Die naam vind ik echt niet bij jou passen. Dat dat jouw echte naam is omgg.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik mocht Arcadia eerst ook. Werd toen nog voor hem gewaarschuwd en reageerde als jij. Dus daarom Eg k verder nix. Konu kapansin.
En trouwens, alsof hij mn naam niet express noemde. Heb hem meermaals gezegd dat niet te doen. Gicikligima deed hij dat.
Doe maar zo braaf, engerd (zoals iemand je noemde).quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:59 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde uitleg die ik hierboven gaf namelijk ook destijds uitgetikt en lang geleden in deze reeks geplaatst toen ik uit het niets een roddelaar werd genoemd. Het was een storm in een glas water.
Valt wel meequote:Op zondag 19 oktober 2014 19:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Beautygloss?![]()
Waar precies? Ik heb gehoord dat Schiphol best groot is.
Ja.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Beautygloss?![]()
Waar precies? Ik heb gehoord dat Schiphol best groot is.
Roddelen is gewoon informatie delen over iemand met anderen idd.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat zie jij als roddelen dan?
Als ik achter je rug zeg dat je wel tof bent, is dat roddelen?
[..]
Thanks
Voor mij gewaarschuwd? Wut.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik mocht Arcadia eerst ook. Werd toen nog voor hem gewaarschuwd en reageerde als jij. Dus daarom Eg k verder nix. Konu kapansin.
En trouwens, alsof hij mn naam niet express noemde. Heb hem meermaals gezegd dat niet te doen. Gicikligima deed hij dat.
Niye la?! Ik vind em afschuwelijk.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die naam vind ik echt niet bij jou passen. Dat dat jouw echte naam is omgg.
Wel een mooie naam hoor, daar niet van.
ZEG DAT JE NIET HOEFT TE GAAN SCHAT DAT JE AAN MIJ ECHT GENOOOOEG WANTquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee. Ik luister de goede kant van de NLse muziek.
Maakt niet uit. Gewoon harde teksten hier droppen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:01 schreef Peunage het volgende:
Ik heb dus echt geen idee waar al dat gedoe hier boven over gaat.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
ZEG DAT JE NIET HOEFT TE GAAN SCHAT DAT JE AAN MIJ ECHT GENOOOOEG WANT
ALS HET EVEN KON DAN BLEEF IK NOG EEN NACHT BIJ JOU
quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Drukke DM-verkeer heb jij. Dit is mijns inziens dus het kwalijke soort roddelen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe maar zo braaf, engerd (zoals iemand je noemde).
quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:01 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Voor mij gewaarschuwd? Wut.Tijd maar dat ik eens wat mensen ga DMen die dit soort onzin aan anderen vertellen.
Ik heb sorry gezegd en het weggehaald, ik kan ook niet alles onthouden wat je zegt.
Ik ook nietquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:01 schreef Peunage het volgende:
Ik heb dus echt geen idee waar al dat gedoe hier boven over gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik heb toegegeven fouten te hebben gemaakt door je te beledigen in deze reeks, weliswaar nadat jij een hele reeks met beledigingen had gepost, dat van dat roddelen accepteer ik niet, want dat is simpelweg onzin.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe maar zo braaf, engerd (zoals iemand je noemde).
Bilmeden konusma met je laster. Doei.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
Drukke DM-verkeer heb jij. Dit is mijns dus het kwalijke soort roddelen.
Tweede drukste/grootste van Europa na Frankfurt volgens mij. Best druk dus.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja.![]()
Schiphol is niet zo huge! valt mee
Amin.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:03 schreef Che_ het volgende:
Al dat gedoe over roddelen..
Misschien wat minder privé info delen via dm's. Gekke mensen
Amen bruurquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:03 schreef Che_ het volgende:
Al dat gedoe over roddelen..
Misschien wat minder privé info delen via dm's. Gekke mensen
Ik kan dat, deed dat vaak toen ik nog geen hijaab droeg. Kom +Oquote:
Ben benieuwd of die mensen ook mans genoeg zijn om zichzelf te vertonen tegenover mij, vroeger of later kom ik er toch achter.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
Drukke DM-verkeer heb jij. Dit is mijns dus het kwalijke soort roddelen.
Hoezo afschuwelijk?quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niye la?! Ik vind em afschuwelijk.
Tip voor Montelly: yvonne.
Kinderachtig dat je dit dan weer laster noemt.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bilmeden konusma met je laster. Doei.
Is maar FOK. who caresquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:04 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ben benieuwd of die mensen ook mans genoeg zijn om zichzelf te vertonen tegenover mij, vroeger of later kom ik er toch achter.
Ik kan het niet, lukt me gewoon niet.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik kan dat, deed dat vaak toen ik nog geen hijaab droeg. Kom +O
Je moet gewoon een smooth beweging maken met dat ding. Anders word die kroel hoekigquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kan het niet, lukt me gewoon niet.
Kroel.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Je moet gewoon een smooth beweging maken met dat ding. Anders word die kroel hoekig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |