SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zzzzz
Ik kreeg net DM over Stimo en KB, bedoel je die?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:36 schreef De_Guidance het volgende:
AbdulMalik en TM hebben mij dm gestuurd.
Inhoud top secret.
Welke bruiloft a sa7?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:34 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Veel geluk jullie.
Ik mag zeker niet komen naar de bruiloft?
quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:36 schreef De_Guidance het volgende:
AbdulMalik en TM hebben mij dm gestuurd.
Inhoud top secret.
hommoquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ammarrr jij hommo jij, zag je mn plaatje voor je mn lapo stal
Hij kreeg dezelfde DM die ik jou ook stuurdequote:Op zondag 19 oktober 2014 19:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik kreeg net DM over Stimo en KB, bedoel je die?
Ging niet over mensen maar over mij.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik kreeg net DM over Stimo en KB, bedoel je die?
quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:38 schreef Che_ het volgende:
Ik heb dat dm'en nooit begrepen. Wat is daar leuk aan?
Gewoon woorden lezen op een scherm.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:38 schreef Che_ het volgende:
Stuur jij liever PM's?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:38 schreef Che_ het volgende:
Valla? Ik wil ooookquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:38 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ken iemand in Rotterdam die tursufeestjes geeft.
Ik DM zelf (bijna) nooit; vroeg gewoon of hij naar de meet komt of niet.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:38 schreef Che_ het volgende:
Eerste nummer dat je volgens mij ook had gedropt in deze reeks.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:39 schreef Crip het volgende:
Che dit nummer... een van mijn favo. gewoon luv
Ik kreeg hem niet scherp genoeg, slechte PS skills en had geen zin om meer werk van te maken.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
montelly waarom is je UI onscherp?
Hahahaha, ja volgensmij wel. Dat je dat herinnert.. hhhquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:39 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Eerste nummer dat je volgens mij ook had gedropt in deze reeks.
ik haat je laksheid bah minpuntenquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik kreeg hem niet scherp genoeg, slechte PS skills en had geen zin om meer werk van te maken.
Ooit wel. Niet mijn dingquote:
Maakte nogal een indruk.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Hahahaha, ja volgensmij wel. Dat je dat herinnert.. hhh
Wel okéquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:39 schreef Crip het volgende:
Che dit nummer... een van mijn favo. gewoon luv
ahhaha, is ook irritant. Ik doe Christian Bale en de film zo geen goed idd.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik haat je laksheid bah minpunten
Dat is toch best een nette DM?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:43 schreef Bortecinem het volgende:
Iemand stuurde mij een keer een DM met een vraag over wat er speelde tussen mij en xminator (vaak fittie enzo), en ik stuurde toen 'we kunnen niet altijd met elkaar overweg maar verder is er niks aan de hand, we haten elkaar niet' ofzo. Maar blijkbaar stuurde ik dit perongeluk naar xminator zelf en sindsdien noemde hij mij telkens een roddelaar, maar zei verder nooit wat de precieze reden was (hij heeft nooit gereageerd op die DM dus ik wist al die tijd niet dat ik die DM naar hem had gestuurd).
hij is toch lelijk dus maakt nietuitquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
ahhaha, is ook irritant. Ik doe Christian Bale en de film zo geen goed idd.
Bij Samsunlu kennissen van ons zetten ze soms van die mini-yufka's voor ons neer waar je dan tursu in moet doen, oprollen en eten. Is dat vaker gebruik bij jullie?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:38 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ken iemand in Rotterdam die tursufeestjes geeft.
Vaag verhaal ditquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:43 schreef Bortecinem het volgende:
Iemand stuurde mij een keer een DM met een vraag over wat er speelde tussen mij en xminator (vaak fittie enzo), en ik stuurde toen 'we kunnen niet altijd met elkaar overweg maar verder is er niks aan de hand, we haten elkaar niet' ofzo. Maar blijkbaar stuurde ik dit perongeluk naar xminator zelf en sindsdien noemde hij mij telkens een roddelaar, maar zei verder nooit wat de precieze reden was (hij heeft nooit gereageerd op die DM dus ik wist al die tijd niet dat ik die DM naar hem had gestuurd).
maar hadden jullie verder iets met elkaar? anders trek je het niet zo aan toch?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:43 schreef Bortecinem het volgende:
Pfff,,,geen smaak jij, mijn male crush hoor dit.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hij is toch lelijk dus maakt nietuit
Ah dat is die spanning die soms komt bovendrijven.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:43 schreef Bortecinem het volgende:
Ja, precies. Het was helemaal geen roddelen en ik heb later ook een screenshot van die DM geplaatst in dit topic. Het feit dat hij niet wilde zeggen waarom hij mij een roddelaar noemde zei toen eigenlijk al genoeg. Maar ik had het echt gehad op een gegeven moment en ging toen een halfuur zoeken in mijn DM geschiedenis (hij had namelijk uiteindelijk wel laten vallen dat het om een DM ging die ik verkeerd had gestuurd, maar de inhoud wou hij nog steeds niet vertellenquote:
Kijk wel uit qua afspreken met vreemde mensen!quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ga het proberen in NY.
What happens in NY...
Ik zie dat er in onze kringen wel heel veel tursu wordt gegeten jaquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bij Samsunlu kennissen van ons zetten ze soms van die mini-yufka's voor ons neer waar je dan tursu in moet doen, oprollen en eten. Is dat vaker gebruik bij jullie?
Jij komt soms over als zo'n hele dikke Hollandse tokkie die de hele dag rookt en bier drinkt op een scootmobielquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ZE KWAM BINNEN ZONDER KLOPPENNNNNNNN
ZE KWAM BINNEN ZONDER KLOPPENNN
ZE KWAM BINNENNNNNN
ZE KWAM BINNENNNN
ZE KWAMMEN BINNENNN ZONDER KLOPPEN
EN GING WEGGGG ZONDER EEN WOOOOOORD
Ik haat het ook wanneer mensen elkaar om de haverklap een roddelaar noemen maar de reden niet vertellen. Als je iemand in het openbaar gaat beschuldigen van roddelen mag je wat mij betreft ook meteen de reden vertellen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:46 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ah dat is die spanning die soms komt bovendrijven.
Ik kreeg te horen dat persoon A en B met elkaar een relatie hadden, ik zeg tegen persoon B dat hij het wel beter weet op een bepaald vlak over A, dus ik kon daar geen advies over geven. Persoon B was verbaasd, ik uitleggen dat hij in een relatie zit () en het dus wel beter weet. Persoon B vertelt dit aan Persoon A, beiden beginnen vreemd te doen tegen mij.
Resultaat: ik ben een roddelaar
OKE lelijk was misschien een groot woordquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Pfff,,,geen smaak jij, mijn male crush hoor dit.
Whehehequote:Op zondag 19 oktober 2014 19:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, precies. Het was helemaal geen roddelen en ik heb later ook een screenshot van die DM geplaatst in dit topic. Het feit dat hij niet wilde zeggen waarom hij mij een roddelaar noemde zei toen eigenlijk al genoeg. Maar ik had het echt gehad op een gegeven moment en ging toen een halfuur zoeken in mijn DM geschiedenis (hij had namelijk uiteindelijk wel laten vallen dat het om een DM ging die ik verkeerd had gestuurd, maar de inhoud wou hij nog steeds niet vertellen).
Wat zeg jijjjjjjjjjjjjjjjjj nou weer. De Dijk isquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:47 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij komt soms over als zo'n hele dikke Hollandse tokkie die de hele dag rookt en bier drinkt op een scootmobiel
dat booty tho.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Pfff,,,geen smaak jij, mijn male crush hoor dit.
We botsten vaak en het roddelgebeuren kwam steeds naar boven. That's all.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
maar hadden jullie verder iets met elkaar? anders trek je het niet zo aan toch?
Ik heb het echt zelf een week niet begrepen toen en vond het ook vreemd dat men niet hiermee naar mij kwam om uitleg te vragen. Maar goed, dat men zo gaat gedragen vertelt mij dat het een zegening is dat er een afstand ontstaat.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik haat het ook wanneer mensen elkaar om de haverklap een roddelaar noemen maar de reden niet vertellen. Als je iemand in het openbaar gaat beschuldigen van roddelen mag je wat mij betreft ook meteen de reden vertellen.
AHAHHAhahahahaquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:46 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ah dat is die spanning die soms komt bovendrijven.
Ik kreeg te horen dat persoon A en B met elkaar een relatie hadden, ik zeg tegen persoon B dat hij het wel beter weet op een bepaald vlak over A, dus ik kon daar geen advies over geven. Persoon B was verbaasd, ik uitleggen dat hij in een relatie zit () en het dus wel beter weet. Persoon B vertelt dit aan Persoon A, beiden beginnen vreemd te doen tegen mij.
Resultaat: ik ben een roddelaar
Oo wie doel je nu?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik haat het ook wanneer mensen elkaar om de haverklap een roddelaar noemen maar de reden niet vertellen. Als je iemand in het openbaar gaat beschuldigen van roddelen mag je wat mij betreft ook meteen de reden vertellen.
Inderdaad. Of insert andere aantijging zonder uitleg of reden.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Al die moeite doen voor watquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, precies. Het was helemaal geen roddelen en ik heb later ook een screenshot van die DM geplaatst in dit topic. Het feit dat hij niet wilde zeggen waarom hij mij een roddelaar noemde zei toen eigenlijk al genoeg. Maar ik had het echt gehad op een gegeven moment en ging toen een halfuur zoeken in mijn DM geschiedenis (hij had namelijk uiteindelijk wel laten vallen dat het om een DM ging die ik verkeerd had gestuurd, maar de inhoud wou hij nog steeds niet vertellen).
Ik weet al alles van jou hoor stylodersimquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:49 schreef mrstylo het volgende:
Jullie gaan te veel met elkaar om. Daarom nooit je privé delen.
Omg. Jij!quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:49 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik heb het echt zelf een week niet begrepen toen en vond het ook vreemd dat men niet hiermee naar mij kwam om uitleg te vragen. Maar goed, dat men zo gaat gedragen vertelt mij dat het een zegening is dat er een afstand ontstaat.
Wat deel je mijn echte naamquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik weet al alles van jou hoor stylodersim
Ik heb het over xminator maar ik heb jou Abdul ook een roddelaar zien noemen. Of hij nou een roddelaar is of niet (weet nog steeds niet precies waar het over gaat), wanneer je hem gaat beschuldigen in het openbaar moet je - imo- ook zeggen waarom en niet vaag gaan doen.quote:
Huh. Hoe bedoel je aan twee mensen, jij en de ander of jij en twee anderen?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:51 schreef De_Guidance het volgende:
Ah come on.
Face it. Iedereen is een rodellaar.
Zo gauw je iets aan twee mensen verteld is een geheim over.
Ik zei 'soms' toch, niet altijd. Normaal ben je gewoon een gek meisje.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat zeg jijjjjjjjjjjjjjjjjj nou weer. De Dijk is![]()
![]()
! Puur genot!
Mn cliënten leer ik scootmobiel rijden.Ik kan het al heel goed, bier drinken en roken trekt mij echter niet.
Verder: zwarte piet moet blyvenN!!!
Dat is het. Maar er is een verschil tussen moddergooien en iemands naam een keer mentionen in een gesprek.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:51 schreef De_Guidance het volgende:
Ah come on.
Face it. Iedereen is een rodellaar.
Zo gauw je iets aan twee mensen verteld is een geheim over.
Je mag zelf gaan peilen adhv de dingen die ik met jou allemaal gedeeld heb in privé in hoeverre dit in negatieve zin over andere mensen ging. Ik denk dat je dan wel je antwoord hebt.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb het over xminator maar ik heb jou Abdul ook een roddelaar zien noemen. Of hij nou een roddelaar is of niet (weet nog steeds niet precies waar het over gaat), wanneer je hem gaat beschuldigen in het openbaar moet je - imo- ook zeggen waarom en niet vaag gaan doen.
Soms zeggen om zo'n post te nuanceren maar we weten allebei dat je me als tokkie ziet hequote:Op zondag 19 oktober 2014 19:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik zei 'soms' toch, niet altijd. Normaal ben je gewoon een gek meisje.
quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb het over xminator maar ik heb jou Abdul ook een roddelaar zien noemen. Of hij nou een roddelaar is of niet (weet nog steeds niet precies waar het over gaat), wanneer je hem gaat beschuldigen in het openbaar moet je - imo- ook zeggen waarom en niet vaag gaan doen.
Twee anderen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Huh. Hoe bedoel je aan twee mensen, jij en de ander of jij en twee anderen?
Daarom zal ik jou ook niet anders gaan behandelen. Voor mij ben jij nog steeds de persoon die je een paar maanden terug was. Als mensen nou met concreet bewijs kwamen waarin jij als een ekte roddelaar naar voren kwam had ik je misschien wel anders benaderd. Maar nu vind ik het allemaal te vaag om de mening die ik eerder over jou heb gevormd te veranderen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:52 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Je mag zelf gaan peilen adhv de dingen die ik met jou allemaal gedeeld heb in privé in hoeverre dit in negatieve zin over andere mensen ging. Ik denk dat je dan wel je antwoord hebt.
Wat zie jij als roddelen dan?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:53 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Twee anderen.
Maar meestal is een andere al genoeg.
Roddelen is menselijk gedrag.
Ik kan wel lang geheimen bewaren van goede vrienden maar vaak genoeg gezien dat heel weinig mensen dat echt kunnen.
Wordt er niet eens meer boos om bij sommigen.
Thanksquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Soms zeggen om zo'n post te nuanceren maar we weten allebei dat je me als tokkie ziet he
[..]Jij.
Schattige hommoquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:54 schreef De_Guidance het volgende:
Was ook toen ik op middelbare school toen ik uit de kast kwam naar twee mensen.
Binnen een dag wist heel de klas het.
Was wel echt kwaad toen.
Laat hem jou gbf wordenquote:
Maar je bent wel lief hoor <3quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Soms zeggen om zo'n post te nuanceren maar we weten allebei dat je me als tokkie ziet he
[..]Jij.
Ik heb al een gbf. Hij is half mocro en overtuigd christelijk. Hij wilt priester worden.quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik dacht dat ze naar mij lachtteeeee, dus vrolijk lach ik naar haar terug. Maaaaaaar die boom was haar vriendddddd, ohhhh dokter komt u vlugggg.
Ik heb een groooot hart, dit hartttttt is zo groooooooot. Het wordt nog mijn doooood. Dit hartttttt, is zo grooooot. Ik heb een groot hartttttt.
Dat heb ik al gezegd? Dat jij dat niet hebt gelezen is niet mn schuld.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Daarom zal ik jou ook niet anders gaan behandelen. Voor mij ben jij nog steeds de persoon die je een paar maanden terug was. Als mensen nou met concreet bewijs kwamen waarin jij als een ekte roddelaar naar voren kwam had ik je misschien wel anders benaderd. Maar nu vind ik het allemaal te vaag om de mening die ik eerder over jou heb gevormd te veranderen.
Nee dit zeg ik tegen alle vrouwen...quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Echtt? Is dit een soort van huwelijksaanzoek?
Wat aardig van je zeg.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:57 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee dit zeg ik tegen alle vrouwen...
Ja natuurlijk!
Ja dat kan. Ik zag dat toevallig bij een beautyvlogger.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:57 schreef Bortecinem het volgende:
Ey mensen, even iets heel anders, ik ga voor het eerst via Schiphol vliegen (Dusseldorf ftw) en vroeg me af, kun je je nagels laten doen op Schiphol hehe?
Oh njah, ik heb het niet altijd gevolgd of ik heb het gelezen en vond het niet erg genoeg of zo.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat heb ik al gezegd? Dat jij dat niet hebt gelezen is niet mn schuld.
Beautygloss?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja dat kan. Ik zag dat toevallig bij een beautyvlogger.
Luister je ook Guus Meeuwis en Volumia?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry ik kan het niet helpen :s![]()
Ik heb een grooooot hart,
Ik mocht Arcadia eerst ook. Werd toen nog voor hem gewaarschuwd en reageerde als jij. Dus daarom Eg k verder nix. Konu kapansin.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Daarom zal ik jou ook niet anders gaan behandelen. Voor mij ben jij nog steeds de persoon die je een paar maanden terug was. Als mensen nou met concreet bewijs kwamen waarin jij als een ekte roddelaar naar voren kwam had ik je misschien wel anders benaderd. Maar nu vind ik het allemaal te vaag om de mening die ik eerder over jou heb gevormd te veranderen.
Ik heb dezelfde uitleg die ik hierboven gaf namelijk ook destijds uitgetikt en lang geleden in deze reeks geplaatst toen ik uit het niets een roddelaar werd genoemd. Het was een storm in een glas water.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh njah, ik heb het niet altijd gevolgd of ik heb het gelezen en vond het niet erg genoeg of zo.
Op schiphol kan álles.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:57 schreef Bortecinem het volgende:
Ey mensen, even iets heel anders, ik ga voor het eerst via Schiphol vliegen (Dusseldorf ftw) en vroeg me af, kun je je nagels laten doen op Schiphol hehe?
Neeeeeeeeeeee. Ik luister de goede kant van de NLse muziek.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:59 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Luister je ook Guus Meeuwis en Volumia?
Die naam vind ik echt niet bij jou passen. Dat dat jouw echte naam is omgg.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik mocht Arcadia eerst ook. Werd toen nog voor hem gewaarschuwd en reageerde als jij. Dus daarom Eg k verder nix. Konu kapansin.
En trouwens, alsof hij mn naam niet express noemde. Heb hem meermaals gezegd dat niet te doen. Gicikligima deed hij dat.
Doe maar zo braaf, engerd (zoals iemand je noemde).quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:59 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde uitleg die ik hierboven gaf namelijk ook destijds uitgetikt en lang geleden in deze reeks geplaatst toen ik uit het niets een roddelaar werd genoemd. Het was een storm in een glas water.
Valt wel meequote:Op zondag 19 oktober 2014 19:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Beautygloss?![]()
Waar precies? Ik heb gehoord dat Schiphol best groot is.
Ja.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Beautygloss?![]()
Waar precies? Ik heb gehoord dat Schiphol best groot is.
Roddelen is gewoon informatie delen over iemand met anderen idd.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat zie jij als roddelen dan?
Als ik achter je rug zeg dat je wel tof bent, is dat roddelen?
[..]
Thanks
Voor mij gewaarschuwd? Wut.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik mocht Arcadia eerst ook. Werd toen nog voor hem gewaarschuwd en reageerde als jij. Dus daarom Eg k verder nix. Konu kapansin.
En trouwens, alsof hij mn naam niet express noemde. Heb hem meermaals gezegd dat niet te doen. Gicikligima deed hij dat.
Niye la?! Ik vind em afschuwelijk.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die naam vind ik echt niet bij jou passen. Dat dat jouw echte naam is omgg.
Wel een mooie naam hoor, daar niet van.
ZEG DAT JE NIET HOEFT TE GAAN SCHAT DAT JE AAN MIJ ECHT GENOOOOEG WANTquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee. Ik luister de goede kant van de NLse muziek.
Maakt niet uit. Gewoon harde teksten hier droppen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:01 schreef Peunage het volgende:
Ik heb dus echt geen idee waar al dat gedoe hier boven over gaat.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
ZEG DAT JE NIET HOEFT TE GAAN SCHAT DAT JE AAN MIJ ECHT GENOOOOEG WANT
ALS HET EVEN KON DAN BLEEF IK NOG EEN NACHT BIJ JOU
quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Drukke DM-verkeer heb jij. Dit is mijns inziens dus het kwalijke soort roddelen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe maar zo braaf, engerd (zoals iemand je noemde).
quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:01 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Voor mij gewaarschuwd? Wut.Tijd maar dat ik eens wat mensen ga DMen die dit soort onzin aan anderen vertellen.
Ik heb sorry gezegd en het weggehaald, ik kan ook niet alles onthouden wat je zegt.
Ik ook nietquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:01 schreef Peunage het volgende:
Ik heb dus echt geen idee waar al dat gedoe hier boven over gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik heb toegegeven fouten te hebben gemaakt door je te beledigen in deze reeks, weliswaar nadat jij een hele reeks met beledigingen had gepost, dat van dat roddelen accepteer ik niet, want dat is simpelweg onzin.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe maar zo braaf, engerd (zoals iemand je noemde).
Bilmeden konusma met je laster. Doei.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
Drukke DM-verkeer heb jij. Dit is mijns dus het kwalijke soort roddelen.
Tweede drukste/grootste van Europa na Frankfurt volgens mij. Best druk dus.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja.![]()
Schiphol is niet zo huge! valt mee
Amin.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:03 schreef Che_ het volgende:
Al dat gedoe over roddelen..
Misschien wat minder privé info delen via dm's. Gekke mensen
Amen bruurquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:03 schreef Che_ het volgende:
Al dat gedoe over roddelen..
Misschien wat minder privé info delen via dm's. Gekke mensen
Ik kan dat, deed dat vaak toen ik nog geen hijaab droeg. Kom +Oquote:
Ben benieuwd of die mensen ook mans genoeg zijn om zichzelf te vertonen tegenover mij, vroeger of later kom ik er toch achter.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
Drukke DM-verkeer heb jij. Dit is mijns dus het kwalijke soort roddelen.
Hoezo afschuwelijk?quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niye la?! Ik vind em afschuwelijk.
Tip voor Montelly: yvonne.
Kinderachtig dat je dit dan weer laster noemt.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bilmeden konusma met je laster. Doei.
Is maar FOK. who caresquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:04 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ben benieuwd of die mensen ook mans genoeg zijn om zichzelf te vertonen tegenover mij, vroeger of later kom ik er toch achter.
Ik kan het niet, lukt me gewoon niet.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik kan dat, deed dat vaak toen ik nog geen hijaab droeg. Kom +O
Je moet gewoon een smooth beweging maken met dat ding. Anders word die kroel hoekigquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kan het niet, lukt me gewoon niet.
Kroel.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Je moet gewoon een smooth beweging maken met dat ding. Anders word die kroel hoekig
You know you love me, I know you carequote:Op zondag 19 oktober 2014 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Gewoon harde teksten hier droppen.
Wantttt een wonderkind van 50, voldoet niet aan zijn plichttttt. HIJ HAD NIET OUDER MOGEN WORDENENNN. HIJ HEEFT DE WERELD OPGELIIIIICHT.
[..]Volumia.
Ik ga het dadelijk proberen. Eerst haren wassen, dan drogen, preppen, fohnen..quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Je moet gewoon een smooth beweging maken met dat ding. Anders word die kroel hoekig
Doeiquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niye la?! Ik vind em afschuwelijk.
Tip voor Montelly: yvonne.
Is dit Justin Bieber?quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:06 schreef Peunage het volgende:
[..]
You know you love me, I know you care
Just shout whenever and I'll be there
You want my love, you want my heart
And we will never ever ever be apart
Are we an item?
Girl quit playing
We're just friends, what are you saying
Said there's another and look right in my eyes
My first love broke my heart for the first time,
and I was like
Baby baby baby oooh
Like baby baby baby nooo
Like baby baby baby oooh
thought you'd always be mine mine
Wees blijquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ga het dadelijk proberen. Eerst haren wassen, dan drogen, preppen, fohnen..
Fak mijn life en mijn middle eastern haar. Waarom heb ik niet gewoon simpel tata haaar.
Ja, dat is wel waar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja wel stijl maken van de voren. Tenminste ik moest dat sws als ik krullen ging maken. Mijn haren zijn krullend as fuckquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ga het dadelijk proberen. Eerst haren wassen, dan drogen, preppen, fohnen..
Fak mijn life en mijn middle eastern haar. Waarom heb ik niet gewoon simpel tata haaar.
Het is een nacht die wordt bezongen in het mooiste lied.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Gewoon harde teksten hier droppen.
Wantttt een wonderkind van 50, voldoet niet aan zijn plichttttt. HIJ HAD NIET OUDER MOGEN WORDENENNN. HIJ HEEFT DE WERELD OPGELIIIIICHT.
[..]Volumia.
Verzin je dit steeds zelf of gewoon copy-paste van songteksten?quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Terwijl ik altijd wist, voor mij is er maar één,
voor mij alleen maar een
er is maar een voor mijjjj
er is maar eeennnn
en dat ben jij, D_G
KB kan dat makkelijk hebbenquote:
Hahah wij zijn wel desperatequote:Op zondag 19 oktober 2014 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Terwijl ik altijd wist, voor mij is er maar één,
voor mij alleen maar een
er is maar een voor mijjjj
er is maar eeennnn
en dat ben jij, D_G
quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waar.
Ik vind je meer een Ceylan of Dilan.Ik dacht ook aan Zeyno.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik typ keihard mee met de liedjes die ik luister, wat nou copy-pastequote:Op zondag 19 oktober 2014 20:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Verzin je dit steeds zelf of gewoon copy-paste van songteksten?
quote:
Mijn haar is slag.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja wel stijl maken van de voren. Tenminste ik moest dat sws als ik krullen ging maken. Mijn haren zijn krullend as fuck
Jaaaaa die is ook leukquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:10 schreef De_Guidance het volgende:
Ik wou dat ik jou was.
Gewoon een dag zozo was.
Dat ik ook eens met een vrouw was.
Niet het pinpas maar het wijnglas.
Haal een nieuwe?quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:11 schreef Bortecinem het volgende:
Tozz ik heb maar een bestedingslimiet van 1000 euro op mijn creditcard en de helft is al op.
Wat heb ik hier aan omggg.
Nee, qua haar niet?quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat zeg jij.
[..]
Echtttt wowowo. Ik wil meer!
Ik had een periode dat ik alleen maar NL muziek luisterde.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jaaaaa die is ook leuk
Nu heb ik hem ook aangezet.![]()
quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jaaaaa die is ook leuk
Nu heb ik hem ook aangezet.![]()
Hoe weet jij mijn naam.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:12 schreef Stimorol- het volgende:
Zeyno, Ceylan of Dilan. Mi gado.
Ik ben vernoemd door mijn oom. Zoals onze adetler voorschreven. (Jammer)
Ik dank Allah dat ik niet Melissa, Suzan, Dilara ofzo heet.![]()
Jouw naam was ook ff huh.
Er was een Zaza-Alevitisch meisje in mij klas, die heette Dilara.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:12 schreef Stimorol- het volgende:
Zeyno, Ceylan of Dilan. Mi gado.
Ik ben vernoemd door mijn oom. Zoals onze adetler voorschreven. (Jammer)
Ik
Ik dank Allah dat ik niet Melissa, Suzan, Dilara ofzo heet.![]()
Jouw naam was ook ff huh.
Mijn haar is van zichzelf als SUPERFABULEUS, vraag aan styloquote:
quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:12 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik had een periode dat ik alleen maar NL muziek luisterde.
Toen ik 16 was ofzo. Ken veel uit mijn hoofd.
HAHA DOEI DIE GA IK DUS NIET LUISTEREN.quote:
Heb je al zo'n reisstekker gekocht voor Amerikaanse stopcontacten? Zou wat zijn als je je telefoon enzo niet kan opladen straks.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:11 schreef Bortecinem het volgende:
Tozz ik heb maar een bestedingslimiet van 1000 euro op mijn creditcard en de helft is al op.
Wat heb ik hier aan omggg.
Hmm. Kan je die helft niet nu al aflossen zodat je weer alles kan gebruiken?quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Krijg ik niet. Mag alleen de basecard.
Ik ga gelijk googlen en facebooksearchen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe weet jij mijn naam.![]()
Grapje. Ik heet Zeliha. Mogen jullie weten. /care
Ik vind mijn naam wel bij mij passen.
Jaa, moet ik morgen ophalen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je al zo'n reisstekker gekocht voor Amerikaanse stopcontacten? Zou wat zijn als je telefoon niet kan opladen straks.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:13 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Er was een Zaza-Alevitisch meisje in mij klas, die heette Dilara.
Doe maaaar, alles staat toch op prive.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ga gelijk googlen en facebooksearchen.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doe maaaar, alles staat toch op prive.
wat zijn je plannen daar? Hoelang ga je?quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jaa, moet ik morgen ophalen.
Maar mijn fohn werkt niet in Amerika. Dunnow what to do men. Ik moet mijn ultrastronge babyliss fohn meenemen, het MOET.
Nee, mag max maar 1000 per maand.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hmm. Kan je die helft niet nu al aflossen zodat je weer alles kan gebruiken?
Heb geen cc, dus weet niet
Foto gevonden. Haha, thanksquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doe maaaar, alles staat toch op prive.
Toerist uithangen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
wat zijn je plannen daar? Hoelang ga je?
niet relevant hier.quote:
Ze zei wel steeds ik ben Koerdisch dit dat. Maar ze sprak veel beter Turks.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Geassimileerd allemaal. Mijn naam is ook Turks
![]()
Mn opa was trouwens asiri Ataturkcu.Big no no.
Haal een prepaid danquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, mag max maar 1000 per maand.
Gelukkig kan ik daar wel geld pinnen enzo. Maar vind het wel bummer die 1000 euro.
Jup.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Wel veel rare namen die ouders hun kinderen geven de laatste jaren in Turkije zonder dat ze naar de betekenis kijken, alleen omdat het mooi klinkt. Aleyna hoor je bijvoorbeeld vaak, maar het betekent in het Arabisch zoiets als 'üzerimize' ('over ons heen') ofzo.
Hoezo werkt 't niet?quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jaa, moet ik morgen ophalen.
Maar mijn fohn werkt niet in Amerika. Dunnow what to do men. Ik moet mijn ultrastronge babyliss fohn meenemen, het MOET.
Doen alle niet Arabische landen nu. Vroeger was het bijna verplicht om een Arabische naam te geven. Doen ze nu bij ons ook.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Wel veel rare namen die ouders hun kinderen geven de laatste jaren in Turkije zonder dat ze naar de betekenis kijken, alleen omdat het mooi klinkt. Aleyna hoor je bijvoorbeeld vaak, maar het betekent in het Arabisch zoiets als 'üzerimize' ('over ons heen') ofzo.
Niet dezelfde voltdingens enzo.quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Hier ookquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:17 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Jup.. Zo heet een van mijn nichtjes ook toevallig.
Preciesquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:19 schreef De_Guidance het volgende:
[..]![]()
![]()
Hebben Ze zeker van
Aleyna ve ala ibadillahissalihin.
Turken denken altijd, is Arabisch ies goed such müslüman
Hmm, zou ik niet weten eigenlijk. Ik moet ook mijn baardtrimmer meenemen. Hopen dat het kan.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet dezelfde voltdingens enzo.
Zal ik hem toch meenemen en proberen? Maar ik wil niet dat huis van mijn airbnb hosten affikken..
Ja, precies. Het staat in de Koran, dus is het goed...quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:19 schreef De_Guidance het volgende:
[..]![]()
![]()
Hebben Ze zeker van
Aleyna ve ala ibadillahissalihin.
Turken denken altijd, is Arabisch ies goed such müslüman
Kermanshahquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb ook een naam van Semitische oorsprong, maar ik zag laatst dat er ook een dorp met mijn naam is in de Kermanshah-provincie in Iran.
Waar ga jij naartoe?quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, zou ik niet weten eigenlijk. Ik moet ook mijn baardtrimmer meenemen. Hopen dat het kan.
Kermanshahquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb ook een naam van Semitische oorsprong, maar ik zag laatst dat er ook een dorp met mijn naam is in de Kermanshah-provincie in Iran.
Werkt alleen bij bepaalde voltdingens.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Als je zo'n amerikaanse stekkerding gaat gebruiken kan het weinig kwaad toch?
Nee, ik vind van niet.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Afghanen zeggen altijd dat ik op hun lijk.
Perzisch meerquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Afghanen zeggen altijd dat ik op hun lijk.
geen chi hebbenquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Werkt alleen bij bepaalde voltdingens.
Mijn stijltang is universal voltage (ghd <3) gelukkig, maar alle fohns bij ons thuis werken niet op 100 volt.
quote:
Die ben ik nog niet veel tegengekomen maar een Afghaanse man op mijn vorige werk was ervan overtuigd dat ik Afghaans was.quote:
Voor studie of?quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ga ook naar NY. Maar pas in maart.
Nice! Dit is ook mooi...quote:
Kan niet groter maken, dus jaquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die ben ik nog niet veel tegengekomen maar een Afghaanse man op mijn vorige werk was ervan overtuigd dat ik Afghaans was.
Oh en een Mocro op werk was weer overtuigd dat ik Mocro was.
Die foto die je op facebook bent tegengekomen lijkt niet echt op mij btw. Haren enzo zitten anders, gewoon anders.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, ik vind van niet.
En Afghanen herken je meestal direct.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die foto die je op facebook bent tegengekomen lijkt niet echt op mij btw. Haren enzo zitten anders, gewoon anders.
De mensen op de meet vonden mij op Arap lijken maarjaaaa wat weten die nou.
Allemaal autisten jaquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die foto die je op facebook bent tegengekomen lijkt niet echt op mij btw. Haren enzo zitten anders, gewoon anders.
weenie hoorquote:
Stijltang testen op stijlhaar.quote:
Sinds wanneer ben jij Koerd?quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:29 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben wat aan het opzoeken over Laki mensen (Koerden?) en volgens mij zijn hun de raarste onder de Koerden op de Yezidi's na, of niet?
Wat is dit man. Zijn dit mijn voorouders.
Is dat Stimo?quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:29 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben wat aan het opzoeken over Laki mensen (Koerden?) en volgens mij zijn hun de raarste onder de Koerden op de Yezidi's na, of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wuahuweheuah.
Stuur representatieve foto danquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is de nieuwe ep al uit?quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:30 schreef Crip het volgende:
http://www.southpark.nl/full-episodes/s16e08-sarcastaball
Vandaag heb ik zo veel Southpark gekeken, ben nog steeds bezig.
Bij de grens met Turkmenistan heb je ook een Koerdische populatie wonen. Vraag me af hoe die daar terecht zijn gekomen zo geïsoleerd van de rest.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:29 schreef Bortecinem het volgende:
Borte. Zelfs hij heeft je pica gezien.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, ik vind van niet.
En Afghanen herken je meestal direct.
Veel Turken en Koerden zijn vanuit Noord-Iran verplaatst naar Khorasan paar honderd jaar terug. Veel zijn daarna weer terug gegaan. Vandaar ook dat veel Koerden en Turken in TR een Horasan verhaal in de fam hebben (ik en stimo bv).quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bij de grens met Turkmenistan heb je ook een Koerdische populatie wonen. Vraag me af hoe die daar terecht zijn gekomen zo geïsoleerd van de rest.
Hij heeft een hele vage foto van mij gezien waar ik niet op lijk. Denk je ik doe duidelijke foto als profielpic op face?quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Borte. Zelfs hij heeft je pica gezien.
En bij mij zo lastig.
Wat is je lievelingstaart/cake?quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:34 schreef mrstylo het volgende:
Heel Holland Bakt valt tegen tot nu toe
O coktaaaaannnnnn gordu?quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij heeft een hele vage foto van mij gezien waar ik niet op lijk. Denk je ik doe duidelijke foto als profielpic op face?
Heb ik niet echt. Ben niet van de taarten.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat is je lievelingstaart/cake?
Ah, dat zou het verklaren ja.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Veel Turken en Koerden zijn vanuit Noord-Iran verplaatst naar Khorasan paar honderd jaar terug. Veel zijn daarna weer terug gegaan. Vandaar ook dat veel Koerden en Turken in TR een Horasan verhaal in de fam hebben (ik en stimo bv).
Vergeet Timur niet.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ah, dat zou het verklaren ja.
Die Mongolen hebben flink wat volksverhuizingen veroorzaakt.
Chocolade is altijd goed ja.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb ik niet echt. Ben niet van de taarten.
Chocolade is wel lekker. Jij?
quote:..insert [foto\], maar die is al zoooo oud hé..
Ook ja. Bijna geen Ottomaanse Rijk meer door hem. Geschiedenis had dan wel heel anders kunnen lopen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vergeet Timur niet.
Maar volgens mij hebben de Sefaviden ze verplaatst daarheen.
Heb al jaren geen cheesecake op, dus weet niet meer of het echt zo lekker was.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Chocolade is altijd goed ja.
Anders appeltaart of monchou. OF een hele goede cheesecake.Ik hou wel van taart/cake/
de cheesecake van de bagels & beansquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb al jaren geen cheesecake op, dus weet niet meer of het echt zo lekker was.
Mijn doel is nu om een ice taart te eten. Lijkt me lekker.
Pica?quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
de cheesecake van de bagels & beans![]()
beste ooit.
Ik ben het waard hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TM. Seriously.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wilde je echt komen dan? Want laatst zei je van niet. Ik stuur je wel een DM anders.
next time..quote:
De cheesecake die ik maak. Beste ooit.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
de cheesecake van de bagels & beans![]()
beste ooit.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben het waard hoor.
Zehma meent ze het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nooit gehad dus dat weet ik niet bbyquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De cheesecake die ik maak. Beste ooit.
Ja.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wilde je echt komen dan? Want laatst zei je van niet. Ik stuur je wel een DM anders.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]k trakteer je wel een keer erop xo
Je moet zeggen "jij bent mijn favoriete taart".quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb ik niet echt. Ben niet van de taarten.
Chocolade is wel lekker. Jij?
Zo hossel je dus smooth.quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je moet zeggen "jij bent mijn favoriete taart".
Als we ooit gaan meeten, neem ik mee, kee?quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nooit gehad dus dat weet ik niet bby
quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:43 schreef TheMagnificent het volgende:
DM met meetlocatie en datum bedoel ik. Wat dachten jullie dan?
Ik hou niet van ouwe taartenquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je moet zeggen "jij bent mijn favoriete taart".
22 november dus?quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als we ooit gaan meeten, neem ik mee, kee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |