Is de nieuwe ep al uit?quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:30 schreef Crip het volgende:
http://www.southpark.nl/full-episodes/s16e08-sarcastaball
Vandaag heb ik zo veel Southpark gekeken, ben nog steeds bezig.
Bij de grens met Turkmenistan heb je ook een Koerdische populatie wonen. Vraag me af hoe die daar terecht zijn gekomen zo geïsoleerd van de rest.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:29 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben wat aan het opzoeken over Laki mensen (Koerden?) en volgens mij zijn hun de raarste onder de Koerden op de Yezidi's na, of niet?
Wat is dit man. Zijn dit mijn voorouders.
Borte. Zelfs hij heeft je pica gezien.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, ik vind van niet.
En Afghanen herken je meestal direct.
Veel Turken en Koerden zijn vanuit Noord-Iran verplaatst naar Khorasan paar honderd jaar terug. Veel zijn daarna weer terug gegaan. Vandaar ook dat veel Koerden en Turken in TR een Horasan verhaal in de fam hebben (ik en stimo bv).quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bij de grens met Turkmenistan heb je ook een Koerdische populatie wonen. Vraag me af hoe die daar terecht zijn gekomen zo geïsoleerd van de rest.
Hij heeft een hele vage foto van mij gezien waar ik niet op lijk. Denk je ik doe duidelijke foto als profielpic op face?quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Borte. Zelfs hij heeft je pica gezien.
En bij mij zo lastig.
Wat is je lievelingstaart/cake?quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:34 schreef mrstylo het volgende:
Heel Holland Bakt valt tegen tot nu toe
O coktaaaaannnnnn gordu?quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij heeft een hele vage foto van mij gezien waar ik niet op lijk. Denk je ik doe duidelijke foto als profielpic op face?
Heb ik niet echt. Ben niet van de taarten.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat is je lievelingstaart/cake?
Ah, dat zou het verklaren ja.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Veel Turken en Koerden zijn vanuit Noord-Iran verplaatst naar Khorasan paar honderd jaar terug. Veel zijn daarna weer terug gegaan. Vandaar ook dat veel Koerden en Turken in TR een Horasan verhaal in de fam hebben (ik en stimo bv).
Vergeet Timur niet.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ah, dat zou het verklaren ja.
Die Mongolen hebben flink wat volksverhuizingen veroorzaakt.
Chocolade is altijd goed ja.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb ik niet echt. Ben niet van de taarten.
Chocolade is wel lekker. Jij?
quote:..insert [foto\], maar die is al zoooo oud hé..
Ook ja. Bijna geen Ottomaanse Rijk meer door hem. Geschiedenis had dan wel heel anders kunnen lopen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vergeet Timur niet.
Maar volgens mij hebben de Sefaviden ze verplaatst daarheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |