USA.quote:
quote:
Omdat de Amerikaanse Grondwet best wel geniaal is.quote:
"In theory Libia is the most democratic country in the world"quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:43 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Omdat de Amerikaanse Grondwet best wel geniaal is.
Ontkennen dat de USA seculier en democratisch isquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"In theory Libia is the most democratic country in the world"
quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:43 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Omdat de Amerikaanse Grondwet best wel geniaal is.
De VS is alles behalve seculier en democratisch.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:49 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ontkennen dat de USA seculier en democratisch is
Congress shall make no law respecting an establishment of religion, or prohibiting the free exercise thereof;quote:
Dit standpunt vind ik gematigd? Wel wakker blijven he. Citeer me eens waar ik dat stel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:36 schreef SadPanda het volgende:
Bijzonder dat jij dat gematigd vindt.
Of tot voor de inval in Syrie van Hizbullah was deze partij nog niet zo openlijk sektarisch? In ieder geval volgens opa Qaradawi dan?quote:Dus? Zijn haat tegen de Israëlische bezetting van Libanon was blijkbaar groter dan zijn haat tegen sjiieten.
Dit is net zoiets als Erdogan die jij wel beschuldigd van Moslimbroederisme die aangeeft publiekelijk dat hij een seculier Turkije in stand wil houden?quote:Khamenei heb ik nooit bejubelt as seculier._!
En over Hezbollah:
Since then, Hizbullah published a new manifesto on 1 December 2009, which shifts its direction to better stay coherent with the current situation in their community. This new manifesto contains language that downplays the Islamic rhetoric and focuses more on integration into their community. Furthermore, the new manifesto calls for the elimination of the sectarian system in place right now in Lebanon and calls for replacement of this system by a secular modern system. However, the new manifesto states that the US and Israel are still Hizb'allah's prime enemies. Moreover, it eliminates the possibility of open discussion on its right to bear arms.
USA is net zo een Oligarchie als Rusland. Dat is gewoon een objectieve constatering en heeft niets te maken met mijn idealen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:49 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ontkennen dat de USA seculier en democratisch is
Haten omdat link-progressieven daar weinig macht hebben![]()
![]()
Mooie vrouw !quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:51 schreef ChanceThePepper het volgende:
YPG koppel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Draai het liever om, wat hebben Nederlandse dames tegenwoordig met gladde homo,s.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:51 schreef IPA35 het volgende:
Wat hebben Oriëntaalsche dames toch met vieze baardjes?
En wat een prachtige dame inderdaad.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:51 schreef ChanceThePepper het volgende:
YPG koppel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ok, je hebt helemaal gelijk.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Draai het liever om, wat hebben Nederlandse dames tegenwoordig met gladde homo,s.
Obama:quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:50 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Congress shall make no law respecting an establishment of religion, or prohibiting the free exercise thereof;
Niet te vergeten Instagramquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:51 schreef IPA35 het volgende:
Wat hebben Oriëntaalsche dames toch met vieze baardjes?
Heb je wel eens een considerans van een Nederlandse wet of een Koninklijke Boodschap gelezen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"Obama:
"May God continue to bless the United Sates of Amrica"
"I am not a muslim."
Stiekem wil ik ook gewoon een Triggershot-baard, maar ik kan daar in een professionele omgeving niet mee aankomen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Heb ik altijd , maar toch bedankt voor de bevestiging.
De uitspraken zijn behoorlijk irrelevant. Waar het vooral omgaat is dat er in de VS talloze asociaal conservatieve plekken zijn . Daar waar homoseksualiteit eng is en abortus moord !!!@@quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:54 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Heb je wel eens een considerans van een Nederlandse wet of een Koninklijke Boodschap gelezen?
Why notquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:56 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Stiekem wil ik ook gewoon een Triggershot-baard, maar ik kan daar in een professionele omgeving niet mee aankomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |