Zaterdag. En dan me haasten voor mijn allereerste FOK!-housewarming feestjequote:
Wie heeft er een huis dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zaterdag. En dan me haasten voor mijn allereerste FOK!-housewarming feestje
Ga ik in februari doenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je had ook gewoon mbo moeten doen he
Feraquote:
ik ook nietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom jij hier maar heen. Ik heb geen gratis OV.
ja klopt, maar is zo duur hequote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is toch ook een dierentuin in Arnhem?
Hoorn zeker. Ik zou zeggen kom een keer langs. Op de fiets zo langs de omringdijkquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar ben ik volgens mij in mijn leven maar 3 keer in de buurt geweest
Ik ook! En er komen vast ook FOK!kers op mijn housewarmingquote:
Burgers Zoo toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is toch ook een dierentuin in Arnhem?
Nee, zaandamsko. 2 keer ronde van noord holland en 1 keer rondje markermeer gedaan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hoorn zeker. Ik zou zeggen kom een keer langs. Op de fiets zo langs de omringdijk
lijkt me ook moeilijkquote:
Het is te hopen dat jij het enige zwaargewicht bent dan. Anders moet je wel een hele grote huiskamer bezitten xDquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ook! En er komen vast ook FOK!kers op mijn housewarming![]()
Ik durf niet op jouw housewarming te komen hoor. Volgens mij gaan we dan vechtenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh oké, hoe dat?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Johannes, ik blijf niet heel lang hoor vanavond
hihahoquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is te hopen dat jij het enige zwaargewicht bent dan. Anders moet je wel een hele grote huiskamer bezitten xD
Jij hebt over het algemeen een probleem met mij, ik niet met jou hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik durf niet op jouw housewarming te komen hoor. Volgens mij gaan we dan vechten
Ja, dat vinden wij van Groningenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat dat zo ver weg is.
Komt Knut ook?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
echt??? De leukste??quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vind dat de leukste dierentuin
met mijn broertje toen ik klein was altijd kloten daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |