twitter:EjmAlrai twitterde op maandag 20-10-2014 om 17:35:02Someone is not telling d truth here: KRG deny sending troops or weapons2 YPG Kobane.Turkey is saying we r allowing Peshmerga 2reach Kobane+ reageer retweet
twitter:EjmAlrai twitterde op maandag 20-10-2014 om 17:36:51Turkey is saying "we saw weapons dropping but US didn't use our air space".KRG spokesman doesn't confirm sending weapons to Kobane /+ reageer retweet
twitter:EjmAlrai twitterde op maandag 20-10-2014 om 17:37:45Ahmad Sheikho inside Kobane said "we have received ammo and medicine" but doesn't want to speak about "fighters"/+ reageer retweet
twitter:EjmAlrai twitterde op maandag 20-10-2014 om 17:40:13Conclusion:Weapons/ammo and medicine reached Kobane sent by santa claus through an electro-plasma transfer system used by Star Trek. reageer retweet
Hij is een spiegel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:49 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik zie jou echt in elk topic twee 180 graden andere meningen geven. Ben je je daarvan bewust?
Hoezo ben ik een clown als ik een vraag aan je stel?quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Wat ben jij nu weer voor clown dan.
Klopt toch? Je probeert beide kanten van een conflict te laten zien. Komt soms schizofreen over, maar ja. Dan moet dat maar.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Hij heeft wel gelijk. Hij komt er alleen beetje laat achter.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Heel misschien doe ik het opzettelijk? het niveau is hier zodanig laag dat ik alles behalve de behoefte voel om mijn daadwerkelijke mening te posten.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:51 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hoezo ben ik een clown als ik een vraag aan je stel?
Mwa, de KNC en PYD houden wel gesprekken in Duhok. Is mogelijk dat er wat substantieels uit komt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:51 schreef Djibril het volgende:
teenwolf gebruikt ineens veel minder smileys.
En Koerden en Turken zijn vrienden? Ik had al voorspeld dat de Turken zo’n kaart weer eruit gaan trekken. Ze willen hun gezicht nog redden door barzani peshmergas door te laten naar Kobani. Barzani wil ook zijn gezicht redden nadat blijkt dat de PUK(zijn aartsrivaal) wapens heeft gestuurd naar de YPG. Barzani zelf blokkeert nog steeds de grens met Rojava.
Een probleem: De peshmergas zullen niet toegelaten worden door de YPG. Waarom zouden ze? Ze hebben genoeg mannen die zich willen aansluiten maar door Turkije niet worden toegelaten. Er zijn al duizenden Koerden van Turkije naar Kobani gegaan om zich aan te sluiten bij YPG. Maar Turkije heeft nu de grens strenger bewaakt om dit voor te komen.
Ok, dat kan. Dat maakt mij echter nog geen clown als ik die vraag aan je stelquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Heel misschien doe ik het opzettelijk? het niveau is hier zodanig laag dat ik alles behalve de behoefte voel om mijn daadwerkelijke mening te posten.
Ik pas mij slechts aan.
twitter:EjmAlrai twitterde op maandag 20-10-2014 om 15:34:20Thousands were killed during infighting btwn IS & JAN.If u like it better: IS & JAN killed each other @Jozelhind @AlOdailH @SaxtorphPoulsen reageer retweet
Je kwam nogal over als een leermeester met je "ben je daar van bewust".quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:52 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ok, dat kan. Dat maakt mij echter nog geen clown als ik die vraag aan je stel
Wel, dat krijg je met geschreven woorden, die kunnen soms nog wel eens anders overkomen omdat er geen context / intonatie bijzit.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je kwam nogal over als een leermeester met je "ben je daar van bewust".
Gaat niks uit komen. Het is meer KDP-S en KDP-I tegen Gorran, PUK en PYD. Iedereen geeft genoeg van KDP gekregen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:52 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Mwa, de KNC en PYD houden wel gesprekken in Duhok. Is mogelijk dat er wat substantieels uit komt.
Je bent een schat .quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:54 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wel, dat krijg je met geschreven woorden, die kunnen soms nog wel eens anders overkomen omdat er geen context / intonatie bijzit.
Naast inbreeding doen die Moslimgekkies ook nog eens aan infightingquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:53 schreef UpsideDown het volgende:
twitter:EjmAlrai twitterde op maandag 20-10-2014 om 15:34:20Thousands were killed during infighting btwn IS & JAN.If u like it better: IS & JAN killed each other @Jozelhind @AlOdailH @SaxtorphPoulsen reageer retweet
Flikker toch op takfiri faggot. En als die mongolen echt een democratie wouden zouden ze niet 24/7 snackbarren maar seculair zijn. De fsa wilt ook gewoon de sharia alleen doen ze sneaky en doen ze dat pas later maar er is geen later want fsa word fucking hard gepakt door SAAquote:
Welk partij niet dan, Israel, VS, Iran, Turkije, EU, Assad, Koerdenquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:54 schreef theunderdog het volgende:
Daarbij, iedereen weet de waarheid.
Turkije heeft een erg smerige rol in dit conflict, mensen die dit ontkennen zijn kwaadwillig of zwakbegaafd.
Dit topic gaat al de gehele tijd over Turkije, wel blijven opletten hé.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Welk partij niet dan, Israel, VS, Iran, Turkije, EU, Assad, Koerden?
Goeie comeback hoor.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dit topic gaat al de gehele tijd over Turkije, wel blijven opletten hé.
De EU is nog wel de minst vieze speler in dit rijtje. Overigens heeft Israël ook geen duidelijke rol in dit conflict.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Welk partij niet dan, Israel, VS, Iran, Turkije, EU, Assad, Koerden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |