abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 19:16:25 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_145785671
De Slankreeks



De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

[ Bericht 5% gewijzigd door uniekhoorn op 21-10-2014 19:26:56 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 19:17:20 #2
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_145785724
MC open dan ook een nieuwe, stomme eikel }:|
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 19:32:28 #3
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_145786500
Ik heb de maatschappij gevraagd bij welke restaurants wij gaan dineren :'@

bij 2 restaurants die het voornamelijk moet hebben van georginseerde reizen... alleen maar vette dingen, geen blaadje sla te zien.
Nou ja was te verwachten maar de ene heet : restaurant die 101 biere... mooie bierkaart inderdaad, dat komt wel goed :9
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_145787582
Loveli: grappig wat je zei over ouder worden en vetjes bij vrouwen. Sinds ik IF doe ben ik strakker en gespierder :D
pi_145787705
Vastendag lijstje:

O: rijstwafel met mini beetje mayo, een gekookt ei en komkommer, thee
T: koffie, thee, water
S: half uur yoga-coretraining
D: roerbakje: kip, wortel, peultjes, kool, korriander, soyasaus, beetje ketjap.
T: thee met melk, water
pi_145789834
Oh, had ik lapo.. Helemaal niet gezien, zat mobiel. Maar thnx voor openen uniek!
pi_145791617
Berlijn O+

Lijstje voor vandaag:

T: 2 chocomuffins
L: soep met veeel groenten en chipolata worstje
T: havermoutshake- eiwitpoeder, frambozen,havermout
D: pasta met broccoli, knoflook, chilipeper, uitgebakken bacon, pijnboompitten, geitenkaas en parmezaanse kaas.
T: bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 21:32:04 #8
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_145793742
Ik was ook strakker tussen mijn 35 - 40e dan toen ik 24 was. Kwam in mijn geval vooral door sport. Zag recentelijk op rrn foto dat mijn lijf nu vergelijkbasr is met hoe ik er uit zag tussen mijn 20 en 28e. Helemaal prima. Ben er blij mee.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_145794587
Toen ik 18 was, was ik ronder dan nu :D
Worry is a misuse of imagination
pi_145801783
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 19:53 schreef An24 het volgende:
Loveli: grappig wat je zei over ouder worden en vetjes bij vrouwen. Sinds ik IF doe ben ik strakker en gespierder :D
Dus van niet eten word ik strak en gespierd. Chill!
Don't go breaking my heart
  Vis een optie? woensdag 22 oktober 2014 @ 00:48:29 #11
70532 loveli
N
pi_145803349
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 19:53 schreef An24 het volgende:
Loveli: grappig wat je zei over ouder worden en vetjes bij vrouwen. Sinds ik IF doe ben ik strakker en gespierder :D
Ging over leeftijd van 20 tot 60, dus keep it up ;)
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 22 oktober 2014 @ 00:54:35 #12
70532 loveli
N
pi_145803460
Ben gespierder dan toen ik 19 was en heb ook meer vetjes :')

Vergeleken met het gemiddelde ben ik tevreden, maar als ik kijk naar wat voor mij mogelijk is dan mag Bret me een schop op de juiste plek geven.
crap in = crap out
  woensdag 22 oktober 2014 @ 07:56:45 #13
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_145806296
Reconstructielijstje van gisteren

o. weet ik niet meer
b. 3 kwartier wandelen met hond
t 1. yoghurt met frambozen
t 2. stuk kwarktaart
l. stamppot van spitskool en aardappelen + gebakken camembert
t. banaan + stukje chocolade
d. weet ik ook niet meer
b. om 20.00 uur in slaap gevallen op de bank

Volgens mij ben ik moe :') Benieuwd of straks nog boven komt wat mijn d en o waren.

O vandaag: muffin-in-a-cup van appel, twee schepjes suiker, theelepel kaneel, ei, 4 volkorentarwemeel-eetlepels-met-kop, flinke scheut olie, 3-4 eetlepels yoghurt + jam als saus.
Goed eetbaar.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_145806831
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 23:47 schreef KikiD het volgende:

[..]

Dus van niet eten word ik strak en gespierd. Chill!
:O
pi_145807859
Vanmorgen m'n 1e mugcake gemaakt. Helaas vond ik het niet erg smakelijk... :N na een halve mugcake mijn ontbijt aangevuld met een halve appel en een gekookt eitje!
  woensdag 22 oktober 2014 @ 09:54:24 #16
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_145808013
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 09:46 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Vanmorgen m'n 1e mugcake gemaakt. Helaas vond ik het niet erg smakelijk... :N na een halve mugcake mijn ontbijt aangevuld met een halve appel en een gekookt eitje!
Wat jammer. Wat was er verkeerd gegaan?
Mijne was geweldig. Niet te zoet, mooi luchtig, niet plakkerig. Perfect.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tinkepink op 22-10-2014 10:00:13 ]
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_145811192
Mijn lijstje nog van gisteren:

O - Yoghurt met honing
L - Een bruine boterham met belegen kaas en een mandarijntje
T - Een banaan, een kauwgom, tweemaal thee (met ieder een schepje suiker) en de rest van de dag water
D - Drie wraps met gebakken kip, paprika, nog meer (veel) groenten, kruiden en chilisaus.
S - Weer niks!
T - Twee keer ijsthee en 9 chocoladepepernoten

En ik was een pietsie trots dat ik na die 9 chocoladepepernoten gewoon kon stoppen :P.
pi_145811328
Ik zou de ijsthee droppen. Wat een suikerbommen zijn dat! Tenzij wellicht zelfgemaakt zonder shitload aan suiker ;)

Lijst hier vandaag:

O: 2 volkorenboterhammen pindakaas
T: <godverdomme, banaan vergeten> niets
L: grote bak wholemeal couscous met gegrilde groenten en feta
T: klein zakje noten (ongezouten)
D: hutspotachtige mash met sausages (bangers & mash) en gecarameliseerde rode ui

Kan even niet hardlopen door voetproblemen ;( anders had ik vanavond nog een heuveltraining gelopen...
Ja doei.
pi_145812750
Het is niet zelfgemaakte ijsthee inderdaad :@. Ik heb nog één pak staan wat op moet.
Ik zal geen nieuwe meer kopen :P.

En wat heb jij aan je voet(en) dan :o ?
pi_145812769
Blaren ;( En nu zit er een op de voetboog die lekker is gaan ontsteken. Hij is helende, maar kan dus even niet rennen. Nou ja, kan wel, maar dat doet pijn :+
Ja doei.
pi_145817109
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 09:54 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wat jammer. Wat was er verkeerd gegaan?
Mijne was geweldig. Niet te zoet, mooi luchtig, niet plakkerig. Perfect.
ik vond het nogal een massieve klont, met weinig smaak. Ik had hem gemaakt van boekweitmeel, amandelmelk, olie, bakpoeder en cacao.
Misschien wat te weinig bakpoeder, duurde lang voordat hij omhoog kwam. Als zoetstof had ik alleen honing, maar misschien moet ik er daar dan meer van door doen. Ik weet het niet..
ik ga maar weer boekweit pannenkoeken bakken, veel lekkerder als ontbijt/lunch, met banaan of kaas.

wel recept heb jij gebruikt?
  woensdag 22 oktober 2014 @ 14:59:49 #22
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_145817201
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 14:57 schreef zouzomaarkunnen het volgende:

[..]

ik vond het nogal een massieve klont, met weinig smaak. Ik had hem gemaakt van boekweitmeel, amandelmelk, olie, bakpoeder en cacao.
Misschien wat te weinig bakpoeder, duurde lang voordat hij omhoog kwam. Als zoetstof had ik alleen honing, maar misschien moet ik er daar dan meer van door doen. Ik weet het niet..
ik ga maar weer boekweit pannenkoeken bakken, veel lekkerder als ontbijt/lunch, met banaan of kaas.
Het ei ontbreekt. En boekweitmeel en amandelmelk reageren natuurlijk ook heel anders dan tarwe(volkoren)meel en yoghurt/karnemelk. Cacao vind ik er ook niet lekker in.

Zelf werk ik niet met recepten, maar ik heb dit gebruikt (4 minuten magnetron 1000 Watt): stukjes van 1 appel gemengd met twee schepjes suiker en een theelepel kaneel, ei, 4 volkorentarwemeel-eetlepels-met-kop, flinke scheut olie, 3-4 eetlepels yoghurt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_145817597
Dat ei stond niet in het recept, maar dat vond Ik wel vreemd omdat ik het in veel andere recepten wel tegen kwam.
En cacao geeft wel een bittere smaak. Ik dacht alleen dat dat volkoren meel niet zo goed is qua koolhydraten en suiker kan ik natuurlijk wel vervangen voor honing. Zou dat meel vervangen kunnen worden voor boekweitmeel?
Ook bijzonder is dat die van jou 4 minuten in de magnetron moest en bij mij stond maar 45 sec.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 16:09:36 #24
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_145819964
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 15:10 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Dat ei stond niet in het recept, maar dat vond Ik wel vreemd omdat ik het in veel andere recepten wel tegen kwam.
En cacao geeft wel een bittere smaak. Ik dacht alleen dat dat volkoren meel niet zo goed is qua koolhydraten en suiker kan ik natuurlijk wel vervangen voor honing. Zou dat meel vervangen kunnen worden voor boekweitmeel?
Ook bijzonder is dat die van jou 4 minuten in de magnetron moest en bij mij stond maar 45 sec.
Ik heb geen recept gebruikt, dus de boel net zo lang in de magnetron gezet als nodig is.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 16:28:21 #25
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_145820723
Benne gij weer wakker Tink?

Lijstje :
O: beschuit met rozenbotteljam en 1 met kaas
L: 2 boterhammen met rosbief/gekookt ei, beschuit kaas, beker melk
Ts: Appel, peer, blokje choco, rauwe wortel, cola--berenburg
D: sperziebonen, wortels, aardappelkroketten, koolvis, salade
T's: kwark, vla, pruim en een klein kommetje verse macadamiamix vd markt, wat bubbeltjeswijn
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 22 oktober 2014 @ 17:38:55 #26
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_145823287
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 16:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Benne gij weer wakker Tink?

Lijstje :
O: beschuit met rozenbotteljam en 1 met kaas
L: 2 boterhammen met rosbief/gekookt ei, beschuit kaas, beker melk
Ts: Appel, peer, blokje choco, rauwe wortel, cola--berenburg
D: sperziebonen, wortels, aardappelkroketten, koolvis, salade
T's: kwark, vla, pruim en een klein kommetje verse macadamiamix vd markt, wat bubbeltjeswijn
Jup. En hongerig. Jouw lijstje ziet er ook lekker uit, al is het volgens mij in kcal niet eens zoveel.

o. muffin in a cup ( appel gemengd met twee schepjes suiker en een theelepel kaneel, ei, 4 volkorentarwemeel-eetlepels-met-kop, flinke scheut olie, 3-4 eetlepels yoghurt.)
t. 4 gedroogde vijgen, 1 ei
l. 1 pompoen gegrild met zout + mayonaise
t. paar spruitjes en aardappels + 5 bitterkoekjes + 1 bevroren banaan in stukjes + plak oude kaas

Hm, geen wonder dat ik honger heb. Echt veel is het niet. D is uit eten, weet nog niet wat.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_145823908
Vroeg donker al :o
Worry is a misuse of imagination
  woensdag 22 oktober 2014 @ 18:49:50 #28
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_145825586
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 17:38 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Jup. En hongerig. Jouw lijstje ziet er ook lekker uit, al is het volgens mij in kcal niet eens zoveel.

o. muffin in a cup ( appel gemengd met twee schepjes suiker en een theelepel kaneel, ei, 4 volkorentarwemeel-eetlepels-met-kop, flinke scheut olie, 3-4 eetlepels yoghurt.)
t. 4 gedroogde vijgen, 1 ei
l. 1 pompoen gegrild met zout + mayonaise
t. paar spruitjes en aardappels + 5 bitterkoekjes + 1 bevroren banaan in stukjes + plak oude kaas

Hm, geen wonder dat ik honger heb. Echt veel is het niet. D is uit eten, weet nog niet wat.
Nom!
Lekker hoor uit eten!

vandaag niet zoveel
de komende 4 dagen een enorm uitgebreid ontbijtbuffet en 3 x TRADITIONEEL (lees alles gedoopt in vet en spek, zonder een spoortje groente) duits eten in eetcafe's :D
Curryworst :9
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_145826571
Haha, klinkt leker Uniek! Genieten maar!

Mijn lijstje:

O: speltbrood met mayo, sla, komkommer en een gekookt ei. Thee met melk
T: twee cappuchino
L: tosti ham kaas, griekse yoghurt met granola. Cola light
T: stukje carrotcake, wat salmiak dropjes
D: aardappelen, spinazie, kaas en appelmoes
  Vis een optie? woensdag 22 oktober 2014 @ 19:22:16 #30
70532 loveli
N
pi_145826821
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 18:02 schreef Probability het volgende:
Vroeg donker al :o
Komend weekeinde wintertijd...
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 22 oktober 2014 @ 19:26:19 #31
70532 loveli
N
pi_145826987
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 15:10 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
en suiker kan ik natuurlijk wel vervangen voor honing.
Dat geeft weinig gezondheidswinst. Zeker als je het verhit is honing gewoon een ander soort suiker.
crap in = crap out
pi_145827667
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 19:22 schreef loveli het volgende:

[..]

Komend weekeinde wintertijd...
Hoe zat dat ook alweer? Dat is chill toch? Maar dan 's ochtends wel later licht maar langer licht :?!
Worry is a misuse of imagination
  woensdag 22 oktober 2014 @ 19:42:34 #33
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_145827782
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 19:40 schreef Probability het volgende:

[..]

Hoe zat dat ook alweer? Dat is chill toch? Maar dan 's ochtends wel later licht maar langer licht :?!
VOORjaar de klok VOORuit

Wintertijd dus achteruit
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? woensdag 22 oktober 2014 @ 19:46:18 #34
70532 loveli
N
pi_145827974
Langer slapen, eerder donker.
crap in = crap out
pi_145828171
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 19:42 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

VOORjaar de klok VOORuit

Wintertijd dus achteruit
Ja maar is dat dat alleen 's avoids chill of juist 's ochtends

Want ik vind vroeg licht en laat donker chill maar dat is eigenlijk vooral een voordeel van de zomer
Dus nu worden de dagen korter

En ff denken klok gaat achteruit
Dus
7 uur is eigenlijk 6 uur geworden
In de ochtend
O ja dus het wordt eerder licht


MAAR
7 uur 's avonds noemen we opeens 6 uur ook
O ja dat is dan kut dus nog eerder donker :'(


Dan zet ik m'n wekker wel heel vroeg heb ik meer licht
Worry is a misuse of imagination
pi_145832171
Pff, lastig hoor, dingen waarvan ik denk dat ze gezond zijn, blijken dus toch weer niet gezond te zijn. (Honing vs Suiker)

Het valt me wel op dat jullie toch wel vaak brood/aardappels op de lijstjes hebben staan, letten jullie vooral op calorieën of koolhydraten?

Lijstje van vandaag:
O - halve mugcake, halve appel en gekookt ei
T- banaan
S- 30 min zwemmen
L- Griekse yoghurt met mango, gebakken ei met 1 tomaat en halve avocado
T- thee, thee
D- 2 wraps met kipfilet, sla, tomaat, komkommer, paprika, ui, avocado en klein beetje komkommer-yoghurt saus.
T- 2x koffie met 1 suiker.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 21:34:29 #37
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_145832810
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:22 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Pff, lastig hoor, dingen waarvan ik denk dat ze gezond zijn, blijken dus toch weer niet gezond te zijn. (Honing vs Suiker)

Het valt me wel op dat jullie toch wel vaak brood/aardappels op de lijstjes hebben staan, letten jullie vooral op calorieën of koolhydraten?

Lijstje van vandaag:
O - halve mugcake, halve appel en gekookt ei
T- banaan
S- 30 min zwemmen
L- Griekse yoghurt met mango, gebakken ei met 1 tomaat en halve avocado
T- thee, thee
D- 2 wraps met kipfilet, sla, tomaat, komkommer, paprika, ui, avocado en klein beetje komkommer-yoghurt saus.
T- 2x koffie met 1 suiker.
Net lijstje hoor!

Ik let erop dat ik voldoende fruit en groente eet. Daarbij ook voldoende eiwitten en net genoeg vetten.
Maar dat ziit hier al zo ingebakken dat ik daar nooit meer over na hoef te denken.
Brood, patatjes, zout, chocolade en slagroom(gebak) zijn te lekker om niet te eten, dat doe ik dan ook, alleen dan een klein beetje.
Een klein beetje goed proeven is namelijk veel lekkerder dan veel zonder proeven. Bewust genieten is wel de sleutel denk ik.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 22 oktober 2014 @ 21:38:30 #38
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_145833024
Ow en heb een hele kast met alleen maar verschillende kruiden en specerijen. Geen pakje meer nodig.
Behalve dan voor taco's want die kan ik niet zo lekker maken als kant en klaar. Quilty pleasure
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 22 oktober 2014 @ 22:00:26 #39
406326 jvo91
Impossible is nothing
pi_145834113
O: 2 speltboterhammen 1x pindapasta en banaan <3 en 1x kipfilet avocado
T: 3 dadels met paar amandelen
L: Pompoensoep met snee roggebrood en huttekase, 1 gekookt ei en 1 rode paprika
T: paar engelse dropjes en een cola
D: Gegrilde kipfilet met veel verschillende groente
T: Griekse yoghurt met een kleine appel en 1 mandarijn
pi_145834209
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 19:50 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja maar is dat dat alleen 's avoids chill of juist 's ochtends

Want ik vind vroeg licht en laat donker chill maar dat is eigenlijk vooral een voordeel van de zomer
Dus nu worden de dagen korter

En ff denken klok gaat achteruit
Dus
7 uur is eigenlijk 6 uur geworden
In de ochtend
O ja dus het wordt eerder licht

MAAR
7 uur 's avonds noemen we opeens 6 uur ook
O ja dat is dan kut dus nog eerder donker :'(

Dan zet ik m'n wekker wel heel vroeg heb ik meer licht
Tijdsspanne van lichturen is minder dus pas je de tijd aan om verspilling tegen te gaan.
Vooral handig bij beroepen waarbij zonlicht van belang is.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 22:02:24 #41
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_145834210
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 22:00 schreef jvo91 het volgende:
O: 2 speltboterhammen 1x pindapasta en banaan <3 en 1x kipfilet avocado
T: 3 dadels met paar amandelen
L: Pompoensoep met snee roggebrood en huttekase, 1 gekookt ei en 1 rode paprika
T: paar engelse dropjes en een cola
D: Gegrilde kipfilet met veel verschillende groente
T: Griekse yoghurt met een kleine appel en 1 mandarijn
O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 22 oktober 2014 @ 22:03:54 #42
406326 jvo91
Impossible is nothing
pi_145834287
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 22:02 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

O+
Vond ik ook wel toen ik zo zag :D behalve die dropjes die waren eigenlijk niet te vreten, houd helemaal niet van drop.... maarja denken dat je iets moet hebben he....
  woensdag 22 oktober 2014 @ 22:08:29 #43
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_145834524
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 22:03 schreef jvo91 het volgende:

[..]

Vond ik ook wel toen ik zo zag :D behalve die dropjes die waren eigenlijk niet te vreten, houd helemaal niet van drop.... maarja denken dat je iets moet hebben he....
Precies.. dat besef je ook. Dus niet meer eten als je het niet echt lekker vind.

Great Brittish Bake-off kijken is NIET goed }:|

/zakje popcorn
/heiliger dan de paus ja :+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 22 oktober 2014 @ 22:10:57 #44
406326 jvo91
Impossible is nothing
pi_145834647
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 22:08 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Precies.. dat besef je ook. Dus niet meer eten als je het niet echt lekker vind.

Great Brittish Bake-off kijken is NIET goed }:|

/zakje popcorn
/heiliger dan de paus ja :+
I'll keep trying! geniet van je popcorn :D
pi_145837937
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 22:02 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Tijdsspanne van lichturen is minder dus pas je de tijd aan om verspilling tegen te gaan.
Vooral handig bij beroepen waarbij zonlicht van belang is.
Ja weet ik
Worry is a misuse of imagination
pi_145844941
Mijn lijstje van gisteren. Vrije dag, laat op, dus dan eet ik niet zoveel (in de ochtend/middag) :').

O/L - Yoghurt met honing
T - Een paar keer vruchtensapjes
D - 8 keer sushi (met komkommer, gerookte zalm, tonijn en surimi)
S - Half uur (stevig) gewandeld
T - Twee keer witte wijn, stuk of 10-15 olijven met zongedroogde tomaten en 4 toastjes met brie/andere kaas

Maar wel een keer de S gevuld *O* !
pi_145845626
Mijn lijstje van gisteren (we zijn op familiebezoek geweest en hebben daar ook geluncht):
O: banaan, yoghurt, muesli
T: stukje mokka-hazelnoottaart
L: Marokkaanse groentesoep, lavashbrood, humus en feta
T: stukje pure chocolade
D: appel, yoghurt, handje rozijnen
T: speculaasje
Van in de auto zitten word ik nogal misselijk en dan krijg ik geen brood naar binnen, dus vandaar de yoghurt als avondeten (ik heb de soep maar als warme maaltijd beschouwd).

En ik heb helemaal geen spierpijn van dinsdag, ik denk dat ik vandaag weer ga sporten. Dan wordt mijn lijstje:
O: banaan, yoghurt, muesli, stukje volkoren knäckebröd
T: speculaasje
L: couscous met broccoli en paprika
S: uur sportschool iets
T: mandarijn, evt handje nootjes
D: 3 volkoren boterhammen met iets (waarschijnlijk kaas)


Goed bezig met S Anne!
Wat voor vruchtensap drink je? Toen ik op begon te letten met eten heb ik dingen als sap en frisdrank als eerste geschrapt, want zonder dat ik het merkte dronk ik een hoop suiker. Nu heb ik thee in een heleboel smaakjes. Hou jij van thee?
  Vis een optie? donderdag 23 oktober 2014 @ 11:21:46 #48
70532 loveli
N
pi_145846350
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 22:02 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Tijdsspanne van lichturen is minder dus pas je de tijd aan om verspilling tegen te gaan.
Vooral handig bij beroepen waarbij zonlicht van belang is.
En achterhaald.
crap in = crap out
pi_145846427
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 10:54 schreef Tele6 het volgende:
Goed bezig met S Anne!
Wat voor vruchtensap drink je? Toen ik op begon te letten met eten heb ik dingen als sap en frisdrank als eerste geschrapt, want zonder dat ik het merkte dronk ik een hoop suiker. Nu heb ik thee in een heleboel smaakjes. Hou jij van thee?
Suikerbommen-vruchtensapjes inderdaad (van Spa, Dubbelfrisss, etcetera). Ik ga dat echt wat minderen, maar we hebben er nogal wat pakken van in huis, maar ik ga er een hoop minder van kopen in ieder geval :Y.

Ik hou zeker van thee! Aardbeienthee O+ vooral. Ik zit nu ook weer aan de thee :Y.
pi_145846595
quote:
14s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 11:25 schreef Anne het volgende:

[..]

Suikerbommen-vruchtensapjes inderdaad (van Spa, Dubbelfrisss, etcetera). Ik ga dat echt wat minderen, maar we hebben er nogal wat pakken van in huis, maar ik ga er een hoop minder van kopen in ieder geval :Y.

Ik hou zeker van thee! Aardbeienthee O+ vooral. Ik zit nu ook weer aan de thee :Y.
Waarom nog steeds kopen ? Sinds ik het niet meer koop mis ik het totaal niet, kan prima op water en thee en eventueel eens wat limonade.
pi_145846697
quote:
14s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 11:25 schreef Anne het volgende:

[..]

Suikerbommen-vruchtensapjes inderdaad (van Spa, Dubbelfrisss, etcetera). Ik ga dat echt wat minderen, maar we hebben er nogal wat pakken van in huis, maar ik ga er een hoop minder van kopen in ieder geval :Y.

Ik hou zeker van thee! Aardbeienthee O+ vooral. Ik zit nu ook weer aan de thee :Y.
In aardbeien thee zit volgens mij ook suiker
Worry is a misuse of imagination
pi_145846860
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 11:31 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:

[..]

Waarom nog steeds kopen ? Sinds ik het niet meer koop mis ik het totaal niet, kan prima op water en thee en eventueel eens wat limonade.
Ik heb nog iemand anders in huis die het graag drinkt ;).
pi_145849813
quote:
14s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 11:42 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik heb nog iemand anders in huis die het graag drinkt ;).
Dat is inderdaad dan lastig, mijn vader zet altijd ook nootjes op tafel dan is de verleiding er snel...

Gelukkig drinkt die nauwelijks frisdrank :)
pi_145850003
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 11:35 schreef Probability het volgende:

[..]

In aardbeien thee zit volgens mij ook suiker
:'( ! Dat is wel weer een bummer. Waarschijnlijk in alle zoete thee, zeker?
pi_145850115
In thee zit thee. Net nog weer 'n hele pot op O+
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 23 oktober 2014 @ 13:47:34 #56
70532 loveli
N
pi_145850450
Suiker niet per se. Maar "natuurlijk aardbeienaroma" komt in 99 van de 100 gevallen niet uit aardbeien, maar uit een bepaald soort boomschors dat waarschijnlijk naar aardbei smaakt,
Ofzo. Er zijn iig niet genoeg aardbeien op de planeet om in de vraag naar aardbeienyoghurtsmaak te voorzien.

[ Bericht 0% gewijzigd door loveli op 23-10-2014 14:02:21 ]
crap in = crap out
pi_145851227
Ik zit nu al een paar dagen aan de Earl Grey van Lipton in ieder geval.
Daarop staat dat er <5 gram suiker in zit per 100ml getrokken thee.
pi_145851245
Sorry ook als ik domme vragen stel trouwens. Ik ben nieuw met de suikers, de vetten en de koolhydraten.
  donderdag 23 oktober 2014 @ 14:14:23 #59
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_145851295
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 13:47 schreef loveli het volgende:
Suiker niet per se. Maar "natuurlijk aardbeienaroma" komt in 99 van de 100 gevallen niet uit aardbeien, maar uit een bepaald soort boomschors dat waarschijnlijk naar aardbei smaakt,
Ofzo. Er zijn iig niet genoeg aardbeien op de planeet om in de vraag naar aardbeienyoghurtsmaak te voorzien.
Huh fascinerend :D

Ik wil denk ik niet weten wat er in mijn appeltaart-thee zit, maar nouja, it beats cola :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_145851342
Ik heb ook wel eens gehoord dat in sommige theezakjes suiker zit. Dan denk ik zelf altijd dat het in ieder geval minder is dan in frisdrank en dat de kans erop minder groot is als je kwaliteitsthee hebt. Ik heb bijvoorbeeld heerlijke citroenthee van Twinings en daar staat gewoon op dat er citroenschilletjes, citroengras en nog een paar van dat soort duidelijke ingrediënten in zitten.
Appeltaartthee... Dat lijkt me inderdaad interessant. Ik heb speculaasthee en dat is niet zo moeilijk: zwarte thee, specerijen, klaar.
pi_145851808
Ik heb mijn marathon en de daarbij behorende losse teugels de dagen daarna gehad, nu wil ik weer wat gezonder en vooral minder koolhydraten eten.

Lijstje van vandaag:

O: havermout en speltvlokken geweekt in sojadrink, met aardbeien, lijnzaad, moerbeien en goji bessen
T: 300g wortels
L: 2 boterhammen met runderrookvlees en een avocado, kiwi, vijg
T: komkommer, fishermans' friends, mandarijn
D: lasagne met gehakt, spinazie en tomatensaus
S: uurtje banen zwemmen

Bij elkaar zo'n 2000-2100 kcal denk ik, maar in principe als ik daar elke dag op zit val ik alsnog af (onderhoud is 2400 kcal ongeveer bij mij)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_145852092
quote:
11s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 13:35 schreef Anne het volgende:

[..]

:'( ! Dat is wel weer een bummer. Waarschijnlijk in alle zoete thee, zeker?
Van Lipton wel volgens mij!
Je hebt bij de Simon Levelt volgens mij ook zoete losse thee, heel lekker en smaakvol! Daar zit sowieso geen suiker in
Worry is a misuse of imagination
pi_145852143
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 14:15 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb ook wel eens gehoord dat in sommige theezakjes suiker zit. Dan denk ik zelf altijd dat het in ieder geval minder is dan in frisdrank en dat de kans erop minder groot is als je kwaliteitsthee hebt. Ik heb bijvoorbeeld heerlijke citroenthee van Twinings en daar staat gewoon op dat er citroenschilletjes, citroengras en nog een paar van dat soort duidelijke ingrediënten in zitten.
Appeltaartthee... Dat lijkt me inderdaad interessant. Ik heb speculaasthee en dat is niet zo moeilijk: zwarte thee, specerijen, klaar.
Suiker staat dan als 'aroma' op de verpakking

Heb net lekkere thee gekocht van Clipper, is gewoon bij de Albert Heijn te krijgen.
Worry is a misuse of imagination
pi_145852168
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 14:43 schreef Probability het volgende:

[..]

Suiker staat dan als 'aroma' op de verpakking

Heb net lekkere thee gekocht van Clipper, is gewoon bij de Albert Heijn te krijgen.
Mogen ze suiker aroma noemen...? Kan iemand dat even verboden maken?
pi_145852277
Je kan toch kijken of er kcal in de thee zitten? Dat staat er ook vaak wel op. Als het 0 is, zit er ook geen suiker in lijkt mij..

Ik drink meestal gewoon groene thee van de toko, wat je zelf in een thee-ei moet doen. Lekker sterk en daar zit niets gekunstelds in. Zoete thee, bleh. Alleen een beetje honing erin mag op zijn tijd :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Vis een optie? donderdag 23 oktober 2014 @ 14:54:03 #66
70532 loveli
N
pi_145852418
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 14:43 schreef Probability het volgende:

[..]

Suiker staat dan als 'aroma' op de verpakking

Heb net lekkere thee gekocht van Clipper, is gewoon bij de Albert Heijn te krijgen.
Wut?! Tijd om in een donker hoekje te gaan huilen...
crap in = crap out
pi_145852448
Ik drink thee met zoetjes.

Snel, bel de aspartaam politie!
Ja doei.
  donderdag 23 oktober 2014 @ 14:56:43 #68
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_145852498
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 14:15 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb ook wel eens gehoord dat in sommige theezakjes suiker zit. Dan denk ik zelf altijd dat het in ieder geval minder is dan in frisdrank en dat de kans erop minder groot is als je kwaliteitsthee hebt. Ik heb bijvoorbeeld heerlijke citroenthee van Twinings en daar staat gewoon op dat er citroenschilletjes, citroengras en nog een paar van dat soort duidelijke ingrediënten in zitten.
Appeltaartthee... Dat lijkt me inderdaad interessant. Ik heb speculaasthee en dat is niet zo moeilijk: zwarte thee, specerijen, klaar.
Is erg lekker! :Y Ingredienten:

Zwarte thee, rooibos, kaneel, aroma's (uhoh :D), zoethout, stukjes appel.

1 kcal per 100 ml, minder dan 0,1 gram suiker :P Zal dus wel meevallen!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? donderdag 23 oktober 2014 @ 14:57:39 #69
70532 loveli
N
pi_145852530
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 14:55 schreef motorbloempje het volgende:
Ik drink thee met zoetjes.

Snel, bel de aspartaam politie!
Geen hand over, ik eet kwark met niet-suikerbijgevoerde biologische koudgeslingerde EU honing.
crap in = crap out
  donderdag 23 oktober 2014 @ 14:58:03 #70
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_145852535
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 14:55 schreef motorbloempje het volgende:
Ik drink thee met zoetjes.

Snel, bel de aspartaam politie!
*sirene-geluidjes maakt*

Ik kan er niet tegen, maar whatever floats your goat!

"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? donderdag 23 oktober 2014 @ 14:59:36 #71
70532 loveli
N
pi_145852580
_O-
crap in = crap out
pi_145852688
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 14:55 schreef motorbloempje het volgende:
Ik drink thee met zoetjes.

Snel, bel de aspartaam politie!
Tsk! :N
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_145852711
quote:
10s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 14:58 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*sirene-geluidjes maakt*

Ik kan er niet tegen, maar whatever floats your goat!

[ afbeelding ]
Ik vind 't lekker. Of misschien is het gewenning. Meh.

Of Beh.
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 23 oktober 2014 @ 16:09:23 #74
70532 loveli
N
pi_145854722
Help? Mijn compu herkent dingen die ik op de usb aansluit niet meer...
:?
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 23 oktober 2014 @ 16:09:35 #75
70532 loveli
N
pi_145854726
Windows 8.1
M'n dvd-speler krijgt wel stroom, maar er opent verder niks. Dvd-speler ataat ook niet in de lijst.
crap in = crap out
pi_145854774
Is het een zwarte USB? Dan is het misschien afgeschaft.
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 23 oktober 2014 @ 16:11:49 #77
70532 loveli
N
pi_145854798
DVD-speler, maar foon herkent ie ook niet als opslag. Opladen kan wel. Audio-uit deed het gisteren ook niet, bedenk ik nu. Problemen met printer gingen eraan vooraf.
crap in = crap out
pi_145854854
Have you tried turning it off and on again?
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 23 oktober 2014 @ 16:14:20 #79
70532 loveli
N
pi_145854865
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 16:13 schreef motorbloempje het volgende:
Have you tried turning it off and on again?
}:| natuurlijk
crap in = crap out
pi_145854957
Woensdag kijken in de sportschool. Als 't wat is lid worden. Krachttraining. Spinnen. 2015 wordt mijn jaar 8-)
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 23 oktober 2014 @ 16:42:32 #81
70532 loveli
N
pi_145855633
Hm.. er zat een printjob vast ofzo :')
denk ik
crap in = crap out
  donderdag 23 oktober 2014 @ 17:28:09 #82
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_145857036
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 16:42 schreef loveli het volgende:
Hm.. er zat een printjob vast ofzo :')
denk ik
Don't cry because it's over fixed, smile because it happened works again! *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_145857249
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 16:58 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Pardon?! 2.5 kilo in 2 weken en dat gaat niet heel hard? Hoeveel vind je dan wel normaal? 2 kilo per week ofzo?

Ik vind 2.5 kilo in 2 weken in elk geval heel veel, haha. Als ik zo snel afviel, was ik na een maand klaar..
Het is ook voornamelijk veel vocht geweest denk ik die eerste paar kilo's. Maar goed begin het ook al langzaam aan m'n buik te zien, de vormen worden weer beter zichtbaar. Nog even 2 weekjes ook veel cardio doen :'(

Voel me wel weer slecht want heb vanmiddag gezondigd.. had niet mee moeten gaan naar de snackbar met trek.. Heb een raspatatje op en een loempia! :+
pi_145857523
Ik vind dat ik al hard afval als ik meer dan een kg per maand afval :o 0.5-1kg per maand is prima. Dan hoef je geen honger te lijden en blijft het er tenminste af.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_145861116
Als ik willen afvallen doe ik dat met ongeveer een halve kilo per week.

Verder: suiker O+ :+

Vastendag:

O: smoothie verse jus, banaan en aardbeien
T: thee, koffie, water
S: 40 min yoga
D: fritata van twee eieren, ui, champignons, courgette en een beetje ketchup. Klein stukje chorizo
pi_145868475
quote:
10s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 17:28 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Don't cry because it's over fixed, smile because it happened works again! *O*
When shooting for the stars prepare to land on Uranus. :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 08:17:45 #87
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_145878174
Wat een ontbijt buffet hier. Met 10 verschillende soorten kaas alleen al o+

Gisteren een heerlijke pizza frutti de mere mrt knoflook en chili, verrassend lekker.

Vanavond slecht eten in een Berlijnse eetcafé

[ Bericht 0% gewijzigd door uniekhoorn op 24-10-2014 08:23:22 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:23:26 #88
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_145880411
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 21:59 schreef V1z0R het volgende:

[..]

When shooting for the stars prepare to land on Uranus. :+
Tegeltjeswijsheden O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_145882120
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 08:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat een ontbijt buffet hier. Met 10 verschillende soorten kaas alleen al o+

Gisteren een heerlijke pizza frutti de mere mrt knoflook en chili, verrassend lekker.

Vanavond slecht eten in een Berlijnse eetcafé
Wanneer ben jij niet op vakantie :+?
Worry is a misuse of imagination
pi_145883941
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 08:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat een ontbijt buffet hier. Met 10 verschillende soorten kaas alleen al o+

Gisteren een heerlijke pizza frutti de mere mrt knoflook en chili, verrassend lekker.

Vanavond slecht eten in een Berlijnse eetcafé
dat klinkt goed! En soms is slecht eten ook best lekker ;)
pi_145886680
O: yoghurt, banaan, muesli
L: noedels, paksoi, ui, spekjes - yoghurt, peer, rozijnen
D: 3 volkoren boterhammen met kaas, evt mandarijn
T: chocokoekje


Gisteren is mijn planning nogal mislukt. Ik was van plan om warm te koken voor het middageten, maar ik kon mezelf er niet toe zetten. Uiteindelijk heb ik veel te weinig gegeten. Dit was de bedoeling:
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 10:54 schreef Tele6 het volgende:
O: banaan, yoghurt, muesli, stukje volkoren knäckebröd
T: speculaasje
L: couscous met broccoli en paprika
S: uur sportschool iets
T: mandarijn, evt handje nootjes
D: 3 volkoren boterhammen met iets (waarschijnlijk kaas)

En dit is het geworden:
O: banaan, yoghurt, muesli, stukje volkoren knäckebröd
T: speculaasje
L: mandarijn
D: couscous met broccoli en paprika - yoghurt, peer
Dat was alles. Wat een prutdag. Sinds ik op mezelf woon kom ik erachter dat voor mij níét eten veel makkelijker is dan wél eten en daar moet ik goed mee oppassen. Dan word ik futloos van de honger en heb ik nog minder zin om wat te eten te pakken, en uiteindelijk verpest ik voor mezelf mijn hele dag.
pi_145886766
Vandaag:

O: sojadrink met havermout en aardbeien, lijnzaad, moerbeien, en een evergreen liga
T: mandarijn
L: 2 boterhammen met rookvlees en fricandeau, een avocado, een gekookt ei, wat salade en een kiwi
T: sinaasappel en een vijg
D: of mijn 2 overgebleven boterhammen, of een Pasta Julia/salade op het station
S: ik ga zo even vanuit het werk een stukje hardlopen

Verder heb ik vandaag zo'n 100g zakje van Klene Ademvrij op. Werkt chill tegen keelpijn, maar omdat het suikervrij is heb ik er weer enorme buikpijn van. o|O Die keeldingen hebben die uitwerking wel vaker.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_145887510
O: kwark met lijnzaad, chiazaad, boekweit muesli, rozijntjes, kokosschaafsel, zwarte koffie
T: warme chocomel dark
L: 2 boterhammen pindakaas
T: een appel
D: ?

Ik heb denk ik niet echt zin om te koken. Of om veel geld uit te geven. Dus.

En heb nog een pak chocomel :9
Worry is a misuse of imagination
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:10:14 #94
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_145891877
Heb hier zonet een fles drank gezien die net geen 10.000 euro kost. Als ik weer Wi-Fi heb post ik de foto
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_145892667
Dat moet dan wel hele goeie drank zijn! :o

lijstje:
O- Griekse yoghurt met mango
T - niks
L- niks
T- druiven en kop thee
D- waarschijnlijk patat voor man en kinderen, voel me k*t dus geen puf in koken, kijk nog wel wat ik eet.
T- als ik wel puf heb, wat gezonde hapjes: druiven, komkommer, paprika, kaasje.
pi_145892745
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 16:34 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Dat moet dan wel hele goeie drank zijn! :o

lijstje:
O- Griekse yoghurt met mango
T - niks
L- niks
T- druiven en kop thee
D- waarschijnlijk patat voor man en kinderen, voel me k*t dus geen puf in koken, kijk nog wel wat ik eet.
T- als ik wel puf heb, wat gezonde hapjes: druiven, komkommer, paprika, kaasje.
Dan eet je toch lekker mee met je gezinnetje? Lekker genieten en daarna de draad weer oppakken ^O^
pi_145892829
Lijstje:

O: speltbrood met boter, halve snee met kaas, halve met pindakaas
T: cappucino
L: speltbrood met olijfolie, speltbrood met jam
T: cola light, klein zakje M&M's
S: anderhalf uur yoga
D: stamppot boerenkool met worst, mosterd-mayo
T: misschien nog iets lekkers
pi_145896221
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 16:11 schreef motorbloempje het volgende:
Is het een zwarte USB? Dan is het misschien afgeschaft.
:D
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_145900587
Hoi! Net terug uit de sportschool, ging wel weer aardig met mn hamstrings. Die maar niet getraind.

Iets anders, ik vond een sixpack eieren terug achterin de koelkast :') Drie weken over houdbaarheidsdatum, maar de eieren drijven niet. Zijn die nog goed? Ik weet t niet.

Edit
Twee besten zijn het geworden. Living on the edge :+

[ Bericht 18% gewijzigd door the85mc op 24-10-2014 21:16:39 ]
  Vis een optie? vrijdag 24 oktober 2014 @ 21:15:58 #100
70532 loveli
N
pi_145903367
Ik zou ze nog eten, tenzij ze raar smaken of ruiken.
crap in = crap out
pi_145903446
Als ze niet drijven is de kans aanwezig dat ze nog goed zijn. Dus wat loveli zegt :+
pi_145904906
Mijn lijst:

O: -
L: twee dikke speltbth met roomkaas en (goede laag) gerookte zalm
T: paar stukjes gerookte paling
D: tongfilet (de vis dus) met gekookte worteltjes
T: appel

Zo nog bak yoghurt denk ik. Veel vis haha maar wel erg lekker. Ben bij mn ouders en die eten veel vis, ik zelf maar weinig, dus ze wilden me even vol stoppen ofzo ;)

Planning morgen:
O: dikke plak speltbrood met roomkaas
T: warme chocolademelk met chocolademuffin
L: kaastosti speltbrood met ketchup
T: appel
D: (deels) zelfgemaakte pizza met verse vijgen en geitenkaas

Deeg niet zelfgemaakt, zo'n zelfmaakkit waarbij je t deeg nog wel moet bakken. Als ik nog in de ah kom haal ik wel n zakje gist en maak ik speltdeeg voor mn eigen pizza (vriend blieft dat niet).
pi_145910483
Aldi heeft vrij goedkope Hollandse garnalen.
C1000 als het er ligt heeft goedkope sock-eye. Jumbo is iets duurder maar is het wel waard.
Lidl voor de forelfilet.

AH is qua verse tonijn wel redelijk.

Kunt bij veel karren vaak wel vragen om kabeljauw of wijting als gebakken, betaal je wel meer(dubbele).
Mja, vind ik lekkerder dan panga.

Mosselen uit potje is niets mis mee, vooral in spek :9~

Supermarktmakreel geen fan van, haal ik zelf bij vishandel.

Spekbokking is lekker en goedkoop zelfs bij vishandel.
Schillerlokken, zo lekker! En goedkoop...

Vis :9~

Voor broodbeleg is Aldi sowieso geniaal...
Lekkere gerookte ham (dan komt het maar niet uit Italië) voor weinig.

Ze hebben ook van die grote ronde afbakbroden, die gooi je dan vol met kaas, ham, salami pepertjes, spek, ui, tonijn, etc...
Heb je de hele zondag te eten :9
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_145911275
Paling is volgens mij gewoon een pechdier :{
Een vers gerookte makreel is net zo lekker, nog meer structuur zelfs, die exclusiviteit doet hem lekkerder doen lijken smaken...

Zelfde met kaviaar, kuit van een forel is net zo lekker, en dan voel je geen schaamte wanneer je het bakt.
Gebakken kuit :9~
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? zaterdag 25 oktober 2014 @ 01:48:27 #105
70532 loveli
N
pi_145915036
Het is weer de moeite waard om even in OUD te kijken, Kwak heeft iets moois gemaakt.
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 25 oktober 2014 @ 13:12:59 #106
70532 loveli
N
pi_145921178
Ja hoi.
crap in = crap out
pi_145921964
Ook hoi! :)
Wat leuk voor kwak! Las dat ze een keizersnee had gehad.. Lijkt me heftig. Klopt het dat ze dan echt je buikspieren doorsnijden?

Ik heb weer eens weeg/meet moment gedaan. Was alweer tijdje terug geloof ik. Wel behoorlijk zwaarder geworden.. Gewicht varieert sowieso erg veel de laatste tijd.
Stats zijn nu 89 kg, bij 1,84.. BMI 26.3, volgens de boekjes overgewicht. :+ voor zover dat wat zegt.

Nek 45 cm
Borst 117cm
Arm 34,5 cm
Middel 90 cm
bovenbeen 64cm.

Volgens rekenmethode zit ik nu op vetvrij gewicht van zo'n 76 kg.

Dus wel wat zwaarder, maar het verschil zit vooral in benen en rug. Puur esthetisch zou er nog wat taille af mogen om nog wat meer een V vorm te krijgen. Verder voel ik me vooral erg fit :)
pi_145929965
Avond!

Leuke dag gehad. Schoonouders zijn 40 jaar getrouwd. Feestje overdag natuurlijk vanwege zieke schoonpa, die over de kanker voor het vijfde jaar de baas blijft spelen :o O+

Dus alleen maar lekkers op: buffet, zowel hartig als zoet. Daarna gelijk weer direct een wattenhoofd gevoel. Had ik gister ook al na de M&M's Dat betekent dat ik het nu zeker weet: An en suiker worden geen vriendjes meer. Het gevecht tegen suiker gaat beginnen. Afscheid nemen doet pijn :'(

Vanavond nog een soepje, en wat chipjes en cola light. Daarna schone lei tijd :(
pi_145932012
Ik heb niet zoveel op m'n lijst na mijn tweejaarlijkse avondje teveel bier :')

Meh. Kan me niet voorstellen dat mensen dit iedere week doen :D

B: twee verse broodjes. Een brie, halve hummus, halve hagelslag
T: slapen
T: gekookt eitje, hand walnoten
D: pompoenrisotto met spinazie
T: dadels met wat geitenkaas
Ja doei.
pi_145933388
Ben geen vis eter, dus daar kan ik niet over mee praten. Veel verder dan tonijn uit blik en tilapia filet of vissticks kom ik niet. ;(

en een rekenmethode voor je vetvrije gewicht? Die wil ik ook wel weten als dat zo'n 13 kilo scheelt! :+

An24, gefeliciteerd met je schoonouders, knap dat je schoonvader al 5 jaar knokt! Ik ben deze maand 10 jaar kanker vrij! *O*

En ik heb je raad gisteren opgevolgd, patatjes gegeten. Was wat ik nodig had ;) 'S avonds wel gezonder hapjes genomen: kaas, komkommer, plakje worst.
Voor vanavond nog geen plannen.
Vanavond maar weer eens wegen...

Vandaag:
O- wasa thin crisp met kipfilet en nog 1 met zuivel spread met komkommer
T- banaan, glas vers geperste jus
L- omelet van 2 eieren, Italiaanse kruiden en 1 tomaat
T- handje kruidnoten
D- rode kool, gebakken aardappeltjes, saucijsje
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 21:18:41 #111
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_145936924
Niks teveel zouzomaar maar wel een lekker weekend lijst.
En hoera voor 10 jaar kanker vrij!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_145938676
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 19:55 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Ben geen vis eter, dus daar kan ik niet over mee praten. Veel verder dan tonijn uit blik en tilapia filet of vissticks kom ik niet. ;(

en een rekenmethode voor je vetvrije gewicht? Die wil ik ook wel weten als dat zo'n 13 kilo scheelt! :+

An24, gefeliciteerd met je schoonouders, knap dat je schoonvader al 5 jaar knokt! Ik ben deze maand 10 jaar kanker vrij! *O*

En ik heb je raad gisteren opgevolgd, patatjes gegeten. Was wat ik nodig had ;) 'S avonds wel gezonder hapjes genomen: kaas, komkommer, plakje worst.
Voor vanavond nog geen plannen.
Vanavond maar weer eens wegen...

Vandaag:
O- wasa thin crisp met kipfilet en nog 1 met zuivel spread met komkommer
T- banaan, glas vers geperste jus
L- omelet van 2 eieren, Italiaanse kruiden en 1 tomaat
T- handje kruidnoten
D- rode kool, gebakken aardappeltjes, saucijsje
Dank je! En jij met je tien jaar! Wat had je? Als ik vragen mag :@

En goed dat je van de patat genoten hebt. Af en toe dan doen werkt beter dan jezelf dingen ontzeggen. En het is leuker voor je kids *O*
pi_145940634
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 21:57 schreef An24 het volgende:

[..]

Dank je! En jij met je tien jaar! Wat had je? Als ik vragen mag :@

En goed dat je van de patat genoten hebt. Af en toe dan doen werkt beter dan jezelf dingen ontzeggen. En het is leuker voor je kids *O*
dat mag :)
Ik kreeg op mijn 21e te horen dat ik Hodgkin had (lymfeklierkanker).
Na chemo ' s en bestralingen weer 'gezond' verklaard. Nog elk jaar onder controle, ik moet binnenkort weer.
Helaas een slechte gezondheid er aan over gehouden, en momenteel weer in de ziekenhuis molen.
pi_145941484
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 22:40 schreef zouzomaarkunnen het volgende:

[..]

dat mag :)
Ik kreeg op mijn 21e te horen dat ik Hodgkin had (lymfeklierkanker).
Na chemo ' s en bestralingen weer 'gezond' verklaard. Nog elk jaar onder controle, ik moet binnenkort weer.
Helaas een slechte gezondheid er aan over gehouden, en momenteel weer in de ziekenhuis molen.
Ja gadver, nasleep kan erg vervelend zijn, sterkte!
  Vis een optie? zondag 26 oktober 2014 @ 08:08:36 #115
70532 loveli
N
pi_145950031
mogge
crap in = crap out
pi_145950742
test
Worry is a misuse of imagination
pi_145962391
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 09:33 schreef Probability het volgende:
test
Is het gelukt?
Ja doei.
pi_145962598
Nou, ik heb toch maar even gerend, ondanks rugklachten. Gut, ik moet daar echt wat mee doen. Fysio bijvoorbeeld. Maar ook kt en yoga/pilates. Ik moet en zal sterker worden! *O* woensdag naar de sportschool O+

O: 2 harde broodjes
S: 6.5km hardlopen (cross country met modder, gras en heuvels
T: pindakoek
T: 2 gekookte eitjes
D: volkorenbroodje hamburger met creme fraiche, sla, ui, tomaat, etc. met wat aardappeltjes en paprika's en wat er nog meer aan groente ligt uit de oven.
Ja doei.
  Vis een optie? zondag 26 oktober 2014 @ 19:52:58 #119
70532 loveli
N
pi_145969397
Avond.
crap in = crap out
pi_145969680
Avond Loveli :W

Alles goed?

Hier een gemengd dagje hard werken (huishouden) en hard relaxen O-)
  Vis een optie? zondag 26 oktober 2014 @ 20:19:26 #121
70532 loveli
N
pi_145970531
Oh ja, huishouden. Vaatwasser draait :+

Ik heb het idee dat ik een nieuwe garderobe nodig heb. Of ik verkeer in de verkeerde gezelschappen.
crap in = crap out
pi_145971443
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:19 schreef loveli het volgende:
Oh ja, huishouden. Vaatwasser draait :+

Ik heb het idee dat ik een nieuwe garderobe nodig heb. Of ik verkeer in de verkeerde gezelschappen.
Jurkjes staan je geweldig! Mij ook trouwens O-) :+
pi_145975075
O: yoghurt, banaan, muesli, plakje ontbijtkoek
T: halve muffin
L: 1 volkoren boterham kruidenkaas en komkommer, 3 volkoren boterhammen pure hagelslag
T: 1/4 appel 1/4 mandarijn 1/4 banaan, chocoladekoekje
D: boerenkoolschotel met kwark, rozijnen en kaas, rijst

Voor een weekendlijstje vind ik dit best netjes :)
  Vis een optie? zondag 26 oktober 2014 @ 21:36:36 #124
70532 loveli
N
pi_145975211
Was jij niet degene die nooit meer ontbijtkoek ging eten? O~)
crap in = crap out
  zondag 26 oktober 2014 @ 21:51:31 #125
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_145975983
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:19 schreef loveli het volgende:
Oh ja, huishouden. Vaatwasser draait :+

Ik heb het idee dat ik een nieuwe garderobe nodig heb. Of ik verkeer in de verkeerde gezelschappen.
Kleding van een paar jaar geleden is weer hip. Ik zou nog even wachten als ik jou was met nieuwe kleren kopen :P
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_145977591
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:36 schreef loveli het volgende:
Was jij niet degene die nooit meer ontbijtkoek ging eten? O~)
Nee, ik ging het niet meer kopen voor op mijn kamer doordeweeks
Dus als ik bij m'n ouders logeer eet ik het nog, maar dat is toch alleen op zondagochtend
Maar misschien, over een tijdje... :)
Goed onthouden trouwens
pi_145977684
ONTBIJTKOEK

SHUN

PEK

VEREN

BURRRNNNNNNN!!!!
Ja doei.
  Vis een optie? zondag 26 oktober 2014 @ 22:32:58 #128
70532 loveli
N
pi_145978529
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:20 schreef motorbloempje het volgende:
ONTBIJTKOEK

SHUN

PEK

VEREN

BURRRNNNNNNN!!!!
Medestander O+
crap in = crap out
pi_145978657
Hoi!
Er zijn ergere dingen dan ontbijtkoek ;) ik was gisteren uitgegaan tot vrij laat. Manman wat voelde ik me brak vandaag.. Daar is ontbijtkoek niks bij ;)
pi_145978832
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:20 schreef motorbloempje het volgende:
ONTBIJTKOEK

SHUN

PEK

VEREN

BURRRNNNNNNN!!!!
:o

Wel een leuke avond gehad 85mc?
pi_145978973
Ja, dat had ik gisteren, na vrijdag.
1 blond smooth ale
3 pints 5.2% ikweetdenaamnietmeer
2 halve liters Erdinger
1 flesje Kwak (belgisch bier )

:')

Ben begonnen met voer invoeren in 'n app. Vandaag voor 't eerst maar mee begonnen. Teveel carbs, maar dat was te verwachten op een carbdag met weinig variatiemogelijkheden over in huis.

Ik ga de drank van afgelopen vrijdag maar niet invullen.
Ja doei.
pi_145979238
Ja hoor, zeker wel :) Maar de volgende keer ga ik wel minder drinken. Bij vrienden thuis eerst redelijk wat mojito's gedronken en daarna nog de stad in. Maar was wel gezellig :)
pi_145985125
Welke app gebruik je motorbloempje?
pi_145986328
Myfitnesspal
Ja doei.
pi_145987537
Ik ga weer een maand niet drinken
(Vanaf donderdag wijntjes bij het eten tot zondag)

=lange weekenden :P

Maar voel mij wel mega fit en scherp dan
Worry is a misuse of imagination
pi_145991353
Gaat super goed hier! *O* Ik eet braaf meer en gezond en ik val ook gelijk weer af. Tussendoortjes begin ik onder de knie te krijgen en het scheelt dat ik moet studeren voor tentamens. Ik merk dat mijn concentratie echt beter is als ik wat gegeten heb. Weegschaal nu op 55.5kg. :)

Vandaag
O: Twee afgebakken ciabatta's met bacon
T: Een klein bakje magere yoghurt
L: Twee semispeltboterhammen met pindakaas
T: Kiwi en banaan
D: Wat de pot schaft bij mijn ouders, maar sowieso een half bord groente en een kwart bord rijst of aardappelen met eventueel een stukje vlees.
Your opinion of me is none of my business.
pi_146007576
Gereageerd op een vrije sector huurwoning bij een Amsterdamse woningcorporatie, ideale locatie en tuin en en en O+ ... En nu kan ik gaan wachten en zenuwen tot ik een ons weeg, want er stond geen deadline bij en: "Alleen indien u binnen de selectie valt, nemen wij contact met u op. Het heeft geen zin om contact op te nemen over de stand van zaken. Als u niets van ons hoort, bent u helaas niet geselecteerd voor de woning." }:|
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_146011426
Lijstje:

O: smoothie banaan, verse jus, aardbeien en blauwe bessen
T: cappucino
L: twee gevulde eitjes, een hele paprika en een komkommer
T: cappucino, thee met melk
D: stamppot boerenkool met worst en mayo-mosterd
S: 75 min. Yogales
T: twee rijstwafels met filet american, thee met melk
pi_146012493
Ik eet nu al een paar dagen recepten uit het Voedselzandloper kookboek :D!
Worry is a misuse of imagination
pi_146012646
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:01 schreef Chicolate het volgende:
Gereageerd op een vrije sector huurwoning bij een Amsterdamse woningcorporatie, ideale locatie en tuin en en en O+ ... En nu kan ik gaan wachten en zenuwen tot ik een ons weeg, want er stond geen deadline bij en: "Alleen indien u binnen de selectie valt, nemen wij contact met u op. Het heeft geen zin om contact op te nemen over de stand van zaken. Als u niets van ons hoort, bent u helaas niet geselecteerd voor de woning." }:|
Spannend :D
Worry is a misuse of imagination
pi_146014246
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:30 schreef Probability het volgende:
Ik eet nu al een paar dagen recepten uit het Voedselzandloper kookboek :D!
Mist de nodige eiwitten en vitamines maar volgens mij heeft papier wel veel vezels ^O^
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_146014543
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:01 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Mist de nodige eiwitten en vitamines maar volgens mij heeft papier wel veel vezels ^O^
:D vanwaar deze conclusie?
pi_146015035
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:01 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Mist de nodige eiwitten en vitamines maar volgens mij heeft papier wel veel vezels ^O^
:D
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_146015903
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:07 schreef An24 het volgende:

[..]

:D vanwaar deze conclusie?
Was de enige logische die ik zag :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_146016204
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:33 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Was de enige logische die ik zag :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tis te laat voor mij :')
pi_146017246
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:40 schreef An24 het volgende:

[..]

Tis te laat voor mij :')
:* heeft iedereen wel eens gehad...

Is allemaal de schuld van de invoering van de euro }:|
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_146017790
quote:
10s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:59 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:* heeft iedereen wel eens gehad...

Is allemaal de schuld van de invoering van de euro }:|
Dacht van de Rabobank
Worry is a misuse of imagination
pi_146018306
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:09 schreef Probability het volgende:

[..]

Dacht van de Rabobank
Ook bij hun valt het kwartje niet meer :{

[ Bericht 0% gewijzigd door V1z0R op 27-10-2014 23:26:46 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 27 oktober 2014 @ 23:35:30 #149
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_146018909
quote:
6s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:20 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ook bij hun valt het kwartje niet meer :{
Badum tshhh.

Hooi!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 27 oktober 2014 @ 23:36:29 #150
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_146018951
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:30 schreef Probability het volgende:
Ik eet nu al een paar dagen recepten uit het Voedselzandloper kookboek :D!
Maareh, wat voor dingen staan er ook weer in? 20 manieren om havermout te bereiden uiteraard, maar verder? :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? maandag 27 oktober 2014 @ 23:48:49 #151
70532 loveli
N
pi_146019426
quote:
6s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:20 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ook bij hun valt het kwartje niet meer :{
Kwartje van Kok :'(
crap in = crap out
pi_146019829
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:48 schreef loveli het volgende:

[..]

Kwartje van Kok :'(
Prijzen zijn hier al onder de 1,60 geweest de laatste tijd :o
Laatste tankbeurt was 1,589 :7
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_146019886


Hoe in godesnaam kom ik aan genoeg sodium? :')
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 28 oktober 2014 @ 00:02:42 #154
70532 loveli
N
pi_146019986
Soda eten.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 28 oktober 2014 @ 00:03:58 #155
70532 loveli
N
pi_146020037
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:58 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Prijzen zijn hier al onder de 1,60 geweest de laatste tijd :o
Laatste tankbeurt was 1,589 :7
1,569 :&

De collega's in PTA vertellen net dat er in Zwolle een benzineprijzenoorlog is, denk dat het voor jou wel loont om heen en weer te pendelen.
crap in = crap out
pi_146020428
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 00:03 schreef loveli het volgende:

[..]

1,569 :&

De collega's in PTA vertellen net dat er in Zwolle een benzineprijzenoorlog is, denk dat het voor jou wel loont om heen en weer te pendelen.
Kun je ze vragen hoe de zorgvuldigheid is aan de hand van de stickers op de machines?
De goedkopere hebben namelijk minimale afname 7-12l, de goedkope waar ik tank heeft 2l en is net iets duurder...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? dinsdag 28 oktober 2014 @ 00:42:55 #157
70532 loveli
N
pi_146021266
Is er een verband tussen de minimale afname en de nauwkeurigheid?
crap in = crap out
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 08:08:24 #158
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_146023051
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 00:42 schreef loveli het volgende:
Is er een verband tussen de minimale afname en de nauwkeurigheid?
Ik denk dat hij doelt op de minimale afname van 7-12 l. Dat is een behoorlijk grote range :+

Lijstje gisteren

s. yoga en ochtendwandeling (samen een uur, lang leve de wintertijd)
l. havermout met zaadjes en appel
t. appel, tomaatjes, banaan
l. 3 boterhammen (kaas, rosbief, filet americain), 1 cracker, 1 gepaneerde kipfilet, mcflurry stroopwafel
t. 2 pepernoten
s. 1 uur sport
d. salade van roergebakken bloemkool, rode ui, amandelschaafsel, sla en een dressing + stukje schweinebraten + opscheplepel zuurkool met aardappel in varkensvet

Honger (8>

Vandaag
s. yoga + ochtendwandeling (samen een uur)
l. 2 boterhammen zalm, avocado, rode ui
t. frambozen
l. zuurkool, aardappelen, braten
t. 2 boterhammen zalm, avocado, rode ui
d. nog onbekend
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_146023186
Leuke app die myfitnesspal, gisteren voor het eerst gebruikt.

Lijstje van gisteren:
O- 2 boekweit pannenkoeken met kaas
T- halve banaan
L- 2 boekweit pannenkoeken met kaas+beker melk
T- halve appel, plak zelf gebakken bananen brood
D- gebakken aardappelen, spinazie a la creme en tilapia filet
S- 60 min aerobics.
pi_146023560
Ik snap echt even niets van mijn gewicht.. maar goed, nog maar consequent blijven volhouden dan gaat het hopelijk vanzelf weer terug naar normaal :o
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_146024489
O: stampot spruitjes met braadworst O+

Wel iets teveel voor mijn duizeligheidsproblemen, maar ik had er zin an :9
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_146024628
Mijn ouders willen weer gezond eten/dieten/kilo's kwijt, maar ik geloof dat ze niet zo goed ingelezen zijn en straks weer gaan jojo'en. Met wat voor boek denken jullie dat ik ze een lol kan doen? Ze hebben al Sonja Bakker en dr. Frank gehad enzo, maar ik zou ze zo graag een receptenboek geven met makkelijke recepten, die snel te bereiden en gezond zijn. Is de voedselzandloper dan iets? Jamie's 15 minutes heeft teveel 'exotische' ingrediënten, het moet wel gewoon van een (uitgebreide) supermarkt kunnen komen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_146024765
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 09:46 schreef Chicolate het volgende:
Mijn ouders willen weer gezond eten/dieten/kilo's kwijt, maar ik geloof dat ze niet zo goed ingelezen zijn en straks weer gaan jojo'en. Met wat voor boek denken jullie dat ik ze een lol kan doen? Ze hebben al Sonja Bakker en dr. Frank gehad enzo, maar ik zou ze zo graag een receptenboek geven met makkelijke recepten, die snel te bereiden en gezond zijn. Is de voedselzandloper dan iets? Jamie's 15 minutes heeft teveel 'exotische' ingrediënten, het moet wel gewoon van een (uitgebreide) supermarkt kunnen komen.
Ja voedselzandloper kookboek! Heel makkelijk en met weetjes er bij
Worry is a misuse of imagination
pi_146024786
Voedselzandloper is echt makkelijk ja, dat kan ik ook nog. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_146025035
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 09:52 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja voedselzandloper kookboek! Heel makkelijk en met weetjes er bij
En niet allemaal dure 'verse frambozen' en 'biodynamisch gekweekte quinoa' ed? :P Het zijn en blijven nuchtere Hollanders (en in geval van mn pa: wetenschappers die de bronnen gaan controleren).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_146025143
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 10:03 schreef Chicolate het volgende:

[..]

En niet allemaal dure 'verse frambozen' en 'biodynamisch gekweekte quinoa' ed? :P Het zijn en blijven nuchtere Hollanders (en in geval van mn pa: wetenschappers die de bronnen gaan controleren).
Nee havermout bonen bloemkool kip
Worry is a misuse of imagination
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:35:08 #167
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_146025725
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 10:03 schreef Chicolate het volgende:

[..]

En niet allemaal dure 'verse frambozen' en 'biodynamisch gekweekte quinoa' ed? :P Het zijn en blijven nuchtere Hollanders (en in geval van mn pa: wetenschappers die de bronnen gaan controleren).
:D O+ Held. Zouden er meer moeten doen :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_146026409
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 10:35 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:D O+ Held. Zouden er meer moeten doen :+
Vakidioot, dat leer je niet af :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_146034236
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 00:42 schreef loveli het volgende:
Is er een verband tussen de minimale afname en de nauwkeurigheid?
Je moet boven de minimale afname zitten willen ze de toegestane marge niet overschrijden.
Maar die zal wel gelijk zijn zolang je er maar boven zit.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 16:55:56 #170
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146039675
Moet bijna nieuwe werkbroeken bestellen, ze kunnen op de ruimste stand bijna niet meer dicht. Dat is heel goed maar waarom gaat het niet naar mijn tieten, kont en bovenarmen?? :r :D

Lkjst:
O: Kwark, vla, pruim
T's: wortelen, halve komkommer, cup a soup kip, boterham met half gekookt ei en ossenworst
L: Kom tomatencremesoep met ballen, 2 boterhammen met ossenworst en half gekookt ei, 2 bekers melk, peer
T's: appel, beker melk, blokje choco
D: Verse spinazie met ei, broccoli, gebakken aardappelen, gegrilde biefstuk met champignons en ui en verse rode peper
T: paar dropjes?

Ben melkverslaafd :'(
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 17:16:39 #171
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146040473
Heb 4 dagen alleen maar heerlijk brood gegeten en ik merk dat ik nu constant zin heb om te snaaien. Moet echt afkicken.
Kan ook komen door behoorlijk vet eten maar ik denk het brood, kon wel dooreten. Loogbrood, heerlijke kaiserbroodjes, chocoladebroodjes, warm witte dunne stokbroden :9
Daar heb ik met volkoren nooit last van.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_146041065
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 09:46 schreef Chicolate het volgende:
Mijn ouders willen weer gezond eten/dieten/kilo's kwijt, maar ik geloof dat ze niet zo goed ingelezen zijn en straks weer gaan jojo'en. Met wat voor boek denken jullie dat ik ze een lol kan doen? Ze hebben al Sonja Bakker en dr. Frank gehad enzo, maar ik zou ze zo graag een receptenboek geven met makkelijke recepten, die snel te bereiden en gezond zijn. Is de voedselzandloper dan iets? Jamie's 15 minutes heeft teveel 'exotische' ingrediënten, het moet wel gewoon van een (uitgebreide) supermarkt kunnen komen.
the hairy dieters!
Ja doei.
pi_146046980
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 16:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Moet bijna nieuwe werkbroeken bestellen, ze kunnen op de ruimste stand bijna niet meer dicht. Dat is heel goed maar waarom gaat het niet naar mijn tieten, kont en bovenarmen?? :r :D

Lkjst:
O: Kwark, vla, pruim
T's: wortelen, halve komkommer, cup a soup kip, boterham met half gekookt ei en ossenworst
L: Kom tomatencremesoep met ballen, 2 boterhammen met ossenworst en half gekookt ei, 2 bekers melk, peer
T's: appel, beker melk, blokje choco
D: Verse spinazie met ei, broccoli, gebakken aardappelen, gegrilde biefstuk met champignons en ui en verse rode peper
T: paar dropjes?

Ben melkverslaafd :'(
ooh wat klinkt jouw avond eten super lekker!
Lastig om weer terug te schakelen naar je gezondere eet stijl na een aantal dagen smullen. Rustig aan een tafel eten waar alles voor je klaar staat nodigt ook erg uit om Veel te eten, helemaal als alles zo lekker is!
Ik ben afgekickt van de cola, maar als ik soms een glas drink dan wil ik eigenlijk al weer de hele fles leeg tanken.. ;(
pi_146047120
Myfitnesspal geeft aan dat ik 1460 calorieën mag eten op een dag. Vandaag waren het er 1730. :( het gaat goed totdat ik mijn avond eten in vul, dan stijgen de calorieën razend snel. Maar ik moet ook nog beter leren de porties in te schatten, ik heb geen idee of die kloppen met wat ik invoer.'s avonds hou ik het de laatste tijd wel keurig bij 1 bord en schep niet nog een keer op!
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 20:15:52 #175
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146047379
Zouzomaar kunnen.
1800 kcal is niet erg hoor! Sterker nog dat is een fijn gemiddeld aantal.

Wat was je avondeten b.v. vanavond?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_146047426
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 20:09 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Myfitnesspal geeft aan dat ik 1460 calorieën mag eten op een dag. Vandaag waren het er 1730. :( het gaat goed totdat ik mijn avond eten in vul, dan stijgen de calorieën razend snel. Maar ik moet ook nog beter leren de porties in te schatten, ik heb geen idee of die kloppen met wat ik invoer.'s avonds hou ik het de laatste tijd wel keurig bij 1 bord en schep niet nog een keer op!
Tip: smorgens al invullen wat je denkt te eten, vooral je avondeten. Dan kun je de rest tweaken en aanpassen als je planning verandert of als je denkt op teveel kcals te komen.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 20:18:42 #177
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146047504
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 20:16 schreef An24 het volgende:

[..]

Tip: smorgens al invullen wat je denkt te eten, vooral je avondeten. Dan kun je de rest tweaken en aanpassen als je planning verandert of als je denkt op teveel kcals te komen.
Ja, precies.. plannen FTW. Maar als je afhankelijk bent van wat je krijgt is het natuurlijk wat lastiger.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_146047535
Vastendag lijstje:

O: smoothie verse jus, banaan, aardbeien, blauwe bessen
T: koffie, thee, water
D: aardappelen, bietjes, mini beetje appelmoes
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 20:27:48 #179
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146047888
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 20:19 schreef An24 het volgende:
Vastendag lijstje:

O: smoothie verse jus, banaan, aardbeien, blauwe bessen
T: koffie, thee, water
D: aardappelen, bietjes, mini beetje appelmoes
Blauwe bessen, oja daar heb ik nog 3 kg van in de vriezer liggen en 2 kg bramen.
Pfff, eet altijd zoveel fruit dat ik daar niet eens aan toe kom :')

Bietjes ga ik donderdag weer maken voor dat schoonpa weer met een verse lading (met grond) aan komt zetten :P
Bietjes eet ik trouwens als een bijgerechtje niet als een groente.
Rabarber eet ik als een nagerecht met vla ofzo ook niet als groente.

Dus datte :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_146048251
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 20:27 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Blauwe bessen, oja daar heb ik nog 3 kg van in de vriezer liggen en 2 kg bramen.
Pfff, eet altijd zoveel fruit dat ik daar niet eens aan toe kom :')

Bietjes ga ik donderdag weer maken voor dat schoonpa weer met een verse lading (met grond) aan komt zetten :P
Bietjes eet ik trouwens als een bijgerechtje niet als een groente.
Rabarber eet ik als een nagerecht met vla ofzo ook niet als groente.

Dus datte :D
Ja, wij hebben dat fruit ook in de vriezer liggen als het te veel kan rotten in de koelkast of mand.

En ik houd niet eens van bietjes, maar Freud stond er op. Moet de vent af en toe ook een pleziertje gunnen he?! :+

Rabarber is hier ook een toetje: crumble, cake of jam maken :9
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 20:39:15 #181
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146048506
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 20:35 schreef An24 het volgende:

[..]

Ja, wij hebben dat fruit ook in de vriezer liggen als het te veel kan rotten in de koelkast of mand.

En ik houd niet eens van bietjes, maar Freud stond er op. Moet de vent af en toe ook een pleziertje gunnen he?! :+

Rabarber is hier ook een toetje: crumble, cake of jam maken :9
Weet ook nooit echt wat ik van bietjes moet denken... en toch vind ik ze meer lekker dan niet lekker.. het is zo'n twijfel iets.
Net zoals andijvie.. mjah.. of zure haring
Echt iets van ik lust het wel maar liever sperziebonen, zoute haring en koolraap
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_146049844
Ik heb vanavond een krokante kipburger, gebakken aardappeltjes en salade (sla/komkommer/tomaat/feta/paprika) gegeten. Niet eens zo heel gek, al zijn de aardappeltjes en kipburger niet geweldig natuurlijk.
overdag weinig gegeten:
O- 2 plak bananenbrood en beker verse jus
T - banaan
L- halve paprika, 1 tomaat, en druiven
T- 1 dropje

Meestal kook ik, maar we zijn nu ook de 'ongezonde' dingen aan het weg eten. Ik koop al wel gezonder eten, maar de voorraadkast en vriezer zit nog vol met ongezonder spul. Voor mij gaat het er vooral ook om dat ik minder snack en minder eet. Dat begint nu aardig te lukken met soms een terug val....

maar plannen dus, eens kijken of me dat gaat lukken!
;)
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 21:09:43 #183
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146050366
Plannen is echt de clue! Zonder plannen ga je veelal de mist in.

Weet je wat je ook kan doen, een krokante kipburger ofzo droog bereiden in een hete oven. Heerlijk knapperig en veel minder vet dan in boter/olie

Gebakken aardappelen: verse vaste aardappel in plakken, afspoelen en afdrogen.
In een zak: zout, peper, paprikapoeder, kerriepoeder, knoflookpoeder, gedroogde salie/peterselie/bieslook/ui en snufje cayennepeper.
Daarin de gedroogde aardappelschijven en husselen
Uurtje laten liggen of vaker husselen zodat alles er lekker in kan trekken.

Door de zout uitgelekte vocht even afgieten, daarna een schuit milde olijfolie in zakje, weer husselen op bakpapier in de oven op 200 graden, om de 10 minuten even omdraaien totdat ze gaan poffen, lekker opbollen en een mooi bruin huidje krijgt.

Daarnaast dus een schnitzel en dan heb je nog wat fornuispitten vrij voor je groenten
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_146050865
Gezonde krokante kipburger:

Kipgehakt, rood uitje gesnipperd, bosje peterselie klein, peper en zout, in plaats van paneermeel: fijn gemalen havermout. Bakken in olijfolie en ghee. Moet je eens proeven hoe krokant dat is.

Koekjes worden overigens ook erg krokant van havermout. Die mag ik alleen even niet ;(
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 21:24:19 #185
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146051230
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 21:17 schreef An24 het volgende:
Gezonde krokante kipburger:

Kipgehakt, rood uitje gesnipperd, bosje peterselie klein, peper en zout, in plaats van paneermeel: fijn gemalen havermout. Bakken in olijfolie en ghee. Moet je eens proeven hoe krokant dat is.

Koekjes worden overigens ook erg krokant van havermout. Die mag ik alleen even niet ;(
OJa, ging er vanuit dat de kipburger zelf gemaakt was :@

Kip cordon blue zelf gemaakt vind ik ook altijd wel lekker, zo siimpel mogelijk.
Kipfilet helemaal plathakken (steelpan, huishoudfolie en snijplank) en slaan maar *O*
Dan lekkere goudse kaas, achterham erin. Dichtvouwen, wentelen in wat bloem, dan door geklust ei met zout, peper, paprikapoeder en snufje nootmuskaat wentelen en daarna wentelen in ongezoete cornflakes met wat paneermeel.

Smijten in de hete oven, echt verrassend lekker
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_146051447
Foodies O+

Vastendag :')

Maar morgenochtend geniet ik dan extra veel van een speltboterham met kaas :9
  Vis een optie? dinsdag 28 oktober 2014 @ 21:44:58 #187
70532 loveli
N
pi_146052267
Mijn naam is loveli en ik ben carboholist.

Vanaf woensdag is het thema weer "blij suikervrij".

oO<
crap in = crap out
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 21:46:23 #188
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146052337
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 21:44 schreef loveli het volgende:
Mijn naam is loveli en ik ben carboholist.

Vanaf woensdag is het thema weer "blij suikervrij".

oO<
Hallo Loveli, goed dat je hier bent
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_146052573
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 21:44 schreef loveli het volgende:
Mijn naam is loveli en ik ben carboholist.

Vanaf woensdag is het thema weer "blij suikervrij".

oO<
Welkom loveli. Je zult hier veel herkenning vinden. Als je wilt praten, gewoon doen!

*applaus voor loveli*

:+
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 21:53:31 #190
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146052692
*klapsmiley* :|W

Hier een bakje koffie Loveli c_/ met zonder kandij ~O>
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_146052832
Welkom loveli.
Heb je God al gevonden, loveli!?

We hebben een 12-stappen-plan om je te genezen en Hem te vinden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_146053308
Mijn naam is trouwens Vies oor, en ik ben een Drent met een verslaving aan bruine bonen.

Ook al ben ik nu bijna 4 dagen clean heb ik toch de neiging om een soep te maken of het rechtstreeks te consumeren met speklappen.

De tussenoplossing van witte bonen in tomatensaus met bloedworst durf ik echter niet aan :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? dinsdag 28 oktober 2014 @ 22:09:30 #193
70532 loveli
N
pi_146053485
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 21:53 schreef uniekhoorn het volgende:
*klapsmiley* :|W

Hier een bakje koffie Loveli c_/ met zonder kandij ~O>
Er zit al meer dan een week geen kandij meer in de koffie! En sinds een uur geen B&J meer in de vriezer :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 21:55 schreef V1z0R het volgende:
Heb je God al gevonden, loveli!?
Die ben ik niet kwijt geraakt ;)
crap in = crap out
pi_146053804
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 21:55 schreef V1z0R het volgende:
Welkom loveli.
Heb je God al gevonden, loveli!?

We hebben een 12-stappen-plan om je te genezen en Hem te vinden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
pi_146054502
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 22:09 schreef loveli het volgende:

[..]

Er zit al meer dan een week geen kandij meer in de koffie! En sinds een uur geen B&J meer in de vriezer :')

[..]

Die ben ik niet kwijt geraakt ;)
O+

Heb zonet de bijbelquiz wel vrij slecht gemaakt :{
Had mezelf kennisvoller geschat maar sommige vragen vond ik wel erg detaillistisch.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_146054756
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 21:24 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

OJa, ging er vanuit dat de kipburger zelf gemaakt was :@

Kip cordon blue zelf gemaakt vind ik ook altijd wel lekker, zo siimpel mogelijk.
Kipfilet helemaal plathakken (steelpan, huishoudfolie en snijplank) en slaan maar *O*
Dan lekkere goudse kaas, achterham erin. Dichtvouwen, wentelen in wat bloem, dan door geklust ei met zout, peper, paprikapoeder en snufje nootmuskaat wentelen en daarna wentelen in ongezoete cornflakes met wat paneermeel.

Smijten in de hete oven, echt verrassend lekker
kipburger was niet zelf gemaakt, de aardappeltjes wel, maar die zal ik volgende keer in de oven bakken, goeie tip!

Sowieso goeie recepten, ik kreeg al weer honger :) ik vind havermout dus alleen echt vies, heb het nu geprobeerd in koekjes en ontbijt, maar geen succes. Net als dat overal kokos bij staat, yuk!

Heb ik heel goed quinoa gekocht, staat in elk recept: klaarmaken volgens verpakking.
er staat alleen niks op de verpakking.. ; (

Heb de app voor morgen al ingevuld, op de lunch na. Vind het echt een ontdekking zeg, het scannen van de streepjescode! :D :@
pi_146070111
Loveli! Jij was van de 'melk is voor kalfjes' toch?

Wetenschappers waarschuwen dat drie glazen melk per dag kan leiden tot een vroegtijdige dood

Heb 't artikel zelf niet opgezocht, lui.
  Vis een optie? woensdag 29 oktober 2014 @ 14:47:38 #198
70532 loveli
N
pi_146074641
http://www.livescience.co(...)igher-mortality.html
Hier wordt het allemaal wat beter onderbouwd.
crap in = crap out
  woensdag 29 oktober 2014 @ 14:49:52 #199
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146074706
Ja jammer dat melk 'slecht' voor je is, het is juist zo lekker :(

Lijstje:
O: Vers pistoletje vd Lidl met rosbief en gekookt ei, beker MELK :6
B: 12 km wandelen
L: Kom mosterdsoep met spekjes, 2 boterhammen rosbief/tomaat/sla, beker MELK :6
B: 8 km fietsen
T: peer, pruim, walnoten (lekker kraken), blokje choco, paar worteltjes
D: Spruitjes :9, rijst met zelfgemaakte satesaus, halve kip en wat sperziebonen
T: Kwark/vla/paar stukjes verse banaan/bruine suiker
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? woensdag 29 oktober 2014 @ 14:59:31 #200
70532 loveli
N
pi_146075054
Melkmeisje.
crap in = crap out
pi_146076038
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 17:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

the hairy dieters!
Die wil ik voor mezelf nog een keer! (niet voor mn ouders, het Engels van mijn moeder is niet goed genoeg om 'zomaar even' een recept te maken als ze de ingrediënten eerst moet vertalen)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 29 oktober 2014 @ 15:32:58 #202
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146076120
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 15:29 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Die wil ik voor mezelf nog een keer! (niet voor mn ouders, het Engels van mijn moeder is niet goed genoeg om 'zomaar even' een recept te maken als ze de ingrediënten eerst moet vertalen)
PM je even
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_146076784
Thanks voor jouw link Loveli! Inderdaad wat beter uitgelegd daar. Ik vind t wel prima haha, vind melk vreselijk vies en kaas vreselijk lekker :).

Lijst v vandaag:
Brunch: kaastosti speltbrood met beetje mayonaise (ketchup is op..)
T: appel
D: burrito's (met crème fraiche kruidensausje, gehakt, paprika en maïs erin) met salade (sla, tomaat, komkommer, beetje olijfolie)
T: yoghurt met diepvries fruit

Het klinkt als vrij weinig, maar ik heb eigenlijk helemaal geen trek.. heb ook wel erg weinig bewogen (letterlijk maximaal 1.5 km gelopen van huis naar college, naar andere gebouw en terug naar huis, verder alleen maar gezeten). Zal waarschijnlijk 2 of 3 burrito's eten vanavond dus daar zit wel redelijk wat in nog.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 16:04:46 #204
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146077225
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 14:59 schreef loveli het volgende:
Melkmeisje.
Ik kan er geen kaas van maken
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 29 oktober 2014 @ 18:55:37 #205
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146082859
Gelukt Chico?

Vol! Ben het eigenlijk wel zat voor vandaag. morgen weer 4.45 uur pissen c_/
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_146088007
Lijstje met ubernoms *O*

O: speltbrood met ham en komkommer, speltbrood met oude kaas en tomaat, thee met melk
L: salade met gamba's, gemengde sla, tomaten, komkommer, paprika en dressing. Met een volkoren broodje
T: drie keer bekertje cappucino uit automaat, muntthee
D: spinazie met knoflook en pijnboompitjes, een wokje met kip, ui en champignons en gebakken aardappelen met mayo. Glas limo.

:9
  woensdag 29 oktober 2014 @ 20:36:47 #207
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146088888
Lekker An!

En wokJE :r
Ik haat verkleinwoordjes :D

Dieet is ook niet leuker geworden , jammer -O-
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_146093056
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 20:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker An!

En wokJE :r
Ik haat verkleinwoordjes :D

Dieet is ook niet leuker geworden , jammer -O-
:6 met je :r ik haat :r
pi_146098324
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 20:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker An!

En wokJE :r
Ik haat verkleinwoordjes :D

Dieet is ook niet leuker geworden , jammer -O-
Wist heul niet dat je op een dieet zat :o
Is dat in overleg met (is het een psych?) gebeurt?


Toch succes :*

[ Bericht 3% gewijzigd door V1z0R op 29-10-2014 23:59:33 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_146098994
8)7
Uniek had het over het Dieet-topic...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_146099957
Ik ben voor het eerst ontslagen :o

Of nou ja contract werd niet verlengt oid maarrrr volgens mij werk ik er al zo lang dat het niet helemaal klopt?

Ergens kut want geen waardering.
(Was daarnaast ook kostenaspect wat de voornaamste reden was geloof ik?)

Dus nu twijfel ik of ik m'n ingeroosterde dagen nog wil/ga werken.
Heb er geloof ik recht op maar hij liet doorschemeren liever niet.
Ennnnnn ja is wel een dag/dagen verspild voor niet eens heel veel geld.
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? donderdag 30 oktober 2014 @ 00:51:03 #212
70532 loveli
N
pi_146100924
Hoe lang werk je er, watvoor contract had je en, belangrijkste, wat wil je?
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 30 oktober 2014 @ 00:59:16 #213
70532 loveli
N
pi_146101104
Heeft niks met waardering te maken en alles met geld/angst over geld.
crap in = crap out
  donderdag 30 oktober 2014 @ 05:06:42 #214
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146103104
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 23:49 schreef V1z0R het volgende:
8)7
Uniek had het over het Dieet-topic...
:D

Bah, vervelend Prob
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_146103542
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 00:59 schreef loveli het volgende:
Heeft niks met waardering te maken en alles met geld/angst over geld.
Jawel want ik deed het niet goed genoeg/er waren kleine dingetjes voorgevallen/etc (vond hij)

Ik kreeg ook niet dezelfde verantwoordelijkheden/'extra' dingen. Is een soort waardering.

Jonger iemand zou meer 'leren' nog/de kans moeten krijgen. Oid.

En daarnaast natuurlijk het geld.
Staat er misschien een beetje gek.
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? donderdag 30 oktober 2014 @ 08:48:53 #216
70532 loveli
N
pi_146104271
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 07:48 schreef Probability het volgende:

[..]

Jawel want ik deed het niet goed genoeg/er waren kleine dingetjes voorgevallen/etc (vond hij)

Ik kreeg ook niet dezelfde verantwoordelijkheden/'extra' dingen. Is een soort waardering.

Jonger iemand zou meer 'leren' nog/de kans moeten krijgen. Oid.

En daarnaast natuurlijk het geld.
Staat er misschien een beetje gek.
Als ze je ontslaan en zeggen dat je het goed hebt gedaan, slaan ze een beetje een flater. Noem een willekeurige collega van me en ik vertel je een reden om hem te ontslaan. Wie een hond wil slaan vindt licht een stok...
crap in = crap out
pi_146104396
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 08:48 schreef loveli het volgende:

[..]

Als ze je ontslaan en zeggen dat je het goed hebt gedaan, slaan ze een beetje een flater. Noem een willekeurige collega van me en ik vertel je een reden om hem te ontslaan. Wie een hond wil slaan vindt licht een stok...
O ja dat is misschien ook wel zo.

Ik moet zo even bellen, of ik m'n diensten nog af wil maken. Mag wel, maar ben net terug van m'n heresenschudding en eigenlijk nog heel moe. Dus wilde volgende week niet werken.. Maar ja om er nu weer heel lang uit te zijn voor de laatste paar keer?

Of ik doe nog 1 shift?

Heb er eigenlijk niet bijzonder veel zin in.. Want m'n voet doet pijn van gister, ik ben moe en heb wel andere dingen te doen. Ik loop dan wel geld mis dat wel.
En het is misschien gek om zo opeens te stoppen als ik net (weer) terug ben.

Wat is verstandig? Het is best hard werken voor niet heel veel geld :P
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? donderdag 30 oktober 2014 @ 09:11:14 #218
70532 loveli
N
pi_146104595
Als hij je niet mag ontslaan omdat je te lang in dienst bent geweest, dan kun je je baantje houden (of "in goed overleg afscheid van elkaar nemen" met een bonusje). Als je dat wilt, gewoon werken tenzij je ziek bent (dan ziekmelden, om even een open deur in te trappen).

Heb je geen zin meer in dit werk, geen zin in gedoe en een back-up inkomen, stop er dan mee op een moment dat je wel gezamenlijk overlegt. Smeer een beetje stroop voor het geval je nog eens een referentie nodig hebt.
crap in = crap out
pi_146104683
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:11 schreef loveli het volgende:
Als hij je niet mag ontslaan omdat je te lang in dienst bent geweest, dan kun je je baantje houden (of "in goed overleg afscheid van elkaar nemen" met een bonusje). Als je dat wilt, gewoon werken tenzij je ziek bent (dan ziekmelden, om even een open deur in te trappen).

Heb je geen zin meer in dit werk, geen zin in gedoe en een back-up inkomen, stop er dan mee op een moment dat je wel gezamenlijk overlegt. Smeer een beetje stroop voor het geval je nog eens een referentie nodig hebt.
Nou hij zou mij een jaarcontract moet geven maar dat doet hij niet.
Dus hij moet niks.

Als ik graag wil mag ik die shifts nog doen aan mij de keuze.

Maar weet dus niet zo goed wat ik wil.
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? donderdag 30 oktober 2014 @ 09:31:27 #220
70532 loveli
N
pi_146104941
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:15 schreef Probability het volgende:
Maar weet dus niet zo goed wat ik wil.
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 08:57 schreef Probability het volgende:
Dus wilde volgende week niet werken..
[..]
Heb er eigenlijk niet bijzonder veel zin in.. Want m'n voet doet pijn van gister, ik ben moe en heb wel andere dingen te doen. Ik loop dan wel geld mis dat wel.
[..]
Het is best hard werken voor niet heel veel geld :P
:+
crap in = crap out
pi_146105315
quote:
3s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:31 schreef loveli het volgende:

[..]


[..]

:+
Ik wil wel geld maar ik wil niet per se (daar) werken, maar dat kan natuurlijk niet.

En zat te denken misschien geeft een laatste keer bewust werken als de laatste keer een goed gevoel? Of niet kan ook.
Worry is a misuse of imagination
pi_146105323
Als je het geld kan missen zou ik gewoon gaan als je zin hebt en niet gaan als je geen zin hebt. En van wat ik zo lees heb je er niet vreselijk veel zin in ;)
pi_146105374
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:48 schreef vlindertje89 het volgende:
Als je het geld kan missen zou ik gewoon gaan als je zin hebt en niet gaan als je geen zin hebt. En van wat ik zo lees heb je er niet vreselijk veel zin in ;)
Heb sowieso niet veel geld, maar ga liever ergens studie gerelateerd werken dan.
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? donderdag 30 oktober 2014 @ 09:55:16 #224
70532 loveli
N
pi_146105508
Omdat je nog geen nieuwe schoenen hebt kun je deze oude nog even afdragen. Tenzij de studiegerelateerde baantjes voor het oprapen liggen.
crap in = crap out
pi_146105804
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:55 schreef loveli het volgende:
Omdat je nog geen nieuwe schoenen hebt kun je deze oude nog even afdragen. Tenzij de studiegerelateerde baantjes voor het oprapen liggen.
Het gaat om 2/3/4 dagen - maar op dit moment heb ik nog veel last van die hersenschudding dus qua gezondheid liever nog even niet (maar dan is m'n contract al afgelopen ongeveer)
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? donderdag 30 oktober 2014 @ 11:07:58 #226
70532 loveli
N
pi_146107231
Als je ziek bent word je doorbetaald op je contracturen. Als er geen vast aantal uren in je contract staat, geldt het gemiddelde van de voorgaande 3 maanden als contracturen (of, als er reden is om naar een langere periode te kijken, het afgelopen half jaar of jaar).
crap in = crap out
pi_146107438
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:07 schreef loveli het volgende:
Als je ziek bent word je doorbetaald op je contracturen. Als er geen vast aantal uren in je contract staat, geldt het gemiddelde van de voorgaande 3 maanden als contracturen (of, als er reden is om naar een langere periode te kijken, het afgelopen half jaar of jaar).
Ja weet ik

Maar het is geregeld
Worry is a misuse of imagination
pi_146114723
Lekker 'bulk' dagje vandaag!

O: yoghurt + muesli + whey shake
T: 2 belegde bruine broodjes met ham&kaas
L: Lekkerbekje op 2 witte bolletjes
T: Kippensoep
T: 100 gram zilvervliesrijst, 100 gram kipfilet + wokgroentes
Sporten -> Whey shake
D: Kipfilet met rijst
Voetbaltrainen
T: 450 gram magere kwark

Heb ook gewoon de hele dag door 'honger', heel vervelend! :+
pi_146114953
Hallo!

Ik lurk al langere tijd mee hier in het topic om ook eens zo mijn inspiratie voor het eten te krijgen. Nu dacht ik: Dan moet je toch ook eens mee gaan posten. Dus bij deze mijn lijstje voor vandaag:

O: Havermout + amandelmelk + kaneel/honing
T: Appeltje + speltwafel
L: Salade met gerookte kip, eitje, tomaatjes + heldere kippensoep
T: Mandarijntje +speltwafel
D: ??
S: Krachttraining

Mocht het een vereiste zijn dat ik me iets meer voorstel in het topic dan hoor ik dat natuurlijk graag. Als iemand nog commentaar heeft op mijn lijstje natuurlijk ook!
pi_146115317
Lijstje ziet er goed uit.

Alleen zou ik toch kijken of je iets kan eten na het krachttrainen, iets wat lekker vol eiwitten zit. Denk dus bijvoorbeeld aan magere kwark. Daarbij is je lichaam daar ook nog eens de hele nacht mee bezig om dit te verteren en op te nemen. Ook goed voor je spijsvertering.

Je lichaam kan dat goed gebruiken, voornamelijk na het trainen! :)
pi_146115394
Hmm ben ongesteld en heb veel te veel gegeten vandaag. Of die connectie nou in mijn lichaam of in mijn hoofd zit, daar ben ik nog steeds niet achter :o
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_146115800
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 15:39 schreef La_Tramposa het volgende:
Hmm ben ongesteld en heb veel te veel gegeten vandaag. Of die connectie nou in mijn lichaam of in mijn hoofd zit, daar ben ik nog steeds niet achter :o
Je bent ook vast niet de enige dame op de wereld die daar last van heeft O+
pi_146116174
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 15:36 schreef sandertjuh het volgende:
Lijstje ziet er goed uit.

Alleen zou ik toch kijken of je iets kan eten na het krachttrainen, iets wat lekker vol eiwitten zit. Denk dus bijvoorbeeld aan magere kwark. Daarbij is je lichaam daar ook nog eens de hele nacht mee bezig om dit te verteren en op te nemen. Ook goed voor je spijsvertering.

Je lichaam kan dat goed gebruiken, voornamelijk na het trainen! :)
Ja magere kwark heb ik sowieso altijd in huis, maar ben dan pas thuis om een uurtje of 10/half 11. Maakt dat het niet te laat om dan nog daarna nog kwark te eten? Lig dan om 11 uur wel op één oor nml.
pi_146116223
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 15:39 schreef La_Tramposa het volgende:
Hmm ben ongesteld en heb veel te veel gegeten vandaag. Of die connectie nou in mijn lichaam of in mijn hoofd zit, daar ben ik nog steeds niet achter :o
Ik heb het de week ervoor :D

Gewoon blijven roepen dat het in je lichaam zit en niet in je hoofd. :P
pi_146116261
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 16:02 schreef _charlie het volgende:

[..]

Ja magere kwark heb ik sowieso altijd in huis, maar ben dan pas thuis om een uurtje of 10/half 11. Maakt dat het niet te laat om dan nog daarna nog kwark te eten? Lig dan om 11 uur wel op één oor nml.
Nee kan je prima eten voor het slapen gaan! Zitten langzame stoffen in die gedurende de nacht vrij komen in je lichaam. Eet zelf ook altijd een bak voor het slapen gaan. Zolang het geen Danio kwark is of wat dan ook zit je goed, dat deed ik in het begin.. tot ik er achter kwam dat daar ruim 600 kcal in zat (dus vol koolhydraten en suikers) :+
pi_146116340
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 16:05 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Nee kan je prima eten voor het slapen gaan! Zitten langzame stoffen in die gedurende de nacht vrij komen in je lichaam. Eet zelf ook altijd een bak voor het slapen gaan. Zolang het geen Danio kwark is of wat dan ook zit je goed, dat deed ik in het begin.. tot ik er achter kwam dat daar ruim 600 kcal in zat (dus vol koolhydraten en suikers) :+
Magere franse kwark van de Appie, volgens mij één van de betere?

Ik ga eens kijken of mn lichaam het er mee eens gaat zijn. Dank!
(Ojah, het is niet het doel om op gewicht te blijven maar vooral nog strakker te worden, dus past het dan juist wel of niet in het lijstje? )
pi_146116512
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 16:08 schreef _charlie het volgende:

[..]

Magere franse kwark van de Appie, volgens mij één van de betere?

Ik ga eens kijken of mn lichaam het er mee eens gaat zijn. Dank!
(Ojah, het is niet het doel om op gewicht te blijven maar vooral nog strakker te worden, dus past het dan juist wel of niet in het lijstje? )
Die is inderdaad goed, heb zelf vaak van de Lidl of Jumbo. Ligt allemaal wel bij elkaar in de buurt.
Je kan bijvoorbeeld ook een halve bak eten, zelf vind ik een volle bak ook aardig aanpoten om op te krijgen.. en daarbij is het verre van lekker hihi :9

Kwark past goed in je lijstje, zet niet echt aan omdat er voornamelijk veel eiwitten inzitten. Scheelt je de volgende dag ook weer een beetje spierpijn als het goed is :P

Als je nog een tip van flip wilt, ik doe er 2 lepels slimpie limonadesiroop bij (aardbei). Is suikervrije limonadesiroop.
Smaakt de kwark toch een stuk beter door, zonder lust ik het niet eens :+
  Vis een optie? donderdag 30 oktober 2014 @ 16:57:21 #238
70532 loveli
N
pi_146117896
ven gegoogled, Slimpie heeft een kutsite en als je klikt op de ingredientenlijst, krijg je de voedingswaardelijst.
crap in = crap out
pi_146117960
Hier heb je ook niks aan denk ik?
http://www.calorielijst.nl/product/?calorie=7504
  Vis een optie? donderdag 30 oktober 2014 @ 17:02:41 #240
70532 loveli
N
pi_146118061
Jawel, tx. Cyclamaat, aspartaam, sacharine als zoetstoffen, 5% vruchtesap voor de vorm en aroma.

Als het je boat float, prima. Voor mij hoeft het niet.
crap in = crap out
pi_146118302
Het zal ongetwijfeld rommel zijn, de ingrediënten zeggen mij helemaal niks :P
pi_146118733
Persoonlijk gooi ik liever een schep kaneel erdoorheen. Alles smaakt beter met kaneel! O+
pi_146118874
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 17:24 schreef _charlie het volgende:
Persoonlijk gooi ik liever een schep kaneel erdoorheen. Alles smaakt beter met kaneel! O+
Vind ik ook!
Worry is a misuse of imagination
  donderdag 30 oktober 2014 @ 17:46:40 #244
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146119460
Heb ook een lijstje, op visite gaan is nooit goed he?

Lijst:
O: kwark, vla, pruim
T's: rauwe wortel, halve komkommer, cup a soup kerrie, cappuccino, boterham kaas, appel
L: 2 boterhammen met een stuk gegrilde kipfilet, kom snert met rookworst en spek, beker melk, peer
T's: beker melk, blokje choco, dropjes, bakje chips, 2 toastjes met tonijnsalade
Nu: zoute haring
D: bloemkool, pasta met room
T: niks wil ik maar denk toch wat popcorn
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_146122789
Oei, dat zijn wel erg lekkere tussendoortjes! :P

O- niks
L- bord bambix (Tsja, dat blijft toch wel, als ik weinig trek heb kan ik dat tenminste weg krijgen)
T - niks
D- zoete aardappel stamppot met rucola, zongedroogde tomaat en feta en een bakje caramel vla na :@
T- kopje koffie met 1 suiker en melk, en later denk ik nog wat gezouten pistache noten want daar heb ik nu al zin in! :D
  donderdag 30 oktober 2014 @ 19:09:54 #246
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_146122848
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 19:08 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Oei, dat zijn wel erg lekkere tussendoortjes! :P

O- niks
L- bord bambix (Tsja, dat blijft toch wel, als ik weinig trek heb kan ik dat tenminste weg krijgen)
T - niks
D- zoete aardappel stamppot met rucola, zongedroogde tomaat en feta en een bakje caramel vla na :@
T- kopje koffie met 1 suiker en melk, en later denk ik nog wat gezouten pistache noten want daar heb ik nu al zin in! :D
Dan zou ik ze ook nu al eten, die noten, want dit is wel erg weinig.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_146123536
Voel me de laatste tijd niet zo, en vandaag was wel erg k*t, dus vandaar weinig gegeten.
pi_146123792
Vastendag lijstje:

O: smoothie verse jus, banaan, aardbeien en blauwe bessen
T: koffie, thee, water
D: grote kom pompoensoep, een paar zoute amandelen
T: nog meer thee en water
pi_146123878
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 19:23 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Voel me de laatste tijd niet zo, en vandaag was wel erg k*t, dus vandaar weinig gegeten.
Waarom ist kut? -O-
pi_146123944
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:16 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja weet ik

Maar het is geregeld
:*
  donderdag 30 oktober 2014 @ 19:32:15 #251
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_146124019
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 19:23 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Voel me de laatste tijd niet zo, en vandaag was wel erg k*t, dus vandaar weinig gegeten.
Dat zal best en vervelend natuurlijk, maar je eindigt je post met dat je nu al zin hebt in de pistasche noten. Dan snap ik niet dat je ze niet nu al neemt :@
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_146124554
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 19:32 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat zal best en vervelend natuurlijk, maar je eindigt je post met dat je nu al zin hebt in de pistasche noten. Dan snap ik niet dat je ze niet nu al neemt :@
oh, haha, zo! Nee wil me toch nog even inhouden, want eigenlijk heb ik een 'alleen snacken in het weekend' regel. En als ik elke keer ga snacken als ik me k*t voel, dan ben ik volgende maand verhuisd naar het dieet topic!
pi_146124670
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 19:41 schreef zouzomaarkunnen het volgende:

[..]

oh, haha, zo! Nee wil me toch nog even inhouden, want eigenlijk heb ik een 'alleen snacken in het weekend' regel. En als ik elke keer ga snacken als ik me k*t voel, dan ben ik volgende maand verhuisd naar het dieet topic!
Noten zijn niet zomaar een snack, ze zijn noodzaak, zeker als je je kut voelt. Ze geven namelijk stofjes af die je serotonineniveau in balans helpen. Nootjes zijn in dit geval anti kut gevoel nootjes. Je lijf geeft aan ze nodig te hebben.

Eens met Tink dus!
pi_146125833
Mensen die zwaar ademen.
Worry is a misuse of imagination
pi_146126712
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 19:43 schreef An24 het volgende:

[..]

Noten zijn niet zomaar een snack, ze zijn noodzaak, zeker als je je kut voelt. Ze geven namelijk stofjes af die je serotonineniveau in balans helpen. Nootjes zijn in dit geval anti kut gevoel nootjes. Je lijf geeft aan ze nodig te hebben.

Eens met Tink dus!
ooh, als je het zo zegt...kom maar op met die zak!! :D (ze zijn wel gezouten, dat zien we dan maar even door de vingers)
pi_146127042
Ik eet een Magnum :9 o en casave chips en chocolade

Ter compensatie wel havermout, zelfgemaakte soep en hutspot als avond eten
O ja en zalm en avocado
Worry is a misuse of imagination
  donderdag 30 oktober 2014 @ 20:40:02 #257
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_146127368
Ik heb vandaag ook havermout en hutspot op!

Prob, stom van je werk :o misschien uiteindelijk wel beter, hopelijk vind je iets leukers!

Welkom Charlie!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_146127708
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 20:26 schreef zouzomaarkunnen het volgende:

[..]

ooh, als je het zo zegt...kom maar op met die zak!! :D (ze zijn wel gezouten, dat zien we dan maar even door de vingers)
Zout is dan weer een beetje jammer ja :P Maar beter dan niets!
pi_146127804
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 20:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb vandaag ook havermout en hutspot op!

Prob, stom van je werk :o misschien uiteindelijk wel beter, hopelijk vind je iets leukers!

Welkom Charlie!
Boks!
Worry is a misuse of imagination
  donderdag 30 oktober 2014 @ 21:11:07 #260
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_146128688
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 20:49 schreef Probability het volgende:

[..]

Boks!
Woord enzo! *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? donderdag 30 oktober 2014 @ 23:06:38 #261
70532 loveli
N
pi_146134458
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 15:20 schreef sandertjuh het volgende:
Lekker 'bulk' dagje vandaag!

O: yoghurt + muesli + whey shake
T: 2 belegde bruine broodjes met ham&kaas
L: Lekkerbekje op 2 witte bolletjes
T: Kippensoep
T: 100 gram zilvervliesrijst, 100 gram kipfilet + wokgroentes
Sporten -> Whey shake
D: Kipfilet met rijst
Voetbaltrainen
T: 450 gram magere kwark

Heb ook gewoon de hele dag door 'honger', heel vervelend! :+
Eet je expres weinig vet?
crap in = crap out
pi_146141947
Zo, ook nog even hier posten en dan heb ik alle ''afval'' reeksen gehad.
pi_146143911
Mogguh!

Balen van je werk Prob. Wanneer is je laatste dag? Heb je al wat anders op het oog?

Ik eet een beetje rommelig de laatste dagen, ben in huis aan het klussen. Wou voor het middageten wortel/pompoensoep maken, maar die is aangebrand :')

Lijstjes doe ik maar even niet aan :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_146143973
Worry is a misuse of imagination
pi_146143991
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 10:36 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh!

Balen van je werk Prob. Wanneer is je laatste dag? Heb je al wat anders op het oog?

Ik eet een beetje rommelig de laatste dagen, ben in huis aan het klussen. Wou voor het middageten wortel/pompoensoep maken, maar die is aangebrand :')

Lijstjes doe ik maar even niet aan :+
Al gehad...... En nee
Maar ik ga vandaag gewoon goed zoeken!
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:08:30 #266
70532 loveli
N
pi_146144856
crap in = crap out
pi_146147987
Mogguh!
Net wakker.. Gister nachtdienst achter mn gewone werkdag gedaan. Was wel echt supervet om s nachts tussen de taxiende vliegtuigen in te staan :)
Was wel echt gesloopt op t eind na zo lang werken, maar was top ervaring!
pi_146149701
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 11:08 schreef loveli het volgende:

[..]

^O^
Zo zie ik het wel ja
Nu FOODMAP dieet proberen
Worry is a misuse of imagination
pi_146150225
Waarom zijn er zoveel dieet topics?
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? vrijdag 31 oktober 2014 @ 13:55:47 #270
70532 loveli
N
pi_146150325
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 13:53 schreef Probability het volgende:
Waarom zijn er zoveel dieet topics?
Omdat iets mis ging in de behoefte aan slowchat. Had geen zin om terug te lezen.
crap in = crap out
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 15:32:49 #271
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146153854
Had ook een lijstje

O/L: 2 boterhammen met rosbief, gekookt ei, beschuit kaas, beker MELK
B: 12 km wandelen
T's: grote appel, grote peer, paar droppjes, blokje chocolade, ijsbergsalade met tonijn uit blik
D: Gebakken aardappelen, broccoli, net gemaakte rode bieten met gebakken ui, zelfgemaakte wienerschnitzel en nog wat verse spinazie.
T: Bak kwark met diepvries aardbeien en framboos. Beetje vla met spuitslagroom
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_146154856
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 23:06 schreef loveli het volgende:

[..]

Eet je expres weinig vet?
Jep! Moet nog wat vet van m'n buik en rug af.. :(
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 16:17:03 #273
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146155354
Bah wat is het vochtig weer... mijn handen doen de hele dag al pijn ..
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 16:17:42 #274
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146155376
Vetjes zijn wel goed hoor Sander, zonder kan je niet leven.
Alles met mate
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_146155523
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 16:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Vetjes zijn wel goed hoor Sander, zonder kan je niet leven.
Alles met mate
Heb je ook helemaal gelijk in! Zit nu alleen rond de 18% vetpercentage en wil dit nog iets verder naar beneden hebben. Wil toch minimaal rond de 15% uitkomen, het liefst nog iets minder als het kan :+
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 16:30:28 #276
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146155733
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 16:23 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Heb je ook helemaal gelijk in! Zit nu alleen rond de 18% vetpercentage en wil dit nog iets verder naar beneden hebben. Wil toch minimaal rond de 15% uitkomen, het liefst nog iets minder als het kan :+
Als je de gezondere vetten eet wordt dat echt niet gelijk als rug/buik vet opgeslagen.
Als je teveel eet ook met suikers, alcohol e.d. dat wordt ook opgeslagen als vet.

Ach, vind ik het ook allemaal wel prima hoor, soms lijkt het wel rocket science.

Mijn ding als standaard elke dag en de rest zie ik wel
Wil iig elke dag:
Kwark, meestal gekookt ei, veel groente (liefst groen en andere kleur per dag), rauw komkommer en tomaat, 3 boterhammen, 100 gr vlees of vis (dan weer witvlees/vis en daarna weer donker vlees/vis), blokje pure chocolade, appel, peer, en nog wat.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_146161073
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 16:23 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Heb je ook helemaal gelijk in! Zit nu alleen rond de 18% vetpercentage en wil dit nog iets verder naar beneden hebben. Wil toch minimaal rond de 15% uitkomen, het liefst nog iets minder als het kan :+
Vet sla je niet op als vet
Teveel kcal en koolhydraten (toch li?) sla je op als vet
Worry is a misuse of imagination
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:31:33 #278
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146162020
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 19:07 schreef Probability het volgende:

[..]

Vet sla je niet op als vet
Teveel kcal en koolhydraten (toch li?) sla je op als vet
Dat bedoelde ik te zeggen :D

Hoe is het Prob?? Nog plannen dit weekend?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:42:27 #279
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146162568
zo, gedoucht, gescrubd en helemaal ingesmeerd met vette, pure vasaline. Huispak en beddegoed moet morgen toch de was in... Lekker trekken :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_146163146
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 19:31 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik te zeggen :D

Hoe is het Prob?? Nog plannen dit weekend?
Ja!
Heel veel motivatiebrieven en sollicitaties sturen
Paar telefoongesprekken voeren
Nu wijntjes drinken met m'n moeder

Verder vooral heel rustig

Jij :)?
Worry is a misuse of imagination
pi_146163771
Avond! Weekend *O*

Hoe ist hier? Hier carbs dagje incl patat :9
  Vis een optie? vrijdag 31 oktober 2014 @ 23:26:29 #282
70532 loveli
N
pi_146172096
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 16:00 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Jep! Moet nog wat vet van m'n buik en rug af.. :(
Het is al gezegd, vet voedsel sla je niet 1:1 op als lichaamsvet.
crap in = crap out
pi_146172931
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 20:13 schreef An24 het volgende:
Avond! Weekend *O*

Hoe ist hier? Hier carbs dagje incl patat :9
Slecht }:|

Ik wilde bruinebonensoep maken maar de C1000 is nu een AH, dus nu is verse worst ineens een oranje iets wat geen verse worst is.
Heb de andere ingrediënten gedumpt tussen de shampoos en ben boos weggelopen, nu zijn er dus minimaal twee mensen pissig.

Heiligschennis! Godverdomme! }:|

AH is gewoon de ebola van supermarkten, niemand wil het maar de geïnfecteerden maakt het niets uit dus als onwillede heb je pech...

*expressief op z'n Den Haags*
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 23:47:15 #284
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146172964
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 23:46 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Slecht }:|

Ik wilde bruinebonensoep maken maar de C1000 is nu een AH, dus nu is verse worst ineens een oranje iets wat geen verse worst is.
Heb de andere ingrediënten gedumpt tussen de shampoos en ben boos weggelopen, nu zijn er dus minimaal twee mensen pissig.

Heiligschennis! Godverdomme! }:|

AH is gewoon de ebola van supermarkten, niemand wil het maar de geïnfecteerden maakt het niets uit dus als onwillede heb je pech...

*expressief op z'n Den Haags*
Helemaal eens O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_146173239
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 23:46 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Slecht }:|

Ik wilde bruinebonensoep maken maar de C1000 is nu een AH, dus nu is verse worst ineens een oranje iets wat geen verse worst is.
Heb de andere ingrediënten gedumpt tussen de shampoos en ben boos weggelopen, nu zijn er dus minimaal twee mensen pissig.

Heiligschennis! Godverdomme! }:|

AH is gewoon de ebola van supermarkten, niemand wil het maar de geïnfecteerden maakt het niets uit dus als onwillede heb je pech...

*expressief op z'n Den Haags*
Noes :'(
  zaterdag 1 november 2014 @ 00:09:15 #286
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146173723
Heb zin in pizza vd pizzaria :(
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_146173976
Mijn lijstje voor vandaag weer, eigenlijk veel te weinig gegeten, iets waar ik even wat aan zou moeten gaan doen maar wat ook heel lastig is.

O/L: Bagel carpaccio, rucola, balsamico sausje, parmezan, pijnboompitten + chai latte.
T: Mandarijntje + twee cracottes met magere kaas
T: Handje nootjes (ongebrand/ongezouten) bestaande uit hazelnoten, pecannoten en amandel met vlies
D: Sushi
T: Kwark met kaneel

Over de hele dag ruim 2.5 liter water, en één bakje koffie in de middag.

Gisteren bij de gym een nieuwe 0 meting gedaan en een schema laten aanpassen op krachttraining. Over 6 weken weer een afspraak, waarbij ik ook de voeding ga bijhouden, om te kijken of er meer uit voeding te halen valt.
  Vis een optie? zaterdag 1 november 2014 @ 00:26:56 #288
70532 loveli
N
pi_146174271
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 23:46 schreef V1z0R het volgende:
Heb de andere ingrediënten gedumpt tussen de shampoos en ben boos weggelopen, nu zijn er dus minimaal twee mensen pissig.
Seriously :')
crap in = crap out
pi_146175884
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 00:26 schreef loveli het volgende:

[..]

Seriously :')
Vond ik nog meevallen...

Kwam tussen mij en bruinebonenhemel, Viez don't play that shit....
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_146179000
Wat heb je nou uiteindelijk gegeten?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? zaterdag 1 november 2014 @ 08:16:10 #291
70532 loveli
N
pi_146179028
Temper tantrum.
crap in = crap out
pi_146179172
Je laat de bonen dan toch wel weken en giet het water af? Anders is je omgeving in een bruine bonen hemel. :+
  zaterdag 1 november 2014 @ 10:25:55 #293
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146180388
Wandelen in de zon O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_146181235
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 10:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Wandelen in de zon O+
Ja! Gaan wij nu ook doen. Lekker de bossen in, daarna artisan brood bakken en een yogasessie doen. Heerlijke dag O+
pi_146184336
Het is idd goed weer, voor de laatste keer een korte broek dit jaar!
pi_146184660
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 08:16 schreef loveli het volgende:
Temper tantrum.
:D
Was het inderdaad wel, :@ had lange dag op 't werk en niet af gekregen wat ik wilde...

Heb witte bonen in tomatensaus gegeten met 2 ribkarbonades en als toetje gerookte forelfilet, Aurum.
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 13:50 schreef Mufasa208 het volgende:
Het is idd goed weer, voor de laatste keer een korte broek dit jaar!
*boks*

Laatste dag publiekelijk in korte broek dan, 's winters loop ik in en rond huis ook gewoon altijd in korte broek.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_146185123
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 14:07 schreef V1z0R het volgende:

[..]

*boks*

Laatste dag publiekelijk in korte broek dan, 's winters loop ik in en rond huis ook gewoon altijd in korte broek.
*boks*
Worry is a misuse of imagination
pi_146186527
Korte broek? Minimaal bij 25 graden, voor die tijd lange broeken en dekentjes O+ :D

net heerlijk anderhalf uur in het bos gewandeld, op slakken tempo met mijn dochters.
ik zie aan die myfitnesspal app, dat ik eigenlijk qua calorieën er vaak net iets boven zit, maar nog te weinig beweeg. Dus toch proberen elke dag iets meer te doen; wandelen, fietsen, zwemmen oid.

ik zag gisteren avond voor het eerst weer de 65 op de weeg schaal staan! Vanavond checken of dat nog zo is, en dan kan ik zeggen dat de eerste kilo er af is. :)
  zaterdag 1 november 2014 @ 15:59:55 #299
406326 jvo91
Impossible is nothing
pi_146187325
O: smoothie; verse spinazie, banaan, blauwe bes, amandelmelk, beetje havermout
S: crossfit
T: Eiwitreep
L: Speltpannenkoek (home made) met kwark, bramen en amandelen
D: sushi all you can eat YES! :@
T: gok paar wijntjes vanavond... daar wil ik het wel proberen bij te houden in ieder geval!
  zaterdag 1 november 2014 @ 16:00:36 #300
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146187338
Ik weeg in de avond altijd zo'n 4 kg meer, vooral na het avondeten :')

Lekker he? wandelen? *O*

25 graden is bij mij ook zo het minimum :D

Heb nog steeds zin in een pizza maar heb het eten al voorbereid
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 1 november 2014 @ 16:00:49 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146187341
Last post hunter
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')