Dus?quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Maar de Turkse Hizbullah kan er wel zo uit zien zoals op die foto's
Ieder verstandig mens is dat.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
antimiddenoosten dit dat
Ja, die stem was te verwachten voor de Koerden in nood zeker.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:29 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
De HDP stemt naar de lijn van Koerdische verwachtingen.
Natuurlijk ben ik anti-Israel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je bent dus ook anti Isral. Extreem rechts figuur jij
Marruhh, er bestaan nauwelijks meer mensen met echt blonde haren en blauwe ogen hoor.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, die stem was te verwachten voor de Koerden in nood zeker.
Een Turkse interventie was dat niet. Stoppen met het belegeren was het enige dat nodig was om Kobani te versterken. En dat kan nu door airdrops en Peshmerga eenheden die volgens berichten nu Kobani via Turkije mogen betreden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, die stem was te verwachten voor de Koerden in nood zeker.
Hou je bek toch anti Turk.quote:
Nee dat is het niet, het is tegen extreme Turken, en blijkbaar ben jij er een als je je zo aangesproken voelt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:33 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Het is een topic tegen de Turken in Nederland geworden, het gaat steeds meer de verkeerde kant op en met provocerende topictitels.
Als je weet dat Koerdische strijders niet mogen vertrekken naar Turkije en dat ook niet snel gaat veranderen - heb het over toen - en Kobani wordt letterlijk omsingeld met nog maar een paar duizend inwoners / strijders, dan tegen Turkse interventie stemmen 'omdat we het zelf wel kunnen, al kunnen we niet eens de grens over', uhuh.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:34 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Een Turkse interventie was dat niet. Stoppen met het belegeren was het enige dat nodig was om Kobani te versterken. En dat kan nu door airdrops en Peshmerga eenheden die volgens berichten nu Kobani via Turkije mogen betreden.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:38 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Bij elke belediging een pm sturen naar de redactie en met meerderen tegelijk.
Ja, er is iets als eer tegenover je volk. Een Turkse interventie zou al de vooruitgang van de afgelopen jaren teniet doen, zou de opofferingen van de martelaren teniet doen. Ik snap je punt enigszins, maar je moet de animositeit tussen de Koerden en Turken niet onderschatten op dit gebied.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je weet dat Koerdische strijders niet mogen vertrekken naar Turkije en dat ook niet snel gaat veranderen - heb het over toen - en Kobani wordt letterlijk omsingeld met nog maar een paar duizend inwoners / strijders, dan tegen Turkse interventie stemmen 'omdat we het zelf wel kunnen, al kunnen we niet eens de grens over', uhuh.
En dan ?quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:38 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Weet ik en dit is een normale manier van opkomen tegen wat er tegen je wordt gezegd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:37 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat dit Nederland is he.
Door te dreigen met studenten verenigingen ?quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:39 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Weet ik en dit is een normale manier van opkomen tegen wat er tegen je wordt gezegd.
De grijze wolven zijn ook niet meer wat ze ooit geweest waren.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:38 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Nou je reageert wel wat opgefockt zeg en je komt opeens zeggen van ja dan maak ik meldingen ok en dan? Want meldingen gaan helemaal niks doen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:39 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Weet ik en dit is een normale manier van opkomen tegen wat er tegen je wordt gezegd.
Ik heb jarenlang in Turkije en Syrie gewoond, Koerdische en Turkse buren gehad, onderling waren het gewoon buren, er is geen strijd tussen Koerden en Turken er is een politiek conflict tussen 2 gewapende partijen, ik begrijp zowel de Koerden als de Turken ( georganiseerde groepen ) in dit geval dat ze beiden sceptisch tegenover elkaar zijn, maar de tegen-stem van de HDP heeft vrij weinig te maken gehad met het toestaan van Koerdische vechters.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:38 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Ja, er is iets als eer tegenover je volk. Een Turkse interventie zou al de vooruitgang van de afgelopen jaren teniet doen, zou de opofferingen van de martelaren teniet doen. Ik snap je punt enigszins, maar je moet de animositeit tussen de Koerden en Turken niet onderschatten op dit gebied.
En uiteindelijk is het ook goedgekomen, dus het was een goede beslissing.
Ik snap je punt niet echt. Kan je het even verduidelijken? (niet rot bedoeld trouwens)quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang in Turkije en Syrie gewoond, Koerdische en Turkse buren gehad, onderling waren het gewoon buren, er is geen strijd tussen Koerden en Turken er is een politiek conflict tussen 2 gewapende partijen, ik begrijp zowel de Koerden als de Turken in dit geval dat ze beiden sceptisch tegenover elkaar zijn, maar de tegen-stem van de HDP heeft vrij weinig te maken gehad met het toestaan van Koerdische vechters.
Weet ik toch schatje, ik heb die nuance jeweetzelluf.quote:
- De HDP is net zoals de AKP een smerig politiek spelletje aan het spelen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:43 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Ik snap je punt niet echt. Kan je het even verduidelijken? (niet rot bedoeld trouwens)
quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ga genocide 'bewijs'materiaal fotoshoppen joh, hond van de 'Romeinen'.
Dat valt in het niet bij wat hier over de Koerden wordt gezegd door jou en je vriendjes.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:41 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Zijn ze op de hoogte, elke keer 'Turkjes' , 'Kut Turken' , IS bestempelen als 'Turken' (gister nog) , 'Kloteturken' , 'Turkies/Turkjes'. etc
Ga weg takfiriquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:47 schreef firefly3 het volgende:
FSA fighters in a campaign to provide food to civilians in northern Syria.
#FSA_OurChoice
#FSA_Is_Our_Choice pic.twitter.com/4xGfTcyjUD
Ik zie jou echt in elk topic twee 180 graden andere meningen geven. Ben je je daarvan bewust?quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:46 schreef theunderdog het volgende:
Koerden die eerst Turkije kapot terroriseren en nu gaan janken om het o zo stoute Turkije omdat Turkije hen niet steunt in Kobani..![]()
De slachtofferrol is triest, maar deze rol zo misplaatst gebruiken is helemaal..![]()
![]()
Waarom is de HDP smerig bezig? Komen zij niet gewoon op voor hun electoraat? Die willen namelijk geen Turkse interventie, enkel dat Turkije stopt met het belegeren van Kobani en stopt met het internationaal tegenwerken van de strijders in Kobani. Op beide punten lijkt de HDP nu haar zin te hebben. Goed uitgespeeld lijkt me.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
- De HDP is net zoals de AKP een smerig politiek spelletje aan het spelen.
- Conflict tussen de twee partijen gaat niet zo zeer om de etniciteiten maar het doorbreken van status quo.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:49 schreef firefly3 het volgende:
The Free Syrian Army was there when the whole world abandoned us. They remain with us and bravely fight everyday for freedom. #FSA_OurChoice
quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:49 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik zie jou echt in elk topic twee 180 graden andere meningen geven. Ben je je daarvan bewust?
twitter:EjmAlrai twitterde op maandag 20-10-2014 om 17:35:02Someone is not telling d truth here: KRG deny sending troops or weapons2 YPG Kobane.Turkey is saying we r allowing Peshmerga 2reach Kobane+ reageer retweet
twitter:EjmAlrai twitterde op maandag 20-10-2014 om 17:36:51Turkey is saying "we saw weapons dropping but US didn't use our air space".KRG spokesman doesn't confirm sending weapons to Kobane /+ reageer retweet
twitter:EjmAlrai twitterde op maandag 20-10-2014 om 17:37:45Ahmad Sheikho inside Kobane said "we have received ammo and medicine" but doesn't want to speak about "fighters"/+ reageer retweet
twitter:EjmAlrai twitterde op maandag 20-10-2014 om 17:40:13Conclusion:Weapons/ammo and medicine reached Kobane sent by santa claus through an electro-plasma transfer system used by Star Trek. reageer retweet
Hij is een spiegel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:49 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik zie jou echt in elk topic twee 180 graden andere meningen geven. Ben je je daarvan bewust?
Hoezo ben ik een clown als ik een vraag aan je stel?quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Wat ben jij nu weer voor clown dan.
Klopt toch? Je probeert beide kanten van een conflict te laten zien. Komt soms schizofreen over, maar ja. Dan moet dat maar.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Hij heeft wel gelijk. Hij komt er alleen beetje laat achter.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Heel misschien doe ik het opzettelijk? het niveau is hier zodanig laag dat ik alles behalve de behoefte voel om mijn daadwerkelijke mening te posten.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:51 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hoezo ben ik een clown als ik een vraag aan je stel?
Mwa, de KNC en PYD houden wel gesprekken in Duhok. Is mogelijk dat er wat substantieels uit komt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:51 schreef Djibril het volgende:
teenwolf gebruikt ineens veel minder smileys.
En Koerden en Turken zijn vrienden? Ik had al voorspeld dat de Turken zo’n kaart weer eruit gaan trekken. Ze willen hun gezicht nog redden door barzani peshmergas door te laten naar Kobani. Barzani wil ook zijn gezicht redden nadat blijkt dat de PUK(zijn aartsrivaal) wapens heeft gestuurd naar de YPG. Barzani zelf blokkeert nog steeds de grens met Rojava.
Een probleem: De peshmergas zullen niet toegelaten worden door de YPG. Waarom zouden ze? Ze hebben genoeg mannen die zich willen aansluiten maar door Turkije niet worden toegelaten. Er zijn al duizenden Koerden van Turkije naar Kobani gegaan om zich aan te sluiten bij YPG. Maar Turkije heeft nu de grens strenger bewaakt om dit voor te komen.
Ok, dat kan. Dat maakt mij echter nog geen clown als ik die vraag aan je stelquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Heel misschien doe ik het opzettelijk? het niveau is hier zodanig laag dat ik alles behalve de behoefte voel om mijn daadwerkelijke mening te posten.
Ik pas mij slechts aan.
twitter:EjmAlrai twitterde op maandag 20-10-2014 om 15:34:20Thousands were killed during infighting btwn IS & JAN.If u like it better: IS & JAN killed each other @Jozelhind @AlOdailH @SaxtorphPoulsen reageer retweet
Je kwam nogal over als een leermeester met je "ben je daar van bewust".quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:52 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ok, dat kan. Dat maakt mij echter nog geen clown als ik die vraag aan je stel
Wel, dat krijg je met geschreven woorden, die kunnen soms nog wel eens anders overkomen omdat er geen context / intonatie bijzit.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je kwam nogal over als een leermeester met je "ben je daar van bewust".
Gaat niks uit komen. Het is meer KDP-S en KDP-I tegen Gorran, PUK en PYD. Iedereen geeft genoeg van KDP gekregen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:52 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Mwa, de KNC en PYD houden wel gesprekken in Duhok. Is mogelijk dat er wat substantieels uit komt.
Je bent een schat .quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:54 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wel, dat krijg je met geschreven woorden, die kunnen soms nog wel eens anders overkomen omdat er geen context / intonatie bijzit.
Naast inbreeding doen die Moslimgekkies ook nog eens aan infightingquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:53 schreef UpsideDown het volgende:
twitter:EjmAlrai twitterde op maandag 20-10-2014 om 15:34:20Thousands were killed during infighting btwn IS & JAN.If u like it better: IS & JAN killed each other @Jozelhind @AlOdailH @SaxtorphPoulsen reageer retweet
Flikker toch op takfiri faggot. En als die mongolen echt een democratie wouden zouden ze niet 24/7 snackbarren maar seculair zijn. De fsa wilt ook gewoon de sharia alleen doen ze sneaky en doen ze dat pas later maar er is geen later want fsa word fucking hard gepakt door SAAquote:
Welk partij niet dan, Israel, VS, Iran, Turkije, EU, Assad, Koerdenquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:54 schreef theunderdog het volgende:
Daarbij, iedereen weet de waarheid.
Turkije heeft een erg smerige rol in dit conflict, mensen die dit ontkennen zijn kwaadwillig of zwakbegaafd.
Dit topic gaat al de gehele tijd over Turkije, wel blijven opletten h.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Welk partij niet dan, Israel, VS, Iran, Turkije, EU, Assad, Koerden?
Goeie comeback hoor.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dit topic gaat al de gehele tijd over Turkije, wel blijven opletten h.
De EU is nog wel de minst vieze speler in dit rijtje. Overigens heeft Isral ook geen duidelijke rol in dit conflict.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Welk partij niet dan, Israel, VS, Iran, Turkije, EU, Assad, Koerden?
Mwuah, er valt over ieder genoemd partij wel genoeg te zeggen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:57 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De EU is nog wel de minst vieze speler in dit rijtje. Overigens heeft Isral ook geen duidelijke rol in dit conflict.
En Assad is gewoon de legitieme leider van Syri. De Koerden in Noord-Irak en Syri zijn ook bepaald niet de meest vieze partij in het Syri-conflict.
Mwuah, zijn hier maar een paar users die vakkundig in discussie kunnen gaan. Schaar ik jou niet onder.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wacht, jij wil een serieuze discussie?
Meerderheid van de bevolking staat nog steeds achter hem.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah, er valt over ieder genoemd partij wel genoeg te zeggen.
En Assad is net zo legitiem als dat Mussert dat was van Nederland.
Oehh, zo lekker gevat vandaan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah, zijn hier maar een paar users die vakkundig in discussie kunnen gaan. Schaar ik jou niet onder.
Nu lijk je net zo janktwitteraar die 24/7 kapotte lijken twittert met een lachende Assad er naast, met de tekst: RESPONSIBLE FOR 200.000 DEATHSquote:
Die kan je in je zak steken. Triggershot schaart jou niet onder de kundige usersquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Oehh, zo lekker gevat vandaan.
Over welke meerderheid heb je het over, de Syrische verkiezingen zijn gedaan in de gebieden waar Assad aan de macht is, zo een 300.000 mensen zijn gedood, Syrische is letterlijk verdeeld in provinciestaatjes. Doe eens even normaal joh, met je meerderheid van de bevolking.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:00 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Meerderheid van de bevolking staat nog steeds achter hem.
Uit jouw rijtje is Turkije zo'n vieze speler dat mensen hun hond er nog vanaf zouden trappen.
Dictatorlover. Je aanbid denk ik ook nog saddam.quote:
Als zijn broer nog in leven was, die zou het nooit zo ver hebben laten komen, hij was echt een baas.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:02 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Inderdaad, de enige echte legitieme leider van Syri.![]()
[ afbeelding ]
Neem dat kaartje niet zo serieus. Tabriz on Koerdistan wtf.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:02 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Jow wtf waar is Assyri en een grotere Armeni
Hij is een lieverd hoor, soms wat bitchy alleen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:03 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Die kan je in je zak steken. Triggershot schaart jou niet onder de kundige users
http://www.washingtonpost(...)3d75b5459_story.htmlquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Over welke meerderheid heb je het over, de Syrische verkiezingen zijn gedaan in de gebieden waar Assad aan de macht is, zo een 300.000 mensen zijn gedood, Syrische is letterlijk verdeeld in provinciestaatjes. Doe eens even normaal joh, met je meerderheid van de bevolking.
Eens zien hoe vies jij zou zijn als jij in die situatie zat.
You gonna act like a bitch, you gonna die like a bitch.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:04 schreef theunderdog het volgende:
Nee, maar eerlijk gezegd snap ik niet zoveel van de verontwaardiging jegens Turkije. Natuurlijk hebben ze een rol waarover je kan discussiren of het ethisch verantwoord is. Maar Turkije doet ook gewoon mee met het geopolitieke spel, zoals elk land.
Je kan het Turkije niet kwalijk nemen dat ze niet de groepering gaat steunen waarmee ze al zo lang in conflict zitten. Waar je hoogstens kritiek op kan hebben is het feit dat Turkije zo laconiek omging met ISIS strijders, hen verzorgen en daarna niet oppakken enz.
Saddamquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dictatorlover. Je aanbid denk ik ook nog saddam.
Waar het omgaat is dat mensen janken om iets dat hartstikke evident is.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:05 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
You gonna act like a bitch, you gonna die like a bitch.
Jij noemt het janken, anderen noemen het terechtwijzen. Het feit dat hunnie het ook doen, maakt niet dat je beschermd moet zijn van kritiek.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waar het omgaat is dat mensen janken om iets dat hartstikke evident is.
Het gaat niet om "hunnie doen het ook", in het geopolitieke spel ga je nu eenmaal altijd voor eigenbelang.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:07 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Jij noemt het janken, anderen noemen het terechtwijzen. Het feit dat hunnie het ook doen, maakt niet dat je beschermd moet zijn van kritiek.
Oh ja, hij is soenniet, vandaar.quote:
Van mij mag Assad de kanker krijgen en een ergere dood dan Khaddafi, maar liever hem dan ISIS, Syrie was prima onder Assad, vergeleken met de chaos wat het nu is, maar ook in die chaos heeft Assad en de Baath een hand. Dat Assad een legitiem leider is, dat de bevolking voor een groot deel achter hem staat zijn lezingen, zonder te weten hoe Assad aan de macht bleef, ook in 'vreedzame' tijden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:05 schreef Richestorags het volgende:
[..]
http://www.washingtonpost(...)3d75b5459_story.html
Overigens ga ik maar mee met de flow van dit topic hoor, om users als ClapClapClap een beetje op de kast te jagen.
RIP Basselquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als zijn broer nog in leven was, die zou het nooit zo ver hebben laten komen, hij was echt een baas.
In ernstig verdeelde staten als Syri heb je nou eenmaal een gematigd dictator nodig die af en toe even met de harde hand eroverheen gaat. Laten we het zo zeggen: als Mark Rutte de president van Syri was, hoe lang zou Syri dan nog bestaan denk je? Ofwel je moet die staatsvorm accepteren als je Syri wil behouden, ofwel je moet Syri opdelen in ministaatjes.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Van mij mag Assad de kanker krijgen en een ergere dood dan Khaddafi, maar liever hem dan ISIS, Syrie was prima onder Assad, vergeleken met de chaos wat het nu is, maar ook in die chaos heeft Assad en de Baath een hand. Dat Assad een legitiem leider is, dat de bevolking voor een groot deel achter hem staat zijn lezingen, zonder te weten hoe Assad aan de macht bleef, ook in 'vreedzame' tijden.
Hij had alle volksleiders achter zich moeten verzamelen en dan pas strijdkrachten uit laten rukken, dat hij dit deed terwijl de terroristen onder het volk schaarde was wel een groot fout.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:09 schreef SadPanda het volgende:
[..]
RIP Bassel![]()
Bashar had de gewelddadige demonstraties gelijk vanaf het begin veel harder moeten neerslaan.
Een goede president had ISIS nooit zover laten komen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:10 schreef Richestorags het volgende:
[..]
In ernstig verdeelde staten als Syri heb je nou eenmaal een gematigd dictator nodig die af en toe even met de harde hand eroverheen gaat. Laten we het zo zeggen: als Mark Rutte de president van Syri was, hoe lang zou Syri dan nog bestaan denk je? Ofwel je moet die staatsvorm accepteren als je Syri wil behouden, ofwel je moet Syri opdelen in ministaatjes.
ISIS werd gesteund door zowat alle buurlanden van hem, en Syri is niet te vergelijken met een Iran qua legermacht. ISIS was in Iran in n dag huilend weggerend. Idem in Turkije. Idem in Isral.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Een goede president had ISIS nooit zover laten komen.
Er is een collectief voedingsbodem in Syrie tegen Assad anders was het nooit zo een puinhoop geworden in het land, had ISIS niet eens een dorp kunnen veroveren, Bashar zelf is op zich een vrij rationeel man, de Baath, de garde van zijn vader en het politieke systeem die zijn het die het zo ver hebben laten komen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:10 schreef Richestorags het volgende:
[..]
In ernstig verdeelde staten als Syri heb je nou eenmaal een gematigd dictator nodig die af en toe even met de harde hand eroverheen gaat. Laten we het zo zeggen: als Mark Rutte de president van Syri was, hoe lang zou Syri dan nog bestaan denk je? Ofwel je moet die staatsvorm accepteren als je Syri wil behouden, ofwel je moet Syri opdelen in ministaatjes.
Voedingsbodems zal je altijd houden in verdeelde landen, er zal altijd wel een partijtje zijn dat zich benadeeld voelt en meer macht wil. De meeste strijders in Syri zijn buitenlandse strijders, dus die voedingsbodem valt hartstikke mee. Bovendien is die voedingsbodem ook aangezwengeld door het domino-effect van de Arabische lente.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Er is een collectief voedingsbodem in Syrie tegen Assad anders was het nooit zo een puinhoop geworden in het land, had ISIS niet eens een dorp kunnen veroveren, Bashar zelf is op zich een vrij rationeel man, de Baath, de garde van zijn vader en het politieke systeem die zijn het die het zo ver hebben laten komen.
Nee, Saddam is totaal niet vergelijkbaar met Assad. Alleen al de de oorlog tegen Iran wat uiteindelijk tot de vernietiging van Irak heeft geleidt.quote:
Dit. Tweehonderdduizend doden is geen goede optie, het is een slechte optie. Maar zaken als grenzen hertrekken en decentralisatie zijn blijkbaar nog erger in de ogen van velen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Er is een collectief voedingsbodem in Syrie tegen Assad anders was het nooit zo een puinhoop geworden in het land, had ISIS niet eens een dorp kunnen veroveren, Bashar zelf is op zich een vrij rationeel man, de Baath, de garde van zijn vader en het politieke systeem die zijn het die het zo ver hebben laten komen.
Ook weer zo een lezing, ISIS is voor een groot deel import, de FSA allerminst. Dat is vooral onstaan uit deserteurs en oppositie groepen die de wapens hebben gegrepen tegen Assad.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:15 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Voedingsbodems zal je altijd houden in verdeelde landen, er zal altijd wel een partijtje zijn dat zich benadeeld voelt en meer macht wil. De meeste strijders in Syri zijn buitenlandse strijders, dus die voedingsbodem valt hartstikke mee. Bovendien is die voedingsbodem ook aangezwengeld door het domino-effect van de Arabische lente.
Armeni is groter man...quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:02 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Jow wtf waar is Assyri en een grotere Armeni
Op genoeg vlakken zijn ze wel te vergelijkenquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:15 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee, Saddam is totaal niet vergelijkbaar met Assad. Alleen al de de oorlog tegen Iran wat uiteindelijk tot de vernietiging van Irak heeft geleidt.
hehehehquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:18 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Armeni is groter man...
En Assyri ligt tegenwoordig ergens in Zweden.
Nogmaals: voedingsbodems zijn inherent aan landen die sektarisch verdeeld zijn en een gematigd dictator kennen. Dat betekent echter nog niet dat de meerderheid van de bevolking Assad omver wil werpen. Zij hebben namelijk ook gezien wat er in Lybi en Irak is gebeurd. Je kan dat amper een beter alternatief voor hen noemen. Zij hadden ten minste vrijheid van religie in Syri. En dat beseften sommigen zich zelfs al voordat zij berhaupt naar Lybi of Irak hoefden te kijken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ook weer zo een lezing, ISIS is voor een groot deel import, de FSA allerminst. Dat is vooral onstaan uit deserteurs en oppositie groepen die de wapens hebben gegrepen tegen Assad.
tijdens de Arabische lente is het losgebarst, maar een voedingsbodem was er altijd al, al vanaf de jaren 70, iets wat keihard onderdrukt werd door Mukhabarat.
?quote:
Vanwege het secularisme van de Ba'ath-partij, niet vanwege onderdrukking.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:18 schreef Triggershot het volgende:
maar een voedingsbodem was er altijd al, al vanaf de jaren 70, iets wat keihard onderdrukt werd door Mukhabarat.
Mubarak was een gematigder dictator dan Assad, laten we dat niet even vergeten. Syrie heeft nooit een kans gehad om te flirten met democratische hervormingen, of deze waren zeer beperkt door Assad, of het land liep in complete chaos uit door machtstrijd voor / tegen Assad, Lebanon is redelijk sektarisch verdeeld en redelijk democratisch, dit is een buurland, en een interessant model om mee te experimenteren.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:20 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nogmaals: voedingsbodems zijn inherent aan landen die sektarisch verdeeld zijn en een gematigd dictator kennen. Dat betekent echter nog niet dat de meerderheid van de bevolking Assad omver wil werpen. Zij hebben namelijk ook gezien wat er in Lybi en Irak is gebeurd. Je kan dat amper een beter alternatief voor hen noemen. Zij hadden ten minste vrijheid van religie in Syri. En dat beseften sommigen zich zelfs al voordat zij berhaupt naar Lybi of Irak hoefden te kijken.
Niet ingevoerd, in stand gelaten.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:22 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Vanwege het secularisme van de Ba'ath-partij, niet vanwege onderdrukking.
Hafez heeft de verplichting dat de president een moslim moet zijn ingevoerd als concessie aan demonstrerende conservatieve soennieten.
Assad had voor de escalatie al hervormingen toegezegd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mubarak was een gematigder dictator dan Assad, laten we dat niet even vergeten. Syrie heeft nooit een kans gehad om te flirten met democratische hervormingen, of deze waren zeer beperkt door Assad, of het land liep in complete chaos uit door machtstrijd voor / tegen Assad, Lebanon is redelijk sektarisch verdeeld en redelijk democratisch, dit is een buurland, en een interessant model om mee te experimenteren.
Hij wilde ook op de bek gepakt worden door Assadquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:23 schreef hafez1234 het volgende:
Waarom Erdogan opeens tegen Assad werd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Syrische kwestie is echt een ingewikkelde kwestie, mijn leraar toen Sheikh Al-Booti stond bijvoorbeeld met Assad tegen de oppositie en terroristen, Booti, was dan ook Soenitisch en een van de prominentste geleerden van de regio, de jihadisten an sich die geimporteerd zijn, zijn apocalyptische idioten, dat spreekt voor zich, maar het volk van Syrie wat tegen Assad's regime was kwam idd onder meer door Baath.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:22 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Vanwege het secularisme van de Ba'ath-partij, niet vanwege onderdrukking.
Hafez heeft de verplichting dat de president een moslim moet zijn ingevoerd als concessie aan demonstrerende conservatieve soennieten.
De hervormingen van Assad waren letterlijk een grap, ieder wetgeving en supervisie bleef letterlijk in de handen van Assad, de 'legitieme' oppositie moest goedgekeurd worden door senaat van de Baath.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:24 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Assad had voor de escalatie al hervormingen toegezegd.
Lebanon was overigens een beter land toen de Christenen er nog de overhand hadden, maar vergeleken met de rest is het inderdaad nog steeds een beter land.
Ze hebben wel veel snackbars in Syri zeg.quote:
Bron? Ik heb toch echt wat anders gehoord en op Wikipedia staat het ook zo: http://en.wikipedia.org/w(...)l_clauses_.281973.29quote:
Hij doet zich dan ook voor als een soort van soenniet. De Ba'athisten doen alsof er geen onderscheid bestaat tussen moslims.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:31 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Bron? Ik heb toch echt wat anders gehoord en op Wikipedia staat het ook zo: http://en.wikipedia.org/w(...)l_clauses_.281973.29
En Al-Booti is vermoord door de vredelievende rebellen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De Syrische kwestie is echt een ingewikkelde kwestie, mijn leraar toen Sheikh Al-Booti stond bijvoorbeeld met Assad tegen de oppositie en terroristen, Booti, was dan ook Soenitisch en een van de prominentste geleerden van de regio, de jihadisten an sich die geimporteerd zijn, zijn apocalyptische idioten, dat spreekt voor zich, maar het volk van Syrie wat tegen Assad's regime was kwam idd onder meer door Baath.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:20 schreef Richestorags het volgende:
Nogmaals: voedingsbodems zijn inherent aan landen die sektarisch verdeeld zijn en een gematigd dictator kennen.
De Syrische Koerden zijn na hun gevecht met ISIS sowieso al een defacto-staat. Syrie is dus in theorie nog wel een maar Bashar regeert al 3 jaar lang niet meer over het Noorden. En het Syrische luchtruim wordt door Amerika gecontroleerd. Irak is daarnaast behalve op papier ook geen staat in de praktijk. Die hele Levant kan je beter op de schop gooien want dat gaat nooit wat worden op deze manier. Waarom aan een dood paard trekken? Die overigens kolonialen vooral getrokken hebben met een lineaaltje.quote:Iemand als Assad is gewoon nodig als je Syri bij elkaar wil houden, en anders moet je Syri opbreken. Maar krijg je dan wel landen met enig bestaansrecht?
De Moslimbroederschap zijn geen extremisten. Wel onkundig en enkel en alleen uit op politieke macht. Maar dat is Assad ook.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:30 schreef Triggershot het volgende:
Sowieso zijn Assad en vrienden in de eerste rij van de moskee als het gaat om Islamitische feestdagen, dus het religieus element en oppositie speelde zich vooral af op het gebied van de extremisten, Al-Qaeda en de Moslimbroederschap, de niet-georganiseerde groepen protesteerden vooral tegen de economische problemen en gebrek aan water en electriciteit.
Een goede president had dus de legermacht wat bter gemaakt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:12 schreef Richestorags het volgende:
[..]
ISIS werd gesteund door zowat alle buurlanden van hem, en Syri is niet te vergelijken met een Iran qua legermacht. ISIS was in Iran in n dag huilend weggerend. Idem in Turkije. Idem in Isral.
Plaatje staat bol van de leugens en propaganda, bij de eerste bewering gaat het al fout.quote:
Daar is geen duidelijkheid over he.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:35 schreef SadPanda het volgende:
[..]
En Al-Booti is vermoord door de vredelievende rebellen.
De broederschap heeft wel een geweldadig geschiedenis achter zich in Syrie, nog voor de pacifistische hervormingen die ze naderhand hebben gedaan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:41 schreef Aloulou het volgende:
[..]
De Moslimbroederschap zijn geen extremisten. Wel onkundig en enkel en alleen uit op politieke macht. Maar dat is Assad ook.
Volgens jou verkondigde Qaradawi toch het woord van het MB?quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:41 schreef Aloulou het volgende:
[..]
De Moslimbroederschap zijn geen extremisten. Wel onkundig en enkel en alleen uit op politieke macht. Maar dat is Assad ook.
Er zijn altijd complotdenkers die de Syrische staat overal de schuld van geven ondanks dat er geen enkele logica inzit.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Daar is geen duidelijkheid over he.
Historie ja. Dat is algemeen bekend. Maar het gaat om vandaag de dag. Nu kunnen we het in Syrie niet met zekerheid zeggen maar in Libie, Tunesie en Egypte is de MB vandaag de dag niet een partij van het kaliber extremisten zoals de theocratische autisten van Nusrah/ISIS etc. Ik zou zeggen dat de MB gehandicapte democraten. Ze omarmen in ieder geval een democratisch bestel met verkiezingen. In vergelijking tot de oogarts is dat al heel wat bijv.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:48 schreef Triggershot het volgende:
De broederschap heeft wel een geweldadig geschiedenis achter zich in Syrie, nog voor de pacifistische hervormingen die ze naderhand hebben gedaan.
Ik zie in beide complotdenkers eerlijk gezegd?quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:53 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Er zijn altijd complotdenkers die de Syrische staat overal de schuld van geven ondanks dat er geen enkele logica inzit.
Ja, ik heb het niet over de Ikhwan nu, Ikhwan in Syrie is de laatste 20-30 jaar al niet meer een serieus beweging geweest.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:56 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Historie ja. Dat is algemeen bekend. Maar het gaat om vandaag de dag. Nu kunnen we het in Syrie niet met zekerheid zeggen maar in Libie, Tunesie en Egypte is de MB vandaag de dag niet een partij van het kaliber extremisten zoals de theocratische autisten van Nusrah/ISIS etc. Ik zou zeggen dat de MB gehandicapte democraten. Ze omarmen in ieder geval een democratisch bestel met verkiezingen. In vergelijking tot de oogarts is dat al heel wat bijv.
Qaradawi komt wat betreft de doodstraf voor afvalligheid met "mitsjes en maaren".quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:49 schreef SadPanda het volgende:
Volgens jou verkondigde Qaradawi toch het woord van het MB?
Hij zei dat afvalligen de doodstraf verdienen. Zijn woorden over sjiieten en alawieten zijn ook niet echt gematigd.
Het is een vooruitgang vergeleken met 'Ja / Nee'quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:00 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Qaradawi komt wat betreft de doodstraf voor afvalligheid met "mitsjes en maaren".
Je geliefde oogarts meent overigens ook dat zijn volk net zoveel te kiezen heeft als de Noord-Koreanen. Hij stelt vooraf een lijstje samen van wie mag meedoen en s'avonds zien de Syriers tot hun verbazing dat de oogarts alweer heeft gewonnen
Nou, als je je eigen politieke/religieuse overtuiging wilt onderleggen aan verkiezingen is dat een grote nuance. Dat Qaradawi daarin nog achterlijke denkbeelden verkondigt in de 21e eeuw zoals doodstraf op afvalligheid (hoewel hij daarin terughoudend is) is dan iets waarop ie afgerekend moet worden zoals de SGP wordt bekritiseerd op het feit dat ze tot voor kort niet aan vrouwen in de politiek deden met beroep op een bijbeltekst of officieel nog steeds naar een staat "op basis van de 10 geboden" streeft (als ik het goed heb).quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:01 schreef Triggershot het volgende:
Het is een vooruitgang vergeleken met 'Ja / Nee'
Nee.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:00 schreef Aloulou het volgende:
Qaradawi komt wat betreft de doodstraf voor afvalligheid met "mitsjes en maaren".
In 2008 was hij al niet bepaald aardig over sjiieten.quote:Zijn woorden over sjiieten en alawieten zijn in de internationale politieke context en het huidige Syrische conflict.
Dat weet weet ik ook wel, maar ben je automatisch niet meer extremistisch als je voor democratie bent?quote:Neemt niet weg dat deze MB-ideoloog weldegelijk meent dat Islam en democratie samengaan en middels vrije verkiezingen het volk de vertegenwoordigers kiest die politiek aan de slag gaan. De salafisten die menen dat het volk helemaal neits te kiezen heeft omdat "Allah de wetten maakt" zijn dus een deur verder.
quote:Je geliefde oogarts meent overigens ook dat zijn volk net zoveel te kiezen heeft als de Noord-Koreanen. Hij stelt vooraf een lijstje samen van wie mag meedoen en s'avonds zien de Syriers tot hun verbazing dat de oogarts alweer heeft gewonnen
Volgens mij waren in Syrie Alawieten de inzichzelf gekeerde boeren ergens drie hoog in de bergen van Alawistan en de stedelijke elite soennitisch die overigens de economische en politieke macht hadden. Nu zal dat best veranderd zijn maar zonder enige zeggenschap kan zo'n minderheidsregime niet overleven. Je moet de (juiste) soennie's die bereid zijn hun ziel aan je baath-regime te verkopen dus wel een halalworts voorhouden zodat ze erin meegaan en uiteindelijk jouw val ook hun (economisch en politieke) val is.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:10 schreef IPA35 het volgende:
Waarom zou je die domme Soennitische keuterboertjes zeggenschap willen geven in het landsbestuur.
Dat is dan ook hoe Syri sinds de dagen van Hafiz werkt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:14 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Volgens mij waren in Syrie Alawieten de inzichzelf gekeerde boeren ergens drie hoog in de bergen van Alawistan en de stedelijke elite soennitisch die overigens de economische en politieke macht hadden. Nu zal dat best veranderd zijn maar zonder enige zeggenschap kan zo'n minderheidsregime niet overleven. Je moet de (juiste) soennie's die bereid zijn hun ziel aan je baath-regime te verkopen dus wel een halalworts voorhouden zodat ze erin meegaan en uiteindelijk jouw val ook hun (economisch en politieke) val is.
Windvaan!quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:14 schreef SadPanda het volgende:
De grootmoefti van Syri:
I see myself as the grand mufti of all 23 million Syrians, not just Muslims, but also Christians and even atheists. I am a man of dialogue. Who knows, maybe an agnostic will convince me with better arguments one day, and I'll become a non-believer. And if I'm enthusiastic about the opposition's political platform, I also might change sides.
Ja hij is voor die doodstraf, alleen voor een specifieke vorm van afvalligheid. Niet elke afvallige, maar alleen hij die vervolgens na afvallig te zijn geworden openlijk tot "afvalligheid oproept". Een Ehsan Jami zou ie dus indien hij geen berouw toont in 3 dagen afmaken.quote:
En er zijn ook voor de Syrische revolutie citaten dat hij wel over Hizbullah positief was bijvoorbeeld. Dit Syrische conflict heeft de oude man geradicaliseerd ja.quote:
Nee. De MB is ook niet voor het opleggen van een hoofddoek in de publieke sfeer, niet in Egypte, noch in Libie of Tunesie. Allemaal facetten die ze toch minder extremistisch maken dan de theocraten in Iran of van ISIS die menen dat het Allah himself is die "van boven de zeven hemelen" komt en Zijn wet gaat toepassen (bij wijzen van spreken), en menen dat de normale burger niets te willen heeft inzake hoofdbedekking voor vrouwen in de publieke ruimte. Hizbullah en Khamenei zijn ook van die wilayat al-faqih aanhangertjes. Lieden die jij bejubelt als seculierquote:Dat weet weet ik ook wel, maar ben je automatisch niet meer extremistisch als je voor democratie bent?
Integendeel. In Nederland werkt dat prima.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:22 schreef IPA35 het volgende:
Secularisme is dan ook gewoon overgewaardeerd.
Natuurlijk. Maar het UK, Denemarken, Noorwegen en Griekenland werken ook gewoon hoor.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Integendeel. In Nederland werkt dat prima.
Ja, en Iran werkt helemaal prima. En vergeet de USA niet!quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:25 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar het UK, Denemarken, Noorwegen en Griekenland werken ook gewoon hoor.
Iran gaat erg ver. Maar de USA is een leuk voorbeeld. Heeft geen staatsreligie maar het is juist absoluut geen eng lacistisch land.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, en Iran werkt helemaal prima. En vergeet de USA niet!
quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:27 schreef ChanceThePepper het volgende:
Nasser had ooit nog een hele leuke speech over hen.
Bijzonder dat jij dat gematigd vindt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:20 schreef Aloulou het volgende:
Niet elke afvallige, maar alleen hij die vervolgens na afvallig te zijn geworden openlijk tot "afvalligheid oproept".
Dus? Zijn haat tegen de Isralische bezetting van Libanon was blijkbaar groter dan zijn haat tegen sjiieten.quote:En er zijn ook voor de Syrische revolutie citaten dat hij wel over Hizbullah positief was bijvoorbeeld.
Khamenei heb ik nooit bejubelt as seculier.quote:Hizbullah en Khamenei zijn ook van die wilayat al-faqih aanhangertjes. Lieden die jij bejubelt als seculierTot zover een inkijk in je seculiere principes
In een parody is het toch ook de bedoeling dat er zaken in voor komen die niet overeen komen met de realiteit?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:27 schreef ChanceThePepper het volgende:
Leuk liedje door Irakese koerden over ISIS/DAESH.
Overigens is de MB triest. Nasser had ooit nog een hele leuke speech over hen.
Hypocriet zijn lijkt een onderdeel te zijn van de MB.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:37 schreef IPA35 het volgende:
Het politieke bestel van Libanon is nogal absurd, maar aan de andere kant... Libanese vrouwen
Het is een eng religieus fascistische dictatuur.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:33 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Iran gaat erg ver. Maar de USA is een leuk voorbeeld. Heeft geen staatsreligie maar het is juist absoluut geen eng lacistisch land.
Libanese vrouwen zijn de mooiste aller Midden-Oosterse vrouwen.quote:
Collaborateurs met Israel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:37 schreef IPA35 het volgende:
Het politieke bestel van Libanon is nogal absurd, maar aan de andere kant... Maronieten
Iran of de USA?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is een eng religieus fascistische dictatuur.
Hen dit kwalijk nemenquote:
USA.quote:
quote:
Omdat de Amerikaanse Grondwet best wel geniaal is.quote:
"In theory Libia is the most democratic country in the world"quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:43 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Omdat de Amerikaanse Grondwet best wel geniaal is.
Ontkennen dat de USA seculier en democratisch isquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"In theory Libia is the most democratic country in the world"
quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:43 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Omdat de Amerikaanse Grondwet best wel geniaal is.
De VS is alles behalve seculier en democratisch.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:49 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ontkennen dat de USA seculier en democratisch is
Congress shall make no law respecting an establishment of religion, or prohibiting the free exercise thereof;quote:
Dit standpunt vind ik gematigd? Wel wakker blijven he. Citeer me eens waar ik dat stel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:36 schreef SadPanda het volgende:
Bijzonder dat jij dat gematigd vindt.
Of tot voor de inval in Syrie van Hizbullah was deze partij nog niet zo openlijk sektarisch? In ieder geval volgens opa Qaradawi dan?quote:Dus? Zijn haat tegen de Isralische bezetting van Libanon was blijkbaar groter dan zijn haat tegen sjiieten.
Dit is net zoiets als Erdogan die jij wel beschuldigd van Moslimbroederisme die aangeeft publiekelijk dat hij een seculier Turkije in stand wil houden?quote:Khamenei heb ik nooit bejubelt as seculier._!
En over Hezbollah:
Since then, Hizbullah published a new manifesto on 1 December 2009, which shifts its direction to better stay coherent with the current situation in their community. This new manifesto contains language that downplays the Islamic rhetoric and focuses more on integration into their community. Furthermore, the new manifesto calls for the elimination of the sectarian system in place right now in Lebanon and calls for replacement of this system by a secular modern system. However, the new manifesto states that the US and Israel are still Hizb'allah's prime enemies. Moreover, it eliminates the possibility of open discussion on its right to bear arms.
USA is net zo een Oligarchie als Rusland. Dat is gewoon een objectieve constatering en heeft niets te maken met mijn idealen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:49 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ontkennen dat de USA seculier en democratisch is
Haten omdat link-progressieven daar weinig macht hebben![]()
![]()
Mooie vrouw !quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:51 schreef ChanceThePepper het volgende:
YPG koppel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Draai het liever om, wat hebben Nederlandse dames tegenwoordig met gladde homo,s.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:51 schreef IPA35 het volgende:
Wat hebben Orintaalsche dames toch met vieze baardjes?
En wat een prachtige dame inderdaad.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:51 schreef ChanceThePepper het volgende:
YPG koppel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ok, je hebt helemaal gelijk.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Draai het liever om, wat hebben Nederlandse dames tegenwoordig met gladde homo,s.
Obama:quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:50 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Congress shall make no law respecting an establishment of religion, or prohibiting the free exercise thereof;
Niet te vergeten Instagramquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:51 schreef IPA35 het volgende:
Wat hebben Orintaalsche dames toch met vieze baardjes?
Heb je wel eens een considerans van een Nederlandse wet of een Koninklijke Boodschap gelezen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"Obama:
"May God continue to bless the United Sates of Amrica"
"I am not a muslim."
Stiekem wil ik ook gewoon een Triggershot-baard, maar ik kan daar in een professionele omgeving niet mee aankomen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Heb ik altijd , maar toch bedankt voor de bevestiging.
De uitspraken zijn behoorlijk irrelevant. Waar het vooral omgaat is dat er in de VS talloze asociaal conservatieve plekken zijn . Daar waar homoseksualiteit eng is en abortus moord !!!@@quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:54 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Heb je wel eens een considerans van een Nederlandse wet of een Koninklijke Boodschap gelezen?
Why notquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:56 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Stiekem wil ik ook gewoon een Triggershot-baard, maar ik kan daar in een professionele omgeving niet mee aankomen.
Heeft dit met het staatsbestel te maken?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De uitspraken zijn behoorlijk irrelevant. Waar het vooral omgaat is dat er in de VS talloze asociaal conservatieve plekken zijn . Daar waar homoseksualiteit eng is en abortus moord !!!@@
Alles, de christelijke lobby heeft ziek veel macht in de VS.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:56 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Heeft dit met het staatsbestel te maken?
Dat heeft niks met het staatsbestel an sich te maken. Daarbij komt dat de USA natuurlijk gewoon een Christelijk land is. Maar ja, in Nederland hebben we nu eenmaal de situatie dat iedereen die religieus is raar en eng is - behalve moslims want die zijn lief - en daarom maar belachelijk gemaakt mag en moet worden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Alles, de christelijke lobby heeft ziek veel macht in de VS.
Dat is theorie. In de praktijk hebben we de gristenen hard in hun hok getrapt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:54 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Heb je wel eens een considerans van een Nederlandse wet of een Koninklijke Boodschap gelezen?
Stoer hoor.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is theorie. In de praktijk hebben we de gristenen hard in hun hok getrapt.
Neequote:Op maandag 20 oktober 2014 20:00 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dat heeft niks met het staatsbestel an sich te maken. Daarbij komt dat de USA natuurlijk gewoon een Christelijk land is. Maar ja, in Nederland hebben we nu eenmaal de situatie dat iedereen die religieus is raar en eng is - behalve moslims want die zijn lief - en daarom maar belachelijk gemaakt mag en moet worden.
Niet stoer, wel heel wenselijk.quote:
In Nederland moslims lief?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:00 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dat heeft niks met het staatsbestel an sich te maken. Daarbij komt dat de USA natuurlijk gewoon een Christelijk land is. Maar ja, in Nederland hebben we nu eenmaal de situatie dat iedereen die religieus is raar en eng is - behalve moslims want die zijn lief - en daarom maar belachelijk gemaakt mag en moet worden.
Toch wel eens iets anders dan die onverzorgde ISIS apen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:09 schreef UpsideDown het volgende:
Nog een Amerikaan bij de YPG, er schijnen nog meer te komen.
[ afbeelding ]
Iedereen haat moslims natuurlijk, dat is duidelijk, maar dat roepen ze echt niet in je gezicht. Dat durven ze niet. Kom er in Nederlandse kringen maar eens voor uit dat je christelijk bent, dan maken ze je gelijk belachelijk hoor.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:09 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
In Nederland moslims lief?
Daarom heeft meer dan 50% in NL afkeer van moslims?
En hebben talkshows en media een islamobsessie?
1996 belde IPA serieus
De atheistische gedachte van een monopolie op de waarheidquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:00 schreef IPA35 het volgende:
[..]
En terecht.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:11 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Iedereen haat moslims natuurlijk, dat is duidelijk, maar dat roepen ze echt niet in je gezicht. Dat durven ze niet. Kom er in Nederlandse kringen maar eens voor uit dat je christelijk bent, dan maken ze je gelijk belachelijk hoor.
Nicequote:Op maandag 20 oktober 2014 20:09 schreef UpsideDown het volgende:
Nog een Amerikaan bij de YPG, er schijnen nog meer te komen.
[ afbeelding ]
Ik haat geen moslims hoor... Jij wel ?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:11 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Iedereen haat moslims natuurlijk, dat is duidelijk, maar dat roepen ze echt niet in je gezicht. Dat durven ze niet. Kom er in Nederlandse kringen maar eens voor uit dat je christelijk bent, dan maken ze je gelijk belachelijk hoor.
Dank je.quote:
Niet bepaald, nee. Mijn omgeving wel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik haat geen moslims hoor... Jij wel ?
Wat is dat voor omgeving dan ?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:12 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Niet bepaald, nee. Mijn omgeving wel.
Het is dat ze veel macht hebben, anders hadden we nou een gristelijke ISIS.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Niet stoer, wel heel wenselijk.
Die echte christelijke conservatieve zijn de meest walgelijke mensen op deze aardkloot. Zulke "mensen" verdienen wat mij betreft geen menswaardig bestaan.
Maar dat is wat mensen zeggen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:11 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Zeker, kijk maar naar Centraal Afrikaanse republiek.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is dat ze veel macht hebben, anders hadden we nou een gristelijke ISIS.
Doorsnee dorp. Maar ik spreek niet alleen over de mensen uit deze regio.quote:
Dat wil ik ook niet zeggen, het is alleen dat mensen hun bek niet open durven trekken dat ze je maar een mongool vinden vanwege je religie.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:13 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Maar dat is wat mensen zeggen.
Uiteindelijk heb je het als christen veel makkelijker in Nederland.
Op zich logisch, maar dan moet je niet doen alsof moslims worden voorgetrokken in Nederland. Verre van.
Ja bedoel wat voor type mensen. Nu denk ik tokkies.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Een omgeving waarbij ze het niet zo hebben op moslims, zo gek niet toch?
Ja, want iedereen die kritisch is jegens een religie is een tokkie.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja bedoel wat voor type mensen. Nu denk ik tokkies.
Van normale werkende mensen tot mensen met eigen zaak en een hoger inkomen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja bedoel wat voor type mensen. Nu denk ik tokkies.
Nou als je specifiek alleen tegen moslims bent als niet gelovige kom je wel in de buurt van een tokkie ja.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, want iedereen die kritisch is jegens een religie is een tokkie.
Want?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou als je specifiek alleen tegen moslims bent als niet gelovige kom je wel in de buurt van een tokkie ja.
Hmm dat zijn dus geen tokkies. Maar je zegt dorp. Dan denk ik dat er ook geen moslims wonen ?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:16 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Van normale werkende mensen tot mensen met eigen zaak en een hoger inkomen.
Omdat je dan waarschijnlijk niet het onderscheid kan maken tussen normale moslims en haatbaarden zoals is. moslims.quote:
Nee dat is heel normaal in dit land. Niet iedereen woont immers in de Schilderswijk en leidt aan Stockholm-syndroom. De meeste mensen hebben gewoon een hekel aan moslims vanwege datgene wat ze op TV zien, een beperkte kennis van de daadwerkelijk theologie en het gedrag van minderheden in Nederland.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou als je specifiek alleen tegen moslims bent als niet gelovige kom je wel in de buurt van een tokkie ja.
Dat is hooguit een gebrek aan nuance, dat maakt iemand nog geen Tokkie.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat je dan waarschijnlijk niet het onderscheid kan maken tussen normale moslims en haatbaarden zoals is. moslims.
Ja das toch dom of niet?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:18 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Nee dat is heel normaal in dit land. Niet iedereen woont immers in de Schilderswijk en leidt aan Stockholm-syndroom. De meeste mensen hebben gewoon een hekel aan moslims vanwege datgene wat ze op TV zien, een beperkte kennis van de daadwerkelijk theologie en het gedrag van minderheden in Nederland.
Das mijn puntquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is hooguit een gebrek aan nuance, dat maakt iemand nog geen Tokkie.
De islam is een achterlijke religie, maar men moet daarom nog niet iedere moslim over een kam scheren inderdaad.
Ik zou die mensen ook niet meer kennis van de theologie meegeven, want de kans dat ze alleen maar meer hekel aan moslims krijgen is aanzienlijk hoog.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:18 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Nee dat is heel normaal in dit land. Niet iedereen woont immers in de Schilderswijk en leidt aan Stockholm-syndroom. De meeste mensen hebben gewoon een hekel aan moslims vanwege datgene wat ze op TV zien, een beperkte kennis van de daadwerkelijk theologie en het gedrag van minderheden in Nederland.
Waarom zou iemand zich verdiepen in een vreemde, uitheemse religie?quote:
Exact.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik zou die mensen ook niet meer kennis van de theologie meegeven, want de kans dat ze alleen maar meer hekel aan moslims krijgen is aanzienlijk hoog.![]()
Bazen, schijnen met een offensief bezig te zijn bij Til Hamis.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:15 schreef UpsideDown het volgende:
Assyrische YPG'ers
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeg niet dat je de Koran moet gaan lezen maar een beetje interesse kan geen kwaad toch ipv onzin te gaan roepen. Dat doet niemand goed.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:19 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Waarom zou iemand zich verdiepen in een vreemde, uitheemse religie?
Assyriers van Qamishlo hebben zich bij de YPG aangesloten hoor.. De MFS tenminste.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:20 schreef IPA35 het volgende:
De echte bazen zijn natuurlijk de Assyrirs in Qamishlo die zich hebben aangesloten bij Baas Bashar i.p.v. bij de PKK.
Verwar je `haat` niet een beetje met `er niets van moeten hebben`?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:18 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Waarom ?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zeg niet dat je de Koran moet gaan lezen maar een beetje interesse kan geen kwaad toch ipv onzin te gaan roepen. Dat doet niemand goed.
Ja zolang ze er verder niet naar handelen is dat hun goed recht natuurlijk.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom ?
Je bent aan het overdrijven. Het is niet alsof die mensen op moslim-jacht gaan , ze hebben het alleen niet zo op moslims.
Dat is alles.
Precies.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja zolang ze er verder niet naar handelen is dat hun goed recht natuurlijk.
De gemiddelde persoon weet toch wat hij weten moet? Je ziet de Allah schreeuwende figuren kelen afsnijden en kerken slopen terwijl de mocros de straten terroriseren met hun petjes en nektasjes.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zeg niet dat je de Koran moet gaan lezen maar een beetje interesse kan geen kwaad toch ipv onzin te gaan roepen. Dat doet niemand goed.
Het schommelt daartussen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:21 schreef .Exe het volgende:
[..]
Verwar je `haat` niet een beetje met `er niets van moeten hebben`?
Nou als de gemiddelde burger dat als de islam ziet dan hebben we een probleem.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:23 schreef IPA35 het volgende:
[..]
De gemiddelde persoon weet toch wat hij weten moet? Je ziet de Allah schreeuwende figuren kelen afsnijden en kerken slopen terwijl de mocros de straten terroriseren met hun petjes en nektasjes.
Moet de gemiddelde burger zich vervolgens gaan inlezen over Ibn Sina, Rumi en dergelijke?
Mensen moeten vooral niets. Maar wanneer je je niet verdiept in bepaalde zaken, dan niet raar opkijken als mensen je niet serieus nemen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:23 schreef IPA35 het volgende:
[..]
De gemiddelde persoon weet toch wat hij weten moet? Je ziet de Allah schreeuwende figuren kelen afsnijden en kerken slopen terwijl de mocros de straten terroriseren met hun petjes en nektasjes.
Moet de gemiddelde burger zich vervolgens gaan inlezen over Ibn Sina, Rumi en dergelijke?
Dat hebben we ook m.i.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou als de gemiddelde burger dat als de islam ziet dan hebben we een probleem.
Hoezo hebben we dan een probleem?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou als de gemiddelde burger dat als de islam ziet dan hebben we een probleem.
Omdat ze dan niet zo slim zijn...quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoezo hebben we dan een probleem?
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat ze dan niet zo slim zijn...
Nou vind dat al erg genoeg :pquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Vergeet niet dat in bijna alle oorlogsbeelden uit bijv. Syrie de snackbarren niet van de lucht zijnquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:23 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Omdat ze het niet zo hebben op moslims?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou vind dat al erg genoeg :p
Maar dat zou kunnen beteken dat ze zich actief zullen gaan verzetten tegen moslims.
Zonder de YPG in het omringende gebied was Qamishlo ook belegerd door ISIS met de rug tegen Turkije. Ze hebben al een aantal keer geprobeerd de stad te bereiken vanuit Tal Hamis, dan krijg je een soort Kobane situatie. Desondanks is de stad altijd stevig in handen geweest van de SAA/YPG.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:20 schreef IPA35 het volgende:
De echte bazen zijn natuurlijk de Assyrirs in Qamishlo die zich hebben aangesloten bij Baas Bashar i.p.v. bij de PKK.
Nee omdat ze het onderscheid niet kunnen maken tussen Is. ratten en gewoon normale moslims.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Omdat ze het niet zo hebben op moslims?
Je slaat door.
Het is m.i. dom om te verwachten dat de gemiddelde persoon dit zou moeten kunnen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee omdat ze het onderscheid niet kunnen maken tussen Is. ratten en gewoon normale moslims.
Ik vind het dom als je dit onderscheid niet kan maken ...quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:29 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Het is m.i. dom om te verwachten dat de gemiddelde persoon dit zou moeten kunnen.
Maar de Islam is toch n religie, gebaseerd op n boek?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik vind het dom als je dit onderscheid niet kan maken ...
Tuurlijk, IPA onderschat de gemiddelde burgerquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik vind het dom als je dit onderscheid niet kan maken ...
Ja. Maar iedereen weet toch dat religie verschillende stromingen kent ?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:30 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Maar de Islam is toch n religie, gebaseerd op n boek?
^^^
Dat is wat de gemiddelde persoon weet.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:30 schreef UpsideDown het volgende:
ISIS schijnt nu toch echt een luchtmacht te hebben.
[ afbeelding ]
Hahahahquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:30 schreef UpsideDown het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is nepquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:30 schreef UpsideDown het volgende:
[ afbeelding ]
FUCK flying booslimquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:30 schreef UpsideDown het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zullen ze wel snappen ja.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja. Maar iedereen weet toch dat religie verschillende stromingen kent ?
Je hoeft je niet te verdiepen maar een beetje algemene kennis kan geen kwaad toch ?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:31 schreef theunderdog het volgende:
Waar het omgaat is dat de gemiddelde Nederlander zaken op tv ziet en zelf dingen meemaakt, en daar baseert hij/zij zijn mening op. Mensen moeten zich realiseren dat de hersenactiviteit van deze mensen niet zo heel veel meer is dan dat van een aap. De mens is het meest intelligente diersoort , maar ook het meest overschatten. Er zijn zeer veel verschillen tussen mensen, het gelijkheidsdenken moet echt eens stoppen.
Je kan niet van de gemiddelde Nederlander vragen dat hij/zij zich serieus gaat verdiepen in de islam. Als deze mensen een bladzijde van de Koran hebben gelezen, dan worden ze gek. En dat is niet omdat de Koran achterlijk is (waarmee ik niet zeg dat het niet achterlijk is), maar omdat de Koran een erg lastig boek is om te lezen. Je moet van ieder vers de context weten (en ook dat is weer interpretatie afhankelijk) .
Dat kunnen die mensen niet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verdiepen maar een beetje algemene kennis kan geen kwaad toch ?
Die algemene kennis is er wel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verdiepen maar een beetje algemene kennis kan geen kwaad toch ?
twitter:SabirAbuMaryam twitterde op maandag 20-10-2014 om 20:22:13#Syria & #Iraq NEW ZOOMABLE MAP situation on Oct 20,2014 http://t.co/dz2wBLZA04 #Kobane @georgegalloway @lajouetreine http://t.co/2dmpEKcQAz reageer retweet
Nee hoor, de gemiddelde mens is niets meer dan een aap die je bepaalde kunstjes kan leren.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kijk hoe slecht je denkt over de gemiddelde burger
Natuurlijk wel, de gemiddelde Nederlander denkt immers dat moslims vrouwen dwingen een hoofddoek te dragen, hun kinderen uithuwelijken, gewelddadig zijn en afvalligen doden en zo. En natuurlijk zijn er dan ook wel "goeien" die niet zo zijn...quote:
Precies, er is dus geen algemene kennis.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:35 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, de gemiddelde Nederlander denkt immers dat moslims vrouwen dwingen een hoofddoek te dragen, hun kinderen uithuwelijken, gewelddadig zijn en afvalligen doden en zo.
Nou dan hebben we een nog groter probleem. Ik denk wel dat je ze onderschat. Want dit is echt geen positief toekomst beeld.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee hoor, de gemiddelde mens is niets meer dan een aap die je bepaalde kunstjes kan leren.
Maar echt "begrijpen" zullen ze nooit.
Dan is de gemiddelde Nederlander gewoon heel erg dom.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:35 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, de gemiddelde Nederlander denkt immers dat moslims vrouwen dwingen een hoofddoek te dragen, hun kinderen uithuwelijken, gewelddadig zijn en afvalligen doden en zo. En natuurlijk zijn er dan ook wel "goeien" die niet zo zijn...
Nee, onze maatschappij ligt in de handen van de intellectuele.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou dan hebben we een nog groter probleem. Ik denk wel dat je ze onderschat. Want dit is echt geen positief toekomst beeld.
Waarom niet? Trek Bukhari open en je leert toch dat je krijgsgevangenen moet onthoofden en hun vrouwen als seksslavin mag toe-eigenen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Precies, er is dus geen algemene kennis.
Natuurlijk is hij dat.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dan is de gemiddelde Nederlander gewoon heel erg dom.
Zie hier: het simplisme van de gemiddelde Nederlandse burger.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:36 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Waarom niet? Trek Bukhari open en je leert toch dat je krijgsgevangenen moet onthoofden en hun vrouwen als seksslavin mag toe-eigenen?
ISIS baseert hun leer toch ergens op, of niet dan?
Schattig van je.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:37 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik denk dat de meeste Nederlanders wel dit onderscheid kunnen maken.
Exact mijn punt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zie hier: het simplisme van de gemiddelde Nederlandse burger.
Jullie staan er gewoon negatiever in dan ikquote:
De gemiddelde Nederlander is bovenal een laffe hond.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jullie staan er gewoon negatiever in dan ik![]()
Stel wat jullie zeggen is waar dan zou het kunnen geburen dat de gemiddelde Nederlander zich actief tegen de moslim gaat verzetten.
Hoe kom jij erbij dat ik er negatief in sta? hoe kom je er berhaupt bij dat ik domheid als iets negatiefs zie?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jullie staan er gewoon negatiever in dan ik![]()
Stel wat jullie zeggen is waar dan zou het kunnen geburen dat de gemiddelde Nederlander zich actief tegen de moslim gaat verzetten.
Hoe kan je domheid als iets positiefs beschouwen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoe kom jij erbij dat ik er negatief in sta? hoe kom je er berhaupt bij dat ik domheid als iets negatiefs zie?
Waarom ?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:39 schreef IPA35 het volgende:
[..]
De gemiddelde Nederlander is bovenal een laffe hond.
Ik sta er neutraal in. Zolang er genoeg intellectuele blijven bestaan is er niets aan de hand.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe kan je domheid als iets positiefs beschouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |