quote:..insert [foto\], maar die is al zoooo oud hé..
Ook ja. Bijna geen Ottomaanse Rijk meer door hem. Geschiedenis had dan wel heel anders kunnen lopen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vergeet Timur niet.
Maar volgens mij hebben de Sefaviden ze verplaatst daarheen.
Heb al jaren geen cheesecake op, dus weet niet meer of het echt zo lekker was.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Chocolade is altijd goed ja.
Anders appeltaart of monchou. OF een hele goede cheesecake.Ik hou wel van taart/cake/
de cheesecake van de bagels & beansquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb al jaren geen cheesecake op, dus weet niet meer of het echt zo lekker was.
Mijn doel is nu om een ice taart te eten. Lijkt me lekker.
Pica?quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
de cheesecake van de bagels & beans![]()
beste ooit.
Ik ben het waard hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TM. Seriously.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wilde je echt komen dan? Want laatst zei je van niet. Ik stuur je wel een DM anders.
next time..quote:
De cheesecake die ik maak. Beste ooit.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
de cheesecake van de bagels & beans![]()
beste ooit.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben het waard hoor.
Zehma meent ze het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nooit gehad dus dat weet ik niet bbyquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De cheesecake die ik maak. Beste ooit.
Ja.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wilde je echt komen dan? Want laatst zei je van niet. Ik stuur je wel een DM anders.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]k trakteer je wel een keer erop xo
Je moet zeggen "jij bent mijn favoriete taart".quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb ik niet echt. Ben niet van de taarten.
Chocolade is wel lekker. Jij?
Zo hossel je dus smooth.quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je moet zeggen "jij bent mijn favoriete taart".
Als we ooit gaan meeten, neem ik mee, kee?quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nooit gehad dus dat weet ik niet bby
quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:43 schreef TheMagnificent het volgende:
DM met meetlocatie en datum bedoel ik. Wat dachten jullie dan?
Ik hou niet van ouwe taartenquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je moet zeggen "jij bent mijn favoriete taart".
22 november dus?quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als we ooit gaan meeten, neem ik mee, kee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |