SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit ben jij toch? Ik zag je vanaf indian head.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wtfquote:
quote:
Ja maar pizza... Ik moet vanavond broccoli eten. Dat ding begint nu al geel uit te lopen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh
sorry ik heb niet altijd zin in junkfood
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
dan heb ik jou toch wel gespotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
voor wat?quote:
Waar woon je JanCees?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:54 schreef JanCees het volgende:
Godverdomme ik moet helemaal via Alkmaar reizen
Artis. Klant van m`n ma gaf 4 gratis kaartjes aan haarquote:
koken jouw ouders niet voor jequote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar pizza... Ik moet vanavond broccoli eten. Dat ding begint nu al geel uit te lopen.
wow nicequote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Artis. Klant van m`n ma gaf 4 gratis kaartjes aan haar
heb van de week al pizza opquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar pizza... Ik moet vanavond broccoli eten. Dat ding begint nu al geel uit te lopen.
Ware woorden Pax.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:51 schreef Paxcon het volgende:
Oke ik maak me soms wel schuldig aan overacting mbt Fylax maar die momenten zijn vrij duidelijk volgens mij, maar in de basis vind ik het oprecht een gezellige user.
Leuk, wanneer ga je heen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Artis. Klant van m`n ma gaf 4 gratis kaartjes aan haar
waaroverquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:55 schreef Etsu het volgende:
Ik zit nu bij tentamentraining en snap er nog steeds niets van
FML.
Er is toch ook een dierentuin in Arnhem?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:55 schreef supersof het volgende:
[..]
wow nice
Ik wil ook naar de dierentuin
Je had ook gewoon mbo moeten doen hequote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:55 schreef Etsu het volgende:
Ik zit nu bij tentamentraining en snap er nog steeds niets van
FML.
Daar ben ik volgens mij in mijn leven maar 3 keer in de buurt geweestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |