Door te dreigen met studenten verenigingen ?quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:39 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Weet ik en dit is een normale manier van opkomen tegen wat er tegen je wordt gezegd.
De grijze wolven zijn ook niet meer wat ze ooit geweest waren.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:38 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Bij elke belediging een pm sturen naar de redactie en met meerderen tegelijk.
Nou je reageert wel wat opgefockt zeg en je komt opeens zeggen van ja dan maak ik meldingen oké en dan? Want meldingen gaan helemaal niks doen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:39 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Weet ik en dit is een normale manier van opkomen tegen wat er tegen je wordt gezegd.
Ik heb jarenlang in Turkije en Syrie gewoond, Koerdische en Turkse buren gehad, onderling waren het gewoon buren, er is geen strijd tussen Koerden en Turken er is een politiek conflict tussen 2 gewapende partijen, ik begrijp zowel de Koerden als de Turken ( georganiseerde groepen ) in dit geval dat ze beiden sceptisch tegenover elkaar zijn, maar de tegen-stem van de HDP heeft vrij weinig te maken gehad met het toestaan van Koerdische vechters.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:38 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Ja, er is iets als eer tegenover je volk. Een Turkse interventie zou al de vooruitgang van de afgelopen jaren teniet doen, zou de opofferingen van de martelaren teniet doen. Ik snap je punt enigszins, maar je moet de animositeit tussen de Koerden en Turken niet onderschatten op dit gebied.
En uiteindelijk is het ook goedgekomen, dus het was een goede beslissing.
Ik snap je punt niet echt. Kan je het even verduidelijken? (niet rot bedoeld trouwens)quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang in Turkije en Syrie gewoond, Koerdische en Turkse buren gehad, onderling waren het gewoon buren, er is geen strijd tussen Koerden en Turken er is een politiek conflict tussen 2 gewapende partijen, ik begrijp zowel de Koerden als de Turken in dit geval dat ze beiden sceptisch tegenover elkaar zijn, maar de tegen-stem van de HDP heeft vrij weinig te maken gehad met het toestaan van Koerdische vechters.
Weet ik toch schatje, ik heb die nuance jeweetzelluf.quote:
- De HDP is net zoals de AKP een smerig politiek spelletje aan het spelen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:43 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Ik snap je punt niet echt. Kan je het even verduidelijken? (niet rot bedoeld trouwens)
quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ga genocide 'bewijs'materiaal fotoshoppen joh, hond van de 'Romeinen'.
Dat valt in het niet bij wat hier over de Koerden wordt gezegd door jou en je vriendjes.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:41 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Zijn ze op de hoogte, elke keer 'Turkjes' , 'Kut Turken' , IS bestempelen als 'Turken' (gister nog) , 'Kloteturken' , 'Turkies/Turkjes'. etc
Ga weg takfiriquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:47 schreef firefly3 het volgende:
FSA fighters in a campaign to provide food to civilians in northern Syria.
#FSA_OurChoice
#FSA_Is_Our_Choice pic.twitter.com/4xGfTcyjUD
Ik zie jou echt in elk topic twee 180 graden andere meningen geven. Ben je je daarvan bewust?quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:46 schreef theunderdog het volgende:
Koerden die eerst Turkije kapot terroriseren en nu gaan janken om het o zo stoute Turkije omdat Turkije hen niet steunt in Kobani..![]()
De slachtofferrol is triest, maar deze rol zo misplaatst gebruiken is helemaal..![]()
![]()
Waarom is de HDP smerig bezig? Komen zij niet gewoon op voor hun electoraat? Die willen namelijk geen Turkse interventie, enkel dat Turkije stopt met het belegeren van Kobani en stopt met het internationaal tegenwerken van de strijders in Kobani. Op beide punten lijkt de HDP nu haar zin te hebben. Goed uitgespeeld lijkt me.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
- De HDP is net zoals de AKP een smerig politiek spelletje aan het spelen.
- Conflict tussen de twee partijen gaat niet zo zeer om de etniciteiten maar het doorbreken van status quo.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:49 schreef firefly3 het volgende:
The Free Syrian Army was there when the whole world abandoned us. They remain with us and bravely fight everyday for freedom. #FSA_OurChoice
quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:49 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik zie jou echt in elk topic twee 180 graden andere meningen geven. Ben je je daarvan bewust?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |