Ik hoef het waarschijnlijk niet eens in de praktijk te weten al die Latijnse termen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Allemaal moeilijk doen.. en die dokters ook.. 25jaar naar school geweest en dan kunnen ze nog niet schrijven, onleesbaar handschrift.. allemaal.
Wow. Dit is echt geen cliché of zo. Waarom zou jij zijn handschrift moeten kunnen lezen? Zolang hij het zelf maar kan op zijn vele duizenden recepten per maand.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Allemaal moeilijk doen.. en die dokters ook.. 25jaar naar school geweest en dan kunnen ze nog niet schrijven, onleesbaar handschrift.. allemaal.
Wat wil je worden?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoef het waarschijnlijk niet eens in de praktijk te weten al die Latijnse termen.Tering irritant
Hijzelf? Hij leest die dingen niet terug hoor, die gaan allemaal naar de apotheek en die moeten het ontcijferen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Dit is echt geen cliché of zo. Waarom zou jij zijn handschrift moeten kunnen lezen? Zolang hij het zelf maar kan op zijn vele duizenden recepten per maand.
Ik doe nu Dierverzorging. Maar de theorie die ik moet leren doet me denken dat het voor Diergeneeskunde isquote:
Al die 40-jarige smerige mutsen die nog een kind willen baren zekerquote:
Okequote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik doe nu Dierverzorging. Maar de theorie die ik moet leren doet me denken dat het voor Diergeneeskunde is
Nog geen idee.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Okeen wat voor baan dan met dierenverzorging.. assistent voor een dierenarts?
Beter dan uitstrijkjes doen bij 60+'sersquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al die 40-jarige smerige mutsen die nog een kind willen baren zeker
Ekte dierenvriend dus?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog geen idee.Het liefst een eigen pension maar dat schijnt wel kut te zijn
Sowiesoquote:
Hij gaat een eervolle begravenis in de tuin krijgen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te lang op blijven sta...
Nee geen leuke grap. Vervelend Snow
Dit is wel hardquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:25 schreef Elan het volgende:
Hoe moet je je kind opvoeden?
Nieuwe FOK!rel is geboren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |