Ik zag in Once upon a time dat je een hart wel doormidden kunt breken als de liefde puur genoeg is. Ik denk het wel dus.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wow kan ik ze ook allebei verkopen ? ? ??????
Jawelquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die ja, is wel leuk.
toch?
Jij wilde perse vandaag. Paxje en ik hebben je op onze drukke tijden gewezen, maar daar had je schijt aanquote:
denk het niet. Hoop het wel.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mja uitwonend. Krijg wel aanvullende beursHopelijk zetten ze die giften weer terug
Bij de sherrif werkte dat niet blijkbaarquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zag in Once upon a time dat je een hart wel doormidden kunt breken als de liefde puur genoeg is. Ik denk het wel dus.
Ja, dat klopt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij wilde perse vandaag. Paxje en ik hebben je op onze drukke tijden gewezen, maar daar had je schijt aan
Dat komt omdat hij helemaal geen hart meer had. Laat staan een grote liefde.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Bij de sherrif werkte dat niet blijkbaar
#ripdehuntsman
nee want die had die milf in een kelder zittenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij helemaal geen hart meer had. Laat staan een grote liefde.
Dat kan ook bij Surgeon Simulator.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zag in Once upon a time dat je een hart wel doormidden kunt breken als de liefde puur genoeg is. Ik denk het wel dus.
Je ziel.quote:
SatanGodquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
alleen aan de duivel
#TeamSatan
Waar?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar backpacken is tofZelf ook gedaan verleden jaar
Of aan Heppie, die mist hem nog XDquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
alleen aan de duivel
#TeamSatan
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of aan Heppie, die mist hem nog XD
5 weken door Singapore, Maleisie en Thailandquote:
Leuk. Ik heb ook nog 2 jaar achter elkaar 4 weken in de zomervakantie gebackpackt. Ook cool. Door europa dan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
5 weken door Singapore, Maleisie en Thailand
??????quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:09 schreef wietparkiet het volgende:
Lr ik heb het haar verteld trouwens
En geaccepteerd?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:09 schreef wietparkiet het volgende:
Lr ik heb het haar verteld trouwens
Zijn er genoeg wasserettes in europa?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Leuk. Ik heb ook nog 2 jaar achter elkaar 4 weken in de zomervakantie gebackpackt. Ook cool. Door europa dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |