Ik zag in Once upon a time dat je een hart wel doormidden kunt breken als de liefde puur genoeg is. Ik denk het wel dus.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wow kan ik ze ook allebei verkopen ? ? ??????
Jawelquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die ja, is wel leuk.
toch?
Jij wilde perse vandaag. Paxje en ik hebben je op onze drukke tijden gewezen, maar daar had je schijt aanquote:
denk het niet. Hoop het wel.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mja uitwonend. Krijg wel aanvullende beursHopelijk zetten ze die giften weer terug
Bij de sherrif werkte dat niet blijkbaarquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zag in Once upon a time dat je een hart wel doormidden kunt breken als de liefde puur genoeg is. Ik denk het wel dus.
Ja, dat klopt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij wilde perse vandaag. Paxje en ik hebben je op onze drukke tijden gewezen, maar daar had je schijt aan
Dat komt omdat hij helemaal geen hart meer had. Laat staan een grote liefde.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Bij de sherrif werkte dat niet blijkbaar
#ripdehuntsman
nee want die had die milf in een kelder zittenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij helemaal geen hart meer had. Laat staan een grote liefde.
Dat kan ook bij Surgeon Simulator.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zag in Once upon a time dat je een hart wel doormidden kunt breken als de liefde puur genoeg is. Ik denk het wel dus.
Je ziel.quote:
SatanGodquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
alleen aan de duivel
#TeamSatan
Waar?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar backpacken is tofZelf ook gedaan verleden jaar
Of aan Heppie, die mist hem nog XDquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
alleen aan de duivel
#TeamSatan
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of aan Heppie, die mist hem nog XD
5 weken door Singapore, Maleisie en Thailandquote:
Leuk. Ik heb ook nog 2 jaar achter elkaar 4 weken in de zomervakantie gebackpackt. Ook cool. Door europa dan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
5 weken door Singapore, Maleisie en Thailand
??????quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:09 schreef wietparkiet het volgende:
Lr ik heb het haar verteld trouwens
En geaccepteerd?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:09 schreef wietparkiet het volgende:
Lr ik heb het haar verteld trouwens
Zijn er genoeg wasserettes in europa?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Leuk. Ik heb ook nog 2 jaar achter elkaar 4 weken in de zomervakantie gebackpackt. Ook cool. Door europa dan.
Ja hoor. in elk hostel en op de meeste campings.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zijn er genoeg wasserettes in europa?
Interrail zeker?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Leuk. Ik heb ook nog 2 jaar achter elkaar 4 weken in de zomervakantie gebackpackt. Ook cool. Door europa dan.
Klopt, interrail. 4 weken was toen 400 euro.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Interrail zeker?
Lijkt me ook tof.
Heb het ook soort van gedaan maar dan gewoon met de trein naar Rome gegaan
ze was er niet zo blij mee en begon mij meteen aan haar schoolvriendinnen uit te huwelijkenquote:
heet jij LR?quote:
Best goedkoop die kaarten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klopt, interrail. 4 weken was toen 400 euro.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ze was er niet zo blij mee en begon mij meteen aan haar schoolvriendinnen uit te huwelijken
[..]
heet jij LR?
ja dacht het ff niet ze is 12 en seks pas na het huwelijk enzoquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Dit stelt mij toch wel teleur. Wellicht had je mijn Sexy & gewaagd FOK! foto moeten laten zien.
Was wel 5 jaar terug oid.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Best goedkoop die kaarten.
Waar ben je toen allemaal heen geweest?
Ze wil toch weten wat voor een vlees ze in de kuip heeft. Dat ik mij zou inhouden tot aan het huwelijk heb ik je al plechtig toegezegd.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja dacht het ff niet ze is 12 en seks pas na het huwelijk enzo
Klopt. Zeker als je een keer wilt hiken ergens, of de natuur in wilt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Was wel 5 jaar terug oid.
Berlijn/munchen/tsjechie/hongarije/oostenrijk/zwitserland/slovenie uit m'n hoofd.
Nadeel is dat het lastig is om in de kleinere steden te komen. Met de auto is toch makkelijker.
hij heeft het opgegevenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:16 schreef Snowbells het volgende:
Volgens mij ligt mijn hamster bijna op sterven. Komt met veel moeite zijn nest uit en rent niet eens meer weg voor mijn hand
Nawwquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:16 schreef Snowbells het volgende:
Volgens mij ligt mijn hamster bijna op sterven. Komt met veel moeite zijn nest uit en rent niet eens meer weg voor mijn hand
3euro en je hebt een nieuwequote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:16 schreef Snowbells het volgende:
2.5 jaar oud geloof ik.quote:
Te lang op blijven sta...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:16 schreef Snowbells het volgende:
Gewoon hont of kad nemenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik neem nooit meer een knaagdier
Bohhquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
BOOHHHH wat was dat een goede SC. En wat was mijn foto lekker he?
Allemaal moeilijk doen.. en die dokters ook.. 25jaar naar school geweest en dan kunnen ze nog niet schrijven, onleesbaar handschrift.. allemaal.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:20 schreef Fok-it het volgende:
Ossa metacarpalia__ Noem het gewoon middenvoetsbeentje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |