Kwartje van Kokquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ook bij hun valt het kwartje niet meer
Prijzen zijn hier al onder de 1,60 geweest de laatste tijdquote:
1,569 :"e:Op maandag 27 oktober 2014 23:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Prijzen zijn hier al onder de 1,60 geweest de laatste tijd
Laatste tankbeurt was 1,589
Kun je ze vragen hoe de zorgvuldigheid is aan de hand van de stickers op de machines?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:03 schreef loveli het volgende:
[..]
1,569 :&
De collega's in PTA vertellen net dat er in Zwolle een benzineprijzenoorlog is, denk dat het voor jou wel loont om heen en weer te pendelen.
Ik denk dat hij doelt op de minimale afname van 7-12 l. Dat is een behoorlijk grote rangequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:42 schreef loveli het volgende:
Is er een verband tussen de minimale afname en de nauwkeurigheid?
Ja voedselzandloper kookboek! Heel makkelijk en met weetjes er bijquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:46 schreef Chicolate het volgende:
Mijn ouders willen weer gezond eten/dieten/kilo's kwijt, maar ik geloof dat ze niet zo goed ingelezen zijn en straks weer gaan jojo'en. Met wat voor boek denken jullie dat ik ze een lol kan doen? Ze hebben al Sonja Bakker en dr. Frank gehad enzo, maar ik zou ze zo graag een receptenboek geven met makkelijke recepten, die snel te bereiden en gezond zijn. Is de voedselzandloper dan iets? Jamie's 15 minutes heeft teveel 'exotische' ingrediënten, het moet wel gewoon van een (uitgebreide) supermarkt kunnen komen.
En niet allemaal dure 'verse frambozen' en 'biodynamisch gekweekte quinoa' ed?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:52 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja voedselzandloper kookboek! Heel makkelijk en met weetjes er bij
Nee havermout bonen bloemkool kipquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En niet allemaal dure 'verse frambozen' en 'biodynamisch gekweekte quinoa' ed?Het zijn en blijven nuchtere Hollanders (en in geval van mn pa: wetenschappers die de bronnen gaan controleren).
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En niet allemaal dure 'verse frambozen' en 'biodynamisch gekweekte quinoa' ed?Het zijn en blijven nuchtere Hollanders (en in geval van mn pa: wetenschappers die de bronnen gaan controleren).
Vakidioot, dat leer je niet afquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
Held. Zouden er meer moeten doen
Je moet boven de minimale afname zitten willen ze de toegestane marge niet overschrijden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:42 schreef loveli het volgende:
Is er een verband tussen de minimale afname en de nauwkeurigheid?
the hairy dieters!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:46 schreef Chicolate het volgende:
Mijn ouders willen weer gezond eten/dieten/kilo's kwijt, maar ik geloof dat ze niet zo goed ingelezen zijn en straks weer gaan jojo'en. Met wat voor boek denken jullie dat ik ze een lol kan doen? Ze hebben al Sonja Bakker en dr. Frank gehad enzo, maar ik zou ze zo graag een receptenboek geven met makkelijke recepten, die snel te bereiden en gezond zijn. Is de voedselzandloper dan iets? Jamie's 15 minutes heeft teveel 'exotische' ingrediënten, het moet wel gewoon van een (uitgebreide) supermarkt kunnen komen.
ooh wat klinkt jouw avond eten super lekker!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Moet bijna nieuwe werkbroeken bestellen, ze kunnen op de ruimste stand bijna niet meer dicht. Dat is heel goed maar waarom gaat het niet naar mijn tieten, kont en bovenarmen??![]()
Lkjst:
O: Kwark, vla, pruim
T's: wortelen, halve komkommer, cup a soup kip, boterham met half gekookt ei en ossenworst
L: Kom tomatencremesoep met ballen, 2 boterhammen met ossenworst en half gekookt ei, 2 bekers melk, peer
T's: appel, beker melk, blokje choco
D: Verse spinazie met ei, broccoli, gebakken aardappelen, gegrilde biefstuk met champignons en ui en verse rode peper
T: paar dropjes?
Ben melkverslaafd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |