doen bij 60+'sersquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al die 40-jarige smerige mutsen die nog een kind willen baren zeker
Ekte dierenvriend dus?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog geen idee.Het liefst een eigen pension maar dat schijnt wel kut te zijn
Sowiesoquote:
Hij gaat een eervolle begravenis in de tuin krijgen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te lang op blijven sta...
Nee geen leuke grap. Vervelend Snow
Dit is wel hardquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:25 schreef Elan het volgende:
Hoe moet je je kind opvoeden?
Nieuwe FOK!rel is geboren
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:25 schreef Elan het volgende:
Hoe moet je je kind opvoeden?
Nieuwe FOK!rel is geboren
Die Nikky die reageert is toch soort van forum admin? Al die huisvrouwen zijn over de zeik mooi manquote:
Die is admin jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Die Nikky die reageert is toch soort van forum admin? Al die huisvrouwen zijn over de zeik mooi man
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:29 schreef Snowbells het volgende:
Ro heeft deze kat in zijn buurt rond lopen, zo één wil ik er later ook.
[ afbeelding ]
Weet jij die soort kat die op een wilde kat lijkt heel mooi zijn die wel. Zijn ook groter dan normale huiskat.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:29 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
Maine coon?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet jij die soort kat die op een wilde kat lijkt heel mooi zijn die wel. Zijn ook groter dan normale huiskat.
Geen leeuw of tijger
Aan een ketting in je voortuin doorzonwoning of balkonflatquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:32 schreef wietparkiet het volgende:
wil wel een tijger
scarface stijl
Bengaal?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Nope zijn gladharig hele mooie beestjes wel.
Dit is gewoon een Europese korthaar toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:29 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
Maine coon of noorse boskatquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet jij die soort kat die op een wilde kat lijkt heel mooi zijn die wel. Zijn ook groter dan normale huiskat.
Geen leeuw of tijger
Brits korthaar, barbaarquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is gewoon een Europese korthaar toch?
Mooie beesten inderdaad
quote:
gewoon in de achtertuinquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Aan een ketting in je voortuin doorzonwoning of balkonflat
Nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |