quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:25 schreef Elan het volgende:
Hoe moet je je kind opvoeden?
Nieuwe FOK!rel is geboren
Die Nikky die reageert is toch soort van forum admin? Al die huisvrouwen zijn over de zeik mooi manquote:
Die is admin jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Die Nikky die reageert is toch soort van forum admin? Al die huisvrouwen zijn over de zeik mooi man
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:29 schreef Snowbells het volgende:
Ro heeft deze kat in zijn buurt rond lopen, zo één wil ik er later ook.
[ afbeelding ]
Weet jij die soort kat die op een wilde kat lijkt heel mooi zijn die wel. Zijn ook groter dan normale huiskat.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:29 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
Maine coon?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet jij die soort kat die op een wilde kat lijkt heel mooi zijn die wel. Zijn ook groter dan normale huiskat.
Geen leeuw of tijger
Aan een ketting in je voortuin doorzonwoning of balkonflatquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:32 schreef wietparkiet het volgende:
wil wel een tijger
scarface stijl
Bengaal?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Nope zijn gladharig hele mooie beestjes wel.
Dit is gewoon een Europese korthaar toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:29 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
Maine coon of noorse boskatquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet jij die soort kat die op een wilde kat lijkt heel mooi zijn die wel. Zijn ook groter dan normale huiskat.
Geen leeuw of tijger
Brits korthaar, barbaarquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is gewoon een Europese korthaar toch?
Mooie beesten inderdaad
quote:
gewoon in de achtertuinquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Aan een ketting in je voortuin doorzonwoning of balkonflat
Nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |