Daarom zal ik jou ook niet anders gaan behandelen. Voor mij ben jij nog steeds de persoon die je een paar maanden terug was. Als mensen nou met concreet bewijs kwamen waarin jij als een ekte roddelaar naar voren kwam had ik je misschien wel anders benaderd. Maar nu vind ik het allemaal te vaag om de mening die ik eerder over jou heb gevormd te veranderen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:52 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Je mag zelf gaan peilen adhv de dingen die ik met jou allemaal gedeeld heb in privé in hoeverre dit in negatieve zin over andere mensen ging. Ik denk dat je dan wel je antwoord hebt.
Wat zie jij als roddelen dan?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:53 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Twee anderen.
Maar meestal is een andere al genoeg.
Roddelen is menselijk gedrag.
Ik kan wel lang geheimen bewaren van goede vrienden maar vaak genoeg gezien dat heel weinig mensen dat echt kunnen.
Wordt er niet eens meer boos om bij sommigen.
Thanksquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Soms zeggen om zo'n post te nuanceren maar we weten allebei dat je me als tokkie ziet he
[..]Jij.
Schattige hommoquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:54 schreef De_Guidance het volgende:
Was ook toen ik op middelbare school toen ik uit de kast kwam naar twee mensen.
Binnen een dag wist heel de klas het.
Was wel echt kwaad toen.
Laat hem jou gbf wordenquote:
Maar je bent wel lief hoor <3quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Soms zeggen om zo'n post te nuanceren maar we weten allebei dat je me als tokkie ziet he
[..]Jij.
Ik heb al een gbf. Hij is half mocro en overtuigd christelijk. Hij wilt priester worden.quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik dacht dat ze naar mij lachtteeeee, dus vrolijk lach ik naar haar terug. Maaaaaaar die boom was haar vriendddddd, ohhhh dokter komt u vlugggg.
Ik heb een groooot hart, dit hartttttt is zo groooooooot. Het wordt nog mijn doooood. Dit hartttttt, is zo grooooot. Ik heb een groot hartttttt.
Dat heb ik al gezegd? Dat jij dat niet hebt gelezen is niet mn schuld.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb het over xminator maar ik heb jou Abdul ook een roddelaar zien noemen. Of hij nou een roddelaar is of niet (weet nog steeds niet precies waar het over gaat), wanneer je hem gaat beschuldigen in het openbaar moet je - imo- ook zeggen waarom en niet vaag gaan doen.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Daarom zal ik jou ook niet anders gaan behandelen. Voor mij ben jij nog steeds de persoon die je een paar maanden terug was. Als mensen nou met concreet bewijs kwamen waarin jij als een ekte roddelaar naar voren kwam had ik je misschien wel anders benaderd. Maar nu vind ik het allemaal te vaag om de mening die ik eerder over jou heb gevormd te veranderen.
Nee dit zeg ik tegen alle vrouwen...quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Echtt? Is dit een soort van huwelijksaanzoek?
Wat aardig van je zeg.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:57 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee dit zeg ik tegen alle vrouwen...
Ja natuurlijk!
Ja dat kan. Ik zag dat toevallig bij een beautyvlogger.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:57 schreef Bortecinem het volgende:
Ey mensen, even iets heel anders, ik ga voor het eerst via Schiphol vliegen (Dusseldorf ftw) en vroeg me af, kun je je nagels laten doen op Schiphol hehe?
Oh njah, ik heb het niet altijd gevolgd of ik heb het gelezen en vond het niet erg genoeg of zo.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat heb ik al gezegd? Dat jij dat niet hebt gelezen is niet mn schuld.
Beautygloss?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja dat kan. Ik zag dat toevallig bij een beautyvlogger.
Luister je ook Guus Meeuwis en Volumia?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry ik kan het niet helpen :s![]()
Ik heb een grooooot hart,
Ik mocht Arcadia eerst ook. Werd toen nog voor hem gewaarschuwd en reageerde als jij. Dus daarom Eg k verder nix. Konu kapansin.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Daarom zal ik jou ook niet anders gaan behandelen. Voor mij ben jij nog steeds de persoon die je een paar maanden terug was. Als mensen nou met concreet bewijs kwamen waarin jij als een ekte roddelaar naar voren kwam had ik je misschien wel anders benaderd. Maar nu vind ik het allemaal te vaag om de mening die ik eerder over jou heb gevormd te veranderen.
Ik heb dezelfde uitleg die ik hierboven gaf namelijk ook destijds uitgetikt en lang geleden in deze reeks geplaatst toen ik uit het niets een roddelaar werd genoemd. Het was een storm in een glas water.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh njah, ik heb het niet altijd gevolgd of ik heb het gelezen en vond het niet erg genoeg of zo.
Op schiphol kan álles.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:57 schreef Bortecinem het volgende:
Ey mensen, even iets heel anders, ik ga voor het eerst via Schiphol vliegen (Dusseldorf ftw) en vroeg me af, kun je je nagels laten doen op Schiphol hehe?
Neeeeeeeeeeee. Ik luister de goede kant van de NLse muziek.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:59 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Luister je ook Guus Meeuwis en Volumia?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |