Ik kan het markermeer uit mijn raam zien thuis. Trouwens vind ik zaandam nou niet zo in de buurtquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, zaandamsko. 2 keer ronde van noord holland en 1 keer rondje markermeer gedaan.
Vluggertje dus XDquote:
liever staatsrechtquote:
Valt wel mee, valt mee. Je bent wezen backpacken dus je bent een stuk cooler gewordenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
hihaho
[..]
Jij hebt over het algemeen een probleem met mij, ik niet met jou hoor
Moet nog een uur terug reizen en ik moet nog dingen voor school doenquote:
Die durft nooit op meets te komenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Komt Knut ook?
Dan kom ik ook.
Cool! En in de buurt is relatief. Op de racefiets is alles in Nederland op fietsafstandquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik kan het markermeer uit mijn raam zien thuis. Trouwens vind ik zaandam nou niet zo in de buurt
Mezelf herontdekt!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt wel mee, valt mee. Je bent wezen backpacken dus je bent een stuk cooler geworden
Prima hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet nog een uur terug reizen en ik moet nog dingen voor school doen
Zijn evenbeeld Chris Froome is ook al niet zo sociaal vaardig. Opmerkelijk wel.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die durft nooit op meets te komen
[..]
Cool! En in de buurt is relatief. Op de racefiets is alles in Nederland op fietsafstand
quote:
Knut durft wel Japanners te meeten, dus de toekomstige bezitters van zijn stapelbed zijn ook wel welkom.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die durft nooit op meets te komen
[..]
Cool! En in de buurt is relatief. Op de racefiets is alles in Nederland op fietsafstand
quote:
Aftaaierquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:01 schreef Etsu het volgende:
Ik ben ook tot 8, maar dat wist Johannes.
Daarna blijft zeker alleen Pax over.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:01 schreef Etsu het volgende:
Ik ben ook tot 8, maar dat wist Johannes.
Goede motivatie dusquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:01 schreef Snowbells het volgende:
Kreeg het even Spaans benauwd toen ik mijn toekomstige studieschuld zag
Totale schuld ¤30123
hopen dat ro een beetje leuk gaat verdienen dusquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:01 schreef Snowbells het volgende:
Totale schuld ¤30123
Gewoon paar maandjes in Amsterdam werkenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:01 schreef Snowbells het volgende:
Totale schuld ¤30123
Neuh wantquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon paar maandjes in Amsterdam werken![]()
![]()
Heb je het alweer terug
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hopen dat ro een beetje leuk gaat verdienen dus
En jijzelf.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daarna blijft zeker alleen Pax over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |